-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
scarabaeus
őstag
A tarifa oldalán lenn, kibontva a rejtett "további részletek"-et:
"A tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők."
Quoth the Raven "Nevermore."
-
wwenigma
Jómunkásember
Jo kerdes, nalam ez ugy mukodik mint a lassitas.
Remélem ígymarad, bár nem nagyon terhelem a hálózatot igy sem mert nem osztom meg és nem is töltök ezerrel rajta.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
s3toraph
senior tag
(#23488) apuc :
Lehet az ügyintéző rendességén is múlik a dolog. No de egy ilyen megkötés ne lenne publikus? Ez mi? Szándékos félrevezetés a szolgáltató részéről?
Ma voltam egy másik üzletben. Készlet infót az első helyen dolgozó állítása szerint nem adhatnak ki telefonon, csak személyesen. Rendelni tudnak ha nincs a készülékből raktárkészlet, 10-14 (!!!) nap (általában nincs csak 2-3 db max. egy igen nagy épületben amiben van 40-50 üzlet szóval sok ember megfordul ott). Második helyen (hasonló épület csak kevesebb, kb. 30 üzlet, kevesebb de még így is sok ember megfordul itt is) ügyintéző hölgy mondta hogy semmi akadálya hogy telefonon megmondják, van-e az adott készülékből, készségesen még le is firkantotta a számot. Ez is érdekes...
Ja és van készleten is!(#23489) club1, (#23490) csab2:
A mai helyen, a hölgy azt mondta, hivatalosan csak azokban a díjcsomagokban van engedélyezve a viber, skype, whatsapp internet alapú hívás, amelyekben az internetforgalomnak külön díja van (vagy valami ilyesmi, kicsit ködösen magyarázott). Viszont, úgymond megsúgta, hogy ő nem látja azt, hogyan lenne korlátozva, milyen eszközzel, az, hogy én milyen alkalmazást hogyan használok. Vannak erre kezdeményezések, hogy tiltva legyen, de szerinte soha nem lesz belőle semmi. Valami olyasmit magyarázott hogy a telenornál csak a díjcsomagot látják, azt nem mit csinálok, milyen app-al. Na most nem akartam belemenni nagyon mert láttam hogy ez a rész már túl ingoványos talaj, lehet nincs vele 100%-ban tisztában. Így ez ennyiben maradt. Egyértelműen nem lett kimondva, hogy a fenti díjcsomagban valójában nincs tiltva a funkció, csak célzást kaptam rá. Szóval ezért kérdezem, mi a gyakorlati tapasztalata az ittlévőknek? Egyébként nem óriási gond, ha mobilnettel nem megy ez a funkció, de azért örülnék neki.
Technikailag megoldható a korlátozás? Szerintem simán.
Egyébként a mai ügyintéző sokkal informatívabb, magabiztosabb volt, érdemes volt bemennem.
Azért váltok telenorra, mert a flottában ez évben nincs értelme készüléket vennem, így alakult a dolog, a telenornál meg olcsóbban jövök ki összességében, ha részletre veszem (máshogy nem is érné meg, ez is túl van árazva kártyás áron mint szinte minden teló...).[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
s3toraph
senior tag
Így van, a felkészületlenségükkel, vagy az esetleges (és felháborító) szándékos félrevezetéssel könnyen aláírathatnak 2 év hűséget valakivel, aztán jön a meglepi, váltani meg nem lehet csak fölfelé, és lehet pont megszívja mert neki lefelé lenne jobb akkor már... Ez mi ha nem probléma? Napi x embernek adnak tanácsot, infót, elvárható (lenne) a korrektség, a pontos ismerete a kondícióknak minden munkatársuktól.
(#23493) erahurka:
Francba, abban igazad van, hogy nem csak a Smarttarifa alá van odaírva általánosságban, hanem a Smarttarifa Extra alá is 1-es 2-es 3-asra vonatkozóan, hogy : "Smarttarifa Extra 1, 2 és 3 tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők." Ezt nem láttam a múltkor, majdnem legalul írja. Akkor ezt visszaszívtam, oda van írva mindkettőnél.Az viszont probléma, hogy attól függően hova mész be, mást mondanak. Nem várható el mindenkitől, hogy ÁSZF-et bogarászva döntsön. Szerinted hányan csinálják ezt? De most számolj mindenkit, aki vásárló, ne csak azt aki fórumozik/tájékozottabb az átlagnál, mert a meghatározó többség nem néz ÁSZF-et. A vásárló közönség jogos elvárása az, hogy bemegy valahova ahol műszaki cikkeket árulnak (+ opcionálisan szolgáltatást is mellé), elmondja mit szeretne, tájékozódik mik a lehetőségek, és a szaktanácsadó segítségével dönt/választ, ha talált számára megfelelőt. Ha ez nem működik, jogosan kérdezheti, minek vannak a szaktanácsadók?
Az oldalon ott kell lennie minden kondíciónak, és a tanácsadóiknak/eladóiknak kell korrekten felkészültnek lennie. (Persze ez nem jelenti azt, hogy a többi szolgáltatónál nincsenek ilyen problémák, most ezzel szembesültem.)Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Politika
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...