Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PBA

    aktív tag

    válasz Somatom #79444 üzenetére

    Nézd, nem akarok érzéketlennek tűnni, de a szolgáltató helyében én is azt mondanám, hogy így járás van. Az ügyfélszolik nem azért vannak most nyitva, hogy olyan random átírásokat intézzenek embereknek, akik hobbiból szeretnének bemenni mert az jó úgy nekik. Ráadásul ezt az átírást amúgy telefonon 5 perc alatt le lehet tudni az ismerősöddel. A te igényed jelenleg marginális, ezért nem is fognak vele foglalkozni. Leírhatod még nagyon sokszor, de ettől még nem változik semmi. Az egyetlen út az, hogy felhívják őt, és elintézi 5 percben. Vagy fel lehet mondani a szolgáltatást, és probléma megoldva. Bocs, de ez most nem az a szitu és időszak, amikor ilyen szintű nyűgökkel kellene a szolgáltatónak foglalkoznia, és ezt helyesen is teszi. VAN alternatív megoldás: beszél velük telefonon majd az ismerősöd. Vagy lemondjátok az előfizetést. Ez a két út van, nem vagy rászorítva se az átírásra, se a lemondásra. Flottás előfizetés, nem publikus, így ezek a "nehezített" feltételek tartoznak hozzá, ez ilyen. Cserébe igen sokat megspóroltál az elmúlt X hónapban. Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák