Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz Bélabácsi #4141 üzenetére

    Valoban minden frissiteskor ujra betolti az AIDA64 a kepeket, de ez direkt van igy. Azert csinaljuk igy, mert ily modon lehetoseg nyilik arra, hogy valaki, a hatterben dinamikusan frissitse a kepeket. Ez fokent a hatterkepnel vagy egyeb panel kepeknel (tehat nem kifejezetten a custom gauge kepeknel) johet jol.

    A lemez I/O muveletek szama pedig ne tevesszen meg: minden normalis operacios rendszer, ha van elegendo szabad fizikai memoria, a gyakran beolvasott, nem valtozo fajlokat a memoriaban gyorsitotarazza (cache-eli). Tehat semmivel sem lenne gyorsabb, es nem terhelne a CPU-t kevesbe, ha a fajlokat RAM disk-re masolnad at. Sot, a modern Windows kernelek hatekonysaganak koszonhetoen, hiaba is cache-elnenk mi magunk a memoriaban a kepeket, a CPU terheles nem lenne szamottevoen alacsonyabb. Maga a CPU terheles ugyanis tulnyomo reszben a szenzor ertekek frissitesebol, valamint a SensorPanel renderelesebol tevodik ossze. Nagyon kicsit terheli csupan a CPU-t az a nehany I/O muvelet, amit a custom gauge-ek es mas, a panelre helyezett kep fajlok okoznak. Azokkbol ugysem lesz egynel tobbszor valodi lemez muvelet, legalabbis amig a Windows jol mukodik :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák