-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yoshida
aktív tag
válasz tboldi #56988 üzenetére
Ehh, nekem tavaly tizedekkora sérülésből is gazdasági TK lett, főleg a benzintank miatt (gyári új 300ezer fz6-ra! )
Mindent ki kell fizettetni a biztosítóval (2 trélerezést fizetnek - egy a helyszínről el, egy meg a szervizbe, ahol felmérik, már ha van itt mit felmérni), utána mint talán egyszer írtam, kell egy ügyvéd aki sikerdíjért dolgozik (15-25% között vannak ezek), és a károd megtérítése, hány nap kórház, látogatók költsége, miket kellett venni a kórházi tartózkodás alatt, esetleg valami munka kimaradt a baleset miatt stb. rehab költsége, minden. Ha csak 2-3-400-at fizetnek, az is több mint a semmi. Ha maradandó károsodásod van, akkor még magasabb amit kaphatsz. (persze ez is kevés szerintem azért ami történt veled...)
-
Yoshida
aktív tag
válasz V.Stryker #57198 üzenetére
Ez attól függ, hogy a kocsi, és a felezővonal között volt-e hely, és ott mentél-e, vagy a szembe sávban. Ugyan ezt a kijövő kocsis nem láthatja hogy melyik részről jössz, szóval szerintem egy balesetnél lehet kamuzni sokszor, hogy te a felezőn belül voltál, és emiatt te jogosan a kocsik bármilyen okból állnak, te előremehetsz. (mondjuk elvileg amint megindulnak, neked be kéne sorolni közéjük).
-
Yoshida
aktív tag
Nekem az áll rögzítéses kamera jött be képileg, és kényelmileg is:
[link]
Bár ez még csak átmeneti megoldás (ebay 1000 forintos fejpánt tartó), a tartóját fixre kéne rögzíteni a sisak elejére, de az N86 sisaknak pont ott van a légbeömlője, így nem olyan egyszerű nekem...Először fejtetőre raktam, de akkor meg 120 fölött nagyon hátranyomja a sisakot, nem szeretem érzés. (és minden második ember le fog teletubbyzni)
Oldalt rögzítve nem forgatja el a sisakot a menetszél által keletkezett nyomaték?
-
Yoshida
aktív tag
válasz stereodead #58755 üzenetére
Ezekből pont a szélállóság hiányzik, Steven-nek van ilyen 8-10 ezer forintos aminek az áll-, és nyakrésze ilyen windstopper anyagú, és egy sima maszkhoz képest százszor jobb szerinte. Sajna nekem sincs, amennyit én megyek, felesleges
Olyan kell ami jól lenyúlik a mellkasig.
Szóval vagy 990.- ért Csütörtökön a lidlben sima nem szélálló (esetleg hozzá polár sál, jó vastagon a nyakad köré rakva), vagy akkor már a rendes szélálló kivitel 10-12-ért.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Djuree #59000 üzenetére
Megelőztek, félig tárgytalan
A 3M ragasztós rögzítők elég jól tapadnak, sisak tetején a gopro nem esik le 200 felett se, tartósan bírja, százszámra vannak videók neten. Azt is írják hogy fél-egy év után érdemes leszedni melegítéssel, és újat felrakni, mert idővel azért gyengül. Lehet kapni ilyen kisebb méretű biztonsági rögzítőt is (ugyanaz a 3M van rajta), ami egy kis kötélkével rögzül a kamerához, de nincs feszítve, terhelve. Tehát amikor esetleg az elsődleges elengedne, akkor ez a biztonsági megfogja még, és lifegve ugyan, de megmarad a kamera, nem hagyod el. (azért sisakon észreveszed, ha már nem fogja a szelet, de legalább nem esik 100-al az aszfaltra)
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz Khaosz55 #59348 üzenetére
Én egy ilyen egyszerű szilikon gumival raktam fel a telefont a motorra, és naked-en 180-ig jó volt. Meg se moccant. Persze hosszabb távra nem jó mert lemerül, kéne egy aksi kabát hozzá de akkor meg túl nagy lesz, és a szilikon gumi nem éri át még lehetne valahogy mellé eszkábálni egy külső aksit, és bedugni töltőre, csak úgy az én telefonom már egyáltalán nem lesz vízálló pl. (nem mintha bíznék benne hogy a 120-al csapódó esőbe tényleg vízálló lenne ... )
Szerintem a tartókkal sincs gond, ha kézzel erőltetve nem mozdul, akkor a szél se viszi le.
A wayteq előnye az elvileg fényerős kijelző, és a tuti vízállóság, plusz mindent megkapsz, csak fel kell szerelni, kábelt bekötni és kész.
A mobil szerintem ritka használatkor, vagy ha épp eltévedsz és ki akarsz jutni onnan, arra elég.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz dugynok #59579 üzenetére
Azért Persunak nem hinném hogy a kezdőknek való tréningek valók fékezés tanuláshoz
Szerintem a fizika felől megközelítve: Az első keréken minél nagyobb súly van, annál erősebbet lehet fékezni vele úgy, hogy ne blokkoljon. A hátsó fék azért kell az elején picit, mert ha megtéped az első féket, akkor előbb blokkol, minthogy a súly rámenjen. A hátsófék miatt lemegy egy kicsit az eleje, és már mire jobban ráhúzol az elsőre, addigra ott a súly, lehet lassulni durvát. Ettől a ponttól kezdve viszont az az előnyös, ha minél kisebb súly van hátul, tehát az ideális az az, ha épp nem ér le az aszfaltra a hátsó kerék. Akkor meg nincs mit fékezni hátul. Bringán is így lehet megállni, csak ott nincs ez a probléma, hogy blokkol az eleje. Csak jön fel a hátulja. (aszfalton, száraz időben)
Viszont van egy érzésem, hogy -motoron- aki profin begyakorolja az első fékezést úgy, hogy ráengedi az elsőféket, teló összeül elöl, majd ráerősít, az hamarabb megáll, mint aki elkezd a hátsóval fékezni, és utána az elsővel. Legalábbis amikor párszor próbáltam, nekem elég lassan sikerült az elejét összeültetni a hátsó fék segítségével. Be kéne gyakorolni mindkettőt, és utána fékutat nézni
HSM, valamikor?
-
Yoshida
aktív tag
válasz bigdady #60551 üzenetére
Ha kibírod dec. 31- jan 3- között meg tudom nézni az enyémen, ha fz6-od van. Képen a vázra ránézve szerintem az van neked
Amúgy pár hete raktam vissza az aksit, és nem rémlik hogy így lifegne a cső, annak szerintem le kéne mennie a motor aljáig, és ott lifeg. (de ahogy írjátok két cső is van, lehet hogy nem ezt láttam)
-
Yoshida
aktív tag
válasz #79335424 #60968 üzenetére
De ne zárjátok le a témát, hanem tessék megvitatni a műszaki oldalát. (Engem ezek szoktak érdekelni, sok dolgot megtudni belőlük, ahogy bogyó is mondja)
Ha jól értem, akkor szerinted a fehér gyertya nem jó, Persu szerint meg nincs vele baj.
Én józan paraszti ésszel arra gondolnék, hogy ha eléri a gyertya fehéren az előírt üzemidőt/km-t, akkor nem baj ha fehéren teszi ezt
Arról nem a gyertya tehet, ha kevesebb a benzin ami hűti a belső részeket esetleg. Asszem Totalcaron volt már erről cikk, hogy mennyire számít, vagy sem ez az extra hűtés, de persze nem emlékszem mi volt a végkimenetele.
-
Yoshida
aktív tag
Kicsit fotel fizikáznék:
November elején tankoltam utoljára a motorba, és kb. negyedig van most a tank. Meddig áll el ez a benzin? Elég ha hozzátankolok, vagy tegyek bele "megromlás gátlót"? Persze mindig húztam, hogy elmenjek tankolni, most meg jó hideg az idő...
Tavaly úgy 3 hónapos benzinnel kutya baja volt arra emlékszem. (viszont volt januárban olyan idő, hogy egy egész tankot ki tudtam motorozni belőle, így két tankkal egész telet ki lehetett húzni, nem öntöttem semmit hozzá, most lehet ez nem jön össze)
-
Yoshida
aktív tag
válasz Topiccsendőr #61172 üzenetére
Teremgarázs, de földszinti, és néhány helyen ilyen zsaluzia szerűen kivágott oldala van, azon át szellőzik. Kinti hőmérsékletnél 3-5 fokkal szokott melegebb lenni ott. 2008 FZ6 inj.
-
Yoshida
aktív tag
válasz fattyu #61212 üzenetére
Nálam a csúcs decemberben volt Budán, melóhoz közel, kereszteződés, indexel a BMW jobbra, lassít, aztán továbbmegy egyenesen
Köszi Persu.
Ügyes voltam tegnap, kiszedtem az aksit hogy rátöltsek, és kiesett az alátét a csavar alól a negatív pólusnál... Valahol bent van a motorban, zseblámpával nem találtam meg...
Jól sejtem hogy ennek savállónak kellene lennie, ha pótlom? Miért nem bírták úgy megcsinálni, hogy ne tudjon kiesni...
(gondolom ha saválló, mágnessel turkálva a motor lyukain se fogja magához vonzani..) -
Yoshida
aktív tag
Aksikról érdekesség: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz V.Stryker #61780 üzenetére
Nekem ilyen van, bár 2 éve még 8 ezer forint körül ment (hát igen, a gyenge forint )
Arra hogy utassal kommunikálj, vagy egy másik motorossal teljesen jó, úgy 130-ig, ha halk a sisakod. Stevennel amikor próbáltuk, az ő Caberg-jében már 130-nál nem értette mit mondok, én még viszont értettem (Nolan N86-om van)
Én biztos nem adnék 50-60-ezret a Sena-ért, ha nem tud 2-nél több eszközzel full duplexben beszélni.
A nagyobb sisakgyártók saját modelljei 1-2 éve már tudnak a másik gyártóéval is kommunikálni, ha rá van írva mindkettőre. Tehát van már valami szabvány erre. Viszont ez a 8-12-ezer forintos kínai nem fog azokkal kommunikálni, ez még analóg ad-vesz intercom módban.BT-re amúgy fasza, szépen lehet navigáció hangját is rárakni, telefonálni (ezt mondjuk nem csinálom, túlságosan elvonja a figyelmem)
Kb. 3 ilyen BT-t rendeltem összesen, abból egyet megfogtak vámon is, az drágább lett. (akkor volt 8-8-és 11ezer kb.)
A régi változatban még nagy bumszli mikrofon volt, télen jól jön, kicsit csücsörítve melegíti a szám
Próbáltam android intercom progit is (kocsi-kocsi, motor-kocsi viszonylatban), nem igazán jött be. a BT intercom egyik gombját is rá lehetett pl. a Zello-ra mappelni, hogy ha megnyomom a szám léptetést, akkor elkezd adást adni, ha mégegyszer megnyomom, akkor adás szünet lesz. Szobában összepróbálva jól is ment, de motoron mindig valami szívás volt vele, egyszerűen nem reagált, vagy elment aludni a telefon, vagy adás ON-ba maradt... Emiatt meg nem álltam meg, hogy most éppen mi a baja...
Amit még nem próbáltam, az az android intercom progi, wifin. Csinál egy ad-hoc wifit, és hangerősség alapján ha úgy érzi hogy elkezdtél beszélni, akkor leadja a hangot a csatornán. Nem kell nyomkodni gombot se. Ez talán jó lehet, és így akár több mint 2 motoros is egy csatornán lehet. Persze mindenkinek kell wifi bekapcsolva.
-
Yoshida
aktív tag
Én kocsiba megvettem a sentinelt, vannak killer feature funkciók, pl emelés érzékelés, ha nincs kapcsolat a telefonom és a riasztó között, akkor is tud azonnal riasztani, motoron van mozgatás érzékelő benne. Symbiannak plusz pont hogy méri az aksi feszt is, és a telefonomról látom hogy hány V. Viszont húzós ára van, a motoros talán 30-40 plusz áfa, és negyed év kb 3-5 ezer forint. De egy évet előre ki kell csengetni, így simán indulaskor otthagysz 70-80ezret motorra. Kocsinal még több. Ha külföldre mész akkor havi 2 ezerért ott is működik.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Something_ #61906 üzenetére
Az én sisakomba simán beférne a sisak héj, és a párna közé valami másik szivacs darab, máris szűkebb lenne. Gondolom cserélhető béléses. Esetleg új arcpárnát is lehetne venni, hátha az tart megint egy évet.
-
Yoshida
aktív tag
válasz asvald #61945 üzenetére
Mit össze nem hordtok... (bocs nem válasz akart lenni, hanem új hsz)
Attól még hogy a rendőr lezárja, hogy nem történt sérülés, az nem jelent semmit. Ő nem orvos. Simán az adrenalin hatására nem érzett semmit a srác. (legalábbis Polimorf elismeri, hogy akkor keletkezhetett a sérülése)
Nekem 2014 nyarán pár centin múlt hogy lehet még gyerekem, amikor kijöttek elém, és repültem egyet a motor felett... Ott semmit nem éreztem, a vállam fájlaltam kicsit, meg néztük a tankot a motoron, hogy van egy durva horpadás ahol az ágyékommal felpattantam Mentők voltak kint, és mondták ha bedagad a herém, akkor go orvos. Még lábon hazavittem a motort, de addigra mire megérkeztem be is dagadt. Go orvos, kórház, műtét. Mákom volt szerencsére. Kb. 2-3 hetet voltam táppénzen.
A lényeg: mivel mindenhol már az orvosnál is mondtam, és leírták a papírokra hogy mitől keletkezett, a biztosító mindent fizetett, még egy kis kártérítést is (sérelem díj). Viszont az ügyvédemnek a rendőrségre bejelentést kellett tenni, mert nem volt semmi papír a rendőrségi ügyről, ugyanis a rendőr nem akart melózni, helyszínelőket se hívni (mert egyértelmű volt a másik vétkessége, el is ismerte), így helyszíni bírsággal zárta ott a helyszínen (és itt is a mentősökre hagyatkozott, hogy nincs látható 8 napon túli sérülés. De a mentősök között se volt orvos mentőápoló volt, ezért is mondták, ha bármi gond lesz, azonnal orvos vagy egyből kórház).
Ettől még nem szimuláltam, és a felelősséget el kell ismerni az okozott dolgokért. De itthon ezért is helyt áll a biztosító, a baleset óta én nem találkoztam a fickóval, ellene semmilyen feljelentést nem tettünk, csak a rendőrségre lett leadva a zárójelentés (kellett a biztosítónak). Hülye lennék eltitkolni a sérülésem, hisz az egész nem keletkezik ha nem jön nekem a fickó...
Szerintem bírósági ügy se lett belőle, legalábbis engem nem értesítettek semmiről a másfél év alatt...Szóval tenni sokat nem tudsz, a bírónak meg nem azzal kell foglalkozni, hogy ők mit akarnak a feljelentésben, elvileg le van írva mettől meddig terjedhet a büntetés, (törés az 8 napon túl gyógyuló sérülés, ez már büntetőügy mindenképp, 8napon belüli csak szabálysértés. hozzáteszem megint: magyarba) minden eset egyedi, itthon a bírón múlik minden.
De volt olyan hogy húgom két barátnőjét zebrán ütötték el, lábtörés is lett, és nem vették el a jogsiját a fickónak.[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz fattyu #62025 üzenetére
Autóknál is létezik egy lista "veszélyeztetett" modellekkel, ahol kerülni kéne a magas etanol tartalmú benzint:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/24/jol_nezze_meg_mit_tankol/"Például a Fiat, a Nissan, a Peugeot modelljeibe csak a 2000-es gyártási évtől szabad E10-et tankolni. A Honda befecskendezővel szerelt motorjai igen, a régebbiek nem használhatók az új benzinnel. Ez eddig egyszerű: az előbbi esetben a tizenéves autóknál húzódik a határ, az utóbbi esetben pedig jóval húsz év felett. A Mazdák közül felsorolják az egy számjeggyel jelölt típusokat (Mazda 2,3,5,6,CX-7 stb...) vagyis ha a korábbi modellekbe rendszeresen kerül ilyen üzemanyag, bármi megtörténhet. Ha önnek 323-asa van, vagy első- illetve második generációs MX-5-öt hajt, maradjon a sima 95-ösnél. A Volkswagenek többségében nem nyúlnak meg a tömítések a magasabb bioetanol-tartalomtól, kivéve a közvetlen befecskendezéses szívó (FSI) motoros modelleket."
Viszont nem tudom van-e már ez az E10 benne van már a sima 95-ben? Mármint hogy a sima 95-ös az már E10-es lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz runner 125 #62034 üzenetére
Gopro előnye, hogy jó eséllyel évekig bírja, sokan még mai napig használják a hero1 hero2-jüket...
Ebay-ról kiegészítők garmadáját találod. Decemberben rendeltem két aksit, amit 1700mAh-snak hazudtak, megjött, leteszteltem, és annyit bírt kb mint a gyári aksi fél év után (1150mAh). Írtam nekik, és jóváírták az ár 3/4-ét így lett 1-2000 forintból két új aksim...
De vettem lencsevédőt is, ha tok nélkül használom, párszáz forint volt. Poros lett 5perc alatt, megtöröltem szemüveg tisztító mikroszálas kendővel, hát össze is karcolódott Van gyári gopro védő, de 5ezer egy db, és kettő van egy csomagba...Ez a videó alapján viszont a Sony-t (FDR-X1000V) jobbnak látja a tesztelő:
Még a garmin Virb-xe vagy mit mondanak jónak (pláne ha van garmin okos órája, azzal tudja vezérelni ), de szerintem gopro jobb.
Ha nem szánsz ennyit rá, az SJcamok elég szép minőséget tudnak.
Sisak oldalára meg goprot pont nem ajánlom, nagyon belekap a szél, mellkaspánt, vagy állhoz rögzítéshez viszont pont jó. Oldalra driftet szoktak használni talán. (annak van fasza BT távirányítója, nem eszi úgy az aksit, mint a gopro wifi tárirányítója)
-
Yoshida
aktív tag
válasz V.Stryker #62067 üzenetére
Kérdés milyen távolságból nézed a TV-t 2m-ről már bőven nem látszik a 720p és a fullhd közötti különbség.
107-es TV-nél max 1m-re kell ülni. Mindjárt meglátszik onnan a youtube mennyire tömöríti a fileokat
4k-hoz szerintem kell egy minimum 140 körüli TV, és azt is közelről kell nézni
Van egy olyan előnye a 4k felvételnek, hogy fullhd kijelzőn bele tudsz nagyítani, mondjuk egy rendszámot messzebbről le lehet olvasni.
Ezeknek a kameráknak pont az a baja legtöbbször, hogy kevés fénybe messziről még nem lehet leolvani a rendszámot, közel érve meg már a nagy záridő miatt elmosódik a száma. 4k-val ezen lehet javítani.
Nyáron, napfényben viszont simán lehet hogy elég a 720p 60fps, mint ahogy írod is.
-
Yoshida
aktív tag
Én mindig a nyakamba hordom a kulcsot, egy gyorscsatival leoldható. 20 alkalomból 19-szer feltűnik ha elmegyek a motortól, és nincs a kulcs felkattintva a nyakamba. Bár tegnap este meg már beöltözve indulás előtt pont csak 4 ember röhögött ki, hogy hol a kulcs... És a bering kabáton van a külső tépőzáras réteg, az alatt a cipzár, az alatt meg a membrán cipzárja (az alatt meg ott volt a kulcs )...
-
Yoshida
aktív tag
válasz Something_ #66335 üzenetére
Remélem a tank nem sérült, mert nekem 2 éve az fz6-ra csak az lett volna 300.000.- gyáriból... plusz volt két becsúszószár, egy tárcsa, kormány, lábtartó, plexi, bukócső, pár apróság. GTK lett
A kárszakértő felét se írta fel a hibáknak, és ilyet hogy a féktárcsa üt, meg se tud mondani ránézésre. A szakszerviz meg szépen felír mindent, beküldi a biztosítónak. Nálam ezzel a részével nem volt gond, a K&H-normálisan intézte. -
Yoshida
aktív tag
válasz V.Stryker #66808 üzenetére
"It can support Max 3 units." Sajna csak 3-at, és egyszerre csak ketten tudnak beszélni, a 3. hoz már át kell kapcsolni.
Ettől még ennyiért nagyon jó cucc, nekem is az elődje van, ha véletlen úgy adódna idén, hogy összefutunk, ki is lehetne próbálni, hogy a régi is megy-e az újjal. -
Yoshida
aktív tag
válasz Chrys_ #68828 üzenetére
Lakótelepeken látni motorokat akár egész télen kint állni. (persze az UV megesz mindent idővel)
Szerintem már az nagyobb igénybevétel ha esőben motorozol, ahogy felveri a láncra, rá a becsúszószárakra esetleg... Ehhez képest egy kis lemosó eső semmiség. (pláne 1-2 napra)
Gondold végig, elmész túrázni 1 hétre, ott nem fogsz bérelni garázst Ázik? Ázik. ez van.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Burt1793 #69001 üzenetére
A fák az egyik legjobban megterhelő elemek egy videón a tömörítő algoritmus számára Olcsóbb kamerák itt gyengébben teljesítenek.
Ha minőség maximalista vagy, akkor újratömörítés nélkül kell a videót feltölteni youtube-ra. Illetve van leírás valahol, milyen beállítással készült videót nem konvertál át a youtube amikor feltöltöd.gopro-nál pl. az mp4 filet úgy lehet megvágni újratömörítés nélkül, hogy úgynevezett keyframe-nél kell vágni. (persze a proginak is támogatni kell az újratömörítés nélküli mentést)
pl. van 20 sec videód, akkor ott lehet hogy lesz 5-6 key frame, a többi képkockát úgy menti csak el, hogy mi változott a keyframe-hez képest. Ezt a 20 sec-et újratömörítés nélkül azon az 5-6 ponton tudod megvágni.
Asszem avidemux tud (copy módban) így editálni, menteni.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Polemius #69210 üzenetére
Úgy tudom a markolat alá kell ragasztó, legalábbis nekem a markolatfűtés alá kellett, adták is hozzá. Gázkarnál elég szoros volt, lehet anélkül is szorulna, de azért jobb a biztonság kapott az is
Ja igen, a leszedésre két iskola van sztem, az egyik hogy levágod, a másik hogy egy vékony, pl. csavarhúzóval bemész alá, és körbe-körbe megfeszegeted, így elválik az esetleges előző ragasztótól, és akkor már lejön.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz -Mosquito- #69800 üzenetére
Amióta 2 éve kijöttek elém, kb úgy mint Gábor elé, azóta én inkább elengedem az autósokat, ha van rá esély, hogy nem látott meg
Bár van, hogy ezzel visszaélnek mások: [link] Nem elég, hogy én nem mehetek a BKK sávban (ezért próbálok a másik sávon belül maradni), csávó még a dupla zárón is átmegy inkább, csak ne kelljen megállni. (alap prosztóság, hogy 50 autót előz a BKK sávban, gondolom minden reggel, munkába menet...)
-
Yoshida
aktív tag
Ez nem buszsáv, hanem kivéve BKK sáv. Egyszer itt megegyeztünk, hogy itt max busz, és talán taxi mehet, semmi más. Az oka itt az, hogy utána egy buszmegállóba ami az út közepén van vezet ez a sáv, tehát az út közepén szállnak le a buszról, egy járdaszigetre az utasok. Ott motorok taxik szerintem feltartanák a buszt, nem tudnának beállni a megállóba, mivel a megálló után jön a Hungária körút, és lámpa van.
szerk:
Ezt láttátok már?
Az érdekes, hogy szerintük a motor és a kocsi ugyanannyi úton tud megállni 1G lassulással, volt itt is egy videó régebben, ott a csávó hamarabb megállt motorral a kocsihoz képest. (persze ez mind csak akkor áll, ha egyenesen kell fékezni)
Nagy sebességnél elég durva a különbség amikor a kezdő 0.5G-vel tud lassulni, az expert meg 1G-vel.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Ez meg mi: "...viszont néhány órával később Dunlopot diszkvalifikálták a versenyről, szabálytalan vezérműtengelybütyök bevonat miatt"
Ki vizsgálja, és hogyan? és mit számít a bevonata? Gondolnám hogy egy versenyt kibír bármilyen bevonattal...
A folytatása se gyenge:
"Mivel más választása nem maradt, magánúton vásárolt még kedden egy másik blokkot Robin Appleyard egykori versenyző, jelenleg csapattulajdonostól, szerzett egy magángépet két pilótával, és átrepítette a blokkot Man-szigetre. Az új motor összeszerelése kedd este kezdődött, éjjel tizenegykor már a fékpadon próbálták, de Dunlop így is csak fél négykor került ágyba a versenynap hajnalán." (majd ment egy második helyet, pár napra rá meg pálya csúcsot döntött )
-
Yoshida
aktív tag
"namost ami miatt egy gtk-t el tudok képzelni, hogy a kormánynyak sérült, egyébként mi a fenéért?"
Angliában hatványozottan, de itthon is elég pár "apró" sérülés a GTK-hoz.
Nekem 2 éve a kb. 1millát érő mocin amikor ugyanígy kijöttek elém, csak jobbról, ezek sérültek:
(FZ6 naked)
Egy féktárcsa, becsúszószárak, első sárvédő, első szélvédő plexi, kormány, kuplung kar, váltókar, egy lábtartó, bukócső, és a lényeg: tank. Csak egy tank 300 ezer ha gyári újat akarsz. Úgyhogy kihozták hogy 1.2 vagy mennyiből javítható (amortizációt még vonni kell ebből asszem), így GTK. Más kérdés hogy amikor megkaptam a pénzt, akkor meg lett csináltatva, de bontott tankkal. A többi gyári maradt viszont. Így maradt is pénz vissza, de persze a tank nem olyan mint előtte volt (karc-és horpadás mentes volt a baleset előtt), nem lehet mondani hogy jól jártam. (azóta csináltam rá még egy horpadást (a bontotton is volt eleve már)), illetve a sárvédő, plexi se lett újra cserélve, mindkettő javítva lett, funkciójukat ellátják. -
Yoshida
aktív tag
Ti szoktátok a pinlock-ot belül tisztítani? Nekem időnként észreveszem hogy poros, és letörlöm, de most ellenfényben feltűnt, hogy jobbra-balra irányú apró karcokkal van tele... Ugyanúgy tisztítom, mint a plexit, sima vizes vileda rongyal pl. A plexin nincsenek ilyen mikro karcok.
-
Yoshida
aktív tag
Ez mekkora: [link]
-
Yoshida
aktív tag
Pesti bringás futárok mondása, hogy sose az indexet nézd, hanem az első kerék irányát (meg persze a sebességéből is sok mindenre lehet következtetni, vagy amit te csináltál, még egyszer azért megnézem, biztos ami biztos)
Mondjuk tegnap akivel találkoztam motorossal, ott mind1 lett volna, nem volt indexe ugyanis rendes rendszámos motor volt, 90-es évek eleje. (elöl se láttam nagyon, de mellette/mögötte jöttem inkább)
Előtte a jobbkezes utcába se nagyon nézett be ahonnan jöttem, bár bringával voltam, azt nehezebb észrevenni, és nem kellett fékeznem, bőven elfért azért. (mondjuk ha motorral vagyok, az necces lett volna) Aztán meg index nélkül lekanyarodott jobbra, ott is bezavart kicsit, mert mellette voltam majdnem... -
Yoshida
aktív tag
válasz yodamastah #71632 üzenetére
Én a bokámból kivetettem amint lehetett, doki szerint idősebbek benne szokták hagyni, mert plusz egy műtét, plusz egy rizikó. Hát nem bántam meg, hogy kijött (tűzés belbokán, lemez plusz 8 csavar a külbokán)... Előtte széken ülve a kis nyomástól is zavarta a bokám a vas, kiszedés után 2 nappal már sokkal jobb lett... Azóta -lekopogom-, de olyan mint a sose sérült bal bokám. (leszámítva hogy 25%-al vastagabb néha )
-
Yoshida
aktív tag
Sose vigyetek hátsó dobozba befőttes üveget...
Volt hely a dobozban, így volt helye eldőlni, és ki is nyílt (gondolom a rázkódástól, fz6-on az ülés alatt van a dob, és oda rögzül mellé a doboztartó is) Takaríthattam a csicseriborsó levét a kabát membrán béléséről este. Szerencsére zacsiba volt, nagy része bennmaradt...
Ma meg vizelet mintát szállítottam ugyanígy dupla befőttesbe, kiékelve állítva nem volt gond hehe. -
Yoshida
aktív tag
Én 187cm vagyok, és az fz6n-em túl alacsony. Igaz nem megyek vele messzire, így nem annyira gond. Telókon semmit nem tudsz állítani, csak hátul előfeszítést. Az én súlyomhoz (93kg) valszeg túl kevés a rugója elöl, utassal ici-pici fékre összeül az eleje teljesen.
ABS-es szerintem csak az S2-ből van, de amúgy is érdemes azt keresni. (nekem nem az van, és utólag bánom, 100-200-al többért lehetett volna ABS-esem)Nem lebeszélni akarlak az fz6-ról, mert szerintem pöpec gép, de vannak hibái el kell dönteni ezek zavarnak-e vagy sem, viszont 9 ezer felett még Steven szerint is megjön a "tűzijáték".
-
Yoshida
aktív tag
sportmotor.hu-n vannak túrázók a fazer topikban, de az ő használati módjuk nem veszi túlzottan igénybe a motort, vannak 100e feletti futású gépek bőven. Motor, váltó bírja. Injektoros, gond nem sok van vele, TPS szenzor volt tipushiba, de amelyik ABS-es az már gyárilag a jóval van.
Szóval hibái olyanok vannak amiket már leírtam.
Ja meg ha találsz olyat amin még a gyári sokéves Dunlop gumi van, azt kapásból le kell cserélni, mind fel van keményedve, nulla a tapadása 25 fok alatt, vízen meg életveszély. (S2-tipusokra azt írják hogy Bridgestone-al van szerelve, azt nem ismerem)
Viszont 2007 körül (után) elvileg létezett a 78 lovas nem S2 is ABS-el, előbb találtam utalást rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest