-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3287 üzenetére
nem is erre gondoltam, szerintem is fasza akksi kell oda, de ebbe nem szólok bele. egyszerűen kurva baleset veszélyes a xenon ha nem gyári és nincsen megcsinálva az automatikus szintszabályozás hozzá. meglep, hogy még nem mészárol érte a rendőrség, már rég kéne..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3287 üzenetére
3.5A * 12+V az több, mint 35W, de nem is ez a lényeg.
Annyit mindenesetre tudok, hogy a magam részéről nem merek xenonosítani, ha a hazai sünjeink (talán még) nem is csapnának rá, pl. az osztrák kollegáik újabb bizonytalansági tényezőt jelentenek, és ahány ország, annyi új lehetőség - inkább nem bántom a gyári fényt.
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #3301 üzenetére
Szvsz az, hogy betápként elvisel annyit, nem jelenti azt, hogy
nem annyin üzemel, mint amennyit kap (az akkumulátorról).
Egyébként sz*r táplálással (tyúkbélre kötés, stb.) pont el lehet
érni, hogy kikapcsol a francba az egész, mivel nem elégséges
a tápfesz... Mellesleg 3,5*12=42 -> szerintem a trafónak is van
vesztesége, így nem hiszem, hogy túl messzi lenne a 35W-tól.
(Mármint ha a xenon izzó fogyasztását néznénk önmagában...)[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3366 üzenetére
Utána meg már nem kell bele? Vagy dobozzal ellensúlyozták Viccet félretéve, gondolom papírra cserélték.
TayRol: a papírra 12e van írva Suzukinál is?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3375 üzenetére
A benzin jó ötlet, ha nem nyírja a szivacsot. Amikor megvettem a motort, akkor cseréltem, mert a régi eléggé elöregedettnek tűnt. Gyárilag olajos volt, de tettem rá még egy kis Motult...jó ragadós. Most fogom megint kimosni, aztán még van a motulból, az megy rá. Egyesek simán motorolajat használnak erre a célra.
Túl sok olajpára nincs szerencsére. A leeresztőből sem jött szinte semmi, csak egy csepp. Kopott motorban láttam olyat, aminek a szűrőházában lötyögött az olaj vastagon
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3380 üzenetére
Hja, szerintem ezek a flakonos retkek sem mások...mindenesetre megvettem (jó drága volt), most már elhasználom.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3394 üzenetére
Ez így simán érthető.
Nem is vettem versenymotort véletlenül se, napi használatban több hátrányát látnám, mint előnyét (főleg, hogy az az előny engem nem is érdekel)
Mindenki gondolja végig, mit akar, miért akarja, aztán válasszon. Aztán ha úgy érzi, mégse jól választott - lehet még váltani. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3394 üzenetére
Dettó. Aztán hülyének néznek, hogy miért nem használom többet, miért nem tolom városban stb. Azért, mert nulla élvezet. Vagy elmegyünk messzebbre valami céllal, esetleg túrázni, vagy a pálya (ami sajnos ritkán adatik meg). De unalomból nem megyek az utcára csapatni, meg csak a sarokig a közértbe Arra egy robogó kéne De mint tudjuk, életveszély (ugye, Inti?), szóval marad az autó.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #3400 üzenetére
egyetértek, biztos ráesett egy traktor, vagy photoshoppal vágtak le a fejéből mert magas volt
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3408 üzenetére
Brim-brim...briiiiiiíííííííííííííííííííím, bríííííííí, bríííí, brííí, bíí, brí.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3407 üzenetére
"szerintem a ringes módszer a kanyar belsejéig fékezés, utcai meg a nagy féktáv és motorféken vagy stabilgázon kanyarodás"
Nem egészen. Kanyarban már nem fékezünk, max. stabil gáz. Utcán se szokás motorfékkel kanyarodni.
Itt -ott hibádzik az elméleted.RS-t meg ki kell fogni, ami utcán volt használva.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3420 üzenetére
Thx. Meg is találtam.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3420 üzenetére
Ez az Aldis 4k töltő ehhez képest milyen?[link]
Csak azért kérdezem, mert okés hogy ez 10k drágább, viszont ha a funkciói jók, akkor elgondolkodtató. Megérheti szerinted?
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3424 üzenetére
2 hete hidaltam egyet akksi témában..
fater suv-jában tönkrement a gyári akksi. gariban cserélték azonnal új akksira. de! ugyanolyan savas akksit kapott mint az eredeti amivel jött.. kérdem, miért nem raktok bele egy gondozás mentes akksit hát ott a polcon.. mondják, nem tehetik, mert gariban csak azt cserélhetik és csak arra amit kiszednek. mondom, de ez teljes balgaság. tudják, de ez van. az akksit közel 5 (!!!) liter folyadékkal öntötték fel (ijesztő), a szerelő káromkodását a szalon pultig hallottam. és mindezért kiszámláztak volna 61ezret + 2.5ezret az aktiválásért, ami a feltöltését jelenti.. burzsuj.
kész......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3429 üzenetére
Vaz, ez olyan olcsó, hogy tényleg megérheti...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3429 üzenetére
Én is kipróbálom. Jan. 15. után nyitnak, majd utána megrendelem tőlük.
Köszi a tippet.TayRol :
Melyik lehet a jobb? A Lidlis vagy az Aldis?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3437 üzenetére
en is igy gondoltam de nem akartam (tudtam) okoskodni, örultem hogy egyaltalan kicsereltek. akkut meg vettem gyorsan (asszem varta-t).
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3431 üzenetére
jaja, a szalon hibája amúgy hogy tönkrement, nem töltötték utána...
mindegy, most kapott egy új gyári akksit, ezzel már elmegy az autó élete végéig. legalábbis amíg nálunk van de valóban, ahogy márkaszervizek dolgoznak.. és simán kiszámlázzák óradíjnak......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3446 üzenetére
agree, legtöbbször nem az akku a hibás. egy jó villamosmérnök ki méri pontosan. én is mit szívtam az autómmal és nem az akksi volt, hanem a saját hülyeségem (ócska hifi kondenzátor, ami ráadásul tök fölösleges volt..), amióta kivettük a rendszerből, azóta makulátlan a villamosságom újra, na de ez a tanulópénz..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3477 üzenetére
hm. ezt meg multiméterrel simán ki lehet mérni, na erre kíváncsi vagyok mennyi lehet. nincsen multiméterem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3490 üzenetére
Akkor azt mondod, hogy nyugodtan bevállalhatom a Motul 300V 4T Factory Line 10W-40-est?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3492 üzenetére
Jóva'
Segítek neked:
Angol fórumokon is 10w-40-et írnak, hogy ők azzal etetik...bár ott nem szokott olyan meleg lenni mint itt.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3497 üzenetére
Elég hangos a blokk alapból, van mechanikai zaj bőven. Bár a kawa szervizben azt mondták, hogy még így is sokkal halkabb minden szempontból, mint a hasonló korú blokkok Az a lényeg, hogy a váltó okés legyen. Lehet, hogy belepróbálom a legjobb motult 10w40-be...bár nem olcsó...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3488 üzenetére
Jóval vékonyabb.
Mivel az első szám utáni W a "winter"-t jelenti. Hidegen az 5W olaj jóval kevésbé dermedt, ill. vastag, mint a 10 ill. 15W 20W olaj. Mivel a motornál elsődleges, hogy indítás után mindent átjárjon a furatokon keresztül az akkor még hideg olaj, így blődség eltérni a gyár által megadott első az az "W" értéktől. Aki eltér ettől, az akár nagy bajt is okozhat a blokkban, hiszen a gyártó pontosan tudja, hogy a motorfuratokon milyen vastagságú olaj tud eljutni a megfelelő helyekre hidegen, és szinte azonnal. Most utcai használatról beszélünk amikor 6000km kb. egy olajcsere. Amikor a teljesítmény a fontos, akkor egy 5W olajjal azonos motor jóval erősebb lesz, mivel vékonyabb az olaj, kissebb erő veszik el az olaj sűrűségéből adódóan, viszont sokkal jobban kopik. Versenyeken általában ezért is használnak 5W olajat, és vékonyka 520-as láncot és könnyített lánckereket, mert ezektől mind mind erősebb lesz egy stock gép. Egy ilyen lánc, lánckerék viszont 1 verseny uán kuka, ahogy az 5W olaj is, és ezeknek az okozata az elég gyakori generál.
Tehát nem versenysportba, inkább a megfelelő kenés a fontos, mint pár plusz lóerő.
Ahol 5W olajat írnak elő (Piaggio X9 pl.), ott ezt kell használni, mert valószínű nagyon apró furatokat tartalmaz a blokk, és oda ez az optimális olajvastagság a gyártó szerint. 5W olajjal mondjuk nem szokás 6000km használni. Lehet kísérletezni vastagabb olajjal, mert az jobban védi a kopó alkatrészeket, de mint írtam, ez akár bajt is okozhat.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3490 üzenetére
Én ki merem jelenteni.
Ez hibás:
"nem hiába nincs factoryból 50es egyébként miafrásznak? aki versenyzik vele az ilyen sűrűt nem használ. Nem véletlen"
A második érték azt jelzi (10W40,10W50,10W60) hogy magas hőmérsékleten, mennyire tartja meg az olaj a tulajdonságait. Tehát folyamatos 8-11000 ford/perc környékén nyáron 40 fokban az 50-es 60-as olaj a legjobb. A sűrűséghez ennek semmi köze.
Mivel más alkotóelemeket tartalmaz, drasztikusan drágább mint a 40-es társai. Utcára elég a 40-es olaj is, mert nem kap annyit egy blokk hogy kelljen a szélsőségesen magas hőmérsékletre fejlesztett olaj.
Aki tutira akar menni, ősszel télire és tavaszra beleteszi a 40-es olajat, nyárra viszont 50-es vagy 60-as olajra cseréli. A blokknak szinte biztos hogy ez a legjobb. 60-as olaj nincs túl sok, de a Liqui Moly-nak van Racing olaja ami 10W60 potom 6k/L környékén. Az 50-es olajok széles körben is elérhetőek már, ezek is drágábbak mint a 40-es társaik (pláne Motulból), tehát ha valaki nem akar variálni a nyári olajcserével, akkor 10W50 non-stop. Annyival nem drágább szerintem a 10W40-nél, hogy ne lehessen kibírni.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3507 üzenetére
Köznyelven amit leírtam, pont azt írtad le tudományosan. Kár volt.
Ezt írtam:"A második érték azt jelzi (10W40,10W50,10W60) hogy magas hőmérsékleten, mennyire tartja meg az olaj a tulajdonságait. Tehát folyamatos 8-11000 ford/perc környékén nyáron 40 fokban az 50-es 60-as olaj a legjobb. A sűrűséghez ennek semmi köze"
Ezt továbbra is fenntartom, annyi módosítással, hogy köze van a sűrűséghez, de véleményem szerint ez elhanyagolható, és a gyár által megadott értékektől el lehet térni.
Egyébként amit én írtam az nem copy/paste iromány.
Ha nagyon firtatni akarjuk, van egy táblázat, ami azt jelzi, adott motorolaj mlyen hőmérsékletek között használható, amit minden júzer manuál elvileg tartalmaz:Nem kell ide az általad innen-onnan kimásolgatott szakirodalom, mert teljességgel felesleges egy átlag motorosnak. Itt a táblázat, és mindenki eldöntheti milyen hőmérséklettartományban használja szeretett motorját, és ennek megfelelően ki tudja választani milyen olajat fog venni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3510 üzenetére
Bocs, akkor lehet félreértettük egymást.
Nekem kioktatónak tünt, és azt éreztem, engem akarsz cáfolni.
Ha nem így gondoltad, akkor elnézésedet.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3512 üzenetére
Ok. Nincs ezzel gond. Csak minnél jobban beleásod magad annál nagyobb lesz a katyvasz a fejedben.
Ha lehet, a gyár által előírt olajvastagságtól lehetőleg ne térjen el senki.Volt hogy a GSXR-ben lecseréltem 15-50 Motulra nyáron... Fos is volt hidegindításnál. Ringen jó volt, de utcán picsa szar, akadt a váltom rendesen. Le is dobtam hamar, és visszaálltam a 10W olajra, amitől minden gondom megoldódott... A másik a Castrol. Abból még a 10W verziótól is hangos lett a blokk és akadt a váltóm.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3530 üzenetére
igen, pont így van, én csak azt nem értem, mikor azt látom, ohgy hátsó fék faszság, minek etc... hát nem mindegy, hogy ki, hogy motorozik?, mindenki magának csinálja rossi a jobb egyensúlyozás miatt kezdte el amúgy a lábát lerakni, nem?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3532 üzenetére
ezt nem csinálta mindig, az utóbbi 3-4 évben kezdte el
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #3534 üzenetére
Bocs, hogy belevau, pont én, aki hozzátok képest töredékét tudja, de:
én úgy tudom / tanultam / hallottam / tapasztaltam, hogy a nagyfékhez is jól jön egy kis hátsófék az elején. Ha a fékezést tizedmásodperccel előbb egy hátsófékkel kezded, a hátsó kerék húz vissza, a hátsó rugóstag összeül, a súlypont lejjebb és hátrébb kerül; így amikor utána rámarkolsz az első fékre is, mivel hátrébb és lejjebb a súlypont, elsővel nagyobbat tudsz fékezni anélkül, később ágaskodik a hátulja. A hátsót utána fel lehet engedni, amikor bemész a kanyarba, akkor már csak egy kicsi motorfék van a hátsón.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3534 üzenetére
én csak kanyarban korrigálok vele, ha valamit elbasztam.. azt meg el tudok
mf: sebességfüggő fékezésnél is, hogy lehet e használni vagy sem, legalábbis sor4-es négyüteműnél, ha 250-ről beleharapsz az elsőbe akkor a hátulja úgy kikönnyül, hogy le sem ér sok esetben. és a helyzete is válogatja hogy használható e vagy sem. de igen -szerintem- használható sokszor. pilótája válogatja
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #3537 üzenetére
illetve pont ugyanezt nem, ezt csak úgy tudod, ha gáz még rajtavan és úgy húzol hátsó féket, akkor süpped be a segge szerintem, amúgy a súly ugyanúgy előre megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3539 üzenetére
így van, megfeszíted/összeülteted a futóművet, hátsó fékkel szűkebbre tudod húzni a kanyart ha elcseszel valamit, lehet perec nélkül korrigálni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3543 üzenetére
én sehol sem mondtam hogy warp6-nál ezt kell csinálni, én sem teszem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3543 üzenetére
Alalpvetően még mindig a féktávról van szó. Amikor a motor lapon ill. íven van ott már nem fékezgetünk. Itt már csak stabil gáz, ill. enyhe kigyorsítás, de ezt már korábban taglaltuk. Ha elkúrsz valamit persze hogy fékezel, de itt most nem is erről van szó. Az hogy féktávon ki milyen technikával fékez egyénfüggő, de ez már a pályán való gyakorlás utolsó szakasza. Először meg kell tanulni az ideális íveket, és kigyorsítási pontokat, hogy kell lendületben ill. fordulaton maradni stb.
A féktávok rövidítésével nem kevés időt lehet nyerni, de ide kell a legtöbb pénz is. Jó gumik, verseny fékrendszer, és jó futómű sem árt (Öhlins pl.), bár ezek a pályázás egészére kihatnak. yoda tudna erről (is) beszámolót írni, volt neki Öhlins, tudja mekkora különbség van futómű és futómű között, ill. beállítás és beállítás között. Ezek mind mind kihatnak a féktávra, kanyarsebességre és még a kigyorsításokra is. Kis apróság, de a pályán használt guminyomás is kihat ezek egészére.Az utca véleményem szerint (még mindig) teljesen más technikát követel meg.
(#3550) Integra
Nem azt mondtam, hogy ezért csinálja, csak egy tipp volt. Kellően edzettek, de nekem mindig úgy tünt, hogy nyújtja a lábát.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3560 üzenetére
meg kéne kérdezni tőle
szerintem elég bikák azért, én is most már heti 2x golyózom nagyon keményen, tényleg kondival fogok idén motorozni, teljesen más érzés lesz, mint tavaly, nincs mese....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Topiccsendőr #3581 üzenetére
nagyon vidám a mai napom
jók ezek az ausztál borok baszicsmod:
szerintem az olalypumpa *sirvaröhögősszmájli*
különben is, sose volt ETZ-d neszójjábeneki[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #3583 üzenetére
na akkor már van tipp vezérműláncra, meg olalypumpára
még valaki tipp?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #3614 üzenetére
azért az fontos hogy tetszen a motor. nem hiszem hogy neked tök mindegy hogy néz ki, csak menjen. én nem is tudnék úgy nézni a motoromra, ha nem tetszene. ahogy a barátnőnél, akinek mind1 csak lyuk legyen, az se teljesen normális felfogás sztem akármilyen jó egy motor, ha nem tetszik nem venném meg, hiába paramétereiben jobb mint ami tetszik.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #3618 üzenetére
az nekem is nagyon tetszik.
engem a fazer elsőre megfogott, utána nem is néztem mást, pedig 850-ért lett volna jobb, erősebb, gyorsabb motor, de a szerelem az szerelemLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3618 üzenetére
Huhh, hát én motor tekintetében egy elégedett ember vagyok, ha most kéne venni, valószínűleg akkor is F650CS lenne belőle, akkor is, ha korlátlan keret állna rendelkezésre Elég kényelmes, kezes, kissé különc (ez fontos! ), még doboz nélkül is pakolható valamennyire, kellemesen alacsony (rázósabb helyeken csak jobb, ha kéznél a láb - ja, hogy ez nem terepmotor? nem baj), bármeddig elvisz, viszonylag kevés benzinből. Igáslónak épp úgy megfelel, mint a GS500, csak szerintem érdekesebben néz ki
Ha mindenek előtt mennék rá a fogyasztásra, akkor egy 125-ös Honda lenne valószínűleg, akár újonnan. Hogy CBF vagy CBR, azt szerintem kipróbálva dönteném el. Esetleg eggyel nagyobb, a 250-es CBR is valamivel kevesebbet eszik, mint az F650, és annak már 12 ezres a szervizciklusa, szóval sokat használni és hosszabb utakra kényelmesebb (kevesebbet kell egyeztetni a szervizt és a túrákat, meg egyáltalán, nem kell állandóan az olajat ki-be lötybölni). Ülni viszont nem tudom, milyen rajta... szerintem csak hangosan gondolkodok (főleg, hogy ha csak kicsit eszik kevesebbet, mint az F650, akkor már mégse kell annyira, praktikusabb a CS, és annak is 10ezres szervizciklusa van)
Az új, sorkettes F650GS is érdekes darab, pillanatnyi fogyasztásmérővel is ellátták, jó játék lenne (a "fullos" F800GS nekem túl magas) De alapból nem olyan "tehetséges" ebben a műsorszámban, mint egy 125.
Érdekes lehet még a Honda új NC sorozata, valamelyiknek a'sszem van elöl egy sisaknyi rekesze, csak az zárható. Azt meg nagyon megtanultam értékelni. Mondjuk ezek nehezebbek, mint bármenyik másik említett.
Szeretnék még valami villanyszöcskét is (quantya, ktm, ilyesmi), na ahhoz kéne a több lé.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3614 üzenetére
Ahh, ZX7R..."fap"..."fap"..."fapfap"..."fapfapfap"
Megnéztem, vannak belőle 2000 körüliek is. Nagyon szép állapotban...állítólag a futómű durván jó. Nem is értem, hogy miért váltottak vissza USD villáról normálra egy idő után a ZX6R-ben meg ZX9R-ben.
Vadállat gép, ennyiért pedig ajándék. Venném[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3629 üzenetére
nem is akartam, csak remeltem hogy nem tul hideg.
nem akarom hogy még a végén mélykisüljön. -
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #3650 üzenetére
Domokossal sokat motoroztam, de hyoval nem lattam palyan 1x sem... persze ettol meg lehet ... Par gixxert kukara tort az biztos
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3656 üzenetére
nagyon buntet az mz. a hangja is zsir.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #3656 üzenetére
Mindig is tudtam hogy orult a Domi
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3658 üzenetére
aa, safety cart (bike-ot) tilos megelozni.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3667 üzenetére
No és a futómű? Mennyibe érdemes gondolkodni?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3667 üzenetére
Szerintem a főfékhenger. Én volt hogy cseréltem törökre gyári híjján, mert nedvedzett...Kár volt, mert a töröktől meg zubogott a fékolaj rá az első tárcsákra. Szóval az első fékkel csak a szenvedés volt. Volt hogy a legváratlanabb pillanatban felpuhult, de ezekkel az életveszélyes tulajdonságokkal együtt szerettem az ETZ korszakot.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen