Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • polimorf

    tag

    válasz F1DO #22999 üzenetére

    Egyetértünk a mai technika már nem az 50,90,130-as tempóra készült.
    De nem is a magyar utakra. Amik keskenyek, kátyúsak és iszonyú állapotban vannak.
    Ezeket ezelőtt 30-50 évvel készítették (persze akkor is kilopták belőlük a minőségi anyagokat mint a most készültekből) csakhogy 30-50 éve még az autók is csak max 90-100-al tudtak menni. azoknak a járműveknek ez az aszfalt megfelelt, csak azóta eltelt az a bizonyos 30-50év a járművek fejlődtek az aszfalt meg maradt illetve romlott.

    Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

  • TommyGun

    őstag

    válasz F1DO #22999 üzenetére

    Ezekhez az utakhoz felesleges. De ha a mellékutak, de legyen csak a főutak minősége legalább elérné/megközelítené az autópályákét akkor én támogatnám hogy lakott területen kívül növeljék a sebességet de városban nem...
    Lehet a technika sokat fejlődött de hogy az emberek se olyan megfontoltak mint annak idején, mindenki rohan szarik a másikra, elképzelni se tudom mi lenne itt ha nem 50 lenne hanem mondjuk 60-70 lakott területen belül...

    @bogyo112
    Az elektronikus útdíjban én alapvetően hinnék de ahogy ez megvan oldva az szánalom, arról ne is beszéljünk hogy iszonyat terhet fog rakni a szállítókra aminek köszönhetően minden emelkedni fog. Olvastam a totalcaron egy cikket hogy 1db teherautó éves díja KB 5-6x lesz magasabb emiatt...azért ez brutális.
    Érdekes amikor valamit be kell szedni vagy adót kitalálni nagyon ügyesen példálóznak azzal hogy az EUban is ennyi, de hány magyar fuvarozó fogja ezt kibírni? Mennyi lehet egy éves díj egy teherautóra? Gondolom volt pár kategória de számoljunk 2-300 ezerrel, most lesz több mint 1 milla...
    Azt meg se említem mekkora fos maga a rendszer, előre meg kell adni pontosan milyen útvonalon mész, oszt ha esetleg lezárás vagy baleset van akkor út közben kéne módosítani, mert ha nem stimmel az útvonal megbasznak...és ugye magadnál kell tartani az útvonal "engedélyt". Mindenesetre ahogy a totalcaron leírták az egészet rohadt szánalmasan nézett ki az egész. Durván drága, nulla rugalmasság...

    [ Szerkesztve ]

    "Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

Új hozzászólás Aktív témák