-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #94381 üzenetére
Nem, semmivel nem drágább mint a japán gépekhez.
Ugyan olyan megbízható mint bármelyik japán, itt is csak azon múlik az előző tulajok mennyire vigyáztak rá mennyire adták meg neki ami kellett.
De ellenben a nehéz, latymatag futóművel és fékkel rendelkező Japán motorokhoz képest ezen felüdülés a terepezés is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #94386 üzenetére
6 ezer az ellenőrzése, de semeddig nem tart megcsinálni, nekem az SMC-be 18 ezer után sem kellett bántani csak ellenőrizni.
Nem tudom miért vagytok annyira oda azért a 400-450 cm3 gépekért, most egy nagy cm3 620-650-660 blokk is csak 5-6 kilóval nehezebb.
Ott van pl az SXC 625, az súlyra ugyan az mint egy DRZ-E 400, de minden másban jóval előrébb jár.
Olyan nyomatékot szabadít rád a 400-450 típushoz képest amit átélni kész élvezet.
A 400-450 gépek inkább közép és felső tartományban szeretnek lenni, alul nem virgoncok, ellenben 600-tól felfelé teljesen mindegy milyen tartományban vagy.
Inkább ilyenbe gondolkodnék nagy tankkal azt kész is, mondjuk egy SC 620/625, SXC625-re is felszerelhető
25 literes tank, aztán kész is, mert ezeknél a futóműhöz, fékekhez nem kell nyúlni úgy jók ahogy vannak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem annyira keskeny az ülése mint ahogy a képek mutatják, nagyon csalóka, mivel élőben ha meglátod mekkora motor akkor csak pislogsz hogy nem gondoltad volna róla.
Most az én motorom paraméterei, ülésmagasság 99 cm, kormánymagasság 125 cm, legközelebbi távolság a két gumi szélétől 82 cm, úgy hogy 18 és 21 colos kerekei vannak.
Teljesen másnak gondolják, köztük én is így gondoltam amíg élőben nem láttam.
De a párnázása természetesen nem a legpuhább, ezért ha én hosszabb túrákra terveznék vele, egy komfortülést csináltatnék rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94401 üzenetére
Képek alapján eléggé egyben van a vas .
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #94403 üzenetére
Bizony 99 cm az ülésmagasság, én 187 magas vagyok és igencsak lábujjhegyen érek le róla.
HSM: Az SV ülése jó kialakítású és kellő képen jó párnázott, ez a 2003 modelltől van így, előtte sokkal fapadosabb volt.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #94407 üzenetére
Mire megy rá a gatyája, arra a 8000 Ft-ra amibe az olajcsere kerül?
Ha ennyire sóher valaki akkor ne vegyen motort, ha évente megy 10 ezret 16000 Ft neki az olajcsere, ez aztán hatalmas összeg!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #94448 üzenetére
Valójában akkor ott mit oktatnak, poros, sáros úton indulás, megállás stb....?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #94456 üzenetére
Ez természetes én nem hülyeség.
Alapból a 8-as és körben motorozás nagyon jó, mi is ezt gyakoroltuk, főleg úgy hogy 15-20%-os dőlésszögű partoldalba volt csinálva, így a felfelé menetet és lefelemenetet is tudtad gyakorolni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mert a pasztával bekent tömítést ahogy Pl: húzod meg az olajdeklinél szét nyomódik, és simán beleeshet az olajba, onnan meg esetleg valamilyen olajnyílásba bekerülhet, eltömíti és nem kis galibát csinálhat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94555 üzenetére
Persze, ez így van!
Itt az én esetem is, hirdetésben felújított állapot, igaz hogy 650-be vettem de, átírás 42000 Ft plusz 140000 Ft-ot költök rá.
Úgy ahogy a hirdetésben szerepelt hasonló árkategóriás és évjáratú motorokra 99%-ban a hirdetésben leírtakkal ellentétben ritka az hogy nem kell minimum 50-100-150 ezer között rákölteni.
Sajnos a magyar hirdetők legnagyobb százaléka átver ahol tud.
Annyi gerincség sincs bennük hogy elmondják ha valamivel gond van, esetleg cserés.
A szervizeléskor, valós átnézéskor jössz rá igaz e amit állítottak, ha nem és számon mered kérni rajtuk még besértődve válaszolnak.
Holott tudják hogy mi az igazság, szarházi embereknek tartom őket.Nálam amik cserélve lettek eddig a hirdetésben szereplő csak olajcseréhez képest:
Ferodolos kuplunglamellák
Kuplungagy
Kuplungkosár
Himbarendszer alsó csapágya
Olaj leeresztőcsavarok
Kuplungkar
Láncfeszítő
Vészleállító
Karburátor tűszelep+házAmit még kell:
Benzincsap
TeleszkópszimmeringMint ahogy írod is, ha ezt eladnám akkor bárki is veszi ezen ténylegesen ki lettek cserélve ezek az alkatrészek, nyugodtan lemehet akár a szerelőhöz is aki csinálta.
De hogy az ára meg is lenne kérve a gépnek az is tuti.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Dehogy is, mondtam neki hogy szálljon bele a költségekbe, mert ha egyenes ember megteszi, azt is kértem tőle küldje a számlákat mert váltig állítja mindent megcsináltatott.
A számlák gondolhatod azóta is jönnek, meg a fényképek is a szervizelésekről!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #94592 üzenetére
Köszi!
Igen, ez a gyári középsztender.
Szeretem mert nagyon könnyű vele takarítani, az oldalsztenderrel ami van hozzá nem ilyen egyszerű, kint meg legtöbbször fának vagy valaminek támasztom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #94597 üzenetére
Igen, minden megcsináltattam amiket leírtam pár napja.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94624 üzenetére
Azon filóztam én is hogy barátnőmnek kellene venni egy endurót vagy cross gépet, de kizárólag 50 cm3 mivel neki is a B jogsihoz kellene.
Vannak ezek a KXD DB 707 A típusú cross gépek vagy a 4T megfelelője, szerinted kezdőmotornak jó lenne neki terepre?
Erre lehetne biztosítást köttetni?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz nyogo83 #94630 üzenetére
Ez már nem olyan picike motor, 800 mm az ülésmagassága, egy 150cm magas, 50-55 kilós személynek tökéletes méretre.
Bogyó bá' Egy ilyen elemes fejidomra gondoltunk.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94632 üzenetére
Értem, köszi, akkor megpróbálunk egy jót kifogni belőle.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94636 üzenetére
Jó lesz a sima is.
Ezekről is jó véleménnyel vagy, megbízható típusok?
Van ez a CPi márka, ezekkel van tapasztalatod?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94639 üzenetére
Tehát akkor felejtősek, körülnézegetek a neten, ha találok valamit rád írok majd mi a véleményed róla, ami neki nagyon tetszik az a 2006-tól kiadott Aprilia SX50, erről a típusról mi a véleményed?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94641 üzenetére
Okés, köszi, megnézzük mit lenne esetleg érdemes!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #94643 üzenetére
Ezek mind 200+ feletti gépek, túrázni miért nem jó egy komfortüléses Honda XR650R, pakolható, könnyű, erős, minden megvan benne ami egy jó túraendúrózáshoz kell.
Erre a 2007 évjáratú 650-re túratank, túraülés, dobozkonzol és kész is.
Túrásabb verzió
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94647 üzenetére
140 kiló kb gyári tankkal, ezzel úgy 150-160 között lehet.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #94657 üzenetére
akkor a kipuffban lévő gázoszlopon egy nyomáshullám fut végig hangsebességgel (ez adja a hangot, amit úgy szeret itt mindeki).
Tegnap én is élveztem ahogy az egész erdőben dübörgött, vízhangzott a kicsike, mintha vihar jönne, dörgött az ég.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #94685 üzenetére
Ennyi pénzből vegyél használtban gyorsaságit, nakedet, endurót, nagyrobogót, choppert, bármire is vágysz ott vár és csak felpattansz egyikőjükre.
Ezeket mindet megveheted jó pár árából a felsoroltak közül.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz seadrone #94760 üzenetére
Ez attól függ mi a cél, egyszemélyes motorozás vagy utassal is mennél.
Mekkora távolságokra szeretnél elmenni, hosszabb körökre vagy csak 100-300 kilométerre.
Amit néztél a BMW-től inkább a rövidtávú motorozást (városi) helyezi előnybe, teljes ellentettje a Z750 és CB600 Hornetnek.
Ami még számításba jöhetne az egy Suzuki SV650N, a karaktere sokkal jobban tetszik mint egy soros négyhengeresé.
Vagy a Cagiva Raptor, ugyan az mint az SV csak jobb a futóműve és még szebb is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz HornedReaper #94998 üzenetére
Ennyi pénzért nem rossz vétel, haverom is most rendelt a Wish-ről valami 7000 Ft volt, elhozta, megnéztem neki milyen az anyaga, milyenek a protektorok és a szivacsozása.
Azért itt nagyon érezhető a minőségbeli különbség az én protektoromhoz képest.
Igaz annak nem is ennyi volt az ára, az borítékolható hogy sokkal jobb plusz ebben motorozni mint protektor nélkül vagy esetleg csak a kabátban használt protektorban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én meg a határban, marhára unom a közutat!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #95027 üzenetére
Teljesen mindegy mivel hozod!
Akár egy utánfutóval is eltudod hozni pl:A lényeg, a motort keresztbe teszed fel rá, az első kereket odakötöd a bal vagy jobb sarkára hogy ne tudjon se előre, se hátra megmozdulni.
Utána lenyomod az első telót, a másik meg húzza a spanifert, egyik majd másik oldalról.A lényeg hogy rugózni ne tudjon a motor, utána folytatod ugyan így a hátsó rugós tagnál.És ha biztosra akarsz menni ott is odakötöd a kereket a sarkához.Amikor minden megvolt, áthúzol mindent még egyszer, behimbálóztatod a motort, megnézed hogy az utánfutóval együtt mozog e, ahogy mozgatod nem lazulnak e a spaniferek, ha ok akkor indulás, menet közben megállsz és leellenőrzöd nem e lazult meg valamelyik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz laci_8519 #95033 üzenetére
Szia!
Ha már CB akkor CB600N amit néznék, főleg ha 2 személlyel is szeretnél motorozni, az utasnak is kényelmes rajta, az ER6N annyira nem utasbarát mint a CB.
Alkatrészellátás tökéletes hozzá, nagyon megbízható motorok, persze ez attól függ te előtted mennyire adták meg neki amit kér.
Természetesen ez minden használt motorra igaz.
Sokat mentem CB600N-el, tanulni ER6N-el tanultam, a CB számomra ideálisabb motor, finomabb, rezonanciamentesebb, kényelmesebb láb, ülés és kormányszög.
Amire te szeretnéd használni, több napos motorozás, utas, csomagok jobb választás mind a kettőnél.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis segítségre lenne szükségem!
A Waze nevű GPS app jó lehet földutakon történő motorozásoknál?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Annyi bizonyos ha veszel egy 150 lovas gépet ami megy 280-at az nem 35 lovas.
De ez tényleg csak akkor derül ki ha baleset van vagy belőnek 250-el, kézenfekvő hogy egy 35 lovas géppel nem lehet annyit menni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #95087 üzenetére
Miért olyan nagy gond ha egy full versenymotor rendszámoztatható lenne itthon, és nem kellene külföldre menni ez végett.
Ha most egy full crosson lenne rendszám akkor mi van?
Semmi, ez is csak itthon probléma, mert mindenhol az a lényeg hogy sok utánajárással és pénzzel csináltathasd meg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha jól tudom amcsiban nem így van, ott kaphat cross vagy versenyenduró gép is rendszámot, azt ha tévedek akkor így jártam.
Csak azt nem értem miért nem felel meg, ha kapnak E-betűs alkatrészeket akkor miért gond ez?
Fejidom lámpával, E betűs gumik, visszapillantó.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ezt én is tudom, az utakon futó motorok 99 százaléka nem kaphatna engedélyt.
Ritka a gyári csővel futó motor, csak itt a topickban is megnézném kinek van fent a a gyári.
Azt hogy most vizsgára felrakja, vagy elviszi oda ahol plusz pénzért átnyomják de, a év további időszakában teljességgel szabálytalanul közlekedik vele.
Akkor ezt nem csak a cross vagy versenymotorokra kellene kiterjeszteni, egy utcai motort is le kellene foglalni és addig nem lehetne forgalomba helyezni amíg nem teszi vissza a gyári csövet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #95097 üzenetére
Jó, akkor te és a barátaid tartoznak a kisebb csoportba, akiket én ismerek tudom hogy túllépik a DB határt, de ez nem azt jeleni hogy állat módjára szól a gépük.
Persze vannak olyan ismerőseim is, de aztán ez már legyen az ő dolguk, ha nekik úgy jó ki vagyok én hogy lehurrogjam őket.
Sőt az én motorom is túllépi a megengedett határt, de ez gyárilag ilyen, mivel versenyenduró.Roli gépe! Na ez csak egy kicsikét lépi túl!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #95101 üzenetére
Hiszek én neked, nem is vitatkozom vele!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #95103 üzenetére
4 ütemüből ami könnyű, krosszpályán is használható abból egy EXC 400, WR 400, amit mondanék, igaz ezek sem igazán crosspályára valók.
Meg ugye üzemórás motorok, most egy 2000-2005 évjáratú üzemórás motor amit használtak is már bőven futott.
Számolj egy vétel utáni teljes felújítással is, érdemes is rákölteni mert akkor egy ideig biztos használható lesz.Látom javítottad, 4T-ből ami könnyű, pályára is alkalmas, nem üzemórás, ilyet nem találsz.
Azok amik nem üzemórásak XR400R, DRZ400E, de crosspályára a futóművük nagyon alul méretezett, meg nehezek is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #95105 üzenetére
A másik amit még talán mondanék a régi Yamaha TTR 250, nem üzemórás, igénytelen, súlyra sem vészes, 113 kg szárazon, mint egy KTM EXC 525.
Igaz a futóműve nem hinném hogy bírná a nagyobb ugrásokat.
2001, talán valami ilyesmi, de sok reményt ehhez sem fűznék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #95113 üzenetére
Pont pár hete volt feltéve egy olyan XR400R ami már úgy gondolom vállalható lenne akár pályán is, persze bizonyos kereteken belül.
XR400R, itt kicserélték az első futóművet CRF-re, ami a gyárinál jóval többet bír komolyabb terepviszonyok között is.
Alapból crossozni 90-110 kg közti gépekkel szoktak, de gondolom te sem a 15-20 méteres ugrásokért vennéd, arra tuti nem lenne jó választás.
Ha ilyesmiben is gondolkodnál akkor tényleg egy vérbeli crossmotort kell venni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szia!
Azt amelyik jó állapotban van!
Mindegy hogy S vagy E, itt úgy is az állapoton fog múlni, lehet öregebb is ha karban volt tartva, nem tőrvényszerű hogy egy fiatalabb évjáratú jobb, megbízhatóbb lesz.
Itt minden azon múlik hogy az előző tulajok hogyan adták meg amit kér a gép, sajnos Hahu-n és a képesmo-n mindent felújított állapotban hirdetnek, aztán a valóság ha 10% az akkor már jó az arány.
Ha tudsz egy szerelőt vigyél magaddal aki tüzetesen átnézi a gépet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95147 üzenetére
Az enduro motornak a kormánya nem a személyautó tükreinél van hanem jóval felette, az enyémnek 125 cm magasan van, az már inkább pickup magasság.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Jól gondolkozol, egy speed gép nem városi szaladgálásra való.
A testtartásod sem ideális városi vezetéshez, alacsonyan ülsz, előredőlve, egy enduron vagy SM-en sokkal magasabban helyezkedsz el, jobban átlátsz az autókon, fordulékonyabb is vagy, ha egy padkára fel kell menni simán megteheted, ezt egy speedel nehéz lenne.
Rugalmas, könnyen terelhető alacsony tempónál is, mindenképpen ilyen típust választanék ha a célom az lenne mint a tied.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs