-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #129621 üzenetére
A tisztabb megallja a helyet, lokalisan.
De az aram eloallitasa, a litium banyaszata, stb ezaltal a co2 mar egyaltalan nem egyertelmu. Ezert nem tudjak merre menjenek a hidrogen fele, vagy a szintetikus uzemanyag fele, vagy az aram fele.
Ugy tudom, autoknal kb 150-200e km utan jon ki jobbnak az elektromos. Ezutan milyen allapotban van az akku? Ha cseres, es erre eleg nagy az esely, akkkr megint ujra lehet szamolni.
A mentsuk meg a foldet felkialtassal a co2 kvotak eladasaval egy masik autogyarnak, tulajdonkepp meg ugyanott vagyunk, ahol vagyunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pakfong #129626 üzenetére
Erdekes cikk, csak megint kivancsi lennek par dologra. A vw a regi, eletszerutlen nedc ciklussal szamol mindket jarmunel, tehat az elektromosnal is. Akkor az objektiv szakerto milyen ciklussal szamol a vw eseteben, es az elektromos eseten? Vagy azt a szabvanyt honnan veszi? Es az a masik szabvany megdobja az elektromos auto fogyasztasat is, es az akku elhasznalodasat is, mert nem nedc.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Yoshida #129648 üzenetére
Remelem rosszul latom.
Egy ceg reszvenyei nem szolnak manapsag a fundamentumokrol, robinhooderek es piacra locsolt penz mellett. Ebbol kovetkeztetest levonni a nyeresegessegbol nem lehet. En arra utaltam, hogy elegge billegett a tesla es az nem volt regen. Ezert nem csinalja ezt mindenki.En akarok villanyautot venni, nem azert irogatom ezeket, mielott felre vagyok ertve.
Olvastam is a villanyautosokat, handarst is neztem, az inverterre matyizo embert is olvastam. a villanyautosoknal a cikkek reszrehajloak, es sokszor nagyon lealjasodik. Idegesitoen cinikus, es egyaltalan nem inelligens modon. Gyakorlatilag a vegere mindig egy frocsogesse valik. Amikor kerestem villanyautot, ezeken mind tul voltam, de utana inkabb nem olvastam, mert idegesito ahogy irnak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #129671 üzenetére
A dpf et ugyan nem fogjak kivagni, de a martrai eromuben olyan ertekek voltak, hogy tobben rosszul lettek, es a fempenz elszinezodott a zsebukben.
Zajterheles ugyanakkora mindket fajta jarmu eseteben. 50 nel ugyanolyan hangos az elektromos mint a belsoegesu.
A karosanyag es a co2 az nedc alapjan nem, de az uj szabvany alapjan eletszeru.
Co2 terheles most a leginkabb egeto kerdes, nem a karosanyag. Lockdown alatt is tobbszorose volt a nox aranya a varosokban, holott nem volt kozlekedes.
De egy elavult jarmuparkot mindenkepp ki kellene vezetni a varosokbol es az elektromos oda mindenkepp jobb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #129827 üzenetére
A betetben vannak azok a vajatok, amik a legutolso fotoidon is latszik. Ha azok eltunnek, akkor kell cserelni.
Beszeltuk, hogy uj allapotaban kb 3mm van rajta, vagy meg kevesebb.
Sajnos a jo fek az ilyen. Nagyon jol fog, de hamar kopik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #129874 üzenetére
Nem igazan. Az elso fokozat kb 150 ig tart, ezert mindazt a nyomatekot nem erzed egyaltalan. Ne nezd nyersen csak a nyomatekadatokat, ezzel igy semmire nem mesz. Nezd meg a fordulatot is, hogy melyik motornal milyen fordulaton ebred ez a nyomatek.
Nekem a kovetkezo generacios r1 van, meg van mellette ezres v2 is. Ha olcson akarnek motorozni, vennek egy vfr 750 et (ja, azt is vettem)
A v2 a sornegy utan nagyon paraszt lesz. Sokkal jobban raz. Bar en turazni vettem ilyen motort, arra nem ajanlanam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #129936 üzenetére
Emlekeim szerint volt visszahivas ra. ket generacios ugyanilyen generator van. Az egyikben lemez van a magnesek lelazulasa ellen, tehat ki van javitva a hiba. Ha nincs kicserelve a javitott verziora, akkor lesz baj. A motorok szervizbe vitele ezert is elonyos, mert kiderulnek, milyen visszahivasok nem voltak elvegezve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #129942 üzenetére
Azert olyan sok hengerszettet nem fogyaszt.
Sima vashengeres vizes minarelli ora szerint 88-90 et megy, ami realis 75 korul van. Akkor eszik 4 litert. Ennel tobbel a ditech megy, es kevesebbet fogyaszt.
Eleg sokat elmennek ezek igy, 10e km felett, az biztos. Sosem tudtam ennyit menni robogoval, mert addigra mindig elloptak. De 8000 km alatt nem robbant le alattam egy 33000 kmt futott 50 es aprilia.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #129953 üzenetére
6 liternel valami baj van. Az tul sok. Annyit normalisan beallitott robogoval nem lehet megetetni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129962 üzenetére
Ez mar akkor az rc36 2.
Fesszabalyzo, generator, illetve benzinpumpa ennyi km utan barmikor elojohet, ha ez epp nincs visszatekerve, amire eleg nagy az esely Mo-on.Meg ugye a ganyolasok.
Amugy jo motor, fogaskerekes vezerles, futomu-fek az nincs.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129972 üzenetére
A szalontol veszed, vagy egy magyar ember hozza be?
En 97-eset vettem 39e km-el, Nemetben, igy az osszes szervizszamlaja megvolt, es a szervizkonyve is. Ugyhogy lehetoleg ezeket kerd el.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #129974 üzenetére
En azt nem ertem, hogy arulja, de nem adja el.
Egyertelmuen felegy ezeknek az aruk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #129980 üzenetére
Nalam is be van allitva figyeloben, dobbenet mik bukkannak fel. Hrc kit-es valamikori versenymotor, moriwaki zero vx7 is volt tavaly viszonylag olcson.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129985 üzenetére
Level kezbesito uzemmodban termeszetesen jo, de ott meg egy etz 250-es is jo. Ami miatt szerintem nem jo, az az, hogy ott van a kortarsa, ugyanabban a szegmensben, tehat a sportturaban, 90-es evek kozepe-vege, a ducati st2 showa felforditott 43-as villaval, ugyanazzal a bremboval, mint ami a 748-916 on van. Azaz kapott egy normalis villat-feket, gyengebb rugoval. Szoval velemenyem szerint nem csak a modern motorokhoz kepest. Persze regebben a japanok meg igenytelenebbek voltak a futomu-fek teren, mint ma. Egyenes uton olyan 180tol az egesz motor elkezd szitalni, kigyozni, olyan 230 a vege, ora szerint ilyenkor 250 el mesz, de mintha 350 el mennel egy normalis motorral. nem rossz egy ilyen oreg motortol, es 100 loerotol, ami raadasul turamotor. Ha tehetnem csak az eroforrast tartanam meg, a futomuvet-feket lecserelnem. Illetve ezt tehetem is, mar kineztem, hogy titannitrides 43as showat kell belerakni brembo nyereggel.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129994 üzenetére
En is annyiert vettem :D
Persze, ha bizonyithatoan volt szervizelve, akkor ezekkel nagyon olcson lehet motorozni sokiag. Es igy semmi kockazat nincs bennuk.
En atepitem az egesz motort sportmotorra, ezert majdnem minden le lesz cserelve. Turazasra nem nyulnek hozza, vagy nagyon aprosagokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129996 üzenetére
Mosfet.
Nincs tapasztalatom utangyartott fesszabbal. a benzinpumpa is gyenge pont, amit egyszeru atalakitani. Elsporoltak egy kondenzatort, ezert szikrakepzodes lesz az erentezok kozott, ami miatt beeg. Biztos van valami nemet vfr forum, ahol leirjak, mit kell csinalnod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #130025 üzenetére
Dehogy.
Amugy is itt teljesen szet van kapva egy teljesen mas motor :D
Szembol bal oldalt alul a kipufogo leomloje mellett megtalalod bontas nelkul. Az egyik olajhutocso is ott megy.
Javaslom, hogy toltsd le az owners manualjat. Barhol megtalalod, ingyen legalisan letoltehto. Minden ilyesmi benne van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #56573440 #130033 üzenetére
Nincsenek lamellak a valtoban. mikozben gurul a motor, nem kellene behuzott kuplungnal sem ilyennek tortennie, es nem szokott. csak allo kereknel. Az oka az, hogy a kapcsolokerekek ablakaiba nem talal bele a kapcsolokorom. Egy kis kuplungkiengedessel beletalal, mivel el tudnak fotdulni a valtoban a fogaskerekek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #130037 üzenetére
Ket cikkszam van forgoreszre:
2SH814500000
5VY814500000
A javitott verzio a felso. Visszahivasrol hirtelen nem tudok neked mit mondani, lehet keverem a zx10 el, mert ott is ugyanez a hiba volt, ugyanigy a fotengelynel joval tobbet forgo generatorral. Tehat itt a fordulatszammal volt inkabb a baj. a kesobbi yamahak mar teljesen mas generatorral voltak szerelve, nem ekkora attetelkulonbseggel. A magneseket tovabbra is ragasztjak, csak lemezt is raknak. Mar az en 2009-es r1 emnel is lemezes a magneskerek, biztos nem 15 tol szallitjak igy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #130039 üzenetére
Nem, a csuszokuplungot a versenysportra talaltak ki, akarcsak a gyorsvaltot. Versenyre a kuplung minden fele allithato, utcara pedig kapsz egy kozepszar beallitast altalaban, amit alig lehet erezni, es azzal is beblokkol a hatso kerek, de nem annyira, mint nelkule, emelle nem is lehet allitani. Tehat nem hulyebiztos. Es a regebbi konstrukcioknal nagyon elrontja a kuplung zarasi erzetet, amikor csusztatod a kuplungot, mert nem adtal epp gazfroccsot. Szoval lehet azt a kuplungot motorfeknel csusztatni is, nem feltetlen kell kibszni azonnal gazfroccsel.
Egy nagy v2 nel visszavaltasnal ha hirtelen elengeded a kuplungot, biztos blokkol, sornegynel mar nagyon fakezunek kell lenni ehhez, alacsony fordulaton szerintem meg nem is letezo jelenseg, szoval en sem igazan ertem, amiket olvasok itt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #130053 üzenetére
R1 szetesett forgoreszetol indultunk, azt csinaltak a karasnaban, de akkor itt beszeltunk el egymas mellett :D
Ez a magnes ragasztas eleg sok modellnel elojon, meg a normalis, fotengelyen levo magneskerekeknel is. Cbr nel is volt, sot, oninditonal is eleg gyakran leesnek a magnesek r1 nel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #130080 üzenetére
Semmi koze a sag-hez.
Azert kell lanclazasag, mert a lengovilla tengelye nem ugyanaz a tengely, mint a kislanckereke. Ezert mindig hol feszesebb, hol lazabb lesz, a hatso tengely helyzetetol fuggoen. Tehat ha epp be- vagy ki van rugozva a hatso rugostag. Van olyan motor, ahol ha raulsz lazabb lesz.
Soha nem ugy kell allitani plane nem azt az erteket amit megad a gepkonyv, hogy rajta ul az ember. maximum ellenorizni lehet igy, hogy van-e eleg a lancban ahhoz, hogy rugozni tudjon egyaltalan a hatulja. De ahhoz ket ember kell, mert egy ember sulyatol nem fog beulni annyira sok motornal, hogy egyaltalan lass valamit.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130108 üzenetére
Eleve aki videot keszit szerelesrol, azzal nekem fenntartasaim vannak, a kornyezet meg szerintem arulkodo.
Egy sufniban nem tudsz olyan minosegu munkat csinalni, mint egy profi muhelyben, es nem ugy nez ki, hogy annyi belefektetett energiad, tudasod es penzed van, ami a minosegi munkahoz szukseges. Persze feluletes megallapitas, de azt hiszem sokszor passzol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #130110 üzenetére
Semmit nem szamit, a papir legszuro is atenged bizonyos nagysagu porszemet.
Mashol latom a hibat.
Ha vettem egy elektromos futomuves ktm-et, nem vinnem sufniba.
Meg ki mondta, hogy profi muhely? Egy motorhoz annyira erto ember, mint te?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130112 üzenetére
Alapvetoen a hazai szerelo-video felhozatal az a prop-tech es muszerben kimerul. Csak erre van muszer, viszonylag kis befektetesbol, ezert mindenki ezt mutatja meg, es eltulozzak ezzel a szinkron jelentoseget. Taschner pedig messze van a profi muhelytol, nagyon szakszerutlenul szerel, megis szaladnak azok a motorok. Ebbol kovetkeztetest levonni nem lehet. Akarcsak torokorszag. Attol, hogy valami megy, nem jelenti azt, hogy jo.
Meg tobbszor emlitettem, hogy egyenfuggo az is, kinek mi a jo. Ha arra kell vmi, hogy guruljon, megalljon, kis penzbol, akkor nagyon nem egy szinten van azzal a jo-val, amit en annak ertekelek.
Aztan itt vannak azok a dolgok, amik mindig megjelennek az ilyen videonal, hogy jaj, zorog a kuplung, jaj kattog valami. Ezekkel van foglalkozva a normalis szervizeles helyett. Mintha eletukben nem lattak volna meg belsoegesu motort, es osszefossak magukat, hogy hangos. Ezt latod, ezt tanulja meg mindenki a youtube-rol, hogy ha kattog valami, az a szelephezag peldaul.
Egyaltalan nem egyszeru menedzselni egy vallalkozast, ezt nem is tudja a 90%-a a szervizeknek, ezert kuldenek el a pcsaba, meg hivjak ugy az ugyfelet, hogy "a madár".
Meg ezert nincs kesz soha semmi, ezert nincs raktaron semmi, ezert hianyzik mindig 10 csavar a visszaadott motorbol. Ezert nincs biztositas a motorokra, es ha elveri a jeg, vagy ellopnak valamit az ejszaka a sufni mellol, esetleg probauton fikalas van, akkor meg kapsz egy kezszettarast.
Nem. A vallalkozas nem ilyen. Ha ilyen, akkor koszi, de abbol en nem kerek. Sem ugyfelkent, sem pedig vallalkozokent. Ha feheren nem tudod kitermelni ezeket, akkor valamivel baj van. De ebbe nem megyunk bele.Es honnan szerzed meg a tudast?
Olyan tudast, amit csak szakszervizben evek szopasa alatt tudsz osszehozni, a gyari oktatasokkal egyben? Hogy epp a service manualban rosszul irtak le, mit hogyan kell csinalni, te meg azt kapod a netrol meg.
Ezt hogy hozod ossze youtube-rol? Hogyan ellenorzod le?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #130133 üzenetére
A szelephezag allitasnak nem alltal neki, mert 150 loeros a motor? Mi koze van ehhez a 150 loeronek? Nem egy vilagvege tortenet? Kiszereled a veztengelyeket ha korongot cserelsz? Ez fika?
Mindegyik motoron hideg allapotban kell hezagot merni, ez a te pegasodnal sincs maskepp, megcsinaltad volna, de ezzel valahogy nekem ugy jon le, hogy nem voltal tisztaban? Ebben semmi specialis dolog nincs, az osszes motoron igy kell.
A feket nem kell feltetlen vakuumos geppel csinalni, ennek ellenere nem hiszem hogy szakszeruen meg tudod csinalni, mert nem tudod mi mitol van. Tenyleg, egy egyszeru fekfolyadek cserenel itt tartunk.Ennek ellenere az ember vesz egy ilyen motort, es nem szamol a koltsegeivel?
Nem kotekedesbol, de bocs. Ugy tunik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #130165 üzenetére
Sima fekfolyadekot akarod otthon csinalni, ugy, hogy lovesed sincs. Ezen sporolsz, ezt nem ertettem. Illetve mindegy hany loeros, ha ugysem tudod hogyan kell csinalni? :D csak az tunt fel, hogy azt irod, nem egy nagy tortenet.
"De most ott tartok, hogy egy szelephézag állításra, fékolajcserére nem biztos, hogy szeretném kifizetni a teljes 30ekm-es díjat"
Hat en ebbol ezt szurtem le bocs, de latom beserultel, kisse valoban kritikus vagyok.
Mar 4000 el tulfutottad igy is a 30ezrest. Nem lesz semmi baja semminek, ha otthon szakszerutlenul csinalod a feket meg, de nalam ez az a kategoria, hogy nem viszed el szervizre rendesen, de ez az en velemenyem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen