Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Teasüti #87345 üzenetére
Ez így szerintem nem lesz jó. Már értem miért volt szenvedés felszerelni, mert akkor erre nem is gondoltam.
Csinálj olyan csavarokat amiken anyával lehet rögzíteni a leömlőket. A blokkot beáztattad valami komolyabb oldószerrel mosás előtt? példáulA kipufogót honnét sikerült, és mennyiért ha nem indiszkrét a kérdés?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Teasüti #87356 üzenetére
Veszel hosszabb hatlapfejűt, és levágod a fejét.
Sokkal könnyebb szerelni ha van hova felakasztani a leömlőket amíg a többi részét eligazgatja az ember.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #87444 üzenetére
Hat ha gettoban laksz, vagy erre matyizol, hogy ellopod a sajat motorod, minden alkalommal, amikor mesz vele, akkor jo, de amugy szamomra ez mar tul sok.
Addig biztonsagban van a motorod, amig nem nyitnak a kornyeken egy olyan markakupat. Mert akkor rotty mindennek
Explosión de dos tiempos
-
freelanced
addikt
válasz Teasüti #87439 üzenetére
És aki riasztós tárcsafékzárat használ mennyire hangos? Mert én az Abus Detecto-t néztem de így utánaolvasva nem sikoltozik túl hangosan.
Az a baj nekem közterületen lenne a ház előtt és ott nem tudom mennyire örülnének ha az aszfaltba vagy a ház falába állok neki horgonyt fúrni
Habár vannak itt ilyen kő oszlopok oldalt vas rudakkal, ha alulra rakom akkor vagy átvágják a láncot vagy a két vas csövet szóval akár működhet ez is, lentebb lesz kép.
Ez egyébként nem rossz kombináció.
Senkinek nincs Casco a motorra?
Amúgy a Forcfield gerincvédőn kívül nincs élet? Mármint ha ezt érdemes ám legyen de hátha van alternatíva...
Na ilyenhez tudnám kötni szerintetek ez mennyire életképes? Mondjuk annyiból mindenképp gyengébb mint falhoz kötni, hogy itt mindkét oldalról hozzá tudnak férni.
Mondjuk van a közelben valami székház ami be van kamerázva meg egy benzinkút azon gondolkodtam, hogy mennyi előnyt jelentene mondjuk valahova oda lezárni. Ha én lennék a tolvaj azért talán egy fokkal kevésbé szívesen próbálkoznék bekamerázott helyen.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
emre
veterán
válasz Teasüti #87543 üzenetére
Nem csak erről van szó, mert a féklámpa sem ugyan ott van minden gépjárművön.
Hogy látják a világot a színtévesztők?[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #87592 üzenetére
ha az iPhone tud - és megmondod mivel - akkor természetesen örömmel megnézem, de csak csütörtökön, mert akkor hozom el a motort a hétvégi Pécs-Horvátország-Montenegro-Albánia-Pécs túráhot
Amúgy eBay-en vettem, és elméletileg 1,5A-t bír. A hétvégén motorozás közben rögzítettem az útvonalam, és simán feltöltötte közben 50%-ról fullra a telót!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz Teasüti #87595 üzenetére
Pl ez nagyon jó áron van most: [link]
De most szezonban az 50-70%-os ajánlatokból nem nagyon lehet válogatni. Valamint ez egy kifutott modell, valszeg nem tudod sehol felpróbálni, hogy melyik méret hogy áll a fejeden. De hogy ha tudod hogy SHOEI fejed van (nekem az van) és tudod a méreted akkor nyugodtan megrendelheted. Jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #87601 üzenetére
MotoSafe füldugót használok. Ha bent van, jobban hallok a hangszóróból mindent! Nagyon durva, hogy mennyire jó a cucc! A szélzaj frekvenciáját leveszi, minden más marad...
Ha rádiót hallgatok, ha zenét hallgatok, ha beszélgetek, vagy ha épp telefonálok, minden esetben menet közben jobban hallok a füldugóval, mint nélküle!
A hangerő pedig nem tolakodóan hangos, hiszen én magam állítom egy tekerővel akár mikor!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #87648 üzenetére
Az, hogy extra igényeim vannak, még nem jelenti azt, hogy nélkülük nem tudnék élvezetesen motorozni!
A 35eFt-os MT Flux sisakom is tökéletes volt motorozásra! Más kérdés, hogy haverral akartunk túra közben beszélgetni, és abba már nem fér bele a hangszóró anélkül, hogy csonkítanom kellett volna a füleim...
A 8 éve 25eFt-ért vett B.Star kabátom sem hiszem, hogy luxus kategória. Le akartam már cserélni, de igazából azon kívül, hogy a két szellőző cipzárja leesett, azon kívül semmi baja. Csak van már jobb is. Talán majd jövőre. Vagy nem...
Ja, és járok terepezni, ezért igenis költöttem extra védelemre: protekoring, dual axis térdvédő, stb.
Itt egy lista a legfontosabbakról: http://www.MotorosVandor.hu/cuccok/Szerk.:
...de a lényeg: ahhoz, hogy valaki elkezdjen motorozni, szerintem (a motoron és a jogsin kívül) a minimum:
- sisak kb. 30eFt (és akkor az már 4*!)
- kabát kb. 25eFt
- kesztyű kb. 10eFt[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #87650 üzenetére
A kemény protektorokkal nekem az a bajom, hogy egyszerűen pont a keménységük miatt nem hiszem,hogy elnyelnek bármit is. Szerintem amúgy egyszerű a móka....vegyél fel egy kemény protektort, vágasd hátba magad egy péklapáttal. Majd ugyanezt csináld meg egy puhábbal.
Puhábbat tudok adni, lapátot is szerzek ha valaki vállalja a próbababa szerepet.
Amúgy ne spilázd túl ezt a ruhakérdést, vagyis spilázd túl, csak akaratom ellenére előítéletes leszek. Ne bassz, hogy váltósisak!? Azt nem lehet, hogy csak úgy a zsebednek megfelelően veszel normális cuccokat és csere ruha keresgélés helyett elméssz motorozni? Amúgy szerintem egy 50-60k-ból lazán fel lehet öltözni, normális használt cuccokból. Már ha a motorozás a lényeg. Ha a rongyrázás, akkor természetesen ha nincs 200k-s bering bőrcuccod , akkor senki vagy.
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Moleman
addikt
válasz Teasüti #87667 üzenetére
A legolcsóbb generic kínai kabátom van, benne a gyári CE protektorok, de nem érzem magam közvetlen életveszélyben. A hátprotektora kifejezetten masszív, kb 2 centi vastag habszivacs, most láttam először, mikor kimostam. Így is protektor formájút izzadok a pólóra, nem hiányzik még több melegítő tényező.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #87667 üzenetére
A cordura kabátomhoz (hűvösebb időben) használok külön, a bőrdzsekihez (melegben) csak a "zsebeset", a kantárosban megdöglenék.
Ha mindkettő befér a kabátodba akkor viszont sanszos hogy rosszul választottál méretet.(#87680) gyáliSanyi!
Pontos összegre nem emlékszem, de az éves biztosításra 3k körül fizetek. Persze ez sok mindentől függ (mennyi idős vagy, hol laksz stb.).(#87674) CyberPunk666!
Erre a topikra is ugyanazon elvek vonatkoznak mint a fórum többi részére. Viszont egyrészt nem tudok 24 órában jelen lenni, másrészt (a kirívó esetektől eltekintve) a lokál seriff szerepét sem szeretném eljátszani, pláne itt ahol nem ritka a csipkelődés amit van aki poénra vesz más meg nem (mindkettőre láttunk már példát). Ezért ezúton szeretném mindenki figyelmét felhívni hogy a Modker topikba bárki írhat, legyetek szívesek élni a lehetőséggel ha úgy érzitek hogy ez indokolt! Köszönöm!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #87791 üzenetére
Ha az általam linkelt töltőt vennéd, akkor várj még vele hétfőig, akkor sokkal több tapasztalattal fogok rendelkezni!
Tegnap óta ugyanis bekrepált az iPhone Home gombja. Most jövök a szervizből, a srác szerint azért ment tönkre, mert már egyszer lett cserélve egy utángyártottra, és azok elég sűrűn mennek tönkre, de nekem azért gyanús, hogy pont az után megy tönkre, hogy ezt a kínai töltőt használtam!Több elképzelésem is van:
1. Rosszabbik eset: szar a kínai töltő, és olyan túláramot, vagy feszültség-tüskét kapott a telefon, hogy az amúgy silány minőségű utángyártott home gomb (ami a töltőnyílástól egy hangyaf@sznyira van) megadta magát.
2. Jobbik eset: a gagyi szoftver hamisan jelzett 1000mA-es töltést, és az valójában nagyobb volt, töltéskor melegedett a telefon, és a koros utángyártott gomb a hő hatására előrébbhozta amúgy is várható elhalálozását.
3. A töltőn lévő kapcsoló nem alkalmas 1A-es áram megszakítására, és a billenőkapcsoló átkapcsolásakor ív keletkezett, aminek az eredménye a fent említett rácseszés.Mindenesetre most 3 napig folyamatosan rajta lesz a telefon a töltőn, használom majd kihúzva-bedugva, és kapcsolgatva is, meglátjuk csinál-e galibát!
Az eredményeket természetesen nem tartom majd magamban, remélem érdekel majd bárkit is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
freelanced
addikt
válasz Teasüti #87790 üzenetére
Ha minden igaz jovo heten mar megyek vele. Csak ugye lassan vege a szezonnak ezert kerdeztem hogy jovo szezon elejen megint cserelni kene vagy sem. De mindenkepp menni szeretnék most meg vagy 2 hónapig.
Meg vagyok lőve kicsit a fékkel.
Az organikus ebc nem rossz de sokaknak nem vált be annyira. Ott az EBC szintetikusa a HH azt ajanljak de az meg ki tudja mennyire eszi meg a tárcsám. Illetve meg van fel-szintetikus is. Eleggé megoszlanak a tapasztalatok.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-
Moleman
addikt
válasz Teasüti #87939 üzenetére
Ezek mindig tyúkeszűek, még kanyar se kell hozzá. Tegnap láttam messziről, hogy áll az út közepén egy kismacska, lassítottam, aztán mikor odaértem, persze, hogy előttem futott át, nem a másik oldalra.
Szerintem nem tapad jól a fácán, ha 3 szem murván el lehet taknyolni, akkor fél négyzetméter tollon is biztosan.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88046 üzenetére
Ezert kell v2 1000, vagy 1200. Az alul is combos.
Egy negyhenger ezer alul szerintem nem eros. Rettento hosszu az egyes. Ahhoz hogy eletkozeli elmenyed legyen, azt is le kell attetlezni. Szoval egy egykettes rc8 az alul olyat tol, hogy nem kell 300 al menned, hogy erezd, van ereje.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88055 üzenetére
Igen, persze, lattam a felveteleket rolad...
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #88046 üzenetére
V4-es, sor 4-es motoroknál jellemzően a több LE, arányaiban több nyomatékkal is jár. Ezért nem emeltem ki most konkrétan a nyomatékot.
Mint írtam ahol nekem több erőre volna szükségem, az a 120-ról kilövés. Hiába rakom vissza 4.-be és lódul meg, az már nem az a fajta qrvárakapaszkodjunkbelémertjönfelazeleje gyorsulás.
Illetve persze alsó tartományban is örülnék nagyobb tolásnak, pláne 2 személlyel.geresics
Miért értetlenkedsz ezen? Mások a felhasználó szokásaink, igényeink, eleve más kategóriát hajtunk. Mentem nem egy ilyen motorral, számomra iszonyú kevés. Városba, agglomeriációba, A-B motorozásra bevásárolni okés, de a 140-150-es utazó elképzelhetetlen velük, illetve a futóművük is korlátozza a komoly kanyartempót.
Téged elvisz tökön paszulyon az a 48 ló, mert neked arra kell, h 110-zel kicsorogj a világból és erdei utakon gurulj, én meg szeretek tempósan közlekedni, kanyarogni és kellően gyorsulni."Néhol persze találkoztunk "autóversenyzőkkel", ott kicsit jobban ki kellett használni a motor lehetőségeit, de így is esélytelenek voltak, nem is értem néhány autós mire gondol, amikor elkezdi tolni neki..."
Ezt meg mindketten tudjuk h egy 48 lovas 1 hengeres motornál közel sincs így.. A 200 lovas autóval könnyen körbeautózható egy ilyen motor, nem beszélve a végsebességről.
A hétvégén egy 2009 körüli Civic TypeR-t értem utol lámpánál. Magam is meglepődtem h utána mekkorát gyorsult 180-ig. Pedig csak 200 ló körüli, 2000-es szívómotor van benne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #88092 üzenetére
Fazer 1000-el jöttem Balaton irányából Litéren keresztül rá a 8-as autóútra, jól fel volt torlódva a sor Veszprém irányába.
Az elején megpillantottam egy Audi TT és Mitsubishi Lancer EVO 9-et, nem is kellett több, gyorsan odaálltam melléjük, kikanyarodva rálépett a gázra mindkettő, én pedig tövig csavartam a gázt.
Nyúltam el tőlük, a TT mintha állt volna az EVO mintha sétálna én meg elrohanok mellette.
Mire visszanéztem nagyon nagyon távol voltak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
yodamastah
őstag
válasz Teasüti #88092 üzenetére
5-600 ló kell autóba hogy úgy menjen egyenesben mint egy 600as sportmotor. MIndez kb 200-220ig igaz, utána elkezd erőlködni a 600as, nem tudja már úgy tolni a levegőt.
Ha jött veled a type-r, akkor csirkén húztad neki nagyon. 1-ben csúsztatott kuplunggal tartani 1kerekezés határon, aztán mehet nyél,tiltás előtt váltani csak. Így kb 8-9 sec között kell legyél 200on, a typer az tuti nem megy így közel sem.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #88092 üzenetére
Hát, akkor szerintem valamit rosszul csináltál. 315 lóerős Porsche ellen ki se kellett húzatnom teljesen hogy lemaradjon. 360 lóerős összkerekes AMG A merci is lemarad, pedig autókhoz képest megy mint a kurvaanyja.
Az 580 lóerős Porsche, az igen, az megb*szott volna akkor is ha jól indulok el De azért 500 plusszos autókkal ritkán akad össze az ember.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #88274 üzenetére
A GS nagyon kényes a teljesen feltöltött akksira - túl picike az önindítója a motorhoz képest, ha nincs minden a topon, akkor nem indul el. 55W + 3x5W + 2x3W + 2x1,7W + amit az ECU fogyaszt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #88289 üzenetére
Még jobb motorokon meg már DRL van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88289 üzenetére
De ha egyszer beinditottad, es kill switch el lekapcsoltad, a jobb motorok ugyanugy fenthagyjak a lampat.
Nem ertem a hisztit ezzel kapcsolatban
Emlekeim szerint 11 Ah akkuja van. Az osszes fogyaszto hasra kb 6-7 A t sziv. Ez az akku 0.55A al 20 ora alatt merul 10,5V ra. Durvan szamolva. Ezekkel a szamokkal all az, hogy ne legyel hulye. Vagy vegyel bele egy ketszerolyan nehez es ketszerakkora akkut. Vagy litiumot szazezrekert. Teljesen feles rugozni ezen. A medvenek sem ugrasz neki puszta kezzel, csakmert biztos megcsinalta a termeszet hulyebiztosra. Vannak dolgok, amikre figyelni kell. Ne fureszeljuk mar a fingot.Explosión de dos tiempos
-
AllTheBest
senior tag
válasz Teasüti #88435 üzenetére
74kg, ilyenkor sajnálom, hogy nem tettem fel a kamerám reggel töltőre sokkal egyszerűbb lenne megmutarni videón Feljebb linkeltem a bukóm típusát, elég nagy a sültje, szépen bele tudott kapni a szél, eddig nem tapasztaltam ilyet, pedig 2 éve használom ezt a bukót és mentem már 100 felett vele bőven...
Én jelenleg annak örülök, hogy a motor megúszta
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #88537 üzenetére
Semennyire, egyedül a kesztyűm adta fel pár óra után a harcot, végül munkáskesztyűket vettem az egyik kúton, azokba jöttem haza.
Nekem 1 részes esőruhám van, macera felvenni, de az véd a legjobban, cserébe szét izzadod magad benne mert semmit nem szellőzik.Csizmára lehet kapni undorító huzatot, ami elég gyorsan lerongyolódik, de egy 15 órás esőben vezetéskor minden pénzt megér. Már kesztyű huzatot is vettem, így teljes a védelem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen