-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Nem értek egyet. Láttam már jó néhány elcsúszós videót, motort, de én is csúsztam annó aszfalton (nem ezzel, gomba nélkül, 60-nal) nem törött egyik idom sem, csak horzsolódott.
Max. nagyobb felületen dörzsöli ki az aszfalt, de tök mind1, mert sem ebből, sem egy törött idomból nem lehet gyári idomot kreálni.Egy bukógomba szerepe az én olvasatomban egy olyan jellegű védelem, aminél max a kormányvég, kuplung/fékkar sérül és ér le. Ehelyett szinte az összes gombával szerelt motornál ugyanúgy kb. lyukasra kopik minden elem.
mrhero
Még reggel hagyta el valamerre.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FIREBLADE78
addikt
Felmelegszik ez gyorsan Tavaly úgy jártam vis idén h 3 hónapig állt,semmi indítás és alig bírtuk beindítani szezonkor,lekellett szedni a tankot és kis benzint csepegtetett haverom mittomén hova,asszem gyertyához,franc tudja,úgy indult be. Nem akarok megint így járni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CyberPunk666
senior tag
Egy autó (sima utcai) még az utcán nagynak számító lóerők mellett is jóval lomhábban reagál, mint egy motor. Nem lesz egy véletlen mozdulatból +50 km/h kb 1 másodperc alatt.
Sokkal kevésbé tudsz vele hirtelen egy pillanat alatt olyan hibát elkövetni, ahonnan nincs esély visszaszedni. Kapásból a helyben, nagyobb ütközés nélküli felborulás nem is létezik autóknál.
A nagyobb autókat a nagyobb teljesítményű motor mellett több légzsákkal és jobb gyűrődési zónával is ellátják.Persze, ha valaki hülye, akkor egy erős hátsókerekes autóval minden sarkon a belső íven oldalán lévő kerítésben fog kikötni, de ezek után élve távozik.
Szóval azért nem egy kategória a kettő szerintem.
Egyébként én egy 39 LE-s gépet tervezek venni első motornak (ninja 300).
[ Szerkesztve ]
-
KisTé
tag
Igazából mindegyik felvetésben van igazság, de speciel ő még nem tette le a vizsgát és nyáron megengedtem neki, hogy vezesse a GS-t na majdnem perecelt vele és nem tudta megtartani a súlyt mázli, hogy bicajjal kísértem és elkaptam a motort a levegőbe...tudom hülyén hangzik de így volt. Na ezért keres majd kezdőnek valami könyebbet amit meg tud tartani legalább ha félrevált vagy félrefékez vagy bénázik, egy ilyen kis 125öst csak megtart majd persze nem 100nál
-
Ez alatt kb tolhatom is, vagy mehetek bicajjal, mondom járj te is arra nap mint nap. Már most tudom, hogy hátul fogok járni a külső szilágyin innentől.
Amúgy csak a több éjszakás műszak miatt akarlak téged is "megölni", de nyugi utána mondom h sorry, aztán csinálj vele amit akarsz.imibogyo! Igazából nem volt olyan sebesség amin félek rajta.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Oké, hogy az új gumi csúszik meg minden, de azért nem tűnt az a gép annyira vadul megterheltnek. Oké, hogy meghúzta a gázt, de azért nekem nem tűnt olyan durvának, a gép meg nagyon könnyen kis is csúszott alóla.
Az új gumi tényleg annyira csúszik, mint a jég? Vagy mi?Olyanról már hallottam, hogy a tesztvezetésen összetörtek egy motort, majd kiderült, hogy a szalonban lefújták a gumit szilikonnal, hogy fényesebb legyen a kirakatban....
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Amikor legutóbb (most nyáron) cseréltettem gumit és mondták, hogy 80km óvatosan direkt rákérdeztem hogy ez pontosan mit jelent: 80km óvatos, fokozatos döntögetés (tehát koptatás kell) vagy az is jó ha 80km-t nyílegyenesen megyek (tehát hőhatás szükséges) az volt a válasz, hogy utóbbi. Amit te látsz a gumidon az valami más lehet.
CyberPunk666!
Hallottam én már olyat hogy az esést a csizma sértetlenül megúszta, a benne lévő láb meg törött. De olyan tapasztalat is volt itt, hogy az olcsóbb csizma is védett. Minden esés más és más.demars!
A szezon vége felé és télen jellemzően szokott lenni ilyen-olyan akció, néha szezon közben is előfordul, de hogy mikor mit akcióznak éppen és mekkor engedménnyel az teljesen lutri. Ha nem azonnalos a dolog akkor lesd a leárazásokat és akkor vásárolj ha épp csizmát akcióznak, legfeljebb ha nem lesz ilyen akkor megveszed tavasszal. Viszont ha még ilyenkor is motorozol és nincs csizmád akkor mihamarabb ejtsd meg a dolgot![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
imibogyo
veterán
Én 25.000 Ft-ból raktam össze az SJ4000-es rendszeremet. Annyit szerintem simán megér. Nem egy igazán jó, pláne nem csúcs kamera, de amire használom megfelel.
Előtte volt Sony AS20-am (70.000 Ft-ért vettem még anno az elsők között), de azt is pont azért adtam el, mert nem használtam csak évente 2-3x, arra meg felesleges volt fenntartanom. Inkább eladtam, az árából vettem egy olcsó kamerát, a különbözet meg ment a telekárba.
-
Ferdzsoo
addikt
"Azt halál komolyan gondoltam. Mondjuk azóta meggyőztetek ABS témában, hogy van, akinek jobb, ha van."
Hfuuuuuuuu. Én itt azért nem érzem az áttörést...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyGun
őstag
Amikor ott van előtted a baj nem biztos, hogy tudsz vagy sikerül megfelelő technikával fékezni, ezt kiküszöböli az ABS, gyakorlatilag csak markolni meg taposni kell és utána már csak a kikerülésre kell koncentrálni, ABS nélkül sokkal több mindenre kellene figyelned egy veszélyes szituban, és már eleve hátrányból indúlsz több szempontból is, nem tudsz megállni olyan gyorsan mint ABSel, nem szabad blokkoltatnod, több helyen elcseszheted a fékezés technikát, etc etc, nem kérdés melyik a jobb...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
CyberPunk666
senior tag
Javítsatok ki, ha rosszul gondolom, de az ABS az "csak" annyit csinál, hogy ha megáll a kerék fékezés közben, akkor csökkenti a fékerőt.
A tökéletes vészfékezés közben elvileg maximális erővel fékezel, amikor még nem blokkolod a kereket.Ha nem hibázol és jól fékezel, akkor az ABS nem is avatkozik közbe, nem?
Az ABS csak akkor csinál valamit, ha elrontottad a fékezést és megáll a kerék, nem?Tehát akkor segít, amikor már elrontottad a fékezést és meg kell menteni a téged (persze nyilván egy bizonyos szinti az ember is vissza tudja hozni onnan, de ez garantálja, hogy nem tolod túl).
Amennyiben te nagyon ügyesen tudsz fékezni, akkor észre sem kellene venned, hogy van abs a motoron, mert nem kapcsol be.
Rosszul gondolom?[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
probaltad mar az ujabb kanyar ABS-eket? pl. a legujabb bomoson? ahogy a technika fejlodik ugy lesznek az abs szenzorok is egyre biztonsagosabb es felhasznalobaratabbak.
egy 10-20 evvel ezelotti motor abs-t osszehasonlitani egy tok mas autoval motoreval szerintem nem sok ertelme van.most nezem a hsz-edben auto ABS-el leirt tapasztalatokat osztottad meg. motort abs-el egyaltalan probaltad mar???
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
Motor + ABS kombó témában ez a véleményem:
A tökletes vészfékezés elméleti és gyakorlati elsajátítása után a következő a valósággal vagyunk kénytelen szembesülni:
1. Valódi vészhelyzetben vészfékezéskor nem ritka hogy pánik reakció a fékezés. Ilyenkor hiába a rutin, a sok lefutott kilóméter meg az évtizedes versenypályás múlt, az ember hajlamos a kelleténél erősebben és hirtelen rámarni a fékre. Ilyenkor nagyon rövid idő van reagálni a pofára esés elkerülésére. Nekem sikerült párszor megfogni a blokkoló első kerekes fékezést, de többnyire fekvés lett belőle.
2. A tapadási körülmények méterről méterre vátozhatnak főleg közúton. Tökéletesen végrehajtott vészfékezés közben rámész mondjuk egy zebrára vagy egy porosabb, esetleg egy hibás aszfalt részre részre és már pofára is estél.
Az utóbbi öt évben háromszor estem el a 2. pont miatt és egyszer lett kórház belőle. De volt fekvés sajnos az 1. pont miatt is. Szerencsére azokat megúsztam.
Szerintem aki azt mondja hogy motorra nem jó az ABS az vagy még nem esett el ilyen szituban, vagy nem tudja mit beszél. Még a motogp versenyzők szinte tökéletes aszfalton is viszonylag gyakran esnek blokkoló első kerékkel, hogy gondolja bárki hogy majd ő ezt jobban csinálja a dzsuvás közúton mint a top versenyzők vagy az elektronika???
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Egy olyan futómű/fék kombnációért előbb fizetnék, mint az ABS-ért a kétdugós úszó Tokico-ra.
Ez olyan nálad mint az új gumi. A bedes roh@dt életben nem lesz neked se jobb futóműved se féked! Pont.
Nem dumálni kell hanem cselekedni kell/ene!Nálam várja a beépítést.
[kép][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen