-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
Igen, "csőrös" SM-em van jelenleg.
DRZ-m volt előtte, ez teljesen más világ. Teljesítmény, fékek, futómű nagyságrenddel jobb, persze ezzel nem hiszem, hogy újat mondtam. Minden jóval finomabb rajta (kuplung, fék, váltó). Viszont az alacsony fordulatot a DRZ jobban tűrte, ez hajlamosabb rángatni.
130-140-es tempó az amivel még folyamatosan tudsz vele haladni, felette már levesz a szél. Mondjuk a Supermoto - t nem is erre találták ki. Az ülés is elég kényelmes, a DRZ után mindenképp, mert azon egy fél nap után már éreztem a hátsóm.
Bajom nem volt vele, igaz alig 8000 km volt benne mikor megvettem, és még csak egy nyarat ültem rajta.
Szóval egyenlőre nagyon szeretem, egy darabig marad.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Nekem is opció volt a 640 is. De azért lett inkább a 690 mert a jó 640-es is 1 milla felett volt, és úgy gondoltam ha már ennyi pénzt adok ki, akkor inkább teszek hozzá még egy keveset, és veszek egy 690-et, ami azért újabb technika.
Nem használom túl nagy távokra, igaz mentem vele 2-300 km-t is egy nap, de nem ez a jellemző. A DRZ-vel már 100 km is sok volt, mert már fájt a hátsóm, ráadásul a rövidebb áttételek miatt kínszenvedés volt egyenes utakon menni vele.
Mivel a Bükkben lakom a legtöbbet itt használom, néha átugrunk a Mátrába is, ezeken az utakon nagyon jó vele motorozni.
A csapat akikkel járunk, elég vegyes összetételű. Nagyrészt sportmotorok (R6, ZX-10R, S1000 RR), van akinek szintén Z-750 van, de BMW GS-el is járnak, meg ugye KTM-ek. A hosszabb egyenesekben esély sincs menni velük, de mindig bevárjuk egymást. Mentem már huzamosabb ideig 160 körüli tempót, de ez már nagyon nem neki való, és rá kell feküdni a tankra, ami nem kényelmes, és ilyen tempó ezzel a motorral nem biztonságos.
A hegyi szerpentineken viszont már nincs olyan nagy előnyük. Ha kicsit bátrabban megyek, simán tudom tartani a tempót.
Amit még észrevettem, hogy hosszabb utak alkalmával néha megfájdult a fejem. Hogy ez a vibráció vagy a hang (nem a gyári dobok vannak rajta) miatt van nem tudom, de az idén ki fogok próbálni egy hosszabb utat úgy, hogy füldugót használok.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Gaboman #93762 üzenetére
Én is inkább a hangra gyanakszom ezért fogom kipróbálni a füldugót. Mert egy KTM úgy KTM ha van hangja.
Zsibbadást még nem éreztem, azt a DRZ-n tapasztaltam inkább.
Ezek szerint jól döntöttem, hogy a 690-et választottam. Igaz ez sem volt olcsó, viszont tényleg újszerű állapotban van, és 8000 km volt benne mikor megvettem. Szervizkönyv, gyári szerszámkészlet is megvan hozzá.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Az AFX sisakok milyen minőséget képviselnek?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
hroberto
veterán
válasz Geresics #95577 üzenetére
Elnézést, sajnos nem láttam, de mihamarabb pótolom a hiányosságot!
Amúgy most ezzel szemezgetek, csak nem ismerem sajnos a markát, viszont nagyon tetszik a sisak.
A másik egy Oneal lenne, de ez nem tetszik annyira.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Protektorzsebbe tehető protektort hol érdemes venni?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Ismeri valaki a Kecskeméten gyártott Raptor dobokat? Milyen minőségűek ezek?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Djuree #96533 üzenetére
Én ma vittem saját lábán vizsgára, március 9-én járt le a műszaki. Szerencsére elkerültek a sünök.
Ha nincs olyan balszerencséd, hogy épp akkor igazoltatnak mikor viszed vizsgára nem hiszem, hogy bajod lehet.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Michelin Pilot Power 2CT-vel van valakinek tapasztalata?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz zgospel #97913 üzenetére
Érdekes, a teszteken egész jól szerepel. Supermotora kellene, jelenleg Continental Road Attack 2 van rajta, ami sporttúra gumi, és néha érzem is a határait. Szóval olyan kellene aminek jobb a tapadása, de mégsem kopik le 2-3000 km alatt. Leginkább hegyi szerpentineken használom: Bükk, Mátra, plusz néha egy-egy rövidebb túra. Az egyenes utakat ha lehet kerülöm.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Egy álomvilágban él az úriember. Keresztül kasul bejártam Európát, kb. mindenhol megy a nagyfaszkodás kisebb-nagyobb mértékben. Attól, hogy homokba dugja a fejét még történnek dolgok. Ez az élet. Emberek vagyunk, emberek élnek mindenhol, próbáljuk keresni a kiskapukat. Ráadásul sokszor a törvényhozók kényszerítik rá az embert, amikor jellemzően hozzá nem értő emberek hoznak beltarthatatlan szabályokat.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz etnies #97954 üzenetére
Ésszerű, betartható szabályokat az ott élők zöme valószínűleg nem probál meg kikerülni, kiskapukat keresni.
De a mai "modern" Európa már totálisan agyon van szabályozva, bizonyos esetekben már súrolja az ellehetlenítés határát. Tényleg olyan szabályokat vezetnek be mostanában , hogy az már agyrém. Úgyhogy nem kell azon csodálkozni, hogy az emberek nagy része tesz rájuk, és ha lehetséges próbálja kikerülni a szabályozást.
Részemről nem ítélem el azt, ha az emberben van némi nagyfaszság akkor ha egy szemmel láthatóan idióta szabályt kerül ki az ember.
De azt hiszem elég az off-ból.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Nem vagyok egy agresszív ember, de tegnap egy "kedves" Suzukisnak majdnem sikerült elérnie, hogy orrba vágjam.
Miskolc belvárosában főúton haladtam, ahol 60 a megengedett sebesség, és nem is mentem gyorsabban. Egy keresztező útra érkezett egy sárga Wagon R, számomra egyértelmű volt, hogy nem jön ki, mert már túl közel voltam. Kijött...
Tényleg csak centiken múlt, legalább elnézést kért volna, de semmi! Hirtelen felindultságomban mondom, utána megyek, és jól orrba verem, de egy gyerek ült a hátsó ülésen, és inkább hagytam a francba. Pedig megérdemelte volna a marhája...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Teasüti #98073 üzenetére
Elméletileg igazad van, egyet is értek.
Hozzáteszem, sosem tudtak annyira kihozni a sodromból, hogy anyázástól komolyabb konfliktusba keveredjek motorosként, autósként, buszosként és kerékpárosként sem.
De tényleg vannak olyan emberek az utakon, akiknek néha tényleg jót tenne egy orrba vágás, és ha egy olyan habitusú emberrel sikerül összezördülniük, akkor meg is kapják. És ebben az esetben azt fogom mondani, hogy megérdemelten kapta amit kapott!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz dave0825 #98151 üzenetére
Nyugodtan megveheted a Z-t, kényelmesebb lesz mint egy gixxer, ezen nem feküdni kell. A kis RS-től meg biztosan.
Egy haveromnak a napokban érte el a blokk a 100 ezret Z750-ben. A blokk bontatlan, nincs hangja, tökéletesen megy. És üti-vágja a motort, rengeteget megy vele, nem értem miért nem hullott még szét. De ő sem érti...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Valaki találkozott már azzal a tünettel, hogy a motorból eltűntek a sebesség fokozatok? Csak az 1-es maradt meg. Mert hétfőn én így jártam a Mátrából hazafelé jövet.
Ráadásul alig 14000 km van a motorban.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #101827 üzenetére
Nem tudom... Én 8000 km-el vettem, és egyszer sem állítottam egykerékre. Viszont az tapasztaltam, hogy néha lehet ürest találni leginkább a negyedik és az ötödik fokozatok között. De van egy-két ismerősömnek ugyanilyen motorja, és azokon is előfordul az üres a két fokozat között.
Nah mindegy! Ha szét lesz szedve okosabb leszek.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #102400 üzenetére
Minden egyes szavaddal egyetértek!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #102509 üzenetére
Ezt az erőt terepen nem lehet kimotorozni.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Michelin Pilot Road 2 gumit ismeri valaki? Jó áron tudnék most hozzájutni.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106183 üzenetére
Tavaly ősszel vettem, úgyhogy nagyon sokat még nem mentem vele.
Mivel nem tudtam mennyire fog tetszeni, ezért nem a drágák közül válogattam.
Szóval ez egy KTM Macina Race 29-es bringa, 18-19 kg körül van a súlya, egy első generációs Bosch középmotor segít rá 25 km/h-ig, 400-as akkuval. Új ára anno közel 1 milla volt, én 320-ért vettem meg mindössze 320 km volt benne.
Mondjuk ez a 25 km/h egy kis tuninggal módosítható, de én nem tervezem.
12 fokozatban állítható a rásegítés mértéke, én max. a középső tartományban használom.
A hatótávolság erősen függ a rásegítés mértékétől, és persze a terepviszonyoktól.
Én a Bükkben lakom, itt is használom. Nekem kb. 60-70 km az amit kibír az akku, dimbes-dombos-hegyes terepen, átlag közepes rásegítéssel.
De nyilván az újabb modellek hatékonyabbak, főleg az 500-as akkukkal.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106203 üzenetére
Pár óra kell, hogy feltöltődjön az akku. Pontosan nem tudom, sosem figyeltem.
A középmotoros rendszerekben nincs visszatöltés, tudtommal egyikben sem.
A régebbi agymotoros KTM Bionic-ban van ilyen, ami fékezéskor tölt vissza, de ez is minimális.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
hroberto
veterán
A műanyagokon egy kis szilikonnal tudsz segíteni. Nekem szép fényes. Rendszeresen szilikonozom.
Volt már bontva a blokkja, tudni róla valamit?
Ma voltam a Mátrában össze is futottam két 690 SM-el.
Ha érdekel a fb-n van egy 690 csoport.https://m.facebook.com/groups/291354368067813?tsid=0.15967333142517193&source=result
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
A hangok miatt ne aggódj, ez KTM.
Elkerülte a figyelmem a Kakucs.
Nekem nincs bajom a kerékkel, de ezek a motorok nem a nagy sebességre vannak tervezve. 130 felett már kényelmetlen a menetszél miatt. Én is mentem ma 170 felett egy rövid ideig, de ez már tényleg "félelmetes" ezen a motoron. Ráadásul az egy hengeresek nem nagyon szeretik a nagy fordulatot huzamosabb ideig.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106435 üzenetére
Esőben kizárólag garázsban tartózkodunk.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
- Xbox Series X|S
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Politika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen