- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz etnies #110972 üzenetére
Az a baj, hogy egy KTM kabátot vettem tavasszal , aminek a nyaka fölső részén van egy narancssárga csík, ami szó szerint retkes lett a szezon alatt. Kidobni nem szeretném, viszont muszáj kimosni, mert ez így nagyon igénytelen. Próbáltam Vanish-el, szivaccsal tisztítani azt a részt, de nem sok sikerrel.
Van még egy opció: a síkabátom a Mister Minitbe hordom tisztíttatni. Motoros kabát esetén van valakinek tapasztalata?Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
válasz Daywalker #110975 üzenetére
Ebbe is belefutottam már ahogy keresgéltem, de mivel nem nagyon ismerem, nem is néztem meg.
#geresics: gyorsan ránéztem, és gyárt a Delkevic is, és nem is drága. Mondjuk ezt végképp nem ismerem.
Szóval ez már a bőség zavara.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Daywalker #111007 üzenetére
Kizárólag E-jeles kipufogót akarok venni! Nem is a vizsga miatt, mert azt megoldom.
Hanem, tényleg nem szeretnék ordító dobot, és sosem lehet tudni mikor jut eszükbe a rend éber őreinek a kipufogók ellenőrzése.
Nem is olyan régen a Bükkben az egri oldalon már db mérővel csesztették a motorosokat ahogy hallottam.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Daywalker #111009 üzenetére
Legrosszabb esetben vizsgára megy vissza a gyári dob, de 4 évig amúgy sem kell vizsgával foglalkoznom.
De ahogy mondtam is, nem szeretnék túl hangos dobot. Lényeg, hogy jól nézzen ki, és azért legyen egy kis hangja is.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Nekem tegnap befejeződött az idei szezon. Közel 1000 km van már a motorban, a bejáratás végén vagyok. De az ezres olajcserét már tavaszra hagyom.
Igaz, ahogy elnézem az időjárás előrejelzést lehet, hogy így is vége lenne!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
válasz etnies #111460 üzenetére
Én nem kommentálnék csak egy mondatot. A motorosok nagy részének a motor nem csak közlekedési eszköz, hanem inkább hobbi eszköz.
A motorosok nagyobb része nem azért motorozik szvsz, hogy A-ból B-be jusson hanem mert élvezi a motorozást!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz yodamastah #111477 üzenetére
Mindenkinek mások az igényei, máshol érzi jól magát. De ahogy láthatod, sokan szeretik, élvezik ezt is.
Én még sosem voltam felvonuláson, nem is tervezem, a motoros találkozókat sem nagyon látogatom, de láthatóan van ezekre igény.
Szerintem nincs ezzel semmi gond. Az emberek keresik a hasonszőrűek társaságát.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #111704 üzenetére
A gyorsváltó kapcsán egy gondolat: az enyémben is van, de hosszú távon nem árt a folyamatos használata a valtónak?
Amúgy szeretem.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Kalandor #111724 üzenetére
Nem szeretném tovább generálni ezt a vitát, de...
Az "erdő szétveretése" kifejezésen akadtam meg egy kicsit. Én úgymond az erdőben lakom (Bükk). Nagyjából látom, tisztában vagyok azzal mi folyik az erdőben. Itt motorozás már gyakorlatilag nincs, tűzzel - vassal nyirják a motorost
És itt is megvan a kettős mérce. Az erdészetnél dolgozó gépek, teherautók olyan rombolást végeznek, amit motorral esélytelen vagy még csak megközelíteni is. Viszont ez nem számít, nekik lehet. De a mororos üldözendő, természetkárosító elemként van nyilvántartva.
És azt hiszem a probléma gyökere részben itt van...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Kalandor #111736 üzenetére
Hmmm...
Nem tudom mennyit motoroztál erdőben, de...
Az erdei motorozás egyáltalán nem arról szól, hogy a "szűz erdőben" motorozik az ember. Gyakorlatilag többé - kevésbé használt erdei utakon megy ez a tevékenység. Hülye lenne az ember bemenni a fák közé magát szopatni, ahol csak a fákat kell kerülgetni. Tele van kidőlt fákkal, nagy az aljnövényzet, a lehullott lomb, kövek stb. Élvezhetetlen. Ha mentél erdőben, tudhatod.
A talajerózió egy vicc, már ne haragudj! Nem tudom láttál-e LKT nyomokat az erdőben ami szálában húzza a fákat (többet egyszerre), esetleg egy darus Volvo nyomát, miután magára rakott 15 köbméter fát. Főleg ilyen jó kis saras időben. Na az talán nevezhető eróziónak.
De ezzel sincs gond, mert megszoktuk, ezzel jár a fakitermelés. Az erdő úgyis regenerálódik idővel, eltűnnek ezek a nyomok is.
Még a vadászok is sokkal több "kárt" okoznak a terepjáróikkal, mint amennyit a motorosok.
Arról már nem is beszélve, mikor egy 30-40 fős vaddisznó konda meglátogat egy adott területet. Na, azok aztán tudnak túrni.
Szóval szerintem ez csak pénz kérdése. A fát lehet termelni, mert pénzt hoz, vadászni lehet, mert horror összeget fizetnek a vadászok a területek bérletért.
Megkockáztatom, hogy ha lenne egy motoros banda, aki felajánlaná,hogy egy jelentős összeget fizet az erdészetnek, hogy motorozhasson egy adott területen, azt sem bannák, hogy ha a fák tetején mozoroznának.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Igen, ehhez hasonló az amiről beszéltem. Hány motorral, és mennyi idő alatt lehet ezt megcsinálni?! A kérdés költői...
etnies: kb. húsz éve nem motorozom erdőben, mert már akkor nagyon durván gyilkoltak az erdészek és az ún. "zöldek". Szögelés, drót kifeszítés, minden volt, úgyhogy akkor abba is hagytam mielőtt szó szerint levágják a fejem.
Amúgy az utak az erdőgazdaság területén voltak-vannak. Konkrétan a tulajdonos az állam, de az erdőgazdaság a kezelő.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Sajnos egy (vagy több) Nyest garázdálkodik a padlásomon.
Megpróbálom elűzni, de szerintetek előfordulhat, hogy a motort is megrágja a garázsban?Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz BlackPriest #111898 üzenetére
Nekem is az van a padlásomon szigetelésként, de úgy tűnik leszarja.
A motort körbefújtam nyest riasztóval, szerintem kutyaszőrt is teszek oda.
A padlásra meg felteszek mindent ami elzavarhatja.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #111904 üzenetére
Ilyet még nem hallottam, de ha jobban belegondolok, nem is rossz ötlet, ráadásul tartós. Törött üveg a motor körül.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
válasz #31733248 #112042 üzenetére
Szerintem ezt abszolút embere válogatja. De azért az nyilvánvaló, hogy az ősz beköszöntével jelentősen csökken a motorosok száma az utakon.
Tehát inkább az a jellemző, hogy a motorosok nagyobb része jó időben, kellemes hőmérsékletben szeret motorozni. Mert akármit is húzol magadra, a hideg idővel úgyis bekúszik a ruha alá.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
hroberto
veterán
válasz #31733248 #112063 üzenetére
Az biztos, hogy nem fogok sem fázni, sem belerohadni, mert eszemben sincs 10 fok környékén motorra ülni!
Akinek erre van ingerenciája, az menjen, én inkább megyek autóval.
De úgy tűnik sokan gondolják úgy mint én, mert ma mentem vagy 100 kilométert kocsival, és egy motorossal sem találkoztam.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz zgospel #112104 üzenetére
De miért kell vennie az embernek a qurva olcsó benzinhez még plusz adalékot, hogy ne csessze szét a motort/autót?!
Amit itt az EU-ban művelnek ráfogva a környezetvédelemre, már lassan agyrém!
Minden faszságot beletesznek a motorokba, amik szép lassan amortizálják a tecnikát. EGR, DPF, OPF, Start/Stop... sorolhatnám.
Nem elég ez még az üzemanyag is egyre szarabb.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #112112 üzenetére
Én sem szeretnék ebbe mélyebben belemenni, de amennyire látom az EU szopatja igazán az itt élőket. Mint ahogy minden más, ez is agyon van szabályozva.
Nem azt mondom, hogy szarjunk a környezetvédelemre, de valahogy ezt világ szinten kellene szabályozni, nem pedig úgy, hogy az EU lassan ellehetetleníti a belső égésű motorokat, a világ többi részén azért ezt jóval lazábban kezelik.
Ráadásul az autókat nyirják ki, pedig azt olvassa az ember, hogy jóval jelentősebb szennyezők vannak: hajók, repülőgépek. Ezekhez képest az autók csak a károsanyag kibocsátás töredékéért felelősek.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #112115 üzenetére
Én speciel szkeptikus vagyok a globális felmelegedés humbuggal kapcsolatban, úgyhogy inkább bele sem megyek, mert ez szimplán hitvita.
Az agymosás folyamatosan megy ezügyben a médiában, elég azt hallani, nem akarok itt is erről vitatkozni. Mindenki higyjen amit akar, de nem véletlenül vannak tőlem okosabb emberek is, akik szintén nem hisznek ebben.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
válasz Szabmester03 #133624 üzenetére
Ennyi pénzért nem valószínű, hogy jó motort tudsz venni. Persze legyen szerencséd!
Ha erős motort akarsz, jó futóművet akkor KTM-et vegyél (az LC4-ek nem üzemórások). A 690 lenne az igazi, de az már jócskán 1 milla felett van. De ahogy nézem a jobb 640-esek is 1 millió felett kelletik magukat.
Az FMX és DRZ szerintem gyenge az közútra, és persze futóműben, fékben is elég buták.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Mentolka #133844 üzenetére
Abszolút igazad van! De ezek a "nagyokosok" mindenhol jelen vannak, és osztják az észt.
Szóval a legjobb, ha megpróbálsz nem is reagálni az ilyen beszólásokra, mert nem is igazán értik meg, hogy miről is beszélsz.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Horvi #133966 üzenetére
Ha normálisan cserélték az olajat, kizárt, hogy 80 ezer alatt elkopjon a DL motorja. Egy haveromnak 220 ezer van benne bontatlan blokkal. De nem egyet ismerek akinek jócskán 100 ezer felett van a futás, és hibátlan a blokk.
Az viszont tény, hogy tartósan magas fordulaton hajlamos csipegetni az olajat.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen