- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Micsurin #104333 üzenetére
2-3k körül már "minőségi" és talán torzításmentes szemüveget is lehet venni munkavédelmi boltokból, vagy a tavasszal aktuális Lidl / Aldi kerékpáros akcióban van cserélhető lencsés sport szemüveg is.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #104338 üzenetére
Én Erdélyt járom motorral elég sűrűn, és eddig még minden évben sikerült kifogni valami brutál felhőszakadást lehetőleg jégesővel, némelyik évben többet is. Szóval nálam már bizonyított az olcsó esőruha, és 6 év alatt még csak a második garnitúrát koptatom. De mindenki azt mond, amit akar....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
dellfanboy
őstag
válasz Micsurin #104341 üzenetére
azert az esoruhat eleg egyszeru megmondani hogy mukodik/nem mukodik.
a mocis farmer-rol (foleg az olcsobbakrol ahol nincs mindenhol megerositett pl kevlar szovet) majd akkor nyilatkozz ha sikerult aszfaltmintat venni
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #104433 üzenetére
Ha főleg 1 személyes motorozás a cél akkor jó lehet a kis Duke.
Az újnak nincs párja, mivel nem kell az előéletével foglalkoznod.
A R6, GSXR 10+ éves motorok legtöbbje kapott már rendesen az élettől.
Dukhoz majd idővel veszel Akra kidörrentőt ,k&n légszűrőt, nyitott légszűrőház, Powercomandert.
Ezek mind sokat dobnak rajta, szerpentinezni tökéletes gép lehet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #104433 üzenetére
Ez a motor max városi és agglomerációs használatra való.. 1 henger, tartós 130-nál szétráz mindened, szerintem felejtős Bp - Győr távokra.
Az biztos, h én kihagynám.
Ha annak nézed a teli új árát, 1,75 fölött vagy. Econ linkelt pl. egy MT-09-et. Ég és föld, ott 1,8-ért kapsz egy közel bemutatómotor állapotnak örvendő, minden teszt szerint qrva jó 850-es motort, amit valszeg nem fogsz kinőne 1-2 éven belül, mint esetleg a 390-es Duke-ot.
Sor 3, kezelhető, ha kell mocskosul megy, könnyed - best buy a kategóriájában.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #104444 üzenetére
Kifutottam az öt percből.
Teljesítmény adó:
11040Ft <-> 29325FtÉs akkor a bizt. díj különbözetet még nem néztem, ami hiába elenyésző ha a saját jogsimhoz mérve ha apáméra veszem közel se fogok hasonló árakat kapni rájuk.
Esetleg ami szóba jöhetne az a Z300 és az MT03 de azok a szememnek nem szépek, és utóbbi még drágább is.
Az econ által linkelt MT09 árán meg elhoztam úgy a kis Duket, hogy a nevemen van és megtankoltam már, ha veszem az MT átírását is akkor még ~85 rugó maradt is a zsebemben, az meg nem kevés a várható egyéb egyetemi költségeket tekintve.
Ha Győr ha Szeged.Az MT az az eset amibe beleforgatnám a kis Duket esetleg a későbbiekben, de az semmiképpen sem fenntartható szerintem suli + diákmeló mellett.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #104441 üzenetére
Nem gondolkodsz rosszul ha tényleg szimpatikus az amit tud a 390, én is azt mondom hogy az újnak nincs párja.
Nem kell attól félned hogy mennyire szervizelték szakszerűen az éves során, valójában annyi kilométer van e benne mint amivel megvetted.
Volt e csúszva, törve stb.........
Annyi bizonyos hogy a használt motorban mindig is ott lesz a rizikó, egy újnál ilyen gond nincs, te teszed fel rá először a fenekedet.
Te leszel aki először mész el vele motorozni, bejáratni.
Ismerni fogod az előéletét. kapsz egy nyugalmat és persze garanciát is rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #104460 üzenetére
Mindig elfelejtik azt hogy az a 44 LE mihez társul, mert egy 200 kiló motorhoz tényleg nem nagy szám, de ez 140-150 kg feltankolt tömegű géphez jó dinamikát kölcsönöz.
Miután mennek vele meg csodálkoznak hogy hű meg há, nem gondoltam volna.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #104445 üzenetére
Megértem az érveket a KTM mellett, azt viszont nem h diákként miért akarsz eladósódni...
A jármű önmagában egy rossz "befektetés", még akkor is ha az ember készpénzben vásárolja. A motor, mint luxustermék meg pláne, hisz a fenntartása közel annyi, mint egy átlagos kisautónak.
Persze az ember, h bírjon ellenállni, amikor a média minden bugyrában a létező összes konstrukciójú hitel, kölcsön "reklám" van a képébe nyomva.. az ellenkezőjére természetesen már a kutya nem hívja fel a figyelmet.. Miképp lehet és kéne takarékoskodni, milyen szakmát érdemes választani, vagy egyáltalán h kéne bánni a pénzzel.Mindenki maga dönt a pénzügyeiről, én is voltam diák, nekem is voltak vágyaim, de volt bennem annyi kitartás, önmérséklet, türelem, elszántság h kivártam amíg tisztességesen keresek és meg tudtam venni egy összegben a saját keresetemből. Eladósodás, ablakon kiszórt (kamat) pénzek nélkül.
Tehát, sem megbántani, sem a zsebedben turkálni nem akarok, csak próbákok segíteni, próbálom azt a nézetet leírni, ami szerintem működik és hosszú távon kifizetődő."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #104563 üzenetére
Ez hitéleti kérdés. Persu esküszik rá, hogy a legolcsóbb olaj is jó, mégis mindenki Motul kategóriájú olajat használ. Szűrőnél ugyan ez van, csak mindenki az olcsó HiFlot használja. Nekem egy Aprilia szaki azt mondta, hogy az én Pegasomhoz a Chamipon a jobb, de valamelyik másik Apriliához meg csak Mann szűrőt használ, mert ahhoz az a jobb. Miértet nem kérdeztem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #104571 üzenetére
Nézd meg, hogy ki a gyári beszállító, mert másik néven lehet, hogy olcsóbban megkapod ugyanazt (Honda autóknál pl. a Purflux).
Amúgy a motorolajos topikban volt egy finn teszt autós olajszűrőkről, a Mann fogta meg a legtöbb dzsuvát, plusz az élettartama is annak volt a legnagyobb.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #104593 üzenetére
Én a múlt héten, fagypont körül mentem országúton 80-80 kilométert ebben, jellemzően 90-120-as tempóval. Egy ilyen már Neked is elég lesz. 17 ezer forint jelenleg. Érdemes lehet egy alsókesztyűn is elgondolkodni a meglévő darabod mellé, az ilyeneket 2 ezerért megveheted a Decathlonban.
-
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #104608 üzenetére
Az EXC normál állapotban nem üti meg a környezetvédelmi normákat, ezért át kell alakítani, és lefojtva már átmegy a vizsgán! Ennyi a lényege!
Ellenben a 2019-es EXC már alapból tudni fogja az Euro4-et, így kíváncsi leszek a teljesítményére...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#81556480
törölt tag
válasz Micsurin #104606 üzenetére
Azért néha eljátszok a gondolattal meg az A2-vel... aztán hamar elvettem mióta zgospel szépen leírta tételesen egy esetleges koccért mi mindent varrhatnak a nyakamba...
Ezt már annyiszor hallottam, de példát rá még sosem. Nincs olyan hogy balesetkor a motor teljesítményét kezdik vizsgálgatni. Régen nagy divat volt a 125-ös motort 50-es papírral használni. Na az meredek volt. Biztosítási csalástól kezdve mindent rá lehetett volna varrni, de érdekes módon sose hallottam ilyen esetről.
És ezen kívül melyik 50ccm motor van 40km/h-ra korlátozva? megmondom: a garanciális új, az első szervizig, ott kiveszik.
Nem mondom hogy szabályos, meg engem ezek nem is érintenek, de ez a hivatásos rettegés mindig felvidít
-
#81556480
törölt tag
válasz Micsurin #104614 üzenetére
Ja, nyilván nem szeretnék, de szerintem nem is futott még bele soha senki. Én nem hallottam még ilyet hogy ha a jármű műszaki állapota megfelelő volt, de volt egy baleset, akkor a járművet elvitték volna teljesítményvizsgálatra.
Egy KTM fórumba van hogy nem tudják a különbséget két LC4 között, nem hogy egy marék rendőr aki majd körberajzol mondjuk a 640 LC4 ~ 49 LE a 660 meg vagy 60. Kívülről KTM, meg narancssárga, de az egyik egy lomha tehén, másik meg egy fürge gepárd
-
#81556480
törölt tag
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #104670 üzenetére
Micsurin, runner 125, Ferdzsoo, imibogyo, köszönöm a válaszaitokat a Lidl cuccaira. Rövidesen indulok megnézni. Néhányszor sajnos már megszívtam már a barkács minőséggel, emiatt szkeptikusabbá váltam.
(#104671) runner 125
Puha protektorokban szerintem nem veszélyes a hideg sem, még mínuszokban is meleg marad alattuk az ember térde.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest