-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Lomha 8V #79997 üzenetére
Igen, ezen ott én is gondolkodtam, nem szeretett volna minket közelebbről megismerni, vagy ha közelebb érnénk hozzá valami oltári bűz csapta volna meg az orrunkat!
De arra fogadni merek hogy a visszafelé lassú volt a tempó!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sokat elővették a sárkányukat, itt is volt forgalom rendesen, nagyon jó idő volt ma hozzá.
Csak az a fránya szél rondított bele, eléggé erős lökésekkel adta tudatukra hogy megérkezett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Még sosem gondolkodtam el ezen, szerencsémre nem zavar a szélzaj.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szuper idő volt ma, megtetszett egy gép Pápán, így el is mentem megnézni, első benyomásra nagyon jó állapotú volt.
Átnézés után is elégedett voltam, már mondtam is a tulajnak hogy próbakör után ha megfelel akkor viszem is.
Sajnos próbakör alatt 30-60 km/h között folyamatosan jobbra húzott a kormány, szitált az eleje.
Kiérve a városból kipróbáltam milyet húz 5. és 6.ban, meglepetésemre se milyet, fulladozni kezdett.
Szóval el is ment a kedvem tőle, pedig egy 650 1 hengeresnek ha minden rendben kellett volna húznia elég szépen.
Visszaérve mondtam is a tulajnak az észrevételeimet, mondtam neki ha sikerül a hibát orvosolnia szóljon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok, valakinek volt már itt Dominator NX 500?
Ha igen leírhatná a tapasztalatait.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #80429 üzenetére
Én most pont ebben vagyok benne, az SV650 után egy Dominator NX500 megyek megnézni, félek hogy nagyon kevésnek fog érződni.
Viszont a kényelem, a testtartás végett hasonló gépekben gondolkodom, remélem nem lesz nagy csalódás a több mint 20 paci veszteséggel.
Haveri körben 600 cm3 sor4-es motorok vannak, azt szeretném elérni hogy 110-120 utazóval bírjam velük a tempót és ne pörögje agyon magát.
Ha 100-ról 5.ben odahúzok neki meginduljon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Valaki közületek esetleg ismeri eme Pegaso 650 motorkerékpárt?
Ha igen leírhatná a véleményét róla.
Meg általánosságba erről a típusról, pozitív és negatív vélemények is érdekelnek.
Egy nyomatékos gépet szeretnék, és a fő hogy kényelmes legyen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Megvettem a Pegasot, nagyon kellemes a 650.
Egy kis észrevétel, ha kihúzatom és elengedem a gázt néha nagyot durrog a kipufogó de csak egyszer, és nem mindig csinálja.
Ez gond lehet nála?
Voltak SM gépeim azok nem így durrogtak gázelvételnél, hanem többször csattogott a kipufogó.
A furcsa hogy itt néha egyet de az jó nagyot szól.
Amúgy egyben van a kicsike, Csepelről hozam haza, az autópályán nem volt melegem, az a bő 110 kilométer rendesen átfújt.[moderálva]
[ Módosította: Intruder2k5 ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Én meg szépítgetem a vasat, kipufogó levételek, takarítás, dobozok levétele konzolokkal együtt.
Mire jön a szezon teljesen kész akarok vele lenni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Két kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel mosnátok ki a nadrágot ha a lánc leszórja magáról a láncsprayt és megfogja a nadrágot, ez egy cross nadrág.
Szerintetek van rá valami ami kiszedi?Másik:
Van egy Eken H9 FullHD 60FPS kamerám, vettem bele 64GB-os kártyát, megformáztam de azóta nem fogadja el a kamera, hibát ír ki.
Milyen programmal formáznátok le és milyen formátumban hogy jól működjön.
Szeretnék velem szép pillanatokat, helyeket megörökíteni de így,Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Engem továbbra is a nadrág kimosás téma érdekelne, mivel próbálnátok megoldani?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80813 üzenetére
A Pegasoval 140 ami tökéletesen tartható utazónak, hogy túraplexi van rajta a szélvédelem is jó.
Az egyhengeres sem szeret 3000 fordulat alatt lenni, ott csak trüsszög és csapkodja a láncot.
Eddig azt tapasztaltam hogy 5.ban 120 km/h-nál simul ki a járása, innen szeret húzni.
100-nál még vissza 4.be és onnan húz igazán.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #80845 üzenetére
Supermoto vonal lesz majd ez mellé valamikor, idén tervezünk több nagyobb túrát is, ebben van egy 10 napos Erdélyi.
Supermotoval ez lehetetlen, mindenképpen szeretnék majd.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kamerát ki hol helyezi el a bukón, mi a legjobb pozíció számotokra?
Valakinek a tankon vagy a kormányon elhelyezett megoldás is bevált?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #80887 üzenetére
Megpróbálom, először az oldalsóval próbálkozom.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azért ez egy kicsikét durva megoldás, esésnél legfeljebb lesz vaspótlásod!
Feltettem a sisak tetejére és a motornak kormányára a rögzítést, a kormányról a fordulatszámmérőt és az utat is jól mutatja.
A bukó tetejéről pedig szépen belátni mindent a 170 fokos szög végett.Yoshida Most a kamerához keresem a wifi programot, azzal jól benézem milyen szögben áll a fejemen.
Ez az arc előtti megoldás, hát.... nem is tudom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #81092 üzenetére
Szia!
Igen, minden EXC típus üzemórás, gondolom akkor terepezni szeretnél.
Az EXC 400 nagyon jó erre a célra, egy baj van vele 400-500 ezerért nem igazán fogsz találni jó állapotút.
Ha ott nagy szerviz van, akkor a 4T esetében 400 ezer környékén áll meg a mutatvány.
Egy 2T esetén mondjuk EXC 200/250 200 ezer könyékén van ugyan ez a felújítás.
2000 évjárat feletti EXC-t nagyon nehéz lesz találnod ebben az árban.
Inkább SC 620 amit ajánlanék.
Terepre és közútra egyaránt megfelel, LC4 típusok között a legkönnyebb, erős, jó futómű/fékek és nem üzemórás.
Egyfajta átmenet a nehéz LC4 és üzemórás EXC típusok között.
Egy hobbi endurós az életben nem motorozza ki azt ami ebben a típusban rejlik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #81103 üzenetére
Igen azok is üzemórásak!
Nem üzemórás 600 és 650cm3 endurók:Honda XR600/650R
Suzuki DR600/650R
Kawasaki KLX650R
Yamaha TT 600
KTM LC4 640, SC620/625
Gilera RC 600R
Husqvarna TE 610400-500 ezres árkategóriában a Husqvarna TE610 kívül bármelyiket megveheted okmányok nélkül, valamelyiket okmányokkal is.
Személyes választásom az SC620/625 vagy KLX650 lenne.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #81110 üzenetére
Köszönöm!
A sima DRZ 400 nem egy túl jó alternatíva, az E verzió ami megfelelő lehet.
Igazából enduró vagy SM ami érdekelne?
Árat nem írtál, a DRZ helyett rendszámosba ami nem nehéz KLX650R, XR600/650R, SC620/625, TT600, ezek a gépek vannak amit felsoroltam, esetleg XR400R, bár ő még a DRZ-nél is kevesebb.
Vannak könnyű 400-600 közti gépek de azok szinte mint üzemórásak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #81117 üzenetére
Husqvarna 701 nehéz mint a sár terepre 156kg teletankolva, akkor már a BestBuy a KTM SC625.
A legkönnyebb nem üzemórás enduró, szárazon 119 enduró kerekekkel, megtankolva sem lépi túl a 130 kg tömeget.
Terepen az a plusz 26 kg nagyon sok.
Az SC áll a legközelebb az üzemórás gépekhez, nyomatékos, pörgős, igazi vaddisznó.Ezt a tesztet érdemes elolvasni róla.
Meggyőző amit ír.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz sabaton667 #81186 üzenetére
Ahogy látom ez egy két sávos körforgalom, az ilyen körforgalomban én sosem megyek be a belső sávba.
Te ott mentél, a videóból kiindulva ha jól látom ki akartál menni a belsőből a külsőbe mert azon a kijáraton szeretted volna elhagyni a körforgalmat?
Indexeltél hogy lássa a kistehet vezetője a sávváltási, körforgalom elhagyási szándékodat?
A videón nem látni hogy menne az index.
Ha rosszul látom és te is folyamatosan kanyarodtál volna tovább és ő keresztezte a belső sávot akkor egyértelműen az ő hibája.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mike- #81192 üzenetére
Felezővonal nincs felfestve úgy hogy jah.......de az körforgalom széllessége végett lehet rajta úgy közlekedni mint egy két sávoson.
Székesfehérváron is van ilyen, ott is úgy közlekednek a gyorsabb, könnyebb haladás végett.Besorolt a belső felébe ami teljesen rendben van, mert a kijárat előtt ahol ki szeretnél menni ott kell kihúzódnod a külsőbe.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bigdady #81198 üzenetére
Ez természetes, nem is vitattam ezt!
geresics: Persze, a teherautó a hibás.
Én csak azt mondtam hogy akkor lenne a motoros is hibás ha a teher a külsőbe ment volna ő meg a belsőből index nélkül ki akart volna menni a külsőbe.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #81201 üzenetére
Senki nem hibáztatta az áldozatot!
Nem hinném hogy olvastál tőlem ilyet, természetesen én is tudom hogy aki a körforgalomban van annak van elsőbbsége.
De attól még a körforgalomban haladó is hibázhat mint ahogy írtam is![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Evvel teljesen egyetértek, mindig meg kell próbálni menekülőutat találni, valahogy kikerülni.
Csak sajnos azt nem mindig lehetséges és muszáj a fékbe nyúlni, na most ha már vészfékezés van akkor elől húzom, hátul nyomom olyan szinten hogy kiguvad a szemem hátha megtudok állni.
Vagy kisebb fék hogy valamennyire lassuljon és irányváltás hátha megoldom, legvégső esetben mély benyomást kelt bennem a másik fél.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mai napunkat remélem nem az ABS kontra HSM meghallgatással fogjuk folytatni.
Jobb időt ígérnek menjetek motorozni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kérdés:
Kb 1500 kilométer van az olajban, gyári olajcsere periódus 6000 km, télen állt a gép, szerintetek cseréljem vagy ráérek vele?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #81331 üzenetére
Most beszéltem a tulajjal, azt mondja talán ha 1000-1500 kilométert ment vele, tavaly nyáron cserélte le benne.
Más:
Első teleszkóp szimering olajjal, szerelési díjjal együtt kb mennyibe kerülhet?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Értem, akkor csere azt kész.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz horvathkrisz #81345 üzenetére
Jajj ne..... inkább motorozz egyet!
Ha így folytatjuk végén még én is elhiszem amit leír.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81376 üzenetére
A 2T-nek is tud csodálatos hangja lenni, kell hozzá egy jó rendszer.
Az EXC-nek imádtam a hangját, ülve vagy mögötte menve is, de igazából az élmény amit adott azt imádtam a legjobban.
El sem tudom képzelni (vagyis csak képzelem) mekkora élmény lehet ugyan ez a poweres érzés egy KX500 esetében.
A csoportban mindig arról beszélgetünk mehetsz jó 4T-vel de ha ráülsz egy jó 2T-re az élmény sokszorozódik.
KTM esetében az EXC 360/380 amit még szívesen megülnék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81431 üzenetére
Pontosan, jól összeállítást csináltál belőle!
Meg kellene filmesíteni, sztorinak tökéletes alap!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- LEGO klub
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs