- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #102405 üzenetére
Azt nem értitek meg, hogy az egész közlekedési kultúra átalakul, ha elkezdik betartattni a szabályokat. Mindenki lelassul, gondolkodik. Körbenéz. Megváltozik a gondolkodás. Sokkal kevesebb lesz a veszélyes helyzet, mert a norma a szabálykövetés lesz, nem a szabálytalanság.
Ezt írtam, amíg ti meg nem tapasztaljátok nyugaton, addig nem fogjátok megérteni, miről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ha azt nézem, h én pl soha nem ültem 600-nál kisebb motoron és nem tartom magam balf@sznak, valamint az ügyefogyott haverom is rögtön korlátlan jogsira ment és 650-es géppel kezdett és még életben van, akkor szerintem te is rendben leszel. Persze ha hülye leszel, akkor megdöglesz. Szóval csak ésszel!
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ugyan nem vagyok az, aki itt még bármi tapasztalatot leírhatna, de én 15 év kihagyás után ültem át kismotorról 670-esre és közel sem érzem életveszélyesnek a dolgot. Igaz az enyém sor2, nem kell pörgetni, alulról is szépen húz, de minap voltam egy komolyabb 300km-es veretésen és nem éreztem azt egy percig sem, hogy ettől kisebb motor kellene, vagy hogy bármiben is rezegne a léc, pedig pörgettem rendesen. A nagyobb gépen hamarabb odaérsz kanyartól kanyarig, de komolyabb a fék is, viszont tudnod kell a határokat, illetve nem feltétlen kell feszegetni azokat.
Az 1 gazda és vigyázó, megbízható tulaj egy ilyen idős motornál aranyat ér, de csak annyira, amennyire jó helyen szervizeltette. Ha nem mekkelek kókányolta és nem volt hidegen kitaposva a szeme, akkor a 66k km még elmegy reális áron. Én a mérettől, teljesítménytől nem félnék, pár ezer km és helyén kezeled. A 66k km nem kevés, de legalabb annyi és vigyázva volt rá. Az ilyen vételre tekintek úgy, hogy kihagyhatatlan.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ha megígéred, hogy első dolgod egy rendes vezetéstechnikai tréning lesz, akkor azt mondom ugorj bele bátran, különben évek múlva is bánni fogod a "kihagyott alkalmat"!
Persze lehet, hogy a motor torka már kezd véres lenni, és Te ülsz majd a szopórollerre, ez mindig benne van, de ha kihagyod bánni fogod - pláne, hogy ismert az előélet!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Az én K4 600asom nem érte meg a 100e km-t széthullott a blokk (utánam következő 2. vevőnél találkoztam a motorral). Igaz én olyan 8e km-t csutka gázon mentem vele, akkoriban (2005-2008) kapott rendesen Ja meg 2x rommá volt törve, de nagyon rommá. Első tulajdonos telibe vert valami munkagépet és eltört a váz. Szerintem már bontóban van szegény....
De emiatt nem beszélnélek le róla. Nincs komolyabb típushibája. A mai sportmotorokhoz képest kicsit sutának tűnik. Gyári geometria nem valami filigrán. A futómű mai szemmel sem a legjobb. De ezek a gyengeségek közúton nem nagyon fognak kijönni. Én inkább k6-ot vennék, az egy jobb csomag. De a k4-k5ben is van bőven lehetőség és tartalék.
" Amin megakadok az az, hogy 250cc 30 ló után nem lenne e közel életveszélyes vállalás? "
Nem a lóerővel van a gond. Nagyon stabil motor már a K4 is. Végsebességen is stabil. Nem nagyon jelez hogy sok lesz a tempó haver, csinálni fogja amit kérsz tőle. Gyorsan elhiteti veled hogy jól motorozol, és könnyen bajba kerülhetsz emiatt. Megfontoltan tisztelettel kell felülni rá minden alkalommal. Másik hogy annyit kell pályamotorozni amennyit csak tudsz. Akár kakucson ha nagy pályák nem megoldhatók.
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #102654 üzenetére
Nekem még a gsxr1000 is érzésre olyan nyögvenyelős "nem megy" volt 4-5000rpm alatt. Az sv valahogy sokkal vehemensebbben, meggyőzőbben reagál a hirtelen erős gázra.
Persze, 4-5000 felett a gsxr letépte a fejed, az sv meg sehol semmi, de az egy másik történet.Nekem 4000km körül még narancs színű a kémlelőn, de 6000-re már tényleg fekete lesz.
(#102656) Formaster: Nem feltétlen a "racing" a jó döntés. Motulnál én olyat olvastam, hogy a 300v pl. versenyzésre ajánlott, gyakoribb cserére optimalizált, utcára ezért inkább a 7100-ast ajánlják.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #102674 üzenetére
Én se mérném a 2T RS125-t a mai agyig olcsósított 4T 250-300-as kategóriához. Az RS vagy 50kg-al könnyebb ezeknél (!!!!!!!!), miközben ha jól karbantartott, nem kilógó belű példányról beszélünk, akkor az erejüket is hozza (~30LE), ami így a gigantikus súlyelőnnyel összességében lényegesen fürgébb lesz.
És akkor nem beszéltünk a klasszisokkal jobb váz, futómű, fék kombinációról.
Szóval igen, szuper kis élménymotor az RS125, de az erejét keveselltem volna túrázni, plusz autópályán se szerette volna a folyamatos nyélen húzást.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #102687 üzenetére
Nagy mesemondó az Öreg, de szerintem érti a dolgát és lelkiismerettel dolgozik, ami nagy kincs. Ezt tükrözi is, hogy tele van munkával. Egy ismerősnek volt ott a motorja, amin a márkaszervíz bő hónapot ült és nem tudták megállapítani a baja, miért nem indul. Persze a márkaszervizben enni lehet a földről, de ezt a hajadra kenheted, ha motorozni akarsz.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #102736 üzenetére
Ez is jó kérdés.
zgospel: De ahogy elnézem ez rendszeres. lehet több ilyen témájú beszélgetés is?
Ezekután mostmár biztosan nem fogok KTM-et venni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #102757 üzenetére
Egész évben motorozni kell és akkor nem kell elmélkedni az elrakáson (Itt Angliában nem rakom le, max egy-két hétre, otthon is 2 hónap volt a leghosszabb idő) Ennyi idő alatt csak az aksit kell töltögetni, megkenni a kenési pontokat és teletankolni. Minden ősszel-télen-tavasszal van egy pár nap, amikor jó az idő, nincs már só az utakon, akkor meg kell hajtani egy kicsit (50km) óvatosan és kész.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #102665 üzenetére
No, megnéztem, érdekes dolog, most nekem is fekete már 3000km után a 7100, ez a 10w30 nem maradt olyan sokáig piros, mint a 10w40. A 10w40-nél határozottan emlékszem, hogy legnagyobb meglepetésemre 3000km után még piros volt, és még 4000-nél is még volt egy barnás-piros keverék árnyalata, mielőtt 6000km-nél már jó fekete nem lett lett.
Kíváncsi leszek, hogy bírja még a hátralévő 3000km-t a következő cseréig, a 10w40 ilyen téren példásan vizsgázott, mikor beletöltöttem a frisset, konkrétan nem éreztem változást a régihez képest.(#102558) Formaster: No, most pont volt egy alkalmas túra, 170km száraz időben túrázás után így fest a saját keveréses olajjal kezelt láncom (Motul 7100 10w40 + némi grafitpor):
Kb. ennyit megy el egy érzéssel kenésből, ha nem akarod, hogy a kerék is megkapja a magáét. Mondjuk még mentem vele 30km-t, még teljesen jó érzésre, de szemre már látszik, hogy elférne rajta még némi kenőcs. -
HSM
félisten
válasz Micsurin #102851 üzenetére
Pedig teljesen komolyan gondoltam.
Találtam egy fotót, nem vagyok benne teljesen biztos, de azt hiszem ez az, ami valahol 2-3000km futás között készült.
Persze, utána befeketedett a 6000km végére rendesen:(#102852) Formaster: Hígabb kerékpáros olajoknál használják, akkor is biztosít némi kenést, amikor az olajat már leverte magáról a lánc.
Lehet, semmi haszna motoron, nem tudom, én kevertem bele biztos, ami biztos alapon.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #102858 üzenetére
Ja, nekem sincs értelme feltölteni, most a 10w30 3k km után már olyan, mint a képen a 6k km-es, azon nincs sok látnivaló.
Én amúgy egy órája szálltam le a gépről.
Az igazi RAM viszont elég durcás, az kb. mindent megtart. Persze, abból is ha jól emlékszem van nagyobb meg kisebb golyós rendszer, nyilván a nagyobb erősebb.
(#102856) veze: Én amúgy csak ilyen egyszerű zárakba való grafitport kevertem a maradék 10w40 Motul 7100-amba, az kicsit olcsóbb volt, és szerintem kb. végtelen ideig elég is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #102858 üzenetére
"Még mindig nem találtam rendes nyitott mobil tartott"
Szerintem sokkal többet számít, hogy állítva, vagy kicsit fektetve van-e a teló.
Nekem a kormány közepére van rakva egy valami átlagos, pár filléres cucc, de még nem fordult elő, hogy akár csak meglazult volna. Ja, és igen, majdnem fektetve van, mert, ha állítva lenne a kormányon, akkor természetesen semmit nem látnék belőle.
Másik dolog, hogyha állítva van, akkor a tartónak van egy erőkarja, amin elforog az egész tartószerkezet, sokkal jobban mozog, még szép, hogy kilazul. -
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #102863 üzenetére
Nagyjából a legolcsóbb kínait, ami az első mobiltelefon boltban a kezembe került.
Viszont, ahogy írtam, nekem majdnem fektetve van a telefon, úgy meg képtelenség, hogy kössenek.
Kocsiban is ezt a tartót használom, de ott értelemszerűen sokkal kisebb a rázkódas, ott nem probléma, hogy függőlegesen van felcuppantva a szélvédőre. -
z123456789
addikt
válasz Micsurin #102873 üzenetére
50€?
Ez mennyivel másabb? :/ Csak mert elsőre a gole ezt dobja be (kínai oldal ide vagy oda.)
-
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #103206 üzenetére
Bár menni nem mentem velük sajnos, de az a széria amit néztél még utcára is vállalható ahogy hallottam. 2006-tól jött az R6 R ami pályaorientáltabb, van már benne csúszókuplung, ride by wire, jó 20 kilóval könnyebb és magasabb fordulaton erősebb is. Én a helyedben 2006-tól nézném, de ha mindenképp a korábbi verzió érdekel akkor csak a 2005-ös utolsó évjáratot nézd szerintem, azon már fordított villa van és a gumiméret is az elterjedtebb 120/70 elöl, korábban 120/60 volt és hagyományos villa.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #103216 üzenetére
Rosszul és félreérthetően írtam a 120/60-at, van rá kb minden népszerű típusból, újakból is.
A 120/70nek 12 mm-rel magasabb a profilja. Egy ugyanolyan típusú /60 és /70 gumi között a /70eset könnyebb irányítani és dönteni, egy sportmotoronál szerintem ez fontos
Ettől mondjuk sokkal több múlik a gumi típusának profilján is, régi sportgumik vagy túragumik általában laposabbak amikkel nehezebb kanyarodni, több erőkifejtést igényel dönteni a motort és bekormányozni a kanyarba egy hegyes profilú szupersporthoz képest.Azt tudom hogy sok kritikát kapott érte régen az R6 hogy miért /60as gumival dobták ki, ettől még lehet vele motorozni, szóval nem egy deal breaker Azonban ha a 2005-ös R6 még belefér a büdzsébe akkor szerintem arra próbálj lőni.
Mi a keret amúgy? Más emberek pénzének elköltésében profi vagyok
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #103219 üzenetére
900-ba kerül egy F4i? Ne már, ez egy öreg fos!
Kevés kilométerrel talán elgondolkoznék rajta.
Puha alatt mit értünk? Rugót bármiben lehet cserélni.
Amúgy állítólag a kategóriájának egyik legkényelmesebb motorja - túléltem rajta Európát. Ha pályára kell, akkor F helyett inkább RR, nem?[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #103216 üzenetére
Ez a méret van az SV650-en is, amik érdekeltek gumik voltak rá méretben, kapott egy Pilot Power 3-ast végül, ami eddig be is váltotta a hozzá fűzött reményeim.
Hogy nem fordított a teló szerintem nem akkora gond, a tartalma jó a hagyományosnak is az R6-on, csak nem olyan merev pl. intenzív pályázásnál.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #103221 üzenetére
Nekem úgy rémlik, h a banán üléses az újabb kiadás. A 2004 előttiek az osztott nyergesek. Ha ez a típus érdekel, akkor én egy keveset futott 2006-ost céloznék meg. Az az utolsó évjárat az F4i-ből.
Az alkalmankénti pályázásra szerintem teljesen rendben van. Nem kell lesajnálni annyira, nem fogja összefosni magát az F4i se, ha megcibálod néha kicsit. Úgy értem a hűtése jó, a fékek is jók. Bírnia kell. Ha majd odáig jut az ember, hogy futómű geometriával és guminyomással játszik, hogy javítson a köridején, akkor majd el lehet gondolkodni az utódon.
Addig is ha egy fun motor kell, amit lehet ütni-vágni, akkor erre jó lesz. Szerintem. Tudjátok miket művelek az enyémmel, és még nem sikerült tönkretenni.
Viszont hétköznapi felhasználásra talán kényelmesebb, mint egy supersport. Már ha adunk a közhelyekre.Az meg ha puha a rúgó, azt ki lehet cserélni. Amúgy is ez felhasználó függő, h milyen rúgó kell bele. Nekem pl koppra kellett tekerni az erőfeszítést, h meglegyen az optimális SAG a 78 kilómhoz. Két személyhez már rugót kéne cserélni igazság szerint. Nekem pl a hátulja úgy leül ilyenkor, hogy a középsztender a fekvőrendőrt karcolja. De akár egy nagyobb ledöntéskor is karcol.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz Micsurin #103304 üzenetére
Nekem mugen 2 részes bőr ruhám van. 2 éves kb 25 000 km van benne és nekem jól bírja. A fehér részek tényleg kényesek, de melyik fehér bőr nem kényes ? Csak ott jött le a festés a bőről ahol lecsesztem. Szerint ár érték arányban jó a mugen. Néztem más gyártók ruháit is, eléggé el van szállva árban. Biztos benne van technika meg a minőség, de 2X-3x annyit ár azért elég meredek.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #103308 üzenetére
Az a durva hogy vállban lett iszonyat szűk, szóval inkább sokad edzek.
Meg tényleg a térdemet nyomja, mintha megnőttem volna, totál hülyeség.
De amúgy az asszony jól főz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Novics
senior tag
válasz Micsurin #103339 üzenetére
Inkább bedobom én a gumi témát - úgy olvastam arra is harap a nép.
Hétvégére hazamentem szüleimhez motorral - kihasználva a jó időt. Nem volt semmi gond. Amikor be akartam állni a hídról, és indítani akartam a motort nagy kerepelés, műszarfalon minden adat elszáll. Aksira gyanakodtunk, de aztán a szervízben kiderült, hogy a generátorral van baj, nem tölt. Még szerencse, hogy nem
Pusztaborzasztón robbantam le.
Ez az egész csak annyiban érdekes, hogy most amúgy is szerelőnél van a motor, akit megkértem, hogy akkor már a tavasszal esedékes műszakira is nézze át a vasat, meg akkor talán már a gumicserét is meg lehetne ejteni. Az új szezon előtt mindenképpen esedékes. A motor emelőkön fog állni egy fűtött garázsban, szóval nem gondolnám, hogy bármi baja lenne a gumiknak attól, hogy nem a kereskedő raktárjában állnak stócban, hanem a motoron. De aztán ki tudja, hátha nem gondolok valamire, ami megcáfolja okoskodásomat.Ugyanitt kérdés, hogy aszfaltra nem részingelni, hanem túrázni milyen abroncs a tuti?
Olvastam a Rossot és Corsát említés szintjén, de amúgy vakon vagyok. Nyilván nem akarok spórolni rajta, olcsón nem lehet jót venni, viszont drágán lehet szart. Ez utóbbit el szeretném kerülni.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen