Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72664 üzenetére
Talán annyit még idén nem sikerült mennem egy nap. Idén sajnos nem jött ki úgy a lépés, szabi, accony szabi, idő, meló, hogy hosszabb túrára elmenjünk. De voltam vele Bükkben, Mátrában, Tiszató Hortobágy környékén 1 éjszakás mini nyaralásokra. Igazából először magyarországot járnám be vele ha lesz idő végre. Burgmannal annyira nem volt rossz de a kis kerék miatt nem volt annyira fun alsóbb rendű kátyusabb utakon.
Kényelem, igazából én baromira elégedett vagyok vele, marha kényelmes számomra, minden tökéletes helyen van, egyenes gerincel ülök, mindkét talpam leér. (190 centi vagyok 120 kilóval) Nekem speckó seggem van a legjobb bőrfotelban sem tudok fél óránál többet ülni, elkezdek mocorogni. MaciMocival is megszoktam állni 1-1,5 óránként nyújtózni, bagózni de a Burgmanon fárasztóbb volt, itt azért baromi sokat segít, hogy ki tudok menet közben is nyújtózni és nem a gerincem tompít minden úthibát. A Burgira mindenki azt mondja hogy fotelrobogó, ami városban meg kisebb távon adja ki igazán felpattansz gó, de amikor egy keresztborda seggbe b@sz mert feltolja egy fának a gyökere a plasztert akkor nem köszönöd meg...A kézzel állítható plexi egy áldás. Minimumon melegben lobog a mellszőrzetem, maxin esőben meg úgy eltolja a szelet hogy a bukómra nem jön víz, és át is látni rajta rendesen.
Viselkedés dönthetőség. Ugye ez nem egy kanyarvadász gép, meg én sem vagyok az a lapra döntős, najó nem derékszögben kanyarodok, de ahhoz képest mekkora dög alig alig nehezebb kezelni mint a 250-es endúró kecskémet ami a burgi elött volt, fele ekkora súllyal. Burgit is nagyon könnyen lehetett dobálni, ez sem sokkal másabb, meglepően kezes, Bükkben azért kiadta
Teljesítmény gondjaim nincsenek, nekem bőven elég ez a 65 ló, városban 3500 fölé nem is pörgetem, autópályára nem járok, lakott területen kívül 90-100 között krúzolok, nem izgat a sebesség, inkább nézelődök.
Alattam 5 litereket eszik városban, melóba is ezzel járok 20-20 kilóméter naponta, esőben is
Nyaraláskor 4,5 fele jött ki 2 személlyel pakolva, tartós 90-100nál.Remélem megbízhatóságban sem lesz vele baj, szerelőm azt mondta ez Honda ne aggódjak
Meg a dóvill a transalp blokkal azt mondja örök élet.Van pár dolog amit még rá akarok rakni. Custom ülés, kell egy új markolatfűtés, talán egy fokozat kijelző, s KB ennyi, meg ha lesz emberi áron akkor az indexhez egy gyári szél terelő.
Amit mindenképp javítani kell rajta az az első búra, sajnos kavics károsan vettem, így vennem kell egyet rá, illetve meg kell nézetnem a búra magasság állítást mert akármit tekerek rajta meg sem moccan, lehet amikor kavicstól kapott egy pofont akkor ott elment valami...
Ezen kívül hibátlan.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72689 üzenetére
A beépített dobozok marha jók, főleg ha megvan hozzá a gyári deauvilles tatyó is (ami felveszi azt a fura alakját és nagyobbra cipzározható ha van hozzá dupla széles dobozfedél) mert különben ha kinyitod borul ki belőle minden, meg izeg mozog. Simán ezzel szoktunk járni bevásárolni is. A beépített bukó is szuper, egyszer már eldöntöttem, sikerült tologatás közben besatuzni az első féket és szépen komótosan eldőltem vele
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #72689 üzenetére
Tényleg nem rossz gép a devill. viszont annak is vannak hibái én azok miatt adtam el. Pl. 1.,a 2 henger miatt szétráz hosszú távon(8-900km/nap), 2.,nekem a 65 paci nagyon kevés volt előzéseknél és autópályán. Nekem kevés volt a teljesitménye.
E két dologtól függetlenűl nagyon megbizható és főleg nagyon kényelmes paripa annak aki 90-110-nél nem megy gyorsabban. Anno 1 ülésre simán 300km volt mindenféle fájdalmak nélkül. Csak ajánlani tudom. Viszont a fájós derekaddal nem kellemes a felmászás rá a magassága miatt.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72791 üzenetére
Kicsit közelebb laknál elkísérnélek ezekre a túrákra
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
félisten
válasz Bogyó bá' #72804 üzenetére
Kevés dolog amibe egyet értünk! kollégám a 1300-as csopival sok ulyenre jár. Gyök2-vel mennek ezren. Mű motoros. Csak beállt a sorba. A kereke árulkodik a használatról.
Valami 20 perc alatt jöttem haza endre ujpest, apád.h kerülővel. Semmihez sem fogható ha nincs forgalom. Nagy lökést adott élveztem. A jard kint volt de esélytelen volt lassítani 70-re csak nen lesz baj. -
emre
veterán
válasz Bogyó bá' #72788 üzenetére
Ha Dombóvár után eljössz Kaposvárra vendégem vagy egy kávéra, üdítőre vagy mittudomén (ha még nem késő jelezni.)
Ja, Kaposvárról Sásd-ra sokkal szebb az út, különös tekintettel erre a szakaszra.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72892 üzenetére
Én azon filózok vszek egy tanktáskát amiben van térképtartó abba pont befér a tabletom...kérdés mennyire életképes
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72899 üzenetére
Pedig jó lenne, van egy fasza tabletom amin van 30 giga netem meg 2napig bírja ha egésznap filmezek meg netezek rajta, jobb lenne mint ezek a cuccosok megvenni 30 ezerért. De a melegedés, plussz nappal nem fogom látni, na igen ez problem
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
KrAt
veterán
válasz Bogyó bá' #73000 üzenetére
Nézőpont kérdése. Én múltkor amikor Daywalkerrel elvoltunk motorozni, úgy rácsodálkoztam a dunaföldvári portálra motorral (jéééé de szép a portálunk...) hogy észre se vettem, hogy túl gyorsan megyek..
De egyébként teljesen jogos. Ha figyelsz, nem lesz baj, de így is van elég seb. túllépés, én is meglepődtem..
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73104 üzenetére
Na, ez az bammmeg.
Kergetőzzek, hogy van olyan hely, ahol ez nem probléma, mert a mostani vizsgáztató nem vállalja be.
Mert valahol érthető, hogy normális dolgoknak kell rajta lenni, pl. nyitott kályhacső, vagy kókányolt fékvezeték azért mégse legyen rajta, meg, ha már a keréknél tartunk, a vizsga idejére legyen felrakva rendes gumi.
De kiaf...t zavar egy bukócső? Ami ráadásul GIVI gyártmány, nem házitákolmány? Vagy a doboztartó konzol? -
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73240 üzenetére
Most vitatkoznék veled... 120-130-nál közel sem vagy nyél gázon a kis GT-vel... 120-nál olyan 7, 130-nál kb kerek 8 ezret pörög a blokk, nem hiszem, hogy ez annyira kínozná.
Csak olyasmi a karakterisztikája, mint anno a kis csopperemnek volt: csak nyélgázon (nagy fordulaton) van benne erő, nyomaték kevés.
Szerintem 250-hez képest kimondottan nyomatékos , alacsony fordulaton 5-6.000-ig pedig az alapján amit egyik évfolyamtársam GS500F (Igen szerintetek az a randa burkolt... ) gépén tapasztaltam még talán több is benne az élet.
"100-120között hajtva a GS is kijön 4,0 literből százon."
Örülök neki, de annak még jobban, hogy a kis Hyot nem tudom tovább kergetni remélhetőleg mint 4 liter!
"[...]és egyenes úton, előzésnél bizony kell."
Hmm nem tudom, nem hiszem, hogy a kis GT-vel országúton normál körülmények közt gond lenne az előzés adott esetben 90-es megengedett tempónál ugye. Utasról persze itt nem beszéltünk! De nyilván a nagyobb mindig többet tud. De továbbra is elégedett vagyok a géppel, hogy váltok majd e előbb vagy utóbb ? Még szép! De addigra korlátlan jogsi és nem diákmunka... (OFF)Talán meg lesz a CCNA és valami jó kis állás mellé. Na akkor majd lehet már válogatni. (/OFF)más: Ami viszont nagyon meglepő az a motor felfüggesztése, az valami isten császár!
Gondolom rég szétrágott cupák a téma de... A levegő-olaj hűtéses motor a szintetikus vagy az ásványi olajat szereti jobba? Vagy nincs különbség? Csak mert a kis Kymco valamiért a szintetikusba belekortyolt anno mindig... és az is levegő-olajos volt.
Fékfolyadék cserénél a DOT számon kívül kell figyelni valamire? Vagy a legelső akár
áruházbana kezembe kerülő megfelel?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73245 üzenetére
Csak reagáltam rá, tudom miről beszélsz a Quannon egy kis 5 sebességes levegős blokk volt vagy nyeleztem és maxra pörgettem vagy a 308-as busz a régi Fótin lenyomott....
CBF250 az megint érdekes egy kis gép... de a kis Hyot közel se kell nyelezni, hogy szépen haladj egy azéárt kényelmes 120-al, lehet a GS500 sokkal jobban bírná... de nekem az nem játszott mert egyáltalán nem tetszett. [link] 7300-ná adja le a legnagyobb nyomatékot, tényleg nem kell nyelezni annyira.Erről a kabátról van valami véleményetek? A mostani Rush-t szeretném lecserélni. A sisak szerintem továbbra is elég ehhez a géphez is nem hiszem ettől kéne komolyabb... (HJC IS17) de ez a olcsó kabát cserés lenne szerintem.
Vagy még a Shoxban néztem a Factory Evo-t, de a Shox termékektől nem vagyok elájulva... Shoxos kesztyű egy szezon volt... A Rainers Octanemban már estem tenyérre mégse szakadt, vagy sérült a bőr...
Vagy inkább ebbe a kabátba tegyek minőségi protikat és külső gerinc védő (Akkor UFO esetleg?!)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73245 üzenetére
Kövekező állomás egy Busa lesz Bogyo, igaz? Csak h legyen tartalék.
_
Hétvégét Ausztriába töltöttük, gurultunk egy lightos 500-ast, így át is fordult a 20k km.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73319 üzenetére
Ez így nem az egész útvonal, de mondjuk a 90%-a. A legkeményebb a Gospic - Sveti juraj szakasz a nemzeti parkon át, az valami leírhatatlan...
És a legdöntögetősebb a Senj - Starigrad (D8) szakasz, az egy álomút motorosoknak.A szállás Starigrad - Paklenica-n volt. Csillagtúráztunk minden nap.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73367 üzenetére
Ez ilyen kicsit instant karma style. Most horvátban is láttam egy ilyet, aminek konkrét kárörvendője voltam.
Autós beáll ilyen dupla kúthoz ahol ugye két kút is van egymás mögött. Evidens ha az előrébbeső üres, oda állok mert akkor a hátsó kútból is tudnak ugye tankolni. Na hát az autósnak nem volt evidens, és beállt szépen a kettő közé, én meg mögé a hátsóhoz hogy majd szépen kicsit előrébb gurul és tankol az elsőből, én meg a hátsóhoz szépen odafértem, már úgy álltam meg.
Erre a majom jön oda hátsó kúthoz, ott állok 50 centire a pisztolytól és venném le erre leveszi előttem, hogy ő arról tankol. Mondom ne bassz már fel egyértelmű hogy az elsőről tankolsz én már itt vagyok.
Nem mert ő neki akkor arrébb kell állni a kocsival! Mondom vazzeg nekem meg a motorral. De hogy nem mert ő innen tankol és már vitte is a pisztolyt. Anyád. Kitolatok előremegyek az elsőhöz ahova neki félig belóg az autója hogy akkor onnan tankoljak.
Már ekkor kapta az első instant karmát mert olyan balfasz módjára állt meg a két kút között, nem ért el a hátsó kút tömlője a tanksapkáig, ott cibálta én már ekkor röhögtem a pofájába nem is tetszett neki.
Úgyhogy mégiscsak be kellett szállni az autójába majd hátrébbtolatni, mert én ugye már az elsőnél tankoltam.
Annyira kiröhögtem látszott rajta szín ideg. Készülődök már épp elmenni, erre látom ez a majom is végzett és indítaná az autót az meg csak köszörüli a torkát. (3-4 éves dízel passat volt.) Jön oda feleségem kérdezi:
"Te ez dízel nem?" Mert ő már akkor is csodálkozott amikor a zöld pisztollyal telenyomatta az autót.
Nah itt kezdtem sírva röhögni, és még oda is szóltam: "Látod egyszerűbb lett volna ha az elején a te kutadnál tankolsz". Meg sem szólalt, azt hiszem ekkor már tudta hogy elkúrta. Mi meg röhögve elmentünk.
Rohadjon meg az ilyen![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
imibogyo
veterán
válasz Bogyó bá' #73419 üzenetére
Csatlakozom bogyo-hoz! Nekem hasonló érintkező okozott elég sok bosszúságot az autóban (bár egészen más szereppel - főtengely pozíció érzékelő a szentem). Már sokszor anyázásba fulladt az autó indítása, volt hogy 10-15 indítózás is kellett, mire be tudtam indítani. Kilogikáztam, hogy érdemes lehet ezt a kis érzékelőt is megnézni (sokkal-sokkal előbb is eszembejuthatott volna ), mert ha koszos, akkor az tud ilyet produkálni. Annak is ilyen réz érzékelője van, de ez nem látszódott kiszereléskor, tiszta fekete volt. Mondanom sem kell, hogy tényleg ez volt a baja. Kiszedtem ezt a vackot, mindössze két csavar fogta és tiszta olajos dzsuva volt. Megtakarítottam, visszaraktam, azóta még a leghidegebb időben is 1-3 másodperc alatt indul az autó.
Egyszóval érdemes egy tisztítást megpróbálni neked is. Lehet nem oldja meg a problémádat, de ártani nem árt. Én csak simán WD40-el kezeltem le és már 1,5 éve jól szuperál. De talán érdemesebb a bogyo által említett anyagokkal kezdened és én is végigmennék a "láncon", hogy mindenhol ellenőrizve legyenek a kapcsolódások.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz Bogyó bá' #73419 üzenetére
No, úgy tűnik, hogy sikerült megoldani a problémát.
Az első lánckerék felett van a váltófokozat-visszajelzőm, leszedtem és megnéztem. Dzsuva nem volt sok rajta, de mintha a 3-4-5 fokozatok réz érintkezője kicsit sötétebb színű lett volna. Finom csiszpapírral rámentem, utána törölgetés, majd kevés kontakttisztító. Kipróbálni csak rövidebb időm volt, de a fokozat eltűnés most nem jelentkezett.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73660 üzenetére
Nekem ezek a dolgok nem jöttek le, persze nem nemtem vele csak 50km-ert kb.
Meg term. Ahoz kell hasonlítani amennyibe kerül. Érthető hogy nem olyan a futóműve mint a vfr-nek meg a fék is azért érezhetően más, de ne felejtsük el, 1/3 árába is kerül.
Abban a kategóriában szerintem bőven hozza a szintet... sőt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #73660 üzenetére
Hát ez nagy marhaság... Pont, hogy klasszisokkal jobb a futóműve, mint a kicsiknek, előző generációs GSXR technika, míg az összes 650-es futóműve inkább a 70-es évek technikai színvonalát idézi. A legtöbb kategóriatárssal együtt.
A "tele konstrukciós hibákkal" pedig kimerül abban, hogy az egyenletes járásért felelős rugós szerkezet a kuplungban gyenge megmunkálású [link], ami extrém vibrációt okozhat, de az alkatrész viszonylag potom összegből gatyába rázható és nincs vele több gondod.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73723 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ. Ezek szerint szerencsére vagy nem, de másnál is így van. Fene essen bele. Na mindegy. Csak felb.szott, mert kocsinál két-3 éve balesetivel volt vagy 20k körül, most meg már 40-nél tartunk és nem volt károkozásom.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen