Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #133337 üzenetére
gsx1400-et reklamoztak ugy, hogy a vilag legnagyobb szeriaban gyartott 4 hengeres gepe.
meglepo de ez a benzinkuton is erzodhet.
szvsz ennel a suzi palettajan talan vmi csoper nagyobb ccm-benjah es a gumit/lancot is eszi ha kuldod neki
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #133337 üzenetére
Azért én azt hozzátenném, hogy a mostani motorod tömegéhez, 55 lóerejéhez és 55 Nm csúcsnyomatékához képest gyakorlatilag bármi tolni fog Vegyük például az említett FZ6-ot, ennek már 5 ezernél megvan az 50 Nm nagyjából, és 14 ezer körül tilt le. 230 kg helyett csak 200 kg, és 98 lóerő.
Ezt a minél alacsonyabb fordulat buzériát nem igazán tudom hova tenni. Egy ilyen sornégy 600-nál az 5 ezres fordulat olyan hamar megvan, plusz a váltókiosztás is olyan hogy észre sem veszed, gyakorlatilag 3-4 ezer között azt érzed hogy alapjáraton ketyegsz.
Volt 3 éve egy Tuono V4 tulaj, aki azért adta el fél év után a vadi új motorját, mert hogy alacsony 3 ezer körüli fordulaton túlságosan rángat az ő ízlésénekTovábbra is a jelenlegi motorod függvényében: azt írja persu hogy sornégyből minél nagyobb köbcenti kéne. Ha például egy mezei FZS1000-et nézek, akkor az durván 140 lóerőt és 105 Nm-t tud. El nem tudom képzelni, hogy ne érezd rohadt erősnek minden fordulatról még utassal együtt is
Én amikor az FZ6 után felültem egy MT10-re és szerpentineztem vele 1 órát, akkor nem mertem nyélgázt húzni neki kettesben kigyorsításon, mert baszott módon tolt. BMW S1000R szintén zenész.
Habár nem tudom hogyan motorozol és korábban mikhez voltál szokva, de a mostani motorodból kiindulva, meg azokból amiket nézegetsz szerintem erősen túlgondolod ezt a nyomaték dolgot. Persu 180-200 lóerős motorokhoz van szokva 200 fölötti tempóval, az ő skáláján teljesen mást jelent a "nem úgy megy" mint a tiéden.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #133368 üzenetére
DL650-es 2004-től van, az már injektoros.
DL1000 már volt korábban (2002, talán) is, azt nem tudom, de tippem szerint az is az.
[link]
DL1000 első verzióinak pl. nem állítható a plexije, innen lehet megismerni.
2004-től tökugyanúgy néz ki, mint a DL650, csak a dupla kipuff, és pár esztétikai apróság alapján lehet messziről megkülönböztetni őket. -
-
norbert1998
veterán
válasz V.Stryker #133671 üzenetére
Egyet kell értsek. A világért sem értem miért jó az, mikor annyi pénzért már motort is lehet venni.
---------------------------------
Ezt meg rossz topikba írtam beRendeltem pár apróságot a Suzukihoz.
BrixiaMoto.com
Bukókeret, haspáncél, olaj és levegőszűrő. 92 magyar pénz volt postával (ami free, 130 euró felett). -
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #133902 üzenetére
Roviden, nem ajanlom.
Jo motor, normalis fek-futomu, de szervizeltetni penz kell, es ha a stepper motor tonkremegy benne, az egy vagyon. Es nincs az az isten, hogy 2x e km legyen egy ilyen idos turamotorban.
Itt is kibeszeltuk, keress ra a topicban.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #133945 üzenetére
Szerintem nem az árak lesznek a legfőbb gondod, hanem a kínálat. Az árak már most is elvannak szállva. Én is keresem a következő gépet, már most szegényes a kínálat, mi lesz itt ha melegszik az idő. Ma konfiguráltatok árat a hondánál, hogy mennyiért és mikorra lenne, ha ráveszem magam az új vételre.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #134668 üzenetére
Ez nagyon attol fugg, hogyan mesz utcan. Ha legfokepp turazol, es nem konyokig dontod a motort, tehat nem orommotorozasrol van szo, akkor hasznald el ezt a gumit. Es a bandit amugy sem orommotorozasra valo, hamar leer a labtarto, es tul puha ehhez a rugoja. Egyenesben meg minden tapad. Ha meg nem, nagy baj nincs belole.
Explosión de dos tiempos
-
gps76
őstag
válasz V.Stryker #134668 üzenetére
Gratula a motorhoz, balesetmentest hozzá. Arra készülj fel hogy ilyen nyomatékú motornál ha nemcsak papásan mész vele, sokszor kell gumit cserélni, egyszerűen darálja, nem fog annyit bírni mint más motorokon. Én a GS500 után most vettem jó áron egy K4-es burgonyát, eddig hozza azt amit elvárok tőle, mert ilyen mindenes öszvért kerestem...
-
nagyúr
válasz V.Stryker #134740 üzenetére
Én kp-val mentem motorért és kérdés nélkül a kezébe nyomtam a teljes vételárat próbakör elött. Ahogy azt én is elvárnám fordított esetben.
"Biztos nem tökölnék egyik oldalról sem ilyenekkel."
Én meg fixen eltöltenék 5 percet a nyomtatással kitöltéssel, nekem ennyit megér
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz V.Stryker #134843 üzenetére
Megtaláltam. EZ a pakkom van. Egyedi tartót csináltam hozzá, de ilyenekből is lehet válogatni. A kipuffogóra is figyelni kell. Ha túl közel van, akkor kiégeti. Nekem egyszer összesült a hálózsákom a tartójával.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #135033 üzenetére
Még nem voltam, de hogy hiteles véleményt alkothassak, el fogok menni. Addig amit írok, azt olyanoktól hallottam, akik ott voltak, és ők mesélték. Ergo másodkézből érkező infó, hogy ez kinek mit jelent, azt mindenki döntse el maga...
A hazai tréningjei sokat segítenek minden résztvevőnek. Egy-egy ponton áll, ahonnan elmondja mit kell(ene) csinálni, és utána értékel, javít, hogy mit kell másképp. Sajnos kevés a motoron töltött idő, sok a beszéd, és sok a standup is közben. A tanulókkal jópofa (önmagához képest), nem aláz senkit, esetleg megmutatja, hogy úgyis ő motorozik jobban, de erre jellemzően nincs igény, mert akik oda mennek, ők tudják ki az a Dodor. Aki elmegy oda tréningre, biztos, hogy jobb motorosként fog onnan eljönni, és jobban látja majd a dolgokat, még így is, hogy relatíve kevés a gyakorlás, és sok a duma.
A külföldi "tréningjei" inkább vezetett képzések, vagy nem is tudom minek nevezzem. Ott már többször megy a versenyzés, a kivagyiság, de ezt lehet az az ember hozta ki belőle. A horvát esését is tudjuk, hogy nem úgy történt, mint ahogy azt ő a későbbi videóiban mondja (az első videója már valóságosabb).
Ha valaki nézi a videóit, akkor a sorok között olvasva is sok infót lehet kapni. Pl. a horvát esésnél versenyzett, és ő volt hátul. Szerinte a tanuló a hibás, mert ő ment elől, és fékezett ott, ahol ő nem gondolta volna. Mások szerint aki versenyzik, ott a hátul jövőnek kell figyelnie, mert aki elöl megy, az előre néz, és nem is látja a hátsót. De egyáltalán miért kell egy oktatónak versenyeznie egy tanulóval ugye...
A mostani hosszú videójában is mondták a tanulók, hogy mindig elhúz, és ők csak utolérik valamikor, amikor hagyja. Ez nem oktatás, ez túráztatás.
Nem kérdezted, de máshol ez úgy működik, hogy az oktató előtted/mögötted megy, és figyel, hogy Te mit csinálsz, és utána kapsz egy értékelést, és javaslatot, hogy min tudsz javítani.Ha mész, csak butább nem lehetsz tőle! És tessék beszámolni majd!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HoaryFox
őstag
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #135078 üzenetére
Olyanok érdekelnek, akik adnak is ki életjelet?
Magyarok közül egyre kevesebben publikálnak sajnos...
onroad, totalcar alapok, bár utóbbin csak ritkán van motoros tartalom.
Dodor videóit is nézem, de a hisztuzős puffogós videóit nem szeretem. Meg a stílust sem, de legalább gyárt anyagot, és sok olyat mond, amit máshol nem hallasz.
Gobikemagazinra is fel vagyok iratkozva, de megalszik a tej a szájukban, még 1,5x sebességgel is...
HH videóit szinte sosem bírom megnézni. Az a srác egy forintért eladja a saját anyját is. Fel vagyok iratkozva, de nem néztem meg videóját több, mint 1 éve.
MXGuards videók sem túl izgik, általában azért belenézek.
A Shox áruház videói között ritkán van jó anyag, de ha érdekelnek a termékek, akkor érdemes megnézni.
Rider13 termékbemutatók viszont egész jók.
Ott van még Bobmaster is (PH! oszlopos tagja volt régen), de saját videókból sosem volt termékeny.
Alpar`s Moto Adventure stílusa elég sajátos, de 1,5x sebességgel vállalható. Mostanában túráról hozott videókat, de azok olyan hosszúak, hogy neki sem álltam még így sem.
KMenyus indiai túrája király volt, az új videók viszont nem kötöttek le.
Geri on Tour videóit is szerettem, de vele a koronavírus kiszúrt, azóta nincs anyaga kb.
Van még a MotoSunday csapat, és a hozzájuk tartozó vlogger közösség, de sem az ottaniak, sem a versenyek nyertesei nem aktívak, aki meg igen, azt nem követem már.
Lasi videóit néztem egy darabig, de valahogy nem az én világom. Most váltott nevet egyébként Living The Dreamre.
LACX enduro számomra eredetibb volt, de úgyfest ő is a csajozást választotta a videózás helyett.
Vattás az egyedüli kivétel, de ő is a magánéletével van elfoglalva, bár azt csiripelik a madaraim, hogy várható ott most valami...
Jeli Motors számomra nagyon szimpatikus, és mióta voltam nála tréningen, ez csak fokozódott! Érdemes nézni, ha érdekel az enduró műfaj!
Vérlovagok - Blood Bikes Hungary videóit elvileg minden vérlovag csinálhatja, de a srácok nem igazán aktívak, csak Mackó. Szerintem tök érdekes egy megkülönböztető jelzéseket használó motoros szemszögéből nézni a világot! (Ráadásul úgy volt, hogy megállapodnak a pécsi véradó központtal, és Pécsett is indul, és aktív szerepet vállaltam volna a dologban, de úgy fest, hogy a pénzhiány még a nyitás előtt utolérte őket. A motorosok ingyen, társadalmi munkában csinálják, de a benzinért, a gumiért, stb. ugyan úgy fizetni kell az egyesületnek...)
Van még pár, de aki egyértelműen feladta, azt be sem linkelem.
Van még egy MotorosVándor, de ő nem találja az irányt. Régen idegesítően hosszú, és vontatott videói voltak. Aztán áttért a pörgősebbekre, ahol ritmusra ment a vágás is, aztán felszentelt tréning-videós-hittérítő lett, azóta nem nézem. Talán május végén, június elején jön majd a 120 km/h tempós tréning zárt pályán, annak még adok egy esélyt, de utána...Nemzetközi vonalon már jobb a helyzet szerencsére!
Itchy Boots videóit elkezdtem előröl nézni, és nagyon durva, hogy honnan jutott el oda, ahol most tart! Kedves, hangulatos videók amúgy.
Motorcycle Adventure Dirtbike (MAD) TV nagyon jó, az öreg tényleg jól is csinálja, de egyszerűen nekem túl hosszúak mostanában a videói, pedig tényleg tetszik amúgy!
Racing and Adventure csatorna nangy kedvencem volt, de a motorbalesetben pont a számomra szimpatikus srác halt meg, azóta csak belepörgetek, mert a másik srácnak nem az "adventure" a főétele. Ők voltak régen a DriveMag Riders csatorna, amiről valamiatt váltaniuk kellett erre. Sok jó videó van még itt is azért...
Brake Magazine viszont nagyon ajánlott! A srác (meg az apja is) megjárta a Dakart, és tök jó videói szoktak lenni! Mindenképp csekkolós annak, aki nem ismeri!
Bret Tkacs is egy hatalmas figura! Főállásban tréner, de nem szégyenli a tudást ingyen is közzétenni, és bizony mondom nagyon jó tippeket oszt meg! Külön érdekesség, hogy sosem látod sisak, vagy sapka nélkül! Soha!
Ő volt egyébként régen a MOTOTREK, de ő is valamiért csatornát váltott, ettől függetlenül érdemes itt is körülnézni, mert sok okosság van itt!
Chris Birch - Off Road Coach pedig akinek nem mond semmit, annak hiába is mondanám. Kötelező!
eveRide pedig nekem a példakép, aki miatt elkezdtem én is tartalmat gyártani! A régi esetlen videóit imádtam, amikor még tök kezdő volt. Ma már felváltva csinál profi "cinematic" videókat, meg vlogot.
FortNine nem véletlenül van mindenki listáján! A srác profi újságíró, és tényleg jó anyagokat gyárt! Az utóbbi időben nekem túl sok a színészkedős, témázgatós rész a videókban, és kevesebb a valódi tartalom, de lehet csak hisztis voltam mikor néztem. Kötelező midnen műfaj kedvelőinek!
Lyndon Poskitt videóit mindig öröm nézni! Rohadtulj jól csinálja! Ráadásul többszörös Dakaros, és a Malle Moto-t is megnyerte már! A Dakaros videói voltak a legjobbak szerintem, azok miatt kezdtem el követni!
MotoGeo régen érdekes volt, de már önismétlő sajnos. Motorozik, zabál, és alámondással közvetíti a tényleg szép felvételeit, de felolvasva.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asszociációs játék. :)
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xbox Series X|S
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Battlefield 1
- Honor Magic V2 - origami
- További aktív témák...
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen