-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
"más jelleggörbe vonatkozik a normális megvilágításban történő színlátásra (fotopikus látás) és más a gyenge megvilágításban történő alaklátásra (szkotopikus látás).
A szem spektrális érzékenységi görbéjének a csúcspontja világosban az 555 nm-es hullámhosszú zöldessárga fényben van, sötétben pedig az 507 nm-es kékes színnél található a csúcspont."Én ezt úgy értelmezem hogy sötétben a kékes előnyösebb. Egyébként nem szeretem a kékes lámpa tuningot.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Polemius
aktív tag
Azért, mert az éjjellátók monokróm képet adnak (egyetlen szín árnyalatait), és az emberi szem a zöld szín árnyalatait képes legjobban megkülönböztetni. szerk: megelőztek..
És hogy akkor már ne maradjon ki a vörös szín se: arra meg a legtoleránsabb a szemünk, kevésbé "ég be" a kép a retinánkba, ezért szoktak éjjel bámulandó műszerekbe piros vagy hasonló világítást tenni: ha ránézel, utána meg a sötétbe, kevésbé káprázik a szemed.
[ Szerkesztve ]
-
-
Laraxior
titán
Köszi az infot, már bekészítettem reggelre. Rajta hagytam a cetliket, hogyha nem válik be akkor visszaviszem
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
Igazad van, kicsit furán hat egy "Action Tourer" amire úgy hivatkoznak, hogy benne van a potenciál a hosszú utakra is, hogy nincs Topcase.
Az AT egyelőre még csak mutogatós volt [link]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
Az ott mitől áll meg vagy hogyan? Nekem nem jön le a képről. Az ülésre van rákötözve? Azokra a gizda tartófülekre ami az ülést fogja, biztosan nem bíznék egy ekkora dobozt megpakolva, elég kellemetlen lehet, amikor megállsz valamiért, a doboz (a tartalmával együtt) meg már nincs ott.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
Nekem mindig tetszett. A Rocketnél is meg a Thunderbirdnél is bejön ez a dupla karika. Gondolkozom is rajta, hogy az enyémet is megcsináljam majd olyanra.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
-
pakriksz
őstag
én csak dobogó kőről jöttem le, csak 1-1 éles kanyarnál használtam a féket. Sebesség tartásra, kisebb lassulásra bőven elég volt a motorfék.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Ferdzsoo
addikt
Idén is célom volt a stelvio meg jövőre is az lesz. Mi alig 280km-re voltunk már tőle, csak amikor júliusban az időjárás előrejelzés 3-5cm havat írt a hágó felső szakaszára a következő 5 nap mindegyikén, akkor inkább visszafordultunk.
Mondjuk idény nyáron botrányosan sz@r idő volt az alpokban. (igaz otthon is).
De egy ilyen hágónál a legkevesebb a távolság, sokkal fontosabb egy jó időt kifogni, mert különben semmi értelme nincs az egésznek... mi inkább várunk egy évet(vagy ha jövőre sem jön össze akkor kettőt) de ragyogó napsütésben fogok indulni a hágó lábától azon a napon amikor átkelünk rajta motorral.
Szvsz. egy ilyen útan különben semmi értelme nincs...
A távolság csak annyiban nehezíti meg ezt hogy 3-4 napra előre kell nézned időjárás előrejelzést, mert ha nem rohansz akkor ennyi idő kell hogy odaérj otthonról."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
Igen azokat is néztem. Egyszerűen vicc. A kisebb városiakkal is kicsesznek, mert az átmenő forgalom jelentősen meg fog nőni olyan helyeken mint Kaposvár.
(#43535) kcsa: a Netadós megmozdulások részben azért is kaptak akkora nyilvánosságot, hogy fedjenek súlyosabb dolgokat. Azóta egyébként elég sok megmozdulás van a városban szinte minden héten csak valahogy azokat nem verik nagy dobra. Többek között holnap is lesz egy.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Amúgy vicces, hogy a 3*10napos D1M olcsóbb mintha havi matricát váltanál motorra.
Busz: egyelőre az a tényálás, hogy a BKV-nak is fizetnie kell azokra a buszokra amik érintettek. Állítólag milliós tétel...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
jaktib
tag
Köszönöm az ötletet. Ezt a típust vezettem. Ezen tanultam a jogsiszerzésnél két alkalommal, mielőtt ráültettek a Honda Hornetre. Már tolni is sokkal nehezebb volt mint a Hondát. Nekem nagy volt, túl széles a tankja és lassú szlalomnál sokkal nehezebb volt kanyarodni mint a Hornettel. Az ülése is magasabban volt. Sajnos nem vagyok valami magas 163 cm. Az ER-5 valamivel kisebb, azért is azt nézegetem. Igazándiból YBR 250, vagy CBR 250-et szeretnék.De ha van max 500-as ami jó, az is jó lenne. Ez a motor sok extrával szép állapotúnak tűnik kép alapján, és az ára is igen jó. Ezért kérdezem a véleményeteket. Ha többen mondják, hogy jó akkor felhívom a tulajt és egyeztetnék vele, mert Balaton az messze van csak úgy nézegetni lemenni, olyan motort ami nem éri meg már kép alapján sem. Félek, használt motort elég rizikós venni, hallani elég rossz történeteket. De újra nincsen pénzem ezért marad a használt. Abból azért nem szeretnék valami leharcoltat.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én eddig egy dedikált autós GPS-t használtam, most váltok át telefonra (elromlott a kb. 7 éves készülék). A GPS rezisztív kijelzőjét simán lehetett kesztyűben kezelni, a telefonhoz tényleg le kell venni, pláne ha vízhatlan tokban van.
Szerk: viszont levett kesztyűvel a tok átlátszó "celofánján" keresztül hibátlanul kezelhető szerencsére. Nokia Lumia 530 dual-SIM a gyári Nokia térképekkel[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
Amit az első hugyosrészeg hétvégi aszfaltnyalás után dobhatsz ki, mert elemjeire szakad, a cipő orra elkopik, stb, stb...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
jaktib
tag
Ez így valóban igaz, igazad van! Ebbe bele sem gondoltam. De amikor betévedek kíváncsiságból ilyen boltokba, sokszor el is gondolkodom, hogy miért vesz valaki ilyen cuccokat. Számomra hihetetlen. Van olyan, hogy hú de megvenném mert tetszik, de drága, na ez van ritkábban.
Ilyen helyeken azt tapasztalom gyakrabban, hogy mi kerül ebben a pulóverben 25 vagy akár 50 ezer forintba, és még nem is tetszik. Fiatalabb koromban volt fontos az, hogy hú csak márkás legyen. Egy idő óta csak azt nézem, hogy jól érezzem magam benne és nekem megfizethető, számomra tetszetős legyen. -
fattyu
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
Jah, de még fontosabb hogy először lábbal csak lehajtja a talajig a sztendert, majd jobbra balra picit dölöngetve megkeresi azt a pontot amikor a sztender mindkét lába a földön van, (számomra ez volt a kucslmozdulat) és után a simán rááll a sztenderre az utaskapaszkodónál jobb kézzel meg húzza felfele ás már fent is van.
Konkrétan mintha kifeszítené az ember a motort, lábaddal ráálsz teljes súlyoddal és tolod míg a jobb kezeddel az utasülés kapaszkodójánál húzod felfele...
De a kulcs nekem az hogy a sztender mindkét lába először a padlót érje, addig nem csinálok semmit..., mert amig ez a biztos pont nincs meg és lendületből ráhúzol és netán kicsit felád áll a gép akkor simán átesel vele a túloldalra mikor a sztender másik lába is a földre kerül...vlevi: pontosan ebben a vidiben is benne van amiről beszélek, meg amiről Te is beszélsz 1:10-nél.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
Már próbáltam és hidd el a Goldwingot sokkal könnyebb sztenderre tenni mint az enyémet, pedig az enyém csak 250kg.
Nekem addig nem ment míg totál szembe nem álltam a motorral, és úgy kell ráállnom a pedálra, kézzel nem is cibálok semmit csak kapaszkodok a motorba, a testsúlyom elég a felállításhoz 100kg vagyok
Az is igaz, hogy tök stabilan kell lennie mindkét lábnak, aztán szembefordulok a géppel és ráállok.
Ezzel a módszerrel nagyon könnyű.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
pakriksz
őstag
Azért USB-s "nemgyújtónál" lehet hogy ok az az akksira kötés, hiszen abban már alapból van egy elektronika ami 11-14 voltról stabil 5v-ra tud konvertálni, így valószínűleg automata biztosítást is tud, mint a tápegységek (tehát nem olvadóbiztosíték van rajta, hanem ha gondot érzékel az elektronika, lekapcsol).
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Topiccsendőr
addikt
Valahol igaz az, h direkt elbsznak dolgokat. Sokkal nagyobb futasteljesitmenyt is ki tudnanak hozni a blokkokbol ez biztos. De azert az eleg szelsoseges dolog, h ezt egy mezei oktato fogja elmondani nekunk, hogy hogyan is zajlott. )
A motorrevus tartostesztek zomet tudtommal a motorrad magazintol veszik at. A motorradonline.de-n atolvasgattam jopar 50 ezres tesztet es pl sportmotoroknal egyaltalan nem ez jon ki, amit leirsz.
Az osszes markanak pl 50k km utan cserehataron van dugyattyu. a henger-dugattyu illesztes mindenkepp rotty. Az osszes markanal. Szelepek sem szepek sehol. Kiveve a desmo vezerlesnel. Az megkimeli ennyi ido utan is.
Aztan millio kis apro hiba, amit a 0 km es motorokon garanciaban cserelnek. (ezert nem ertettem pl a korabban felhozott rsv4 10 000 km es hajtorudcsapagy tores-sztorit, mert az meg garancialis csere altalaban)A magyar motorrevu sztm bena. Kb gyokkettovel mindig valamilyen kiskobcentis vagy turamotort "nyustolnek" alig van penzuk erre is, velemenyem szerint a fele tarsasag normalisan motorozni sem tud, es csodalkoznak h tulel 50 e km t ezek utan. A ktm rc8 as 50 ezres tesztjet le se hoztak, pedig eleg nagy felfordulas volt belole a motorradban. Es nagyon erdekes, h mindezek a tesztek eredmenyei nem jelentkeznek az utcai felhasznaloknal. Erre kulon volt egy cikk is, h ket rc8 elhalalozott a teszteken, de mindez nem jelentkezett az olvasoknal.
Nemetorszagban azert, mert a 90% nem ugy hajtja, ahogy a tesztekben csinaljak. Mert nem arra veszi a motort, amire kitalaltak. A nemet tesztekben. Nem a magyarban.
Magyarorszagon meg azt sem tudjak az emberek, h a sajat motorjukban mi van, amig beindul, es nem kell kolteni ra. Nem birnak szembesulni azzal, hogy minden kopik. A hatalmas kulonbsegek motorok elettartama kozott a felhasznalasban es a gondozas/rakoltes merteke alapjan vannak. A masik h a motorok nagyresze vissza van tekerve.
Motorrevus tesztekre visszaterve. Amikor a 120 ezres yamaha wr es a majd ilyen futasteljesitmenyu tl 1000, vagy sv nel pont a mami suliban jartam, ahol meregettek a dolgokat. A yamaha egy baromi megkimelt futarmotor volt, aminek nem volt rangatva, h ne egyen sokat. Szerinted ennyit terepen, normalis hasznalat mellett elment volna? Lfszt. Es a laikus olvassa a cikket es beharapja. Es hisz a csodakban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen