-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #50332 üzenetére
Mondjuk ez valamivel motorbaratabb verseny, mint a versenypalyan osszemerni egy motort egy venturi autoval, ahol az aszfaltra szivja magat az auto, a motor meg botladozik a sima gravitacio nyujtotta gumiterhelessel. Es mindig meglepodik mindenki, h a venturi autoknak nagyobb a kanyarsebessege
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
smallmer #50428 üzenetére
Keprol semmit nem lehet megmondani. Kilometer ora allassal nem foglalkozunk, mert az nem jelent semmit.
Oda kell menni megnezni hozzaertovel. Annyi tanacsot tudok adni, h 175 kobos rs biztos felejtos.
Tartsd szem elott h a 4T k nem olyan vehemensek, mint az rs ek. Vegsebessegben kb egy 40km/h kulonbseg. Dinamikaban is. Baromira meg kell nezetni, mindegy hogy 2T vagy 4T.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #50504 üzenetére
Hadd trollkodjak ide.
Hangrol ne allapitsunk meg semmit a vezerlesrol. Ki kell merni a szelephezagot, meg kell nezni meddig nyom a feszito. Addig nem tudod h mivan vele. Aztanmeg, ezek kussolnak ha kopva vannak, nem zajoskodnak.
Kompressziot mertetek es total nem zarnak a szelepek? Honnan veszed, h totalkar a vezerles???
Kimertetek a veztengelycsapagyazast? Ossze-vissza ugral az alapjarat, es beallithatatlan? Hallottal mar elotte 20 sv 400 ast amit szervizeltel, es pontosan tudod, milyen hiba milyen hangokat, zorejeket okoz?
Masik. 4kiloert nem kapsz olyan motort, ami nem fetrengett mindket oldalan.
Hatso rugostag felujitas 20 papir.
Szelephezag allitas (te magad csinalnad otthon, mert megiscsak ertesz hozza) 2500 a korongok darabja kb, ha gyarit veszel, es nem csiszoltatsz, de cserelheted is oket egymassal. Ez sem nagy osszeg.
Vezermulanc? 30bol csak kijon a ket hengerre.
Es most aztan nagyon felujitottad a vezerlest, hangminta alapjan.De ezt nem is ertem. A szerelot sem egyfelol, mert amig valami nincs megbontva es meregetve, honnan tudja, hogy gyari?
Aztan a te elvarasaidat sem nagyon. Az ilyen hozzaallas miatt tekergetik az orakat. Nem baj ha volt foldon a motor. Es egy vadonat uj motorra nem kell kolteni csak. De ez sem igaz mindegyikre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #50631 üzenetére
Ilyenkor szivesen ratennem padra, h mit jelent a dinamikus.
Pl nyitott dob ugye azt csinalja, h alsobb fordulaton nagyobb lesz a szeleposszenyitas alatti oblitesi veszteseg.
Azaz alul szarabb lesz mindenkepp. Hangsulyozom, h mint minden, ez is konstrukciofuggo. Egy 2 szelepes blokknal mas lesz, mint egy 4 szelepesnel mindennek a mennyisege.
Tehat ha ez az alsobb fordulati nyomatekveszteseg parosul egy kozep-felso fordulati "hatbarugassal" akkor az ember kepes ugy erezni, h amindenit, de baromira megy most, holott lett egy lyuk a gorbeben, es lett egy felsotartomanyi nagyonkicsi nyereseg. Az elbaszott nyomatekgorbet siman harapjak az emberek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
canniball #50651 üzenetére
A kormanyvegsulyok mindig valamilyen blokkfelfuggesztesbol adodo vibraciot hivatottak elnyelni.
Emiatt fontos a sulya. Ha 4-5-600 g osak eredetileg kormanycsutkankent, akkor ott baromi nagy rezgesek kozvetitodnek a tenyered fele ha az nincs ott, ez hosszu tavon zavaro. Tehat ha ez alatt van, nem nagyon lesz baj, ha utangyartott alura van cserelve, de alapvetoen probalj bontobol venni gyarit, vagy rendelj, mert ugy lesz kenyelmes a gep.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Kormanygatlokent nem igazan szolgal.
Nem gatolja a csapkodo kormany jelensegnel a harmonikus rezonancia kialakulasat, maximum egy nagyon picit eltolja egy iranyba. De 200-600 g okkal ez szinte nulla. Az csapkodni fog, ha ugy jon ki.
A kormanygatlo az az olajos, ami tenyleg csillapitja ezeket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Anulu79 #50664 üzenetére
A 95 ost nagyon pancsoljak. Tul sok az etanol tartalma, fagyallot is talaltak benne legutobbi mami kupas tuzeloanyag teszteken.
Elviekben a 100 ast nem kene pancsolniuk, mert az alig fogy.
De tokmindegy hol tankolsz, ezek felutnek mindent.
A 100 asnak nagyobb az oxigentartalma, igy a fajhoje is emlekeim szerint, azaz mindegy mibe rakod, valamivel jobb lesz az eges. (Tuti erzekelhetetlen) A lambdaszondas, kopogasszenzoros motorok (alig van ilyen, ktm, bmw)
szarabbul mennek a 95 ossel, de ezekre ra is van irva, h premium uzemanyagot tankolj belejuk.DigitXt
A robeszokat is padoztatjak, nem fotengelyrol.
Fotengelyrol maximum a gyar mer adatokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem a mollal, vagy az omv vel van baj, hanem az orszaggal. Mindegy hol tankolsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
FIREBLADE78 #50719 üzenetére
Igazi hulye vagy ha elmesz jogsi nelkul
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tudnek meselni errol az oldalrol is.
Egyaltalan nem tartom rablasnak. Ha bele tudna latni a hetkoznapi ember ebbe a munkaba, teljesen megvaltozna a velemenye.
Szerintem eleg nagy a felelosseg, ezzel szemben javareszt gombokert dolgoznak a szerelok.
Pl ki van szerelve az eleje a motornak, a fekek is le vannak szedve. 3 an allnak sorban valamiert nala. Elintezi oket, meghuz valamit, jon megegy ember. Atad megegy motort. Hol tartott? Mit huzott meg?
Kicsit faradtabb, elfelejteni itt dolgokat halalos is lehet. Vagy beleejt valamit szetszedett vezerlesnel a motorba, es nem veszi eszre. Legyen egy 3-4 millas motor. Az ott rendet tesz az ugyfelnek. Na akkor mivan?
Ez nem ilyen egyszeru h milyen lehuzas folyik itt.
Ha meg el van kerve a penz, akkor baromi nagy sertodes van.
Hogy ra mereszel rakni valamilyen alkatreszre, mert a tobbseg egy 12-15 eves karbantartashianyos szarokat hoz oda, aminek 5 csavarbol 3 elnyalodik, menetek 50 % nak vege van, imadkozva kell lehuzni a szelepfedelet, vajon ezek utan folyni fog? Ordibalva fog visszajonni? a karbitisztitast konkretan nem lehet elkerni, mert annyira ossze van rohadva minden, h a motor aranak felet ki lehet fizetni ilyenkor.
Ezekhez az allapotokhoz kepest nem kernek el sokat altalaban a szervizek
Amugy a karasnaban voltam probanapon, es velemenyem szerint azok a sracok elegge ertik a dolgukat.
Persze ott nem nagyon fordulnak meg tizeneves vackok, mert magasabb arsavban vannak.
De ha valaki megbizhato, akkor ezt erdemes megfizetni. Aki szerint nem, az bassza a fillert nyugodtan, csak akkor lesznek kenyelmetlensegei.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #50741 üzenetére
Megint tevedesben vagyunk egy kicsit.
Az olaszok, nemetek, svajciak jarmuveit akkor kapjuk meg az esetek tobbsegeben, amikor mar akkora lenne a szervizkoltseg, h nem akarnak bele ennyit feccolni. A szolgaltatasok arai a mi arainkhoz kepest nagyon magasak, mivel ott elkerik a penzt, csomo dolog mar nemrentabilis.
Visszatekerik az orat itthon, osszeheftelik, aztan vedd meg. Egy ideig megy, aztan megy a kopkodes, h milyen szar ez meg az.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #50765 üzenetére
De itt nem az a lenyeg, h egy tulterhelt szervizest hoztam fel peldanak, hanem azt, h nem erzed ugy, h er ennyit a munkaja annak az embernek.
Fel tudnek hozni kapasbol millio szakmat, szituaciot, ahol ugy lehuznak mint a szar, megsem faj annyira.
Es ertem en azt is h a szakma jocskan megtett mindent ezert a megitelesert.
Ezekkel a szamokkal semmi baj nincs, a te motorod szelephezag ellenorzese sem jonne ki 30 allatt, es nem jonne ki az allitas meg tovabbi 15-30 alatt. Attol fuggoen mit kell csinalni
Ha meg valaki szeret ingyen dolgozni, hat tegye azt.Velemenyed lehet errol az egeszrol, az mindenkinek van, de egyreszt nem szedtel meg szet olyan motort, amire arat adtak, nem tudod, mikkel lehet szopni. Nem szemelyeskedes, de azert annyara atlatod ezt az egeszet, h ennyire sarkos velemenyed van? Hsz eid ben kokemeny sztereotipiakat hozol fel te is, mindenfele szakmaisag nelkul. Nem basztatasbol. Lehet itt szornyulkodni, de ez az a hozzaallas ami miatt otthon van minden csinalva a motoron, megtepve a leeresztocsavar, ami harmadszorra majd jon a menettel egyutt, kitudja kinel, kicsit kifolyik a fekfolyadek az idomra, hopp mar meg is marta, es ezek csak az alapveto, mindenki altal otthon elvegezheto, total "hulyebiztos" dolgok, amiert el mernek penzt kerni.
Mondjuk nem gyanus, h a motorszervizesek, szerelok nem a jachtjukra mennek miutan felmarkoltak azt a baromi nagy lovet amit te otthagysz ilyenkor?
Ez a motorozas haldoklik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #50771 üzenetére
Ezek teljes mertekben elitelendo dolgok. A miertekre te is tudod a valaszt, amivel nem leszel beljebb.
Ertheto a bizalmatlansagod. Sajnalom h ezek tortentek veled.
Irhatnek egy szociologiai tanulmanyt neked a bizalmatlan fillerbaszo ugyfelekrol, a kepzetlen, alulfizetett, motivaciohianyos szerelokrol, mindig oda fogunk kilyukadni, h ez a szakma haldoklik a teljesen szezonalis mivolta es a gepjarmu kultura hianya, es legfokepp a PENZ miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #50831 üzenetére
Koreait ne vegyel.
Azert mondom ezt, mert irrealisan nagyon jo minoseget varsz el egy hasznalt motortol. Egy keeway, vagy hyosung ezt plane nem tudja neked szavatolni. Ha motorikusan kifogsz egy jot ezek kozul, a kapcsolokon, fektarcsakon, meg minden kis aprosagon nagyon fel fogod magad bszni, ahogy eloadtad ezt az sv sztorit.Javasolnam, h a kovetkezo kiszemelt motort semmikepp ne hang alapjan vizsgald meg. Tessek normalisan lepesrol lepesre vegigmenni egy hasznaltmotor allapotfelmeresen. Mivel baromi nagy az elvaras, akar padoztatni egy acidam on a redbaronnal. Ott rengeteg dolog kiderul. Ha ez nem megy, szivocsodignosztikanal, kompresszio meresnel meg szet sem kell szedni a motort, h a szelepek allapotarol tudomast szerezz. Pl prop tech csinal ilyet.
Egy motorban megannyi alkatresz van, ami zoroghet, nem csak a vezermu.
Es elkepzelni nem tudom, h te, mint szakember, hogy mondhatsz ra ilyet egy szamodra totalismeretlen motorra, hang alapjan. Ha ezek mellet csak emelt alapjarat van, vagy ossze vissza jar az alapjarat, akkor baj van. De nem ezt emlited, hanem a hangjat.
Nagyon jol tudod, h atkurod magad igy.
Ez nem szakmai hozzaallas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #50868 üzenetére
Mostanaban csinaltam en is egy toplistat robogok teren, pedig en aztan robogoztam eleget, elegem is volt belole egy eletre.
ennek ellenere azok kozul, amire ratettem a seggem, es nagyrobogo, amivel hosszu tavon el tudom kepzelni a kozlekedesemet, az elso helyen a Piaggio Beverly Tourer 250 ie van, de siman jatszik egy lepukkant, olcso Vespa et4 125 (baromi jo szerelni, szelephezagot konnyebb allitani, mint gyertyat cserelni, nagyon igenytelen, a formaja meg orok), burgmanon utaskent a legjobb lenni. Smkp k kozul pedig csak a ditech johet szoba. (Szigoruan maganvelemeny)
Szoval nem azert hogy rabeszeljek barkit, de ezekkel eleg jol lehet kozlekedni mindenfele, en is meglepodtem.
Egy csomonal az ulespozicio nem nagyon kulonbozott pl az xv 535 vagy barmely cruiserhez kepest.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Hogy addig toltsd.
De ha feljebb van 3 mm el, vagy 5 mm el, az semmit nem fog csinalni.
Talalkoztam olyan motorral, ahol 4 decivel volt tultoltve. Nem tortent vele semmi.
Ezzel nem azt mondom, h tolteni kell, amig csak lehet, mert ha forgattyustengely veri az olajat a hengerfalra, akkor a baromimagas olajszint biztos fog csinalni valamit. Ha masnem kartelgazkivezeton tavozni fog a legszurobe ha extremnagy a tultoltes merteke.
De az olajszint a kartelban folyamatosan valtozik. Pl ha nagy a fordulat, lejjebb megy jocskan. Nem 3-5 mm fog itt bajt csinalni. Amugy is eszi az olajat az osszes belsoegesu motor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #51076 üzenetére
Ilyet gorbe tengely nem tud csinalni.
Szitalast egyenesben elengedett kormanynal NEM tud okozni:
- teleszkop csillapitas hiba
- barmilyen gorbe tengely, gorbe villa
- rossz guminyomasertek
Szitalast tud okozni, de csakis kanyarodasnal:
- beragodott nyakcsapagy
Szitalast elengedett kormanynal altalaban rossz gumisulypont szokott csinalni, amit kisulyozni sem nagyon lehet, csak tapasztalati uton maximum, azaz probalgatassal. De ilyenkor elofordulhat, h mas sebessegnel fog jelentkezni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #51162 üzenetére
Ket kajalassal valamivel tobb mint 9 ora alatt. Nem siettem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #51244 üzenetére
Nem pont slickre gondoltam, supersport gumit is lehet ra venni, ami street legal.
Abba a hibaba ne essetek a haverral, h palyara eleg vmi szar, mert ugyis csak eldobjatok.
Ez nem igy van. Palyara jobb allapotban kell lennie egy motornak mint utcara!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #51261 üzenetére
Azert itt vannak problemak. A pilot power, a sportattack, meg ilyenek mit keresnek ebben a kategoriaban?
Metzeller Racetec, Dunlop sportmax gp. De meg egy Bridge bt 001 is jobb.
Ezek szerint nekem a supersport gumi az a racing street kategoria.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zoltanz #51339 üzenetére
Tehat ket valtas kozott van egy luftod, amikor varsz, mig leesik a fordulat?
Azert igy eleg kenyelmetlen menni, es ha ilyet hallok a szentendrein pl egy nagykobos sornegynel, akkor nem eppen arra asszocialok, h tapasztalt pilota ul a nyeregben.Boaaaaa.... .... (Hatasszunet) csatt(csak az egy es a ketto kozott) ..... Booooaaaaaaaa.... .... Klutty.... ... Boaaa
Ez nalam csapja a biztositekot, mormogom magamban hogy bazmeg, temetem az arcomat a kezembe.Vstryker:
Mert nem telik el fel ora a ket fokozat kozott, amig leeshet a fordulat, es sokkal nagyobb tehervaltasi reakcio lesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zoltanz #51343 üzenetére
Hat ha igy is hasznalod a motort, remeljuk hogy nem latnak benne kovetendo viselkedesi mintat.
Nem ertem a dolgot, hogy mit halalna meg.
Egy modern motort nem kell duplakuplungolni, mint az m zarolt ZIL t. (Sot meg azt se)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
canniball #51355 üzenetére
Ez nagyonjo iras. Csereld ki az enyemet erre.
Meg annyit hozzatennek, hogy egy 15-20 eves motor szivocsonkja mindig repedezett lesz, ennek ellenere mindig tomit.
Gyanus femes kopogas, zorges- erre tudnek irni egy 5000 karakteres hszt, hogy aki meg nem hallott ilyet, az meg a jo motorra is ramondja hogy hangos, vagy szelephangja van. Fulre csak a nagyonnagy bajokat lehet megismerni, amikor valami tenyleg baromiszar hangot ad ki.
A feluvegesedett kuplung a legnagyobb fokozatnal is sajnos nyomatekcsucs kozeleben fog megcsuszni.
Azaz utni kell a motort hogy elcsusszon.Es a legfontosabb.
Keprol NEM lehet megallapitani semmit egy motorrol.
Tehat ha egy hasznaltmotort belinkelunk ide a forumra, a topiclakok a szubjektiv velemenyuket tudjak elmondani a szinerol, a nagyobb fantaziaval megaldott emberek termeszetesen kitalaljak Colomboi logikaval, hogy hanyszor hempergett, raadasul milyen erdessegu aszfalton, de ezt lehetoleg ne vegyuk keszpenznek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #51380 üzenetére
Elkepzelni nem tudom, hogy erre hogy sikerult kovetkeztetned.
Hajtolancnak milyen feszitojere gondolsz?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #51385 üzenetére
Milyen lancrol beszelunk most, ami zorgeti a labtartot?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #51391 üzenetére
Ovatosan a forumokkal. Ha konkret kerdesre senki nem tud konkret valaszt, meg szamok nelkul dobaloznak, akkor rakjuk az urban legend kategoriaba.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Laraxior #51402 üzenetére
Mije fustolt a motornak?
Ha csak a blokk, akkor valami olajszarmazek kezdett parologni rola a nagy melegben.
Kipufogobol fustol az nem mulik el, ha hidegebb a blokk.
Nem fott meg. Ennyi meg sem kottyan neki.
Akkor fo meg egy blokk ha hokarok keletkeznek benne es megszorul. Amig ez nincs, addig mukodik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
DonThomasino #51407 üzenetére
A ketutemu 200 as enduromra boroveralt veszek fel utcara rucskos gumival.
Ez nem divatbemutato. Egyebkent leszarhato mit gondolnak az emberek. Legtobbje ugyis segghulye.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #51401 üzenetére
Majdnem ilyet vettem, de nincs benne csipoprotektor, ugyhogy maradtam a marha arlen nessnek.
Sokkal jobb protektorai vannak ugyanezert az arert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Lightyear - befektetési app
- Politika
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Star Wars rajongók
- EAFC 24
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen