-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
goofy85
kezdő
válasz
Micsurin #137235 üzenetére
Én szívtam meg nyár elején, hogy a környéken nem volt semmilyen kút, amikor Füzérkomlósra mentünk esküvőre. Szállás miatt sokat autóztam (nem mindenhol lehet kutyával lenni) 10 kilit írt ki a kocsi, amikor begurultam Encsen a kútra... Izzadtam kicsit. El sem tudom képzelni mi lehet arrafelé most, mert csak a "megnézem van-e benya a kúton" karika is 20-40 kili...
Amúgy egyetlen egyszer kértek tőlem forgalmit, de azt se most, hanem az 50 lityi határ bevezetésekor. Amikor meg motoros ruhában megyek be a kútra és magyarul szólalok meg, nem is kérik...
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz
Micsurin #137257 üzenetére
Nemtom mik a lehetőségeid. Ha alul be tudod dugni az ujjad a nyak és a tengely közé, akkor tedd sztenderre/emeld ki az elejét, hogy a kerék a levegőben legyen. Kérj meg valakit, hogy finoman rángassa meg előre-hátra a kereket/villát. Ha az ujjadon nem érzed a kotyogást, akkor rendben van.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
bacus
őstag
válasz
Micsurin #137457 üzenetére
Én nem szerettem, ha utána kellett tölteni, egy 13 km-es Cereden naná, hogy elforgattam 9e ig is ha kellett, de az más, mikor 7e fordulat felett forgott folyamatosan. Arról nem is beszélve, hogy a fogyasztás is eldurvult.
Ispán feszegette a 2017es DL650 határait, hogy óra szerint nem ment többet 170-nél feldobozolva, míg a régi 2005-öse (270e+ km van benne) jobban megy.., nekem 140 felett már nagyon bizonytalan érzés volt, kikönnyült az eleje, sokat evett, no meg olajat is, ezért nem is igen hajtottam.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz
Micsurin #137488 üzenetére
A BMW F650 gyari dobozat ami egysisakos. Elvittem benne, 2db toyota camry fektarcsat plusz ami beelfer. :).
Mar egy tarcsa is elerte a limitet. :).A tehetelensegi ero ami meghatarozza a terhelhetoseget. Ha nem lepi at, ezt a hatart a tobbszoroset is elbirjak a rairtnak.
De ugye ezzel csak a riziko faktor novekszik.A10 ezer Ft os ketsisakos doboz, az Aprilian fentmaradt 120 nal,egpalolva.
A Motoguzzirol leszakadt. :D.Szoval a menet tempora is figyelni kell.
-
csongi
veterán
válasz
Micsurin #137717 üzenetére
Ugyesek vagytok!
A xado meggyogyitja azbolajfogyasztast. :D
Alkalmazkodni kell a megvaltozott korulemenyekhez.
Megtapasztaltad a motor terhelesi "korlatait".
Es egy velennyel tobb, hogy nem a motor ero volt a keves.
Erdemes elolvasni a tanakodo embereknek. Eleg az 500 as, nem lesz keves? :).
Igen, a vaz , futomu, fek viselkedese utassal mar teljesen megvaltozik. Hasznalhato igy is, de erossen nyugis tartomanyba. :). Ha a parod elsore megszerette a motorzast , az jo.
Kenyelmesebb motoron meg jobb lesz. De legyel resen.
A gyorsabb tempot, es batrabb stilust nem biztos, hogy elvezni fogja.
Ne vedd el a kedved. :).Tura motorbol van valasztek boven.
Az AT terepen domborit, a KTM- is inkabb ott kerul helyzeti elonybe. Aszfaltos motorozashoz, leteznek kedvezobb aru vasak, amikkel lehet kenyelmesen turazni. :). Sot, sokkal jobban muzsikalnak. Es abbol az arbol, mar egy teljesen felszerelt dobozolt masina is kijon. De ha szerelem van, akkor nincs helye a gondolatnak. :D.
Gondolom nem akartok terepen motorozni. :). -
bacus
őstag
válasz
Micsurin #138212 üzenetére
Nem teszteltem, de a csatik pl műanyagok, az egyik csati (amit én nem használok, mert nem azzal van felrögzítve) ami belóg a kipufogó elé valamennyire, az már megolvadt
.
A táska minősége egyébként jó, a ktm-es haver rendszeresen terepezik vele, azt mondja tökéletes. Én csak aszfalton megyek, nálam is az.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz
Micsurin #138254 üzenetére
Ennyi feltételt...
Bár ami tuti, hogy a videón (ha végig nézted), mikor ott kergetőzik a két profi, akkor az nem sisak kamera, hanem a motorra szerelt kamera. Ettől még lehet neked rossz. Viszont, ki tudja milyen felvételei vannak még, amit nem vágott bele a videóba, mert nem elég látványos.. (pl nem látszik a km óra, amitől aztán olybá tűnik alig mennek, miközben 200-al hasítanak, bezzeg ha látod az órát
)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz
Micsurin #138556 üzenetére
Lent igencsak erotlen a CB 500 , de gyorsan elfogy a nyomatek a Shadowbol. Ezek a csopik, kb 100 as tempoig fogyaszthatoak, afelett mar nem a mukodesi zonajuk.
De nem ez lesz a legnagyobb gond. Ezen felul kb minden mas.
Nagyon egybe kell lenni a csopi elet erzessel, mert csak akkor fog elvezetet adni.
Kemeny csavoknak valo. :). Legalabbis egyfefuggo 2 ora motorozas utan :) -
JoinR
senior tag
válasz
Micsurin #138580 üzenetére
Kinek mit jelent az "utazó"..nekem XV535-tel van tapasztalat, de az már 100-nál is sokat forog (és addig is elég szerény). A W800-amból kiindulva a 750-essel már biztos kellemes a 100-as tempó, de a 600-assal nehezen hiszem. A chopper érzést eléggé megpocsékolja egy üveghangon forgó a V2, 750cc alatt nem nagyon nézelődnék.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz
Micsurin #138580 üzenetére
A papír forma és amerika nem tudja hazai viszonyokat.
A motor nem csak blokk. Az egész felépítés a nyugis tempós haladásra alkalmas.
Biztos megy gyorsan, de nem lennék a nyeregbe, ha beszopnék egy úthibát. Volt már..Illetve az utasnak is a leszállás lesz nagy élvezet
Sztem a Transalp túlértékelt, ha aszfaltos utassal motorozós környezet a fő irányadó.
Ott tényleg a Dl650 Versys 650 jobban muzsikál. A felszereltségük is jobb.
A Suzuki megtalálta azt, amit a másik két japónak nem sikerült sztem.
De még a strada-ba is többet látok. Aszfaltosabb.tboy93:
Kinek mi. Nekem ezek nem kényelmesek. Akkor inkább nem motorozok -
Somatom
veterán
válasz
Micsurin #138584 üzenetére
De, épp az a baj, hogy ha ő jön, akkor nem fogsz örülni, mert szenvedőssé válik a motorozás. Ezek a Shadow -k, Intruderek, Virago -k nagyon lágyra vannak hangolva. Utassal felüt a hátulja, kevés a fék, bizonytalan a kanyarodás. Ezek hazavágják a motorozás élvezetét. Ráadásul még erőtlenek is. Még az 1100 -as Shadow is karcsú.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #138886 üzenetére
Az sv hasonlo lesz a cb hez teljesitmenyleadas szempontjabol, a sornegy az fordulaton lesz erosebb, alul meg nem. Tehat az sv t mar elindulasnal erosnek erzed, a banditot kifejezetten gyengenek, de ahogy forgatod, ugy lesz jobb. Pl 10 000 nel.
Az sv pedig 8000 utan egyre gyengebb. Ha sornwgy utan ulsz ra, ott ahol varod, hogy meg jojjon ero, lankadni fog. A bandit 9000 kornyeken a legerosebb, es 12000 ig elforog.
mindegyik 7000 alatt forog 6. ban 140 nel.Ami a legszembeotlobb, hogy mar elindulasnal nagyon fogod erezni, hogy 2 vagy 4 hengeresen ulsz. Az adatokon sok nem latszik, csak a vegsebesseg es a nyomatekcsucs. De az attetelezest nem latod at, csak kovetkeztetni tudsz ra a nyomatek/loero/ max rpm bol, es ugy nagyon nehez fejben elmotorozni, kitalalni hogy hogyan viselkedik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #138978 üzenetére
Fb markacsoportokban vmelyik ezres sportmotornal az emberek java resze olyanokat ir, hogy: ozvegycsinalo/mar megvan tobb eve, de meg mindig nem merem lenyelezni/ ez nem bocsajtja meg ha hibazol/a 600 assal jobban ereztem magam...
Ezekbol a sztereotipiakbol, ezek az emberek tenyleg felnek a sajat motorjaiktol, es nehany hozzaszolasbol arra kovetkeztetek, hogy az ezzel jaro latszolagos presztizs (?) miatt tartjak meg.
Peldaul vki kerdezett egy dolgot, hogy ez a motor ilyen-e gyarilag, vagy hibanak minosul a jelenseg- beirta az evjaratot, modellkodot.
Erre nehany ember beirta: nekem a xx evjarat van, 178 loerovel, pacsi/nekem mar az xx evjarat van nagyon megy.
Nem tul bonyolult embernek kell lenned ahhoz, hogy ahelyett, hogy valaszolnal a kerdesre, elkezdj a temaba nem illo fszsagokat irni, amivel nem segitesz, csak meltatod magad, hogy egy ilyen szarod van.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz
Micsurin #138984 üzenetére
Ha határon vagy és jön a murva, abból panír lesz. Ha nem húzod és nem vagy határon, akkor marad tartalékod arra, hogy kimanőverezd a murvát. A határ itt nem a motoré, hanem a tudásod határa. Mindegy, hogy mekkora a tudásod, a lényeg, hogy mindíg maradjon tartalék. Tök mindegy, hogy 50, vagy 200 lovas motorral mész. A baj nem a lóerő, vagy a súly, hanem az, amikor az ember összekeveri a vágyait a képességeivel.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #139236 üzenetére
ha még 20kg lenne, az istenes volna! De az összes "prémium márkás" doboz 3 meg 6kg-ra van írva! Én is kiakadtam ezen, amikor vettem a dobozt! Kérdeztem is a forgalmazót, hogy ez meg mi? Azt mondta, hogy nyugi, bírja az! Mondom, és ha nem? Jah, hát akkor ők szóltak!
Mióta fent van a topcase a 1190-en, azóta nem is próbáltam megnézni mennyi a végsebessége!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #139236 üzenetére
a dobozokkal ez a legnagyobb problema
Nem anyagsporolas miatt nem rakjatsz bele tul nagy sulyt, hanem mert kinyirod magad vele, mert hiaba van odairva, hogy innentol kezdve max 120 km/h, vagy ne nyelezd le (ez mondjuk sehol nincs leirva sosem) mindenki leszarja.
Es nagyon elrontja a motor viselkedeset mar ures allapotban is.
Jopar ilyen autapalyas balesetes, szarra pakolt motort lattam mar. A doboz mondjuk altalaban birta.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #139256 üzenetére
Eleg sok mindenrol nem hallasz, de most ezzel nem tudok mit kezdeni, ha en meg a vegeredmennyel talalkozok
A cb nem annyira erzekeny ra, valszeg kevesebb a loereje is hozza, hogy kihozd a sodrabol. De biztos lehetsz benne, hogy sokkal elobb be fog csapkodni azzal.
Gondoltam megemlitek egy masik szempontot, amirol nem hallottal.
Ezert biztositjak magukat be, nem az anyagproblema miatt.Ez azert ennyi, mert te oda tudsz figyelni, hogy ne ess pofara vele, valaki meg nem. Akarcsak a kresz. Egy nagy atlaghoz kell igazitani, hogy ne oljek meg magukat az emberek, pedig lehet biztonsagosan motorozni gyorsabban is a kresznel, amennyiben nem vagy felvak 80 eves. Kerem senki ne ertse felre
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz
Micsurin #139256 üzenetére
Teljesen igaza van Apukának!
Azért ha lenne egy elvárt komplex minimum, sokat segíthetne az iránymutatásban. Aztán, ha valamelyik gyártó körbe hajpol egy terméket, legyen az ő és a vásárló közös dolga, és majd leboxoljak ha valami érdek ellentét áll fel.
Pl nekem elegendő az ece minősítés. Hiába szigorúbb a sharp, a fejem nem bírja ki, szetfolyik a koponyámba az agyam.Pl F104 vadászgép egyik kimagasló teljesítménye volt,hogy a majomfogot kibírta a futómű, annyira erős volt. Csak sajnos a pilóták nem bírták a rájuk nehezedő erőt és a borualskor elszabaduló végtagjaikat nem tudták kontrollálni és sérültek, pedig a székbe ültek becsatolva.
A barátom, 120- al sajtolta át a villanyoszlop és a kerítés között az autót. Külső elemek leszakadtak, a kasztni elcsavarodott. Megúszta karcolásokkal. Elaludt motoron, egy csomo alkalommal elesett, eldőlt.Bele esett a patakba
alig bírtuk kiszedni a motort. Kabát, kesztyű, sisak. Ennyi.
Szerencse hatalmas faktor, de a rizikó faktort csökkenteni,amennyire csak lehet.Most taknyoltam el a kapu elott. Lesz 2-3 hét lábadozás.
.
Lehetne rosszabb is
.
Sajnos a dobozok ilyenek. A nagyobb szelvedelemmel rendelkező motoroknal benne van. A BMW sem véletlen fejlesztette ki a lotyogos doboz rögzítését. Az NT hátsó dobozzal érezhetően tudott mozogni, széliránytol sebességtol függőben. A turbolens levegő szemét cucc.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok