-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79338 üzenetére
A dunlop roadsmart -ról több embertől is jókat hallottam...
Idén nekem is cserés lesz a Pr4 bár nekem most van benne 11k és a tavaszi túra bőven bennevan még, nálam el fog menni 14k- körül.
De utána most lehet hogy gyártöt váltok, mikor tavaly csak a hátsót cseréltem le a defekt miatt, azóta nem vagyok vele annyira megelégedve. Nem érzem stabilnak keményebb kanyarokban.
Én a dunlopot néztem ki..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79396 üzenetére
A gyári nekem 16.000-et simán elment. Mármint az első, mert a hátsót cserélte defekt miatt az előző tulaj, bár az a futás már nagyon a vége volt..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79396 üzenetére
Az a jó te előbb fogsz cserélni, ha aztmondod jó nyugodtan fogom megvenni...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #79434 üzenetére
Én szombaton megyek.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #79434 üzenetére
Ha jól vettem ki Németországban él... hosszú út lenne csak ezért.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79445 üzenetére
Engem csak egy dolog bizonytalanított el, a google képtalálatok első pár fotója:
Egyébként valóban, egészen egyben formailag, de valahogy a "tök" hiányzik belőle számomra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz -Mosquito- #79468 üzenetére
Fúú és ha még nő is és nem egy csiripel.
-
Polemius
aktív tag
válasz -Mosquito- #79501 üzenetére
Az utóbbi pár napban egészen jó idő lett, néha esik, de többnyire napsütéses, itt lent (a hegyek lábánál) 8-15 fok napközben. Az utakon mindenhol elolvadt a hó/jég, legalábbis 6-800 méterig (magasabban még van, a távolabbi hegyeket elnézve). Ha épp száraz, szó szerint porzik az út a sótól... A hegyi utakon meg néhol centi vastagon áll a zúzott kő. De majd jönnek idővel, azt' letakarítják.
És hogy milyen az utak állapota? Jellemzően jó, bár itt is van kimondottan vacak állapotú. Igaz, járhatatlan állapotút még nem láttam. Van ami meg kimondottan jó, és itt tényleg gondolnak a motorosokra is a frekventált helyeken. Szalagkorlát, motoros parkoló, figyelmeztető táblák, stb.
Ja, és ide járnak csapatni a népek.[ Szerkesztve ]
-
2thletme2day
őstag
válasz -Mosquito- #79434 üzenetére
Szia
A kedvezőbb árak vagy a nagyobb választék miatt érné meg ellátogatni erre a rendezvényre ha motoros ruházat vásárlás van kilátásban?
-
válasz -Mosquito- #79546 üzenetére
Úgy tudom nem nagy a Nm értéke ezeknek. Mint ahogy az olajszűrőknek sem.
-
mindkilla
tag
válasz -Mosquito- #79546 üzenetére
Nem, 29 Nm-re húztam volna, de már alatta megadta magát.
-
válasz -Mosquito- #79551 üzenetére
Er6n 20Nm.
-
mindkilla
tag
válasz -Mosquito- #79551 üzenetére
Manual szerint igen, csavar szerint nem. : )
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #79560 üzenetére
A Pozsonyi motorkiállitás remélem sokkal jobb lesz.
7€ a belépő
5€ autóra a parkoló
Motorral ingyenes a parkoló.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79560 üzenetére
Egyik cimborám Bécsben él, két három hetente szokott jönni haza, ilyenekben szokott segítenii, oda rendelem hozzá ő meg elhozza. Így 10 ajró a szállítás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #79591 üzenetére
A nagyobb márkáknak természetesen igen.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
freelanced
addikt
válasz -Mosquito- #79642 üzenetére
Köszönöm a válaszokat !
Eléggé megoszlanak a vélemények ahogy látom.
Nyilván nem tudom, hogy mi mennyiből jön ki, ha tudnám nem kérdezném.
Persze saccolni lehet
Igen én is gondolkoztam, hogy nagyobbat veszek nem 125cm-est de gondolom egy 400-600-as motort már nem "úszok" meg 400.000 körül, nem?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #79656 üzenetére
"Viszont a drágább fényévekre van ettől, pozitív irányba."
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #79658 üzenetére
Felkészültem
De ezzel együtt a gagyi kabátot is meg kell védjem, az első mosásig vízálló (kivéve ahol betörik az anyag ), és legalább olcsó.
Eleinte azért vettem olcsót mindenből, mert nem tudtam, hogy bejön-e a kétkerekűzés, ha eleve drágát veszek kidobott pénz ha kiderül hogy utálok ezzel közlekedni.
-
Lomha 8V
addikt
válasz -Mosquito- #79658 üzenetére
Most befizetett egy 25.000- forintosra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79708 üzenetére
Végsebességre gondolsz? 100 felett valamivel és 160 felett valamivel...
Nem, de úgy van megépítve hogy elérhetné gyorsabban is. Erre belekotornak gyárilag.
Megmondom őszintén, amikor neten nézem hogy ha ezt kiszedik és megy a power wheele akkor azért nézek hogy mennyivel jobban is mehetne...Term. nem a wheele miatt gondoltam, de biztosan van azért jelentős különbség...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79713 üzenetére
#79712...
Ill. olvasom a hsz-eket amcsi fórumokon és odáig vannak tőle meg vissza, hogy mennyivel agilisabb lett a gép, meg másik motort kaptak...
Gondoltam 20k-t megér. Plug and play...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79720 üzenetére
Érdemes megnézni ezt a grafikont. Ez a 2. sebfokozat...Z bombal és anélkül...
Piros az alap, fekete a z-bomb. Azért ott ki van nyitva az az olló rendesen.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79725 üzenetére
Nekem nincs kipörgésgátlóm... Csak a 2012 évjárat utániak kapták meg. De a vicc hogy azokban is benne van a szabályozás, vicc...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79720 üzenetére
Amúgy bármennyire hihetetlen, tesztekben pontosan ezt firtatják.. nem érezni rajta a jelen számokat. Nyilván, megy és tol, de nagyon steril, nagyon kezes, nagyon kiszámítható, egyenletes.. valamelyik tesztben még egy csaj pilóta is erre panaszkodott..
Mondjuk menni még nem mentme vele, így csak a tesztekre tudok hagyatkozni, de Ferdzso álláspontjával egyet tudok érteni. Ha azt szeretné, h bssza hátba, hát bssza hátba.Ferdzsoo
20k-t megérhet a kütyü, ha valóban csak a tiltást offolja és a motor vezérlést nem cseszi szét, mint az autós "tuning boxok".
Nem tudom hány évre tevezel a géppel, gondolom nem cseréled le egyhamar, meg kb. nincs is mire a kategóriáján belül, de azzal számolni kell, h a 250k befektetésből max 100k-t fogsz viszontlátni, ha kiszeded és külön eladod használtan a kitet. A motorba szerelve kutya nem fizeti ki sajnos a felárat.
Ez a PCV, ez pedig az autotune kit.
Itt találsz részletes leírást róla, de a lényeg annyi amit fentebb is írtam. A szonda folyamatosan figyeli a gázokat, konkrétan a gyári lamda helyére kell becsavarni, így azonnal tudja korrigálni a PC-t.. szóval nem egy sztenderd, előre belőtt értékekkel fog dolgozni a motor, hanem a környezet változásaihoz (terhelés, hőmérséklet, páratartalom, stb..) igazodva.Jah és ami fontos, ha rászánod magad, mindenképpen 4 térképes módban padoltasd le. Ilyenkor a kipufogó leömlőkbe egyenként bekerül a szondacsatlakozás, így hengerenként tudják hangolni az egészet, még tutibb lesz minden.
Ha Ágónál csináltatod a Kozma Tomi ebben is tud segíteni, kb. 20k-ért belehegeszti a kis csatlakozókat. Nyilván olyan helyet kell keresni, ahol az idom utána takar.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79730 üzenetére
Csak nem tervezed esetleg a cserét?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79732 üzenetére
Igen egy majdani cserére nekem is az elsők között van a Ktm, annak is van sprottúrája. 1290 Superduke GT. Egy vagyon mondjuk, de nagyon tetszik, egyetlen óriási szívfájdalmam a lánc...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79764 üzenetére
Kösz, ezt jól elmentem, a robogó kipufogó, pontosabban csak a különálló részt képző leömlő könyök nekem ennyit nem ér, arra bőven jó lesz a két réteg Motip, főleg úgy h elvezettem most róla az akkusav túlfolyót.
demars
1:12-nél nem sok kellett a perechez, a póló - famer nyilván sokat védett volna.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz -Mosquito- #79819 üzenetére
A 2009-esen alubol vol nulla súly, itt eredeti mindem, nagy nehéz. jelenség ugyan az.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #79819 üzenetére
Az csak a blokkbol jovo rezesekre van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #79853 üzenetére
Én is pont így nézek ki ezeken... De nekem kényelmesek. Csak a kinézet nagyon vicces. Én csak ezért biztos nem vennék ilyen nagytúrázót. A kicsit sportosabb gépek nekem jobban adják, az üléspozíciót is jobban szeretem rajtuk.
(#79854) Moleman: Néha hagyják, de inkább nem. Egy ideig én is próbálkoztam, de mikor sokadszorra kapcsolják ki alólad a kutat, utána inkább hanyagolod. No, meg amennyi rémtörténetet lehet olvasni, hogy tankolás után csak leléceltek motorral/robogóval, valahol meg is értem....
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79909 üzenetére
Kompromisszumokkal.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #79909 üzenetére
Ideális az első parkolóig elmenni vele és ott elpofázni az egész napot.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79928 üzenetére
Egyetértek, Probiker cuccok nálam sem bírtak sokat... olcsónak olcsó. De jónak....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lomha 8V
addikt
válasz -Mosquito- #79955 üzenetére
35.000- km. körül jár már ez a bakancs. Há' nem olyan szép, mint új korában, az kétségtelen. De a dolgát teszi. (még)
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #79955 üzenetére
A témában szereplő márka csizmája nekem másfél év alatt hullott szét kb.
Az összes többi holmim remekül tart.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #80268 üzenetére
54k / év jött ki, 10k és 10% beállítással.
Ez így simán a megéri kategória. -
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #80273 üzenetére
Szerintem nem fog ez a veszély fenyegetni, hogy BMW-t vegyek. Örülök, ha a múltkor tárgyalt Suzuki GSX-S1000 összejön.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #80275 üzenetére
Persze, ha komolyra fordul a dolog, szívesen kipróbálnám.
Csak tartanék már ott!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #80323 üzenetére
Degeci vagy.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Trub
tag
válasz -Mosquito- #80524 üzenetére
Jogos. Kezdőként ha nem borulsz fel már sikernek számít.
Különben meg utána lehet olvasni, youtube-on ezernyi videó teknikákról.
Közben pedig érzed, ha le akar szakadni a kezed meg a hátad, akkor rosszul csinálod. Rájön az ember a helyes teknikára. Utána növelheti a tempót. Érzi mennyire magabiztos stb... -
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #80530 üzenetére
Már voltam vezetéstechnikai tréningen és majd még megyek is. Még terepezőn is voltam.
Elolvastam a motorozás mesterfokon, a twist of the wrist könyveket.Csak ezeket kéne gyakorolni is. Mert már kurvajó elméleti motoros vagyok, csak ugye a forgalom nem arra való, hogy ezeket próbálgassam.
Próbálok tudatosan motorozni és figyelni a tipikus hibákra, használni a tanultakat. Csak azért a hátsóval szűkíthetem az ívet egy tök egyszerű dolog, de mekkora sebességnél mennyi hátsóval mennyit szűkítek? Ezeket jó lenne nem a forgalomban a kanyar közepén kitalálni, hanem kialakítani egy érzetet.
Már most fényévekre vagyok attól, ahol a hét elején voltam, de még mindig nagyon-nagyon kezdő vagyok.
Szeretnék gyorsabban fejlődni, amihez célzott gyakorlás kell.Erre egy nagy üres hely lenne a jó például. Ahol büntetlenül lehet szélesre futni mondjuk.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #80537 üzenetére
Voltam vezetéstechnikai tréningen és tudom, hogy mit szeretnék gyakorolni. Sőt, ebből kifolyólag azt is tudom, hogy nekem személy szerint mire kell figyelnem leginkább.
A fotelfizikáról diplomám is van (mérnöki), szóval mögöttes háttér megértése az oké. Például a kanyarodás fizikáját leíró cikkek 90%-a az interneten baromság, elvi hibákkal vannak tele. A legtöbb eleve olyan képet használ, amin olyan szögből szerepel a motoros, hogy be sem lehet rajta rajzolni normálisan az irányokat, így már ott esélytelen, utána meg úgy kanyarodig balra az a szerencsétlen motoros, hogy az erők eredője jobbra mutat , a centrifugális-centripetális erők keverése, nem ismerete, hibás értelmezése... fú, nagy bajban van, aki az internetről akarja megérteni a kanyarodás fizikáját...
Szerencsére azért a durva hülyeségeket ki tudom szűrni.A motoros ismerősök oldtimer jawakon ülnek...
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz -Mosquito- #80540 üzenetére
Nekünk a Safety Hungary-nál azt mondták, hogy amit tanultunk az első szinten, ültessük be a gyakorlatba, 8-10 ezer km alatt, addig nincs értelme további szintekre menni. Ezért is veszek motort, mert az eredeti terv az volt, hogy csillapítom az éhségem néhány tréninggel, meg talán bérelek pár napra motort.
Másfajta tréningre már nem szívesen mennék, van, aki full más dolgot tanít. A hungaroringeseknél voltam robogóval tavaly, ott folyamatosan a féken kellett lenni mindkét kezed minden ujjának (nagyon kényelmetlen), a Safety-nél meg hozzá sem szabad érni, csak ha fékezni akarsz.
A végén nyilván mindenkinek az marad meg, ami kényelmes/szimpatikus, nekem pl a bal mutatóujjam mindig a kuplung/hátsó fék fölött van, nem tudom megmagyarázni miért, így kényelmes. -
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #80540 üzenetére
Tudom, hogy nem leszek egy tréningtől pro (ezért is voltam kettőn ), de pont azt szeretném gyakorolni, amit ott tanultam.
A bariváltáshoz, meg akkor szólok anyámnak, hogy váljon el.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz -Mosquito- #80546 üzenetére
Igen, tudom. Olyan szempontból jó, hogy a tréning előtt csak pár órát motoroztam összesen (nagymotorral), még nincs semmi berögzülve, majdhogynem tiszta lappal indultam, remélem nem felejtek sokat.
Cserébe még magával a járműkezeléssel is küzdök, persze nem az elindulással, megállással, váltással, hanem hogy mire hogy reagál a nagymotor, amit már tudnék, ha levezettem volna 1-2000 km-t az utcán. Pl a jávorszarvas teszt saját robogóval a másik tréningen első próbálkozásra hibátlanul ment, a Safety-nél meg csak küszködtem, talán 15%-ban sikerült. Nem tudtam együtt mozogni, eggyé válni a motorral, csak utas voltam, aki távolról próbálja irányítani.(#80547) zeon.hu
Jól gondold meg, most ajándék piros macska is jár hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #80655 üzenetére
Attól, hogy őszinte, még értékelhetetlen!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #80795 üzenetére
Ahhoz, hogy ennyit beletekerj egy blokkba felujitas nelkul, kb budapest munchen tavokat kell egyhuzamban meleg olajjal menni, nem varosban szaladgalni minden nap. Hozzatartozik, hogy ilyenkor az utazo egy 120, es semmi kovergazas indulas, vagy valami, ami adrenalint ternelne. Egy igazi hoki motorozassal lehet csak ilyet csinalni. Ez nem a motor erdeme. Ha igy mesz, barmibe bele tudsz tenni ennyit. Meg egy babettaba is. (Nem 120 utazoval persze) Nekem egyaltalan nem ez a motorozas.
Hetkoznapi hasznalatnal ilyen kmek kivitelezhetetlenek. Ezeket ne is tekintsetek megszokottnak. Ennyit nem bir semmi, ha normalisan hasznalva van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #80818 üzenetére
Nem ertem meg, de elfogadom.
Csak ujra ramutatok, ezt ne a motor erdemenek nezzetek, hanem a hasznalatenak! Barmivel meg lehet csinalni.
(Plane ne csinaljatok markamatyizast belole)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #80887 üzenetére
Megpróbálom, először az oldalsóval próbálkozom.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen