-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Basszus, igaz, az azonos avatar zavart be. Miért nem kértek egyedit?
persu
Hjah, elcsavartam a gázt és visszaállt rögtön.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Inkább velem lehet a baj: van egy f@sza gerincporcsérvem egy 23 évvel ezelőtti autóbalesetből kifolyólag, ráadásul valószínűleg az első percekben szerintem egyszerűen túl görcsösen fogom a kormányt, vagy mi...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
tudom, hogy mit hittel, hogy tapasztaltal, mar tobbszor leirtad ide is, es mindig fogom a fejem, amikor olvasom.
neked valami mast jelent a remeges, vagy teljesen más dolgot erzel, amit az olajra fogsz.
es ez az olajteszt, illetve velemenyezes egy olajrol a sportmotoron. igazabol pont oda illik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tehat szerinted a surubb olaj (vagy uj, vagy hideg) olajfilm retege nem annyira stabil, mint a meleg higabb olaje? Mit nevezunk olajfilm stabilitasnak? A 4 gorgos tesztet nevezhetjuk annak? Vagy ott is csak az ep adalek reagal? Az olajfilm stabilitasa nem ilyen egyszeru dolog. Akkor is vedi a henger-dugattyut, ha az olajfilm egesz egyszeruen reagal a hore, es tovabb polimerizalodik mas nehezebb esztervegyuletekre. Ez nem olajfilmstabilitas. Nem merheto.
A dugattyuk hideg allapotban 4 szazados illesztesuek. De dezaxialva vannak, hogy ne csapodjanak a hengerfalnak. Ott az olajfilm vastagsaga mi? Szoroolajzassal viszik fel. Ott a film stabilitasa az, amennyi ott ragad, mert polaros molekula.
Nagyon elkopott dugattyut is csak hallod hogy hangos, de nem razkodik semmi.
Elobb gyanakodnek arra, h a kuplungkamellak nincsenek kisulyozva, vagy bizonyos kuplungok eseten nem pontosan vannak a lamellak berakva, az tud nagyobb remegest okozni, de a te motorod eseteben ilyen nincs.
Ez kisulyozatlansag. Ezt nem tudod olajjal orvosolni. Ezek miatt vannak a kulonbozo hengerelrendezesek. A rezgesek miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
egyértelműen nyerne a nem abs es motor.
de a versenykörülmények nagyon sterilek. viszont ha te egy olyan pilóta vagy (es te olyan vagy) aki nem tolt bele a motorozásba tízmillio forintokat, nem tudsz olyat fékezni szárazon. és ami a lényeg. vizesen vészféknél (tehát amikor az életbenmaradási ösztönöd miatt satuzol, ami a primitív agyból jön, reflexből, nem pedig végiggondolod) mindenhol jobb az abs. fogadd el, hogy ezért csinálták, nem azért, hogy 1 sec el jobbat menj.
te is emiatt estél pofára.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Azé kíváncsi vagyok, hogy egy sportos motoron, amin valamennyire előrehajolt a testtartás hogy ne legyen terhelés a csuklón...
Ülni nem tudok egyenesen, mert messze a kormány. Előre kell hajolnom, de akkor meg nem tudom derékból tartani magam, kicsit tartanom kell kézzel is, mert a szél se tart a túraplexi miatt. Bár ma már gyakoroltam,hogy szinte teljesen ellazítom a kezem és csak úgy rajta van a kormányon.Legközelebb meg a motoros cipőt veszem fel a csizma helyett, kíváncsi vagyok, akkor mi lesz a lábammal.
Amúgy a boci negatív tulajdonsága, hogy 4500-6000 rpm között van egy rossz összerezonálása a blokknak a vázzal és akkor nagyon fárasztja a csuklót a kormányon jelentkező remegés. Minden típustársnál ismert "tulajdonság" ez.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
BoB
veterán
Továbbra is javaslom hogy próbáljatok fel 3 ujjas téli kesztyűt. Sokkal kényelmesebb, könnyebb felvenni, és melegebb is. És megmarad a kétujjas fékezés.
"GSXR-en tényleg ki KELL ülni egy nagyobb döntéshez, az SV-n erre nincs szükség"
Jajjj....
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
mentem eleg sokat sv vel, es gsxr el is, de en ennyire szenvedosnek nem ereztem. szerintem szimplan szar Volt a geometriaja annak amit te probaltal. szarul Volt beallitva. ennyire nem nehez vezetni egy ezres gsxrt meg egy 650 eshez kepest Sem. magasan Volt az eleje.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
StoneBridge
senior tag
Nem bíztál meg a motorban, ennyi. No offense... Kell hozzá minimum néhány óra, nem egy tesztvezetésnyi (15-45p általában) idő.
Ha más motorra ülök én ilyen vagyok, rezgek mint a nyárfalevél, figyelem mi más, dönteni biztos nem fogom tudni annyira, mint a sajátomat. Van még mit tanulni... erről jut eszembe idén szezon elején XT660 clubos srác, aki megmutatta mit tud a motorom jó kezekben: kis sebességgel 8-as karikák, lábtámasz koptatóig döntés. Na az mai napig nem megy nekem, pedig gyakoroltam nem egyszer.Ezt a Wintex télikesztyűt árulják még? Nekem egy bőr nyárim van, 2. éve nyúzom, baromi jól bírja a strapát. Ára sem volt vészes, 14 körül asszem.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
.mf
veterán
Egy ezressel jobban kell küzdeni, de hogy ennyire, ott valami nagyon nem stimmelt.
Xaels: én arról beszéltem, amikor már nem érzel semmit a kezeddel (mintha nem is lenne), és még mozgatni sem tudod. Ez a szúrós-bizsergős akkor jön, amikor megállok melengetni, és kezd visszatérni a keringés, érzés, és már tudom mozgatni is.
V.Stryker: nem kell nagyon, fél farpofa ide vagy oda. Én néha nagyon hosszú egyenesen (ótópályán) is csinálom, meg változtatgatom, hogy hol és hogyan ülök. Napi hosszabb távokat / sok óra motorozást is ki lehet így bírni.
Moszkító: nem, motorolás van meg messze van egynaposnak, hogy a várat is végigjárd.
Nagyon gondolkoztam én is rajta, de végül nem is azért hagytam ki, mert motorral szívó lett volna a lemenetel, hanem hogy szabadtéri program, s egész nap motoros cuccban ázni... Pár nagy túrással találkoztam már máshol is, kalandjaikat láttam-olvastam neten is. Irigylem én is őket, de majd ha vége ennek a munkámnak, végre nekem is lesz motorolni való szabadidőm Jelenleg viszont annyi a munka, este-hétvégén is, hogy max. hétvége délután-estére tudok elmenni, már egy egésznaposra se mindig Meg amikor lenne egy délután, akkor meg szar esős az idő... ki van ez találvaTBoldi: nabasszus, látom még az ág is húz... Mindezt egy "anyu már megint összetörtem az autót" csitri miatt, s még normális biztosítóhoz is szarrágó volt De tudtommal a biztosító ügyeit átvette egy másik. Egy jó ügyvéd nem ártana, a motor gtk csak apróság a kórházi ellátás, kiesett idő, s ha neadj'Isten van, akkor maradandó sérülésekhez képest.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xaels
félisten
Nagyobb viszkozítású telóolaj? Értem én, hogy drága egy szett gumi, de az óvatossággal nem nyrsz tapadást. A kawasakin ha a profilt néztem volna akkor majdnem vadiúj gumi volt, még a futófelület is szőrös volt, de az első adandó alkalommal el is ment alólam pedig nem mentem se nagy sebességgel és még csak a fékre sem markoltam rá igazán. Nem estem nagyot és csak a váltókar görbült meg kicsit, de ha egy neccessebb helyzetben nincs meg a tapadás akkor néztem volna. A Dragstar-on az volt az első dolgom, hogy cseréltem az első gumit.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
Nekem is volt olyan gumim, ami nem kopott, de cserébe nem is tapadt; s annak rendje és módja szerint el is estem vele. Azóta csak tapadós gumit veszek, még ha gyakrabban is kell cserélnem. De ha a motort patikára ki akartam volna javíttatni, sokkal többe került volna az az esés, mint amennyibe a gumi...
Az eléd elsőbbséget nem megadva kikanyarodó furgon, taxis, nő, kalapostata, kiugró őz meg úgyse kérdezi, hogy óvatosan mész-e a gumival, ott csak az számít, hogy le tudsz-e lassítani, ki tudod-e erős manőverrel kerülni, s ez meg gumi kérdése.Az első telóba meg mehet progresszív rugó és sűrűbb telóolaj, ha felkoppan. Egyáltalán volt már benne telóolaj cserélve? Pár évente ildomos...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
Eszembe nem jutott volna. A kis Csótány lelökhetetlen volt az oldalsztenderről. Annak a középsztendere volt a gyenge pontja, kétszer akkora erő kellett a kis 124 kilós motor állványra állításához, mint most a másfélszer nehezebb GS-nél. Így jártam, tanultam belőle. Szerencsére - valamilyen sugallatra - a beszerzendő cuccok közül a legfontosabb / legelső a bukócső volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Az olcsó Aldi-s is membrános, vízálló. Kora tavasszal vettem, akkor túl melegnek tűnt (azóta nem is volt rajtam), jó lesz az most ősszel meg télen. Amúgy is fogok egy kormányfűtést hekkelni a gépre, ha lesz rá zsetonom.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Igaz, akkor még a kis 125-ösöm volt, de én perforált bőr nyári kesztyűben motoroztam mindkét előző télen (10 fok fölött, alatta nem bírok). Na ahhoz képest ez brutálisan meleg volt, 80-90-es tempónál persze.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
"...valami gigantikus batárnagy plexit, ami teljesen eltakar, de azokkal azért vannak fenntartásaim... [link]"
Ez azért elég hülyén mutatva az SV-n.Mosquito34!
"Találtam egy ilyet,itt de csak képet. [link]"
Az Ön által kért oldal nem található!"Adamotoros."
Én nem látom az oldalon azt amiről betettél képet. A címsor alapján egy Motomaxx túraplexit linkeltél, de abból csak olyat dob a kereső mint amim most is van.A második linkeden elindulva találtam egy ilyet; ez is kb. az mint a mostani de bubis - vajon máshogy dobná a szelet? Vagy ez se lenne jobb és inkább magasabbat kéne keresnem?
bogyo112!
Láttam, a hét közepén kértem is hogy mindenki legyen szíves ellenőrizni a képét!
A tiédet lecseréltem.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
.mf
veterán
Az volt, nem tagadom. Láttam már motorosokat úgy meghalni, hogy a motorjaik az enyémhez képest pöpec állapotban maradtak.
Előző kanyarnál a szembe jövők miatt lekapcsoltam a refit. A traktor utánfutóján kb. dísznek volt az a két pici piros, az egyiket az útszéli kisoszlopnak gondoltam először. Volt még rajta egy háromszög is, de fejmagasságban, amit a tompított már nem világított meg.
Mire realizáltam, hogy ez itt egy jármű előttem, már ahhoz is túl közel volt, hogy kikerüljem. Belemartam a fékbe, de az rövidesen engedett, én nagy szerencsémre balra le-hátra estem, motor jobbra-előttem, utána csak annyi, hogy lehuppanás, pörgés-csúszás, földön vagyok, motor is meg én is a szembesávban, menjünkleazútról, egybenvagyoke. Ennél pontosabban nem tudom. Szerintem a motor stréhen, 45 fokban, első kerékkel előre csúszott a bal oldalán, beérte az utánfutót, nekicsapódott előbb kerékkel (itt kapott a felni, tárcsa, villa), majd jobb oldala felágaskodott és azzal is, így törhetett ripityára a jobb idom, tört be a kuplungdekli, horpadt-hajolt a váz.Eddig kb. 50k km-ből elég sokat vezettem már éjszaka, rengeteg őzet-rókát mindenfélét láttam már, de ez a mérete ellenére még annál is nehezebben kiszúrható volt, koromfekete, két pici lámpa, semmi tükröződő felület. Igen, gyorsabban mentem (de annyira nem sokkal) -- mert a Tátrában már kezdett elkapni az eső, és már este és hideg volt, annál már csak az rosszabb, amikor este, hideg és megázva mész. De ha rendes világítása, egy-két fényvisszaverő lett volna rajta.... Kocsikat-teherautókat sorba lazán kerülgettem.
Szlovák rendőrök persze azt hozták ki, hogy világítása volt, háromszög volt, én vagyok a hibás, mert nem számítottam egy 10-20-szal haladó feketeségre, és megbírságoltak. Szerencsére csak 50 EUR-ra.Moszkító: ebből már nem sok lesz -- ld a felsorolást. Első traktusból semmi sem ép. Mögötte hűtő is törött-hajlott. Váz horpadt, talán hajlott is; blokk se tudom, hogy repedt-e. Blokk meg már úgyis érett a nagygenerálra, vezműlánc cserés volt, szelepekkel is volt valami, mert kompresszió már év elején is csak fele volt, azóta még romlott. Segédváz, hátsó idom, hátsó kerék, kb ennyi maradt Amit erre rá kéne költeni, abból lehet, hogy egy másik is kijön.
Feree: miért ne tudnék... még valami kérdés?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Szerencsére jó iparágban dolgozom, nem kiemelkedő (meg minisztériumi milliós), de elég korrekt a fizetésem. "Zsebből" azaz bankban lekötött megtakarításból bármelyik szalonba besétálhatnék. Az anyagi oldala nem érdekel. Inkább a motor törjön, ha már valaminek törnie kell, csak nagyon sajnálom, mert nagyon a szívemhez nőtt, sok szép emlékem fűződik hozzá, s egy puszta tárgynál nekem sokkal többet jelentett.
Feree: beépített napszemüveges. A motor dupla tompítottas, és amúgy elég jó (volt) a tompított fénye is. De ez a helyzet nem jött össze. Talán még kicsit lejtett is az út, ezzel is csökkentve a távot, mire bevilágította. Mindegy. Evvan.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
-Mosquito-
őstag
Vezetéstechinikai oktató mondja, hogy te vészhelyzetben elfekteted a motort.. Aham frászt, elcseszted a fékezést! Vészfékezést gyakoroltuk 40km/h-ról,Triumph speed triple NO ABS, 4 ujjas fékezés, olyat stopizott, hogy nem csak mi de a pilóta is csak nézett! Nem vagy gyakorlott motoros vészhelyzetben azt sem fogod tudni, hova mit húzzál/nyomjál.. Maradjuk annyiban több előnye van az ABS-nek mint hátra. Szóval ne írjál ilyen marhaságot.
Majd jött a kérdésem, 60km/h-ról nem csináljuk meg ugyan ezt?? Nem, No ABS motorokkal sokan elesnének ott és akkor.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Diablo IV
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest