- PlayStation 5
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Alkoholista nevelde
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- Battlefield 2042
- SGF24 - Rövid traileren a Star Wars Outlaws
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz KoVee84 #18991 üzenetére
Szia!
Hát mit is mondhatnék róla, nekem az újabb fajta volt , .
Nem üzemórás motorok, nagyon jól eltalált futóművel nagy tempónál is stabilak maradnak nem szitálnak.
Hiába keskeny az ülése mégsem mondanám kényelmetlennek, a fékek nagyon finoman adagolhatóak.
A váltó precíz pontos, nagyon szépen kattogás nélkül kapcsolhatók a sebességek.
Egy helyen van benne üres ott ahol a helye van.
A blokk karaktere nyomatékos, erős, egészen alulról tol rángatás nélkül, városban is használható már 5.ben.
Fogyasztása 5-7 liter között de, a 7 liter eléréséhez már keményen húzni kell neki.
Jó választás ha egy megbízható, erős, nem üzemórás motort szeretnél.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz KoVee84 #19019 üzenetére
Fogyasztással nem volt gondom egyáltalán, természetesen nem 300-400km megtételére találták ki.
De volt hogy 300at lenyomtam vele egy napon belül, itt azért már érzed a popsit.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
.mf
veterán
válasz KoVee84 #19168 üzenetére
Szép kiállítási darab, de egy ténylegesen használható nálam nagyobb get lenne.
Az első perc sár után eltömődne a borda felületének nagyrésze.
Ha már BMW és Mad Max, akkor az R1200GS jut nekem inkább az eszembe. Azzal az ortopéd fejidommal már eleve mintha onnan buherálva-barkácsolva jött volna, a bukócsövekkel, és megfelelő rozsdás-jellegű festéssel már nem is kellene rajta sokat alakítaniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
válasz KoVee84 #19323 üzenetére
kell teneked boxolni. nekem abba kellett hagyni a kendót (persze nem örökre, azt csak hiszi ), mert nbőm basztatott h mindig kék zöld foltos vagyok. pedig én már meg se éreztem ezeket, de őt ez nem hatotta meg
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #19382 üzenetére
Ez a kromszar kuka, es viszi magaval a vele erintkezo alkatreszeket.
Igaz, felrobbanni nem fog, meg tuzethanyni sem, szoval nem olyan latvanyos, mint amikor ket amcsi auto osszekoccan egy akciofilmben. Ettol fuggetlenul a problema jelen van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz KoVee84 #19816 üzenetére
az sose volt gond,mindennap harcolok a a dugóban...
de a lényeg szvl igazak a hírek és 130-140 nél feljebb ne erőltessem... na és bukót milyet? kinek milyen tapasztalata van? felnyitós kéne... megszerettem hiába nehezebb...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #20048 üzenetére
sajnos ez ilyen.. lutri. hiába a cm-es mérettáblázat az oldalon, mindneki lábfeje más és más, sőt a jobb is más mint a bal. ehhez jön, hogy egyetlen pár ff sem feltétlen pont ugyanakkora, bár ezzel még nincsen rossz tapasztalatom, csak a méretet nem mindig találom el az első spirnt-em nagy lett, pedig 40-es, legkisebb méretet vettem a férfiból.. nagy volt. rendeltem egy másodikat 39-es méretben, ami a táblázat alapján nem jó, de még is az lett a jó de ezt is kvázi vakon, mert a mountex-ben próbáltam a női méret 39 és 40-est és az alapján következtettem ki, hogy a férfi 39-es jó lesz..
kso trek-ből viszont 40-est rendeltem, az patent, de pl a kislábujjam nem tölti ki teljesen a helyét, mert a 40-es kso trek egyszerűen olyan, hogy nagyobb a kislábujja. vagy az én kislábujjam túl kicsi
szóval ha ilyenbe futsz, még mindig eltudod adni, mert annyira drága európában, hogy megveszik vaterán etc.. de tény, macerás....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz KoVee84 #20328 üzenetére
35 a gumi (és ez még nem is drága!) + kb 5e a szerelés centirozással, szelepcserével.
Hát homályosítsatok fel, hol lehet jófajta pályázott gumit találni?
Az igazi frász engem akkor kapott el, amikor a pálya MZ-n használt gumi listaárát meghallottam.
1 db 30e Ft. És ebből előre-hátra kettő a szezonális fogyasztás, ami több mint 100e Ft / év (ha valaki jól akar menni a mezőnyben) és ez csak a gumizás..Hiába, a motorsport az költség..
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20335 üzenetére
Én koptattam már rongyosra oldalt pár sc2 supercorsát. Ha jó a futómű akkor olyan 80-90 körig el lehet menni vele hungaroringen. A vége fele azonban már elég fosul tapad. Dunloppal 120 körig sikerült menni, és még a végén is 2:01et bírtam vele menni a ringen, azaz sokkal jobban tapad az élete vége felé mint pl a pirelli.
Szóval a pirelliből általában sacc ilyen 40-50 köröseket látni, a Dunlopból meg simán 60-80 is lehet. Persze ez keverék és tempó fuggő. Mert nem ugyanúgy kopik a gumi 2:20nál mint 1:55nél. És egy soft Dunlop 30 kör alatt is szarrá tud menni.... NA meg nyilván van aki 8-10 kör után is ledobja, de ezek ritkák, és jóval drágábban adják oda a gumisok is.
Általánosságban véve mindenesetre igaz, hogy utcára ezek mind teljesen jók. De ezek nem 95%-osak. Nekem kell az oldalt lévő gumi is.
2005 óta én sem vettem csak egy darab új hátsót. És hát sokat elkoptattam a használtakból, a rekordom 1 hét alatt 3 hátsó. Szóval egyetértünk abban hogy jól leht tolni a használtakkal. Sőt jót tesz ha használttal tanulsz, mert korábban csúszik sokkal, és ha felraksz egy újat brutál jókat mész vele
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20338 üzenetére
Kép alapján sokszor nehéz megíténi, főleg a pirellit. A gumik a kigyorsítási részen kopnak el általában, nem lapon. Szóval valahol oldalt, de nem a legszélén. Amikor még a mintából egész sok látszik akkor is lehet hogy egészen el van már kopva egy pirelli. Meg kell nyomkodni a leszerelt gumit és érezni mennyire könnyen torzul. Ugyanezt megcsinálod egy újjal és csodálkozni fogsz.
A dunloppal nagyjából addig lehet menni amíg látszik a minta. De ahogy csökken a gumi húsa, szépen úgy csökken lassan a tapadása. Utcára nem olyan jó a dunlop, óvatosabban kell menni vele hidegen.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20340 üzenetére
Ez nem pályagumi. Lehet félreértettem valamit de én "lepályázott" gumikról beszéltem. Ez 30ért valóban jó vétel, ez majdnem új. F1do pályázásra keres hátsót (nekem úgy tűnt), és használt pályagumiból ritka az ennyire új állapotú. MOndjuk ezzel a corsával is lehet egész jól menni, de a supercorsa azért mindenképp jobb.
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20344 üzenetére
Hát megtépve ilyen nem is lesz, egy utcai sportgumit nem nagyon lehet megtépni Brian pályagumikat árul amik rendesen le is vannak járva oldalt ahogy azt leírtam. Szoktak nála jó állapotúak lenni, azokkal megy ő. Vagy drágán adja.
Nem tudom milyen stock 600-ra gondolsz, de VB/EB és hasonló szinten nem mennek utcai gumival.
Corsa 3al talán ment a befizetős suzuki kupa valamennyit, volt is sok eladó gumi utána. Nem voltak fényesek a köridők, lassabbak ezek a gumik, mint a pálya keverékek. Michelin 2CT-vel is ment ez a verseny sorozat (suzuki), volt is pár érdekes pofára esés belőle.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20347 üzenetére
Valóban. Biztos örültek neki a versenyzők hogy utcai keverékkel kell menni Jelenleg még a CBR500R junior európa kupa is supercorsán megy. Érdekes mert ha valahol, akkor itt erőltethetné a Pirelli az utca/pálya modelleket. Bár az is lehet hogy az utcai supercorsával (sp) mennek. De az tényleg inkább való pályázásra mint a monstani Corsa.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz KoVee84 #20353 üzenetére
Ez teljesen változó, de kb 1 első 2 hátsó.. Bár mostanában már kevesebbet motorozok.
Pl idén nem mentem még egy métert se, mondjuk csak azért mert nem volt az idom a motoron, tegnap végre össze tudtam rakni a vasat, holnap megkezdem én is a szezont (jobb később mint soha )
Még a kipuffot kell megoldanom, de azt a héten elintézem.. Szép új lett a vas Majd teszek fel képeket..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
-
zsolt19900
őstag
válasz KoVee84 #21051 üzenetére
köszi, köszi fel is veszem vele a kapcsolatot
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #21138 üzenetére
A vara inkább csak túra mint enduró. Nekem egy magas ülèses, jól pakolható, kènyelmes, 21" kerekekkel rendelkező gèp kell olcsón. Az AT mindezt rudja olcsón, megbízhatóan. F800GS-re vágyok de sokba kerülnek. Az AT mèg befektetèsnek is jó, jól tartja az árát, soha nem megy ki a divatból.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TommyGun
őstag
válasz KoVee84 #21393 üzenetére
De teljesen komolyan mondom. Egy átlag 600-650-esnél semmivel se megy rosszabbul, mondjuk KB pont úgy megy ahogy egy VStrom.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen