Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #21390 üzenetére
Ezt barmelyik motorrol kijelentheto, ha szervizeled.
Ami nem mindegy, h mennyit koltesz az egeszre, es kinek mi a rentabilis, ugyanis egy ido utan annyit kell kolteni egy motorra, h csak valamifele szentimentalis kotodes magyarazza azt a lovet amit belefeccolnek emberek.
Egy 20 eves motor az 20 eves motor, nincs mese. Egyszer elmondtam a velemenyemet, vicces az onamitast nezni, dehat ha van tanulopenz ra akkor, no paraExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #21404 üzenetére
Sztm nem off. Motorokrol van szo szokott itt off lenni, azt majd felismered
Szoval az etz dolgot azt vegigjartam, a kb 60-80e forint vetelar melle kb 250e forint rakoltesevel teljesen megbizhato es uzemkepes motort lehet faragni abbol a szarbol, ha nem furjak felre a hengeredet a gepmuhelyben
Az esztergalyosnal eltoltott idot es a sajat minkaorakat nem szamoltam bele. Ezutan tenyleg jo az a motor.
De ennyiert van jobb is, amivel elolrol lehet kezdeni ezt az egeszetExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #21458 üzenetére
Az autoalkatresz is durva, igazabol amit en nem ertek, h nehany gyarnak pl hollandiaban van a raktara, es pl kiutaztatjak abbol az orszagbol is az alkatreszeket, ahol volt az alkatresz, majd visszamegy oda. Szelsoseges pelda de hatalmas fassag az ilyen. Az h hany cegen megy keresztul egy 600 forintos viton szimering, es abbol mennyi nem csinal semmit (!) vele, es egy motormarka feliratu csomagolastol 5000 lesz... Ez sem ertheto. Akarcsak a 900-1500 forintos idomcsavarok. Vagy a plasztik idomok ara, ami egyaltalan nem indokolt. Ami logikusan megdobhatja az arat az a kezi munkaero pl, mert nalunk a szolgaltatoipar nagyon alacsony oraberrel csinal barmit. De ugye egyertelmu, h nem kovacsoltvas idomok ezek, es ha azok is lennenek nem nyugateuropaban gyartjak, hanem kinaban, ahol lofaszt se kap a kezi munkaero, akarcsak nalunk.
Atlathatatlan, es tele van tuzdelve nem logikus dolgokkal az egesz, de igy nagyon sokan megelnek belole.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #21461 üzenetére
Autogumival azert nem lehet annyira rosszul jarni, 4 van belole, ha egy bakelitet felraksz mi lesz? Nem fogsz minden kanyarban elfirkalni
Motornal azert nem igy van. Sokban sokkal fejlettebb az autoipar es reg megelozte a motorokat. Mindig is elorebb volt. Motorvezerles, maga a blokkok is sokkal fejlettebbek, az, h a motoroknal nagyobb a suly loero arany, nem jelent semmit, el vannak maradva az autokhoz kepest.
de gumira ezt egyertelmuen nem jelentenem kiExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #21482 üzenetére
Srry, de ez a mellveres sztm nem jogos.
Megnovekedett olajfogyasztasod volt amit siman okozhatott a benzinnel felhigitott olajjal hasznalat, mivel a beazott gyertya utan olajat kellett volna cserelni azonnal.
Erre szeretnek ravilagitani, h ezek miatt ilyen a hasznaltpiac. Te meg tok jo gazdanak tekinted magad
Nem bantasbol, de ezek tenyek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #21491 üzenetére
Sztm nincs sok ertelme. Nagyon sok az igenytelen szerelo.
Nem mukodott a motor rendesen, biciklibowden no comment.
Megkerdeznem mit jelent nala a tuszelepcsere. Bontott alkatresz, vagy vadonat uj.
Ha uj, akkor honnan rendelte, mert pont soha nem szoktak megvarni, ugyanis min 2 het mire megjon, ami altalaban 1 honap.A masik. Egy hasznalt motorra vetel utan mindig kolteni kell. Karcmentesre is. Az, h ezt sokan nem akarjak belatni, mert jo az ugy, meg nem koltenek ra... ez igenyesseg kerdese.
Ezt fogadjuk el. Ha a gumik szarok, arra elso korhen el lehet verni 70 et, szoval nem elrugaszkodott az arajanlat.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Azt nezzuk h egy uj technologia mikor lepett be a motorokhoz, vagy az autokhoz.
Az autokhoz mindig elobb kerult be joval. Meg csak most tartunk a skyhook technologianal, vagy a bomos a felaktiv futomuvel, ez autoban mar miota van? Kanyarkoveto refi. Ugyan. 70 ben volt a citroenen.
Abs rol ne is beszeljunk. Lambda szondarol se. Az autoipar utan kullog a motoripar, de ez ertheto, hiszen nem megy belole annyi. Illetve a kornyezetvedelem miatt is muszaj fejleszteni az autokat.Daywalker:
Mondjuk valtozo szelepvezerles van motorban
250-400 bandit, suzuki RF, satobbi. Hondat nem sorolom[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #21513 üzenetére
hát ez egy kicsit olyan, mint amikor megkérdezik a parasztbácsit, hogy miért nem viseli a vadonatúj csizmáját. - mert azt mondták az első héten szorítani fog.
Valahogy ki kell fejleszteni, ez időbe tellik, sztm elég későn kezdtek bele, már sokkal jobban állnánk, ha lett volna ilyesmire igény, bármilyen szempontból, törvényalkotás által, vagy vásárlók által.
egyébként néhány példa az arcátlan bombardier csoport alkatrészáraira: (csak épp aktuális volt nálam a bevásárlás, nem akarok itt puffogni)
műanyag fogaskerék, beztoss belekerül a gyártása 200 forintba
vízpumpahajtó lófasz, amit én kiesztergálok 2 óra alatt anyagköltségen 500 forintból
aluöntvény kuplungkiemelő na nemá
best of power szelep ebből a lóvéból annyi repülőgépalut veszek, hogy belefulladok és kb 10 perc egy cnc esztergán. És jobb anyagból lesz mint a gyári. Vettem is bayen utángyártottat 7500 forintért a 100e helyett. Bementem motorosboltba, ugyanezeket az árakat mondták, szóval nem elírás. Szóval nem tudom mit szívtak ezek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #21518 üzenetére
kuplung fasza, de a kinyomóban a hernyócsavar kinyírta a menetet. (a 36 papíros kis szar) Vettem bontottat nagyon olcsón, nem gond, de menjenek a fenébe, ez még nyugateus fizetéssel is drága.
&rew:
hát az R6 hoz is itthon 55-60 ezret mondtak a kuplungra, aztán odakint mennyi volt? 30 ugyanaz, postával 35 ért jött úgy emlékszem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ok nezzunk utana. Ez a rotax 122 blokk konkretan 1996-98, illetve1999 tol van a piacon. Az elotte levo rotax 123 as blokkban ugyanez a plasztik fogaskerekpar van/volt.1995 tol, illetve felvaltva gyartottak a fenti 96-98 as evekben. Peldanyszammal nincs problema, kijelenthetjuk. Mai napig gyartjak az rs 125 ost ezzel a blokkal. Nem ertem a gyartosoros felvetest.
Szervizkonyv alapjan 20 000 km kent csere. Parban. Kb dugattyuszamban fogy (ok az 16 e km)Ne talald ki h az a plasztik 30papir ezek utan.
Egyebkent sokszor volt tema a suliban h hogy mukodik ez. Aszalos elmondta ezt a lancot h kiken megy keresztul teljesen feleslegesen az egesz. Egy iparag epul arra, h van egy ceg amelyik semmit nem csinal, csak egy gombot megnyom. ezen rohogtunk h ez bazz fent tud maradni, de hogy hogyan?
Olyan sztorikat mondott az oreg, es mivel o rendelt mindenhonnan mindenfelet, valahogy jobban hiszek neki, mert elegge benne van a szakmaban. De en remelem a legjobban, h hulyesegeket hordott ossze
Persze erre kicsi az esely.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Azert, mert forumon altalaban olyantol kapsz tanacsot, aki eleteben nem ult ilyen motoron, de a sztereotipiakat leirja neked. Nem mindenkinek ugyanaz a jo. Total szubjektiv a dolog.
Jo pelda, h akarmit feldobsz egy topicban, valasz lesz ra. Reszecskefizikat is vagja mindenkiA gyari hibak, tapasztalatok persze hasznosak, alairom.
De nem kell azonnal elfordulni barmitol, amire egy hotidegen ember nekem azt mondja h szar, plane, ha nekem meg az se jon le a mondanivalojabol, h neki volt mar ilyennel tapasztalata. Vakon hinni nem szabad, foleg egy ilyen volumenu dologban.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #21599 üzenetére
pedig sztm a mol jobb. a castrolt midig levágta.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Xirtam #21818 üzenetére
Amit en figyeltem meg, az pont az, h a legtobb ember "sporolasbol" megveszi a nagyobb motort, es jol beszopatja magat vele, mert 3-4 evet elszenved, fosik rajta, asse tudja hogy kell kanyarodni, mig ez a kiskobos sportgepeknel azert nem igy van. Sokkal hamarabb meg lehet veluk tanulni motorozni. Ez hatalmas elonye a kis kobcentinek. Nem tanacsolom, h vegyel kis motort, de ha valaki istenigazabol motorozni akar, pont leszarja mi van alatta.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy a tanácsadók hány százaléka próbálta ki egyáltalán bármelyik kisköbös dolgot.
megugye 2T, 4T? sornégy? egyhenger? nagyon nem mindegy. 125, vagy 250 benExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #21902 üzenetére
Erdemes lenne megnezned azt az abrat, h melyik fuvoka, milyen tolozar nyitottsagnal dolgozik.
A vakvilagba ne fuvokazz.Gazadasra torpanas... Milyen gaznal? Nyel? Kisgaz? Mekkora tolozar nyitasnal? Alapjarati rendszer, atmeneti rendszer dolgozik? Mert siman eleg lehet egy tuhelyzet valtoztatas ilyenkor. Ha most kicsereled a fofuvokat, lehet reszterhelesen mukodik, de nyelgazon meg totalrosszul fog.
Esetleg a kipuban a fojtas mit tett, azt is meg kellene nezni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #21935 üzenetére
Javagyugy, a hidegindito, meg az alapjarat egy karbiban van. Akkor lehet kulonbozo, es az is lehet, h fojtott. De fojtashoz tudtommal nem eleg fuvokazni. A tolozarat sem szabad feljebb engedni, kulonben csak elszegenyedne az egesz. Valami meg lesz ott a fuvokan kivul. Torokszukito, barmi.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
jah, elfelejtettem utcán a kis köbcenti hátrányát. az összes Duen es meg streetracingos vérszemet kap és megpróbál a GSI vel meg a szutyok turbo Calibrájával lenyomni.
De a Calibrát megettemExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
a goprod wifis?
mert akkor ájfonnal látod h mit veszel fel, és akkor be lehet lőni hogy álljonmeg nekem nagyon hiányzik a go proból a képstabilizátor, ami nem tudom mit tudna kezdeni a rezgéssel. egyáltalán tud e valamelyik kamera azzal a rezgéssel kezdeni, ami egy motornál van?
Nekem nem úgy tűnt eddig.
idegesítő ez a hullámzás stb.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22049 üzenetére
Eegen, ha a hp4 nek ilyen lassan megy fel a fordulata nyelen, akkor azt elegge elb*sztak
Egy egeszseges gazt nem huz az ember azon a motoron.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz salieri. #22081 üzenetére
Mennyiert lenne?
Nem valoszinu a 24 e km, lanc alapjan semmikepp.
Tarcsakat le kene merni, az hogy csikos hat akkor mivan, de a hatso se szokott igy kinezni ennyi utan.
Ez nem baj. Hasznalt motor. Kis penzert nem fogsz hibatlant kapni. A kerdes az, h mennyiert adja, es az megeri-e. Nem kell azonnal temetni, mert horpadt a kipu, meg vallas a tarcsa. Nem szalonmotor 2M ert.Kepekrol nem lehet felmerni az altalanos muszaki allapotot, igy az erteket sem.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #22119 üzenetére
Mondjuk sztm pont a nepitelet semmite nem jo. Nagyon sok es nagyon egyszeru emberek irogatnak oda nulla szakertelemmel, sztereotipiak unalomig ismetlese barmilyen valos, vagy hasznosnak velheto tapasztalat nelkul. Tisztelet a kivetelnek.
Ami viszont nagy segitseg az a sportmotoros forum.
Annyira kicsi itt nalunk a biznisz, h az elado motorok tulajai tulnyomo resze fent mozog, es siman megtudhatod az eloeletet a motornak.
Nagyon hasznos tud lenni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Az jo butasagnak tunik, ugyanis a versenymotorokat tulhutik, es sokkal alacsonyabb homersekleten uzemeltetik, mert ugy sokkal erosebb a motor.
2T ket kb 60 foktol gyilkolhatod, a 4T sornegyeket picit magasabban uzemeltetik, nade nem 20 fokkal. Egyaltalan nincs tulhutve 85 fokkal. Tartosnak tartos lesz az utcai motor 80 fokkal, de rengeteg teljesitmeny odalesz.Egyebkent az en yamaham 100 nal kapcsolt, 102 fole sosem ment, 40 fokban sem. Sztm nem normalis, h forralja a vizet az a motor.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Jovo het penteken es azutani hetfon megyunk vagy kakucs vagy kecso, esetleg ha valaki meg raerne.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
New York-Rio-Tokyo 3 ora 12 perc, mert fogott a hatso fekem egy picit.
Jah es 125 ossel mentem.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Eredeti játékok OFF topik
- Ford topik
- iPhone topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- World of Tanks - MMO
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen