-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #125202 üzenetére
Karosodik a motor, lemerul az akku, hogy ezt emberek felhozzak, mint szempontot? Nagy kobcentinel ez lesz.
Egy savon nem tudom varosban hol kell megfordulnod, milyen gyakran, de ha mar a cb-t sem mered ledonteni annyira kis sebessegnel, es a labaddal segited a megfordulast, akkor szamit a tomeg. Az meg inkabb vezetestechnikatol fugg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #125329 üzenetére
Ja, nem is írtam már nekik a további fejleményeket.
Töröltem a hibakódot, utána 24-es jött vissza, nem 34-es, majd többszöri újrapróbálásra is 24-est kaptam. Ez a bal hátsó jeladó kódja.
Vagy maga a jeladó, ami sokkal esélyesebb, vagy pedig a kerékcsapágy, de azon csak egy mágneses gyűrű van, sok minden nem tud elromlani rajta, maximum még a kettő közötti hézag lehet nagyobb a kelleténél.
A gyári szerelési útmutató is azt mondja, hogy cseréld ki és nézd meg, úgyhogy vettem egy Japanparts jeladót a Bárdiban, 9889 Ft.[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz
Micsurin #125326 üzenetére
"Évi 3-3,5 hónapra" ???
Szerintem Magyarország (pontosabban Szeged) klímája egészen motoros barát.
Sose gondoltam volna, hogy fogok januárban vagy februárban motorozni a szebb napokon. Ráadásul didergés nélkül. Decemberben is motoroztam.
Pedig Október végén leraktam, mondván, hogy akkor részemről majd jövő áprilisban fog előkerülni a motor
Jó, esetemben eleve totál véletlenszerű hobbi motorozás megy, pl. menni egy kört a város körül, meg ilyesmi rövid távok, de nagyon évezem.
Ráadásul most váltok munkahelyet, és az új pont motoros távon leszÉn kérek elnézést!
-
gergobaby
aktív tag
válasz
Micsurin #125334 üzenetére
Tavaly is pont ez volt, hogy március végétől mentem volna, erre nekiálltak korlátozni (ráadásul ezt full értelmetlenül). Akkor még behúztam fülem farkam, de még1 szezonban nem játsszák el ezt szerintem velem
Vagy akkor vezessék be a garázsbérlés-casco-kgfb támogatást a motorosoknak
-
Somatom
veterán
válasz
Micsurin #125362 üzenetére
Országútra elég. A Sportster, meg az Ultra Classic Electra Glide között azért még van ez-az a palettán. A 2021 -esek közül én egy Low Rider S -t választanék.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Micsurin #125364 üzenetére
Nem vennék HD -t elöl egy tárcsával. Persze, a HD -ban az a jó, hogy Lego, minden megoldható.
Semmi köze az 535 karakterisztikájához. Főleg a nagyblokkosoknak. Már az enyém is tol alulról, mint egy mozdony, pedig az még "csak" 88 köbhüvelykes, a Low Rider S meg 114.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GTVili
tag
válasz
Micsurin #125385 üzenetére
Nehéz mint a sár.....még a gumi is vasbú' van rajta...
De tényleg. A Buell,igaz csak féltestvér.... de pl a kipufogó konzol, amit az ügyes japán mérnökök egy 0,5-ös lemezzel letudnak (és hibátlan 20éven keresztül...) azt az amcsik tuti hétszentség,hogy 5-ös anyagból kovácsolják.... -
Somatom
veterán
válasz
Micsurin #125385 üzenetére
Elsőre egy Super Glide -ot vettem. Kizárólag alap krúzolásra volt alkalmas, lehetőleg utas nélkül. Egy gyengébb útminőségű szerpentín már nagyon gáz volt. Lebegett eleje, hátulja és minden kanyarra jó előre rá kellett készülni. Ez nem az én stílusom. Egy év után lecseréltem a Dyna Sportra. Ég és föld a különbség, pedig ugyanaz az alap, csak ezen elöl dupla tárcsa van és elöl/hátul, húzó/nyomóban állítható, progresszív telók.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz
Micsurin #125432 üzenetére
régi szerelem.
zx7r
németből behozott 2000es motor 28k km karbiszinkron friss teló olaj mittomén még mit hazudtakmotot 97es. forgalomba helyezés 2000 valóban csak addig vagy teszt vagy pálya motor volt. karbiszinkron. alig akart elindulni.
hátsó csapágy 1 centi lógás.szegény Szati full diagnosztikát pakolt. elő se szedte... 5 perc vizsgálódás után tipli....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #125436 üzenetére
Franc tudja, sosem cseréltem még azért, mert kiégett volna, mindig csak jobbat akartam.
A korábbi NBL 150-eseket cirka 2 év után vettem ki, még működnek, elraktam őket pótnak (ahogy az összes többi régit). Jóformán csak nappal, jó látási viszonyok közt, és városban futkározok, ritkán kapcsolók lámpát.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #125497 üzenetére
jo hogy emlited, ezt a kepzest. haverral tegnap diskuraltunk mt07 idomos verziojarol mikor jon, jobb lesz-e mint az aprilia 660 stb. stb.
erre benyogi, hogy o volt online kanyarkepzesen. mondom wtf es milyen a dodor online? erre mondja, hogy nem, a dodor kanyarodaskepzest oktat . ok mondom mi a kulonbseg. a grammar nazi-k biztos tudjak..[nekem akkor nem esett le rogton]
szoval van egy srac aki z1000 kawa-val viszi a kanyarkepzes.hu-t. meg a dodor aki kanyarodaskepzest okat. hat mondom szuper.az oktatast nem szabalyozza semmi??
ismeri vki ezt a gyereket? tenyleg oktat, vagy ez ilyen 2020-es penzmosoda?
szerk. irja a haver meg szamlat is kapott
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #125522 üzenetére
milyen elegans az a kabinrobogos c1-es bmw-s forma
igazi motor
amugy a vegen a puntos letarolt 4 allo motort az miert is a motorosok hibaja?megijedt a szembe jovo billencstol?
meg a fekete suv is biztos belenezett a tukorbe, csak a robogos 150el jott mi?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz
Micsurin #125524 üzenetére
Már megint ez a budapestidagadtvitarásbuziközössége.hu... Most az egy dolog, hogy csináltak egy ilyen videót és egy állami szerv oldalán lehozzák, de az a felkonf, hogy "elkezdődött, itt vannak" hogy a toszba ment át? Hát az agyam megáll
Pár éve még arról csinált egy hosszú, burkoltan anyázós videót, hogy valaki a dupla sávos úton kívülről elegánsan körbemotorozta és hogy úristen mindenki meghal emiatt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
#14787072
törölt tag
válasz
Micsurin #125530 üzenetére
Ezt többen is írták a videó alá, de ez nyíltan uszító videó, gratulálok az elkészítőjének, közzétevőjének. Főleg ezzel a címmel....Nincs még eléggé megosztva a társadalom.....
Kedvencem, amikor leírja, hogy a többség így közlekedik. A többség, érted? Tehát ő már találkozott a 195 ezer frsz-al rendelkező motorossal és tudja, hogy a többség ilyen tróger. Aha. Ha csak 1%-al találkozik, az is közel 2 ezer motoros...Na, ez az általánosítás.
-
válasz
Micsurin #125560 üzenetére
Én sem vagyok túl elégedett a Scorpion sisakommal, legközelebb tuti másik márkát választok.
Amikor döntés előtt álltam, Scorpion és HJC volt képben, de a HJC-nek teljesen más formája volt, "Scorpion"-os fejre nem passzol
(kerekebb fejformára lett volna jó, nem hosszúkásra)
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
Micsurin #125566 üzenetére
Mondjuk minosegben en nem ereztem difit a regi shoei rf-1000-esem es a scorpion 1400 kozott, sot. Ok lehet, hogy tipusok kozott is van difi de nem ennyi azert.
Kivancsi leszek nalam meddig huzza. Ha 3 evet kibir, akkor en spec meg leszek vele elegedve, bar talan pont a felfujos bizbasz miatt gondolom, hogy TALAN tobbet bir majd es nem puhul ki teljesen. -
LógaGéza
addikt
válasz
Micsurin #125579 üzenetére
Napokban takarítottam a C70-em, és abban az állszíjra konkrétan IS-17 van írva.
Interkom kivágás pedig C70-ben nincs - vagyis a héjon mintha lenne helye, viszont pont takarja egy textildarab - I70-ben pedig van. Bánom is, hogy nem azt vettem, viszont az én fejformámra rosszabb volt az I70, mint a C70."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #125579 üzenetére
Alusil hengeres, ami hasznalattol fuggoen akar 30e km utan el tud kopni.
Olajat eheti, es gyengebb, mint a gyari adat, kb 30 loval. Ezt nem lehet erezni, mivel igy is erosnek tunik.Lehet venni plusszos OEM dugattyukat hozza. Nem veletlen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Micsurin #125581 üzenetére
Na most felvettem az IS-17-esemet és egész könnyen feltettem bele a szemüvegemet. Az elmúlt 3 évben, mióta megvan, még sosem próbáltam szemüveggel, ezért is próbáltam meg. Szerintem ha a szemüveg a gyenge láncszem, akkor teljesítette a kihívást
Persze, ha még lehet kapni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
LógaGéza
addikt
válasz
Micsurin #125581 üzenetére
Valamint az I70-hez adnak pinlockot alapból elvileg, C70-hez meg csak előkészítés van, venni kellett. De az árkülönbségből kijött bőven.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #125588 üzenetére
Egyaltalan nem.
Nagyon szokatlan hiba ilyen fiatal, keves futasu sornegynel. Henger-dugoval van a legkevesebb baj altalaban.
Ez nem hengerbevonat, ami egy 20 eves visszatekert agyonvert sornegy sportmotornal levalik, hanem a henger anyaga maga, ami tul puha.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #125590 üzenetére
Nem. 2008 tol visszatertek a nikaszilra, megis az a motor eszi a legtobb olajat.
Az arany blokkos 2008 sc59ben elfelejtettek a fotengely primer fogaskereket megedzeni, szoval az is ilyen 30e km alatt kuka lesz, ha nem csereltek ki gariban. Magyarorszagon eroteljesen szivni kellett a kereskedes veret, hogy ez megtortenjen.
Fekete blokkos mar jobb, de ez a problema emlekeim szerint akar 2010es modellig elmehet.
A 600 as sajnos ugyanugy alusil.Tokeletes rejtett hiba. Maga az olajeves az sc57 nel mar azt jelenti, hogy rottyon van, latod a videon, a szelepvezetok is eleg nagy jatekkal vannak.
Sc59 nel ez mondjuk meg nem hiba.Erezni nem fogja, mert beindul, meg sosem volt a segge alatt egy 170 loeos motor. Amugy sem fogja nezegetni, hogy csak 250 nel vagy 280 nal tud menni.
Semmi koze a surlodashoz, mindketto szilicium kristalyokkal kemenyiti fel a hengert.
A gyartok azzal magyarazzak, hogy nem annyira erzekeny az alusil a savakra, mint a nikaszil, de vw golfon kivul, ami egy auto, nem tudok motorkerekparnal konkret nikaszil sav miatti roncsolodasrol.
Szerintem leginkabb koltseg oldalon kell keresni a valaszt. Ha kiontesz egy hengert, amit csak megfurni kell, akkor kihagyhatod a hengerbevonatolasi gyartasi folyamatot. Olcsobban tudod gyartani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #125592 üzenetére
Vannak viszonylag stabil sportgepek, en sc59 est akartam venni, de inkabb ez az r1 lett belole, mert jobban birja, a szervizelesehez semmilyen egzotikus szerszam nem kell.
Meg beszarsz a hangjatol.Rottyon van... Nezd. Magyarorszagi allapotokat nezve ez is erosen relativ. Beindul. Jon-megy-megall, nem folyik. Egy hetkoznapi, hozzanemerto embernek ez az ugynevezett megbizhato motor. Glancolja egesz nap, igy is kettovel nagyobb motort vett, mint a penztarcaja engedte volna, veszi az ertelmetlen kiegeszitoket, fogalma sincs arrol, hogy vonalkodos az osszes henger mar. -20 vagy -30 loero, ugyse erzi meg a 99 szazalek.
Ha arra kell, hogy max 180 ig kihuzasd, meg szopatod magad, hogy sportmotoral turazgatsz, toltod utana az olajat, arra sokaig jo.
Ha kimesz egy palyanapra normalis koridovel, akkor erosen kerdojeles a felujitas rentabilitasa, ha nem all meg alattad. Esetleg utcan is szaguldozol vele, hamar beadja a kulcsot. Foleg, hogy csak egy tulmeretes dugattyuszett van.A masodik videoban nem tudom hallod-e mekkorat kottyan a hajtorudon a dugattyu. Szoval hajtorudas is. Az ugy kuka, ahogy van.
10:02 utan nem sokkal. Igen, azok a hengerfalon mely arkok.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Micsurin #125612 üzenetére
Nézegetem, de egyenlőre ez a 7kilóm van, amit kaptam érte. Most csak azért hirdettem meg, mert viszonylag jó áron mentek. Tavaly nagyon rossz áruk volt, de idén sokkal jobb. Ha úgy vesszük, akkor igaz, hogy friss gumik vannak rajta, meg fel van dobozolva, de több km-el és némi esztétikai kis hibákkal annyiért ment el, mint amennyiért vettem 4-5 éve. Amúgy patika a motor, egy lánccsere ami kelhet rá és lehet kimenni a világból. Én még idén láncot se vettem volna rá.
Csak idén mikor már mentem vele, megint annyira belém hasított,hogy nem kell már ez a csutka kormány, inkább egyenesen akarok ülni, hogy csak rászántam magam. A feleségem meg most nem áll szóba velem... ő imádta ezt a motort.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
válasz
Micsurin #125631 üzenetére
Az zavart meg elegge, hogy fekezesnel az utas sulya nagyon tolt elore, en meg ezaltal tehenkedtem a kormanyra, amit pont nem kene csinalni. El lehet közlekedni utassal, de ez nekem nagyon nem volt élvezetes.
Cserebe legalább öcsém letette a hajat, elsonek ult erosebb motoron mint a 11 lovas 125-os keewayen
Hatha megjon a kedve az A2-hoz es nem várja ki a nagy A-t.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Shell script topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EAFC 24
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...