-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
Nincs a 10 legnépszerűbb túraenduró között KTM, sem Yamaha, csak BMW, Suzuki és Honda. A KTM itthon valószínűleg azoknak tetszik, akik nem vesznek új motort, csak használtat.
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #110637 üzenetére
Nem valami sok, az biztos.
A német motorpiac több tekintetben teljesen más, az itt nagyon népszerű DL 650, vagy az NC750X náluk például nincs is a 20 legkeresettebb motor között (számomra ez meglepő), a Kawákat viszont nagy mennyiségben, ezerszám adják el. KTM-ekből ott a Duke-sorozat fogy szépen.
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #110652 üzenetére
(#110650) hroberto
Amire én használom, jobb a robogó, de ha túráznék, nagyon bejönne az új GS. Mintha csak az én 191 centimhez gyártották volna. :) Komolyan, szinte azonnal egybenőttem vele.
(#110655) csongi
"Sajnos a komkurencia nem veszi fel a kesztyut, igy a Bajor ceg fog tovabbra is dominalni."
Lehet, hogy ez a szegmens túl kicsi, a BMW pedig már nagyon "belakta" ahhoz, hogy komolyabb fejlesztési pénzeket nyomjanak bele.
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110688 üzenetére
Tavaly írtam:
"Tegnap is motoroztam, 0 fokban értem haza és kicsit melegem is lett (ing, polár, bélés nélküli cordura dzseki, szélálló dzseki rétegekkel, alul bélelt cordura nadrággal). Most is hasonlóan vágok neki, a -3 fok talán segít elkerülni az izzadást."
Amúgy alapvetően három dologtól függ: 1. Tempó, 2. Szélvédelem, 3. Saját hőtűrésed Béléssel a cordura dzsekik meleg réteg nélkül, 1 órás utat feltételezve általában 10 fokig jók egy átlagos motoron, országúti tempóval. Robogón viszont szinte szélsőségesen jól bírhatja az ember, lábtakaró, nagyon jó szélvédelem és még mínuszokban is élmény, ha száraz az út.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110690 üzenetére
A hálós nyári dzsekinél egyik négyévszakos sem fog jobban szellőzni. A múlt télen is nyomtam, de soha nem fáztam meg, nem kell ezt túlparázni. A mostani kommersz, béléses cordurák is egészen jók. aláöltözővel különösen. A térdedre mínuszokban érdemes egy Asesso térdvédőt tenni, hogy meleg maradjon alatta az ízületed.
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110738 üzenetére
80-100 kilométereket többször is mentem így, erre alapozva mondom. Mivel hosszú távra mész és fagyos időben, a következőket javaslom:
- Hosszú, a nyakat is takaró neoprén maszk
- Csősál
- Kézzsák
- Téli talpbetét, téli zokni
- Aláöltöző alul-felül
- Polár pulóver
- Béléses cordura kabát
- Vastagabb anyagból készült szélálló réteg (a sima cordura átenged valamennyit)
- Alulra érdemes a motoros farmer fölé meggondolnod egy ilyen hűtőházi nadrágot is. Olcsó, sokkal melegebb a béléses cordura gatyáknál és magas a dereka. -
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110827 üzenetére
Inkább egy ilyenre mennék rá, nagy hidegben jobb egy hosszabb fazonú kabát, ami rendesen rátakar a nadrágra is. Elvileg ebben is Level 2-es váll- és könyökprotektorok vannak és csak 40 ezerbe kerül. Mínuszokban volt olyan is, hogy rávettem a rövid dzsekire/protektoringre egy -25 fokra ajánlott, hőtükrös túrakabátot, tökéletes volt.
-
#31733248
törölt tag
válasz z123456789 #110881 üzenetére
A Yamaha MT-09 szerintem mindenkiből kihozza az állatot, de engem az új 1250 GS is arra késztetett, hogy húzzam... Pedig nem arra való. De irtó kényelmes, olyan, mintha nekem gyártótták volna és nagyon jól is megy (autós mércével), ráadásul a futóműve olyan, mintha mindenen át tudnál gázolni vele. Hasonló, mint autóban a BMW X6 egy erősebb motorral.
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110890 üzenetére
Level 2 a legmagasabb védelmi szintet jelenti, szóval nem rossz. Nekem Forcefield Isolator Level 2-es protektoraim vannak, a protektoringemben is. Ezeket bátran javaslom. A hát- és mellkasprotektor viszont inkább hűvös időben ajánlott.
-
#31733248
törölt tag
válasz Polemius #111353 üzenetére
Ha száraz az út, én fagypont alatt is megyek (eddig 7+ ezer kilométernél tartok), de robogóval hidegben sokkal jobb, mint motoron. A (belül prémes) lábtakaró miatt a lábak teljesen szél- és esővédettek, a nagy plexinek köszönhetően az ember felsőteste is védettebb és a gumik is gyorsabban melegednek. Még országúton sem fáztam, inkább arra kellett ügyelnem, ne melegedjek ki.
Egy nakeden ehhez képest horror a hidegben motorozás, de a mai ruhákkal ez is összehasonlíthatatlanul jobb, mint amikor még MZ-kkel nyomtuk. Béléses ruha, polár, téli aláöltöző és tényleg nem fázol.
-
#31733248
törölt tag
válasz vendingo #111387 üzenetére
"Ez az új 250-es ninja nagyon odab.sz."
Nagyon. És erre írja a Totalbike, hogy "Legfeljebb a kétütemű korszakban volt ennél komolyabb 250-es." - holott soha nem volt. 2,6 millióért nyilván drága és kevesen fogják venni, de legalább a műszaki tartalma nagyon rendben van. Olyasmi, mint annak idején a Honda S2000 volt, bár azt aránylag nem is adták drágán.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #111397 üzenetére
Nem vonnék le a váz anyagából és a féktárcsák számából messzemenő következtetéseket, a csomag még ezekkel együtt is nagyon meggyőző.
-
#31733248
törölt tag
válasz BlackPriest #111429 üzenetére
"ez a dzseki az esőmembrán miatt vízálló, de a külseje elázik ugyanúgy, nehezebb is lesz tőle, meg ezek szerint be is vezeti oda a vizet, ahova nem kéne "
Itt a topicban sem szoktam javasolni ezt a megoldást. Eleve nem jó, ha elázik az emberen a dzseki, ezek az egyszerű "membránok" pedig amúgy sem érnek túl sokat. Kisebb távon, városon belül még jó lehet, de hosszabb távra vegyen az ember egy tényleg vízálló esőruhát, vagy valami jó munkavédelmis darabot.
Az olcsó és kis helyre csomagolható esődzsekiknél azt sem szabad elfelejteni, hogy teljesen más, amikor egy álló ember ázik egy kicsit és megint más, amikor nagy sebességgel csapódnak be az esőcseppek. Lehet, hogy ami gyalogosként tökéletes volt, azzal motorosként 20 perc alatt ronggyá ázol.
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #111458 üzenetére
Ez is van feketében, nadrág is hozzá és szintén olcsó. Biztos nem erről van szó?
"a hh anyagára 15000mm esőbiztosságot írnak"
Itt a titok, a 15000 mm-esek nem szoktak beázni. Nekem is van ilyen, láthatósági, munkavédelmis, teljesen vízbiztos. A szokásos nagyon olcsó és helytakarékos esőruhák 2000 mm-esek, ez városon belül szinte biztos elég, hosszabb távú országúti motorozásnál viszont már jó eséllyel beáznak, főleg a többször használt darabok.
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #111473 üzenetére
Az a decathlonos esőkabát tényleg jó cucc, mert olcsó és kicsi, miközben a feladatát is jól ellátja.
Igen, a Te dzsekidben az a jó, hogy még csak nem is került sokba. Sokan nem tudják, de az igazi különbség egy olcsó, de teljesen vízhatlan esőruha és a drágább között sokszor nem is a vízállóságban van (mert mondjuk mindkettő ugyanazt tudja, pl. 15000 mm-es), hanem abban, mennyire képes lélegezni. Utcai ruházatnál nagyon sok mindenre ráírják, hogy "lélegző", de gyorsan belerohadsz, míg mondjuk a Gore-tex ruhába nem. A munkavédelmi dzsekiknél más a helyzet, ott az EN343 szabvány egyértelműen megmutatja a ruha valódi képességeit. Az EN343 után van egy-egy mutatószám (pl. Class 3:3), ahol az első szám a vízállóságot, a második a lélegzőképességet jelöli 3-3 fokozatban. Minél magasabb az érték, annál többet tud a ruha.
-
#31733248
törölt tag
válasz Khaosz55 #111483 üzenetére
Én is azt a bringás nadrágot viszem magammal, tényleg jó. Ilyenkor mondjuk a robogós lábtakaró a legjobb, olyan, mintha nem is lenne tél. :) A héten is mentem 80 kilométert országúton 100-120-as utazóval 1 fokban, az ing felett a béléses cordura dzseki és egy szélálló réteg éppen tökéletes volt. De ugyanígy a béléses cordura nadrág is az farmerre húzva, ezért sem értem azokat, akik a 20 fokok elmúltával elteszik a motorjukat...
-
#31733248
törölt tag
válasz canniball #111486 üzenetére
Sokszor azt látom, hogy a motoros ismerősök alapvető dolgokra is képesek rácsodálkozni. Hogy például ilyen meleg tud lenni egy béléses cordura gatya? Sokan nem is tudják. Abbanban igazad van, hogy most jó szélvédelmű géppel nyomom, de a mai ruhákban már tényleg nem kell fázni.
Senki nem mondta, hogy nem magánügy, ki mikor motorozik. Számomra már az is élmény, hogy közlekedés közben tulajdonképpen szórakozva érek be 14 perc alatt a madárcsicsergős kertvárosból Budapest közepére.
Nem lapoltam, de kb. 3 kilométernyi, derűsen álldogáló kocsisor mellett mentem el. Amúgy a gumija egészen gyorsan felmelegszik és hidegben is meglepően jól tapad.
Nekem öröm a motorozás, nem kényszer.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #111492 üzenetére
Hol olvastad, hogy szarok voltak a tapadási viszonyok? Michelin babának pedig végképp nem kell beöltözni. Nálam csak egy reggeli bemenetel motorral -25-30 perc a kocsihoz képest, már ezért is megéri.
SH300, de ezelőtt motorral is nyomtam.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #111496 üzenetére
Motorral mindig gyorsabb az ember, szóval mindenki, aki időt spórol vele, az kényszerből teszi? Nem hiszem. 1 foknál pedig nagyon szépen lehet vele döntögetni, hidd el, nyilván a kialakításához képest. Hasonló ez, mint az autóknál nyári gumi: szinte mindenki megette a marketinget, hogy az már fagyport körül nem is tapad, pedig dehogynem.
-
-
#31733248
törölt tag
válasz Madwe #111503 üzenetére
"Namármost most azért motorozol mert élvezed, vagy azért mert hamarabb munkába érsz vele."
Mindkettő. Városon belül (számomra) sokkal jobb mostanában motoron, mint amikor 30 fok van.
Tudom (tapasztaltam), hogy egy nakeden sokkal hidegebbnek érzi az ember, mint egy jó szélvédelmű robogón, így oda tényleg több ruha kell. Hogy értsd, az SH300-on ing, polár, bélés nélküli cordura dzseki, szélálló dzseki rétegekkel városon belül, 0 fok környékén 20 perc alatt enyhén kimelegedtem, pedig nem vagyok az átlagnál izzadósabb. Oda egy réteggel kevesebb kell fagypont környékén. Országútra, egy gyenge szélvédelmű géphez meg két béléssel és egy aláöltözővel több, de akkor már azon sem fázol.
Az ismerőseim is tudják, hogy meleg a béléses nadrág, de hogy annyira, azt nem feltételezték. A legtöbb ember számára egy vékony bélés nem hat túl bizalomgerjesztően, pedig tényleg sokat számít.
-
#31733248
törölt tag
válasz BlackPriest #111514 üzenetére
Sajnos meg sem lepődtem... Már a "membrán" kifejezés is megtévesztő. Olcsó anyag, gyenge vízállóság, sajnos esélyes volt, hogy be is ázik. Nekem is van az egyik dzsekimben, de meg sem próbáltam tesztelni.
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #112022 üzenetére
"Ma már kurva hideg volt, ebben a 10 fokban egyáltalán nem élvezet még beöltözve sem motorozni"
Nem akartam újranyitni ezt a kérdést, de most már tényleg érdekelne, hogy Ti rövidgatyában motoroztok? Vagy bőrben és csak egy aláöltöző van alatta? Te például motoroztál már béléses cordurában és aláöltőzőben 10 fok környékén? Úgy is "kurva hideg volt"?
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #112039 üzenetére
Elég sokat motoroztam már ahhoz, hogy tudjam, mennyivel több ruha kell túramotoron, vagy nakeden, hidd el. A motorozás pedig nem csak a nagy tempójú közúti száguldozást jelentheti, hanem a kevésbé feszített túrázást is. Ha olvasom ezeket a fázós véleményeket, kicsit olyan érzésem van, mintha a túramotorosoknak azonnal trailert kellene hívniuk, amint a hágón kicsit hidegebb lesz... Élvezettel motorozni nem csak a napsütéses, nyári hétvégéken lehet.
-
#31733248
törölt tag
válasz hroberto #112043 üzenetére
"az ősz beköszöntével jelentősen csökken a motorosok száma az utakon"
Ez nyilvánvaló, de hogy 10 fokban már "kurva hideg" lenne?
Eszem ágában sincs beszólni. Azt pedig tényleg érdemes lenne kipróbálnotok, hogyan tapadnak száraz időben a gumik 10 fok körül, mert semmiféle horrorisztikus tapadásvesztésről nincs szó.
-
#31733248
törölt tag
A héten került fel a Heidenau K66. Picivel több, mint 8 ezer kilométert mentem már az idén.
Hóban-jégen én sem megyek. A highside meg sajnos összejöhet bármikor, nyáron is. Ha motorozol, amúgy is jobban kell figyelned, mintha kocsit vezetnél. Ilyen a hideg (és gyengébben tapadó) gumi, ősszel a falevelek, a sárfelhordás, a vadak stb... De attól, hogy figyelsz ezekre, még simán élvezhető a motorozás. A pilisi kanyarokban én például több túramotoros, vagy chopperes csoportot is beértem, sőt, ki is kerültem már 25 lóerővel, de ettől még nem gondolom azt, hogy az adott emberek ne élveznék a motorozást. Gondolom, nem kényszerből motoroztak arrafelé ők sem.
Közúton eleve legyen az embernek tartaléka, különösen motoron. Hanem nem így járnék, az elmúlt egy évben telibevertem volna oldalról egy fejhallgatóval bicikliző, keresztbe elém forduló faszkalapot, elgázoltam volna egy, a kocsi közül az útra rohanó gyereket, vagy éppen kicsúsztam volna 100 feletti tempóval az erdőben, amikor a kanyar közepén ugrott elém egy jókora sárfelhordás, másik alkalommal pedig egy megtermett szarvasbika. Ha ott nagyobbat döntök (tudtam volna), megszívom.
Én is rendeltem a Hondára markolatfűtést, az sem vastagabb, mint a gyári. Mondjuk felőlem lehetne vastagabb is, elég nagy lapát kezeim vannak.
Hetente megyek országúton is, de 10 fokban inkább arra kell ügyelnem, hogy ne melegedjek ki. Zgospel motorján már két melegítő réteg is kellene, ennyi a különbség. A célszerű túra ruházati rétegrend érvényes ránk is: aláöltözet, melegítő réteg (bélés, polár), szélálló (de lehetőleg lélegző) külső réteg. Sem fázni, sem belehoradni nem fogsz.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112067 üzenetére
"Most elmondod nekem, hogyan kell motorozni? :D"
Eszem ágában sincs, inkább fordítva érzékeltem többetektől, miszerint 10 fokban már nem is lehet élvezetes két keréken, csak "kényszer" az egész. Pedig nem. Nagyon őszintén mondom, hogy számomra sokkal, de sokkal jobb mostanában, mint a nagy nyári melegekben volt. Nyilván az éves használat kitolása volt az egyik cél, amit a választásomkor figyelembe vettem. Jó szélvédelem, nagy plexi, markolatvédő, markolatfűtés, bélelt kötény, téli használatra is alkalmas gumi, normális minőségű (de amúgy a legegyszerűbb) motoros ruházat. Piszok gyors vagyok vele és az elejétől a végéig élvezem a közlekedést.
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112072 üzenetére
Egyszerű megérteni: kb. 2.5 millió ember számára közel van a Pilis és a Dunakanyar is, ezért olyan népszerűek. Nekem például itthonról (II/A kerület) mindössze egy 6-7 percnyire van Pilisszentiván, feleannyira, mint a belvárosi munkahelyem. Naná, hogy örülünk ennek. Különösen jó ez annak, akinek nincs főnöke és ráér hétköznaponként. Velem például már nem egyszer volt olyan, hogy amikor az emberek milliószám rohantak hétfő reggel 8-ra a munkába, én az ellenkező irányba mentem és mindenféle tömegnyomor nélkül kirándultam egyet a Pilisben és a Dunakanyarban. A környezet jó, a táj szép és itt van a szomszédban.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112076 üzenetére
"Szép, ahogy vonulnak a szarvasok, de ha jön egy motoros, az bizony bajba kerülhet a sok felhordott sártól."
Ezért is mondtam, hogy ilyen helyen kellő tartalékkal kell menni. 4 évvel ezelőtt milliós vadkárt szenvedtem kocsival, szerencsére rendezte a biztosító. Ha akkor ott motorral vagyok és ugyanúgy megyek, csúnya vége lett volna...
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112138 üzenetére
Ez a változás van ahol jó, van ahol rossz, de az biztos, hogy csak a rossz oldalt kommunikálni nem egyéb mint ócska propaganda.
Az is kérdés, hogy ennek a változásnak az eredete mennyiben emberi eredetű. Vagy hogy biztos az a legjobb módszer, hogy az egyébként is nagyon szigorú európai normákat tovább szigorítjuk, miközben egyébként megvásároljuk a legkörnyezetszennyezőbb technológiákkal a legyártott kínai szarokat és ész nélkül hőbörgünk, ha Trump
bekeményít nekik? -
#31733248
törölt tag
FortNine letesztelte az esőmembránokat vízállóság és lélegzőképesség szempontjából. Tanulságos, vízállóságban a Gore-Tex nyert, lélegzőképesség terén viszont sokkal jobb a Scott!
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112253 üzenetére
Egy barátomnak autós márkaszalonja és szervize van, a szerelői nettó 400 ezer felett keresnek. Ennél kevesebbért szerinte maximum annyit érne el, hogy eljár a szerelő képzésekre, szakmailag felszívja magát és villámgyorsan lelép... Ehhez képest (is) érdemes nézni a szervizek óradíjait. Én a 12500 Ft + áfás márkaszerviz óradíjat egyáltalán nem találtam soknak.
Azt én is nehezen tudom elképzelni, hogy autós olajat tennének bele a Red Baronnál. Ha MOL olaj volt, akkor alighanem a MOL DYNAMIC MOTO sorozat valamelyik darabja került a gépbe.
"azutan megis kiderult, hogy a 3 visszahivasi akciobol vegulis 1 et megcsinaltak a motoron. A tobbirol o nem hallott, nem tud. "
Gondolom fejből nem muszáj emlékeznie. Mindenhol nyilvántartják a szerviztörténetet, manapság már elektronikusan is. Abban persze van valami, hogy "sehol nem vagy biztonsagban", de egy márkaszerviznél azért kevesebb kockázatnak vagy kitéve. Képzik a szerelőket, van checklist, nagyobb a (különösen a frissebb, népszerűbb) típusok ismerete, de persze ott is csak emberek dolgoznak.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112259 üzenetére
Persze, nézzen utána, na de fejből... Normális esetben ennek alapból menni kellene, de időnként ki kell nyomni az adott alkalmazottból.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112263 üzenetére
"Te mar megint mirol beszelsz? Mivel eladtak jopar ilyen tipust, ami utan nagyonsokan kurvaanyaztak"
Ezt eddig nem írtad.
"5 perc beszelgetes utan, eszebe jut, hogy ja, de megis, elvegeztek rajta valamit. De bizonyitani azt sem lehet szervizkonyvvel."
Erősen illett volna belenéznie a rendszerbe és korrekt felvilágosítást kaphattál volna. Sokszor ezek a dolgok csupán apróságokon múlnak, elsősorban két ember egymás közti kommunikációjának sikerén. Például azon, ki tudod-e mozdítani a szerepére egyébként meglehetősen alkalmatlan tagot a passzivitásából. Ezek a magyar hétköznapok sokszor időt és energiát rabló, apró kis csatái."a mai világban mindennek ami kicsit is 'bonyolultabb' utána kell nézni, utána kell járni, egy csomó időt kell eltölteni a körülmények kiismerésével."
Én például azért járok elsősorban szaküzletekbe vásárolni, mert nem feltétlenül akarom beleásni magam bizonyos kérdések megismerésébe. Nagyon örülök neki, amikor olyan eladókkal beszélgethetek, akik nem a termék dobozáról, velem együtt kezdik a tájékozódást, hanem akár még meghibásodási, üzemeltetési tapasztalatokkal is szolgálnak.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112272 üzenetére
A saját motorját nyilván ismeri az ember, főleg, ha valami márkafan, ezt senki nem vitatta.
"Nem hiszem hogy persunak kellett volna hízelegnie a kereskedő felé hogy léccilécci nézd már meg tünde szemed mit lát a rendszerben."
Igazad van, nem persunak kellett volna megdolgoznia a kereskedőt, ezért is neveztem az illetőt alkalmatlannak. Mérlegre kell tenni, mennyire fontos a cél elérése aztán eszerint célszerű dönteni. Van, amikor érdemes plusz kört futni, van, amikor az egész nem ér annyit. A saját kollégáimat mindig igyekeztem az ügyfélmenedzsmentben (is) az asszertív kommunikációra szoktatni - valahogy mindig sokkal jobb eredményt hozott.
-
#31733248
törölt tag
válasz Bogyó bá' #112288 üzenetére
Húzta neki, de egy hasonló robinál a sűrű, belvárosi forgalomban nem könnyű gyorsabbnak lenni, főleg nem egy 260 kilós, alapvetően túrás felhasználásra gyártott nagyvassal.
Kipróbáltam azt is, mielőtt az SH300-at megvettem volna, nagyon tetszett. Utána annyira már nem csodálkoztam, hogy az olasz robogópiacon rommá vertek mindenkit a Honda SH-k (az eladási listák első három helyén az SH különböző lökettérforgatú változatai állnak).
-
#31733248
törölt tag
válasz BlackPriest #112294 üzenetére
Tényleg veszélyes üldözés volt, talán rabló lehetett az üldözött.
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #112301 üzenetére
Röviden: a Beverly 350 a gyakorlatban kb. 50 kilóval érződik nehezebbnek, esetlenebb a viselkedése és kevésbé kidolgozott a működése. Például fékérzet, futóműkomfort, gyors manőverezőképesség terén teljesen egyértelmű a lemaradása.
A PCX nem csak jó, de nagyon jól tartja is az árát. Egy SH300 viszont nem véletlenül kerül közel kétszer annyiba, mindenből többet ad.
Az N-Max érezhetően alacsonyabb liga, az X-Max városon belül gyengébb (fordulékonyság, kerékméret), de hosszabb távon - csakúgy, mint a Beverly - jobb az SH-nál, kanapésabb a kialakítása. Az ülés alatti hatalmas tárolóhelye maga a csoda. :) A házon belüli ellenfele nem is az SH300, hanem a Forza 300.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112307 üzenetére
Inkább a csajok felé mutassatok ilyen aktivitást. ;)
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112312 üzenetére
Elég szomorú, hogy így oldották meg, ahhoz képest, mi múlhat rajta...
-
#31733248
törölt tag
Endurósok kedvéért: Macko vizsgáztatta a Wilbers progresszív rugókat. Nehéz lenne azt mondani erre, hogy nem volt meggyőző...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen