Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Teasüti #100536 üzenetére
Az enyémen teszteltem, hogy a mutató a benzincsap tartalék helyzetével és a tényleges fogyással dialektikus egységet alkot-e.
És szerencsére pont akkor kerül pirosba amikor célszerű tartalékra váltani, illetve valóban akkor fogy ki mikor a a mutató a piros vonal aljához ér. A tartalékom 4 liter ami kb. 60km-re elég.
Nem vittel flakont, egy benzinkúton tankoltam egy ott kunyerált olajos dobozba, mivel menet közben jutott eszembe a kísérlet.A benzinpumpa simán feltolja, nem gond ha kifogy. Volt rá példa, hogy sötétben nem figyeltem a műszert és át kellett volna váltanom, kicsit gurult de pár másodperc után elkapta és ment tovább.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #100528 üzenetére
Szerintem ez motor függő is.
Nekem papíron 17L az SV-n, és fejből nem tudom, mennyi volt a max, amit tankoltam bele, de egészen biztosan volt már, hogy 15L belement úgy, hogy még nem volt tele.... (Előre fizetős kút volt.)Általában amúgy én sem szoktam 12-14L-nél többet elfogyasztani, nem szeretem tolni, ha nem adja ki.
(#100531) geresics: Nekem a pálya 4,7L/100km-re jött ki felpakolva, hol gyorsabban, hol komótosabban.
-
emre
veterán
válasz Teasüti #100541 üzenetére
Van ilyen pedig.
A pumpa 0,8 bar-al tol, csak ha sok a benya akkor tudna ejtőtartályosként funkcionálni, mert a tank leér a karbisor alá. Yamaha FZ750-em van, ezen gyárilag van üza szintjelző, benzinpumpa és valami elektromos tartalék izé ami nem volt bekötve.
A benzincsapon nem volt gyárilag tartalék. De bontottam egy FZR1000 üza csapot ami pont jó a tankomba.
Az FZR1000 gépen meg hiába van tartalékkal rendelkező csap, nincs üza szintjelző.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #100642 üzenetére
Ugyan a kérdés nem nekem szólt, de gondolom nem baj, ha több választ kapsz!
Tavaly én ez alapján a lista alapján készültem, és idén is ezt fogom elővenni majd!(#100643) Teasüti
booking.com - a világ minden pontján találsz szállást vele.
Nekünk fontosabb a rugalmasság, ráadásul így még olcsóbb szokott lenni, mert ki lehet fogni olyan szállásokat, szobákat, amik amúgy üresen maradtak volna aznapra, tehát extra kedvezmény van rájuk!
Persze ha valami fesztivál van, akkor más a helyzet...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #100642 üzenetére
-jogosítvány, motor papírja, biztosítás papírja, útlevél, assistance papírja, eü biztosítás papírjai.
-euró, bankkártyák. Svájcban elfogadják az eurót, csak szarul váltják. Oda érdemes beszerezni frankot, ha több napot terveztek.
-esőruha, esőkesztyű, a vízálló csizma a lábamon van
-alsónadrág és zokni minden napra, póló csak 2/3 vagy 1/2. Van, hogy nem izzadsz, akkor felveheted kétszer, de lehet mosatni is egy csomó szálláson. Az alsónemű nem foglal sok helyet, a póló igen.
-farmerben megyek, nyáron elég az. Ha mégis fázom, akkor felveszem az esőruhát, amit úgy is magaddal viszek.
-papírra kinyomtatott útvonalterv + hotel címek telefonszámmal
-lánckenő, néhány gyorskötöző
- cserélhető fejes multitöltő (nagyon fontos, egyszerre négy eszközt tud tölteni), nagy akubank, kamera, mobiltelefon, bukóra szerelt intercomm
-elektromos fogkefe és töltő (erről nem tudok lemondani), fogselyem
-gps tartó felszerelve, ha elfér akkor olasz, osztrák Michelin papír térkép
-tartalékkulcsok (motor, dobozok, lakatok)
-vízálló Kriega övtáskám: ebben vannak a fontosabb iratok, a fél kp. és a tartalékkulcsok. Ezt csak este veszem le
-kevés helyet elfoglaló cipő, ha sétálni kell, csizmában nem kellemes.
-egy könnyű/vékony rövidnadrág[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #100643 üzenetére
Nekem volt már olyan Svájcban, hogy meg kellett állnom azt időjárás miatt. Olyan esőt kaptunk, hogy 20 métert sem láttam, még itt Londonban is ritka az ilyen.
Megálltam, bekopogtam a szállodába, mondták hogy 140/fő/éj, elköszöntünk. Bementem az első házba az első faluban, bekopogtam, kaptunk szállást 70 frankért.
Mondta a nő, hogy reggeli 8-kor van és 8:00-kor be is kopogott reggel. Szerintem még a másodperc is stimmelt volna."önmagam hite vagyok magamban"
-
Chris0321
addikt
válasz Teasüti #100648 üzenetére
A GPS-hez, mobil híváshoz és zenehallgatásra is lehet használni. Ha sokat vezet egy huzamban az ember jobb ha ilyesmire felkészül pl. én is szeretek zenét hallgatni vezetés közben és motornál pl. nem árt ha nem kell megállni csak a miatt mert valaki keres és fel szeretnéd venni a telefont.
baboss: Akkor még könnyebben is megoldható a dolog mint gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #100664 üzenetére
Velence előtt nagyon sok motormúzeum van, én azokra szánnék egy napot. Velencében ha már voltál, akkor tudod, hogy az is elvisz önmagában legalább fél napot. Ha Svájc nem vonz, akkor én a helyedben ez úttal kikerülném, és a Francia-Olasz határt céloznám meg.
De én csak belevau szokásomhoz híven!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #100688 üzenetére
Azért itt vannak gyenge pontjai a történetnek... Pl a gyári első fék bár nem valami erős, de semennyire sem ON/OFF.
A kulcs hátul szuper helyen van, el van rejtve, de könnyen hozzáférhető. Ha nem várod meg míg berohad akkor nincs vele gond.
A váltós dolog nálam is megvolt, rendesen beállítva jó olajjal kb. 2000rpm-től felfelé tökéletes a motor, úgy pedig kettesben le lehet tudni kb mindent. Ha pedig 20km/h-nál lassabban mész ott az egyes. Ha nálatok nem ilyen, az egyedi hiba.
A váltókarral sem értem a gondod, pont olyan, mint bármelyik motoron, ráadásul finom precíz, könnyen működő (normális minőségű olajjal).
Egyetlen pont, amivel egyet tudok érteni, hogy az oldaltámasz lehajtása elég kényelmetlen.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #100688 üzenetére
Fun fact:
Az itt említett ER6-on épp ma tört el a leömlő alul, ahol a dobot kell ráhúzni a leömlőre. 2011-es, 17000 mérföld és megette a rozsda. Holnap visszük kipufogóshoz.
Nem semmi. Az enyém legalább csak simán kilyukadt tőben az egyik leömlőnél 39000 mérföldnél és 2004-es motor. Mondhatom, hogy kispórolták előbbiből az anyagot? -
etnies
senior tag
válasz Teasüti #100761 üzenetére
Sosem értem, hogy miért pazaroltok vegyszereket a motormosáshoz.
A legjobb az esővíz, mert az folt nélkül szárad, vegyszerezni elég ott, ahol valóban indokolt (pl hátsó kerék a láncspray miatt).
Minden ismerősöm el van ájulva milyen tiszta a motorom, pedig csak vízzel mosom."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
-
etnies
senior tag
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #101267 üzenetére
Aki az egész utat megszervezte, Ő mindenre odafigyelt, csak a saját motorjára nem. 2 hónapja járt le a műszakija!
A határőr ma már rendőr is, így hivatalból el kell járnia! Normális volt, és azt mondta, hogy egy hivatalos szóbeli figyelmeztetést ad! Ez azért fontos, mert pár órán belül nem büntethetnek meg ugyan azért a vétségért, így ha visszafelé másik rendőr is megállít, akkor nem szabhat ki pénzbírságot, mert a rendszerben már benne van a büntetés (ami ugye egy szóbeli megrovás)! Tök korrekt volt!
Visszajöttünk Kozármislenybe gyorsban leműszakiztatni a motort (ott rugalmasak), és utána újra irány a határ. Így lett a hajnali indulásból 3 órás késés!A sebességérzet a képstabilizátor miatt nincs meg. Azokon a felvételeken, ahol remeg, rázkódik a kép, minden gyorsabbnak tűnik. Nézd csak meg bármelyik hollywoodi filmet, nem azért rángatják a kamerát, mert rángógörcs állt a kezükbe, hanem mert valójában 30-al mennek.
Montenegró csodálatos hely, aki tud menjen el! Ráadásul ha eltávolodsz a tengerparttól, akkor még olcsó is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Teasüti #101267 üzenetére
Egyébként ez mocsok érdekes dolog, van szegény HJC-men már 3 talp, a fejtetőről, oldalról és az állról is más más sebességnek érződik mondjuk egy 90-100-as tempó.
Az állra tett kamera, enyhén áll alá téve -> lefelé lógatva adja még a leginkább reálisat eddig.
RJ anno csinált erről vidit is!
Srácok önindító kapcsolót mivel fújjam be? Elkapta a mocit egy kis eső a héten, nem otthon állt fedett helyen azóta néha nem akar indítani ha rányomok sokkal erősebben akkor azonnal röffen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Teasüti #101277 üzenetére
Kösz a vidit, ez jó volt!
Valahogy kipróbálom mellre szerelt kamerával is, mert néha az az érdekes tényleg lassúnak érzem a vidit ahoz képest, hogy tudom ott például milyen tempot mentünk.Ezt a coloros vidit még emésztgetem ez így sok volt Unity és ebéd mellé.
@veze: Nekem mondod? Ha valakinek lesajnálható van az én lennék. #szarkoreai ami már túllépte az 52 ezret komolyabb gond nélkül. (Egy hengerfej tömítés volt eddig, kopp kopp kopp.)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Pahli
tag
válasz Teasüti #101305 üzenetére
köszi, igen kicsit lehangoló az vezetési rész, hogy a kresz az nem csak a szabályos közlekedésre akar 'tanítani' hanem egyfajta gondolkodásmódot akar átadni hogy biztonságos legyen a motorozás, legalábbis ezt állítja magáról, közben már párszor rám szólt az oktató hogy húzódjak a padkához közelebb és így most wtf. És oktatáson nem az van hogy legyen skill meg élvezzem, hanem ilyen illogikus baromságokra kell odafigyelni. A másik kedvencem forgassam a fejem a belátható gyalogátkelőnél hisz akkor látja a vizsgabiztos, hogy megnéztem nincs e gyalogos. totál dedó. Jó nyilván kis szar vagyok még meg mit tudok még a motorozásról de azé ez má hungarikum vagy nem tom.
-
Horvi
őstag
válasz Teasüti #101326 üzenetére
Egyetértek, hogy motorral figyelni kell hátrafele, amúgy autóval sem ártana, nem úgy kéne menni mint a szemellenzős lovak(ahogy nagyon sokan csinálják). Amúgy az ok, hogy jogilag az ő hibája mert ő jött mögöttem, de ha telibever és te motorral vagy az sovány vígasz.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
veze
őstag
válasz Teasüti #101326 üzenetére
megtaláltam, ez az , nem robogós, de durva. ha nem a sáv szélén áll meg ...
az előtte lévő motoros is sáv szélén állt meg, ha nem, akkor az is kapott volna.
[link]
most akkor a sáv közepén álljunk meg, hogy ne tudjon mellénk pofátlankodni senki, vagy mégsem?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #101382 üzenetére
Az autószervizekben is nagyon ritka, hogy tegyenek valamit az ülésre, kormányra... Sajnos.
Nekem mondjuk az ajtókárpitot sikerült összefogdosni olajos kézzel. Ugyan dörgöléssel kijött, de most egy fakóbb folt van ott.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
TommyGun
őstag
válasz Teasüti #101382 üzenetére
Ez hagyján vannak ezenkívül még problémák, 6 éve ide járok megelégedéssel és rohadtul nem vagyok elégedett jelenleg
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #101462 üzenetére
Ah. Ez szívás. Én mondjuk be sem nyomom a fékhengereket. Leveszem, aztán szepen visszateszem. Vissza lehet azt annélkül is tenni hogy benyomogatnád. De még egyszerűbb ha pumpálod.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Mentolka
senior tag
válasz Teasüti #101475 üzenetére
Amennyiben utcaiharcoskodsz, akkor a gépezet "munkaeszköz", és az a normál felhasználás.
Amúgy, itt pesten 2000-ben (akkor raktam én le a jogsit) még nem volt kötelező elem a "stoppie", a gumiégetés, stb.a rutinvizsgán. De én csak trollkodtam kicsit, nem akarok beleszólni a dolgaidba.
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #101462 üzenetére
Részvétem.
"Bukógomba elhajlott (ezt hogy az anyámba fogom leszedni még nem tudom), elhúzta az egész oldalidomot."
Pár hasonló storyt olvastam már itt és a neten úgy mindenfelé hasolnó eldőlés vs. bukógomba esetek kapcsán és kb. mindenki így beszopta, mint te.
Sok esetben sajnos nagyobb kárt csinál, mint ha nélküli dől el a motor.
Nekem spec ez az egyik ok, amiért sem a 800-ason, sem az 1.2-esen nincs semmiféle gomba.Ha megszívom valami miatt és eldől, inkább sérüljön az idom, mint h a gomba miatt görbüljön ott valami konzol / váznyúlvány, vagy végigrepessze az elgörbülése miatt az idomot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Teasüti #101541 üzenetére
Te szerintem ne elemezz, te voltál az aki a saját háza / lakása előtt törte meg a vasat. **
Fotelből mindenki assziszi ő a Súmáher.** no offense tényleg.
Ma tekeregtünk egy méretesebbet legjobb haverral, BP - Tát - Dömös (...há nem volt lángos még ilyet.) - Esztergom - Párkány - nagyobb kanyar odaát - Letkés - Verőce Gyrosból lett sajtos buri. Na itt olyat láttunk amit nem szeretnék újra. Két horgász, mögöttünk ültek, nagyban osztották az észt, hogy mekkora csukát fogott az xy, tegnap a Dunából, vagy egy bő háromnegyed órát ott voltak csak addig amíg mi... ezalatt elfogyott két nagyobbacska pohár sör, és még az isten tudja mi, félidőben a pincér csaj ha nem 4x ordított nekik, hogy kész a rendelés egyszer sem. Már mindenki szakadt a kiülős teraszon....
Majd... felpattan az egyik, kevésbé talaj a 400-as Majára... kiáll vele, amolyan frédibéni sztájl, letámasztja persze a járókő és járda dőlésének irányába, majd kiesett az útra. Arrébb biceg, jön a járni alig bíró, vihogó (kőműves fogsort villantó) haverja, felszáll a Majára, fogja magát, tolockodásra emlékeztető mozdulatok segítségével hátra akrobatikázza magát az utas ülésre.... jöhet a hót józan sofőrünk ismét, haverarcot majd fejbe rúgva de átemelkedik a megdőlt szerencsétlen meggyalázott Maján... nagy horgászok ezután már mindketten a motoron, és elmennek a naplementébe.Btw... átérve és egy 50-60km-t bevágva a Szlovák anyaföldbe megint nem hittem a szememnek... járható utak, városban 50-nél senki nem akar letolni, nem jönnek a seggünkbe, nem állnak be a két motor közé ha nagyobb távot hagyunk... pedig csak a szomszédba mentünk megint.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #101544 üzenetére
Majd megmutatom hol tortent. Igen, palyan kulso iven korbemotorozok lassut, ha egyenesben eloz egy auto, elferunk harman, ez is megtortent nem egyszer. Autok kozott sem szivbajosan megyek, de ha az ivemen megjelenik egy auto, vagy telibeverem, vagy kimegyek. Max 10 meterem volt eldonteni mi legyen, de majd kepen berajzolom.
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #101613 üzenetére
nem volt olyan sok hely, nagyon mórickarajz: [link]
a zöld full kitakart mindent, nem lehetett olyan sokat előre látni, emelkedőről, viszonylag gyorsan és hirtelen jelent meg. fingom nincs hogy véletlenül, mert elmérte a kanyart és azért jött át, vagy telefonozott, "így szokta", passz. kettőnk között nagyjából 15 méter lehetett, ez a korlátlábak osztásából is számolható. a fehér oszlopok szerintem szintén 15.
volt már párszor, hogy megijedtem, de ez kivételesen tényleg halálfélelem volt. mázlim volt, és a porral pedig olcsón meg is úsztam -
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101627 üzenetére
Attól függ, hogy a bíróság elfogadja-e mint hiteles bizonyíték, azonban a felvétel manipulálható, így csak a bírón múlik. Tudtommal otthon ebben joghézag van, így tényleg a bírón, vagy a védőügyvéd ügyességén múlik a dolog. Nálunk nyugatabbon semmilyen bizonyító ereje nincs egy baleset esetén a dashcam felvételnek.
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #101627 üzenetére
Amilyen a magyar igazságügy... Nem akarom ragozni, mert nem ide tartozik, de egyszer megvádolták apumat súlyos testi sértésért, holott egy ujjal sem ért hozzá az illetőhöz. Ezt bizonyította az a videó is, amit a másik fél készített, vagyis saját magát buktatta le.
A hamis tanúzásért semmit sem kapott, csak a perköltséget kellett állnia.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- eFootball
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Horgász topik
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Milyen videókártyát?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen