-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #74473 üzenetére
Olyan, mintha belement volna egy giga cica kakiba.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Imy
veterán
válasz
runner 125 #74494 üzenetére
Igaz a 4 hengereseket forgatni kell, és gyengébbnek hat.
-
canniball
nagyúr
válasz
runner 125 #74549 üzenetére
Ezt én sem ismertem, köszi!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #74577 üzenetére
Ez jó cucc. Tesómnak vettem akkor én is, születésnapjára.
Most megyek feltesszük a közép állványt. Majd lövök képet.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #74577 üzenetére
Fogó nincs, csavarhúzó nincs így nem fullos ..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #74596 üzenetére
Tudsz Te ha akarsz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KrAt
veterán
válasz
runner 125 #74606 üzenetére
Igen, ezt én is a videón vettem észre, most kicsit használt (3k+ km) 10W40 van benne, ők elmondásuk szerint 10W50-et tennének bele. Majd következőre meglátjuk
Ami érdekes, hogy csak "tartós" nagyfordulaton / motorféknél csinálta..
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz
runner 125 #74664 üzenetére
Sportost akartam írni, gondolom kijavította a telefon. De az, hogy 240 kg., az egy dolog. Ha mögéd felül egy 70 kilós koma, akkor már szarul megy a VFR? Kétlem.
-
TommyNagz
senior tag
-
Polemius
aktív tag
válasz
runner 125 #74698 üzenetére
Most csütörtöktől. Mo-n is, meg osztrákoknál is.
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #74766 üzenetére
Még én se tettem el télire
Mike: köszi a vidit, nálam ugyan ez a szitu.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #74791 üzenetére
A generátor hűtés módosításáról láttam a képeket SM fórumon! Jól kitalálták
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz
runner 125 #74791 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ez már nem fogaskerekes. (VFR 800 FI 1998-2001)
Rosszul tudom?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
-Mike-
addikt
válasz
runner 125 #74807 üzenetére
Mégis mire íratnád át? runner 180?
-
válasz
runner 125 #74807 üzenetére
Akkor így már értem a mondandód.
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #74807 üzenetére
Persze, lecsengett nekem is egyből.
Fura, de aki megszokja a sok ismerős, fórumtárs nickjeit annak hiányzik a régi. Vagy csak én vagyok túl elavult gondolkodású?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Horvi
őstag
válasz
runner 125 #74832 üzenetére
Nem kellene megváltoztatnia a nicket visszamenőlegesen a postokban kb úgy mint az aláírásod?
Hello darkness, my old friend...
-
TommyNagz
senior tag
-
Horvi
őstag
-
Horvi
őstag
válasz
runner 125 #74959 üzenetére
Azt elhiszem, csak nehogy az legyen hogy elégtételt akar venni és kicsit megtol oldalról vagy megpróbál leszorítani vagy ilyesmi. Amilyen idióták vannak, elgurul a gyógyszerük ha meglátnak egy motorost aki el akar menni mellettük...
Hello darkness, my old friend...
-
HSM
félisten
válasz
runner 125 #75070 üzenetére
A képet viccnek szántam róla. Egyébként bőven elég lett volna leírnom, azt kész.
-
Tarill
őstag
válasz
runner 125 #75243 üzenetére
akkor úgy mondom hogy sok buffot kapott a korábbi szériákhoz képest,
ezekben már sok gyengébb dolgot módosítottak
-Mike-: mért kell bántani? :/
szerintem direkt húz titeket
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #75323 üzenetére
Nekem 110-es utazótempóval, egy személlyel 5l/100km, terepezésnél 5,5l/100km. Lehetne persze 4,9-et mondani, de az csak lélekben nagy különbség...
Persze fórumokon olvastam már sokszor, hogy 2 személy, 3 doboz, 4 liter. Muhaha...u.i.: mondjuk aerodinamikailag nem vagyok egy jó példa: 187cm, 100kg, megkavarodik a levegő mögöttem, és utána jön a 48 literes doboz még...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #75323 üzenetére
illetve úgy 10Nm nyomatéktöbbletet is ígérnek a grafikonok, ami alul nekem továbbra is hiányzik.
Burzsuj boxert kellett volna venni.
-
Something_
őstag
válasz
runner 125 #75336 üzenetére
Van egy régi HTC Sensation-öm, fel tudom ajánlani akciókamerának :-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #75315 üzenetére
Én is sokat gondolkodtam a power commander V-ön, a VFR-hez főleg a nyomatéklyuk miatt. Azt mondom egy 2,5m motornál 200k beleférhet ha tényleg annyit számít. De arra jutottam sajna nem.
Én végigolvastam az egész VFR ecu tuning topikot a vfr klubbon.
Majd fél nap volt. De minden hsz-t. És mindent összevetve arra jutottam hogy nincsen értelme.
Többen ajánlgatták a topik elején hogy ennyire jobb lett meg stb, de mindenki a saját szubjektív véleményével volt elfoglalva, padon mérve csak egykét motor lett. A régebbi power commandereket (értsd nem az 5-öst) többet kritizálták hogy nemlehet így meg úgy beállítani. Az 5-ös, ami elvileg a legújabb legjobb, az használható. Innentől a régebbiek felejtősek is. Használt meg végképp-
Volt vagy 3 ember a topikban aki végülis elment és beépíttette ago-éknál. Aztán írták a tapasztalatokat de kézzelfogható dolgokról senki nem írt, nemigazán éreznek különbsége máslett mintha itt jobb lenne cserébe ott nem... Aztán vannak azok akik visszajáró vendégek agoékhoz mert folyamat eldobja a beállításokat a rendszer. Anélkül meg mindjárt béka segge alatt van az egész addig amíg fel nem konfigurálják megint.
Ettől a fórumtól függetlenül több amcsi oldalon olvastam VFR1200 PC V-ös tapasztalatokról, és a legtöbb helyen azt írják hogy mintha ilyenebb, mintha olyanabb lenne. És hogy még állítgatni meg tesztelgetnie kell.Nah mindegy, sokat agyaltam ezen a dolgon mire arra jutottam hogy ha meg akarom szüntetni a nyomatéklyukat, akarok plusz 10nm-ert, akkor le kell cserélnem majd egy 2013- utáni verzióra.
Ánnyi.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #75419 üzenetére
A Ducatinál is van ilyen, bár ott kisebb a rendszám világítása, nem olyan bumfordi.
-
dellfanboy
őstag
válasz
runner 125 #75441 üzenetére
nah ne viccelj mar?
mi az h gatya? egy DUC terhalos csovazzal, elol hatul full ohlins+brembo parossal?,
vagy az uj mt10 ami gyorsvaltostul, elektronikastul egy szinte full r1 magas kormannyal idomok nelkul?
de az emlitett mt09-rol se irtak rosszat futomu, fek blokk teren... sot inkabb dicsertek minthogy szidtak volna.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #75441 üzenetére
Ezt hogy erted, hogy muszakilag gatya?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
mm89
őstag
válasz
runner 125 #75441 üzenetére
Én pont az egyszerűségét látom a legjobbnak benne. Semmi csicsa, csináltak egy k...ajó blokkot, de az csak úgy magában nem sok mindenre elég, ezért építettek köré egy fasza futóművet és ha már tervezés akkor adtak neki egy kis stílust. Igen, a lámpát a z1000 ről lopták..
A Z750 em 230 kg és 106 ló. Az mt meg 190 kg és 116 ló ráadásul 3 henger nyomatékosan tol. Király lehet!
Majd 1-2 év múlva lehet még tudom venni a régebbi szériát, bár az elsőkről még nagyon írták hogy túl nyers a gázreakció... Messze van az még.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Something_
őstag
válasz
runner 125 #75460 üzenetére
A nezettsegbol vetted a vfrt?
Jo sok helyre be kellett floodolnod a video linkjet
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #75457 üzenetére
muszakilag kb mind gatya - azt irtad, ez elegge sztereotipia
extrem kepek, nem tagadom. Nem vagyok szerviz vezeto, valoszinuleg hatalmas tapasztalata van a haversracnak, de ez a sarkos velemeny.
nezzunk akkor egy kicsit mindenhova, ne csak a ducatihozakkor enis osszedobok egy prezit gyorsan.
mivel most literes sportmotort szeretnek venni, elegge atneztem a kinalatot, minden tekintetben.
vegigneztem a honda vonalat, sc 28 tol, sc 59 ig, ktm rc8 at, kawa vonalat zxr tol zx 10 ig. kivancsisagbol a ducatikra is raneztem.atolvastam az osszes motorrad sportmotor 50 ezres tesztet, az olvasoi levelekkel egyuttveve. (nem kis munka volt).
irtad valamikor, hogy mikor fog a honda vegre egy update megbizhato sportmotort csinalni vegre, nem ugy mint a tobbiek. Akkor a demagog kerdesem az lenne: a honda mikor csinalt megbizhato sportmotort?
maga a kerdes egy markaszimpatizans paradoxon. eppen ezert epitsuk erre az elkovetkezendo osszehasonlitast, mivel annyi jot hallottam errola markarol, utananeztem.Sc 28-33-44-50. 50 ezerig java resze atesik fesszabalyzo cseren, es generator cseren. elektromos problemak. Amugy a legtartosabb konstrukcio a 28. tobbet latok a mobilen 50-60 ezrrel az orajaban.
ezekben az idokben meg nem ismertek a vegeselem elemzest, igy inkabb tobb anyagot raktak mindenhova, mert nem rendelkeztek annyi tapasztalattal mint ma.
zsanerben vele zxr 750 szenvedett szelepbeejtos problemakkal, az otszelepes yzf 750 pedig ette az olajat, es a fektarcsakat a hatdugos tokicoval. manapsag ezekben min 40 e km van egeszen 60 ig erdekes modon.954. blokk torik a villa bekotesi pontoknal, es a hengereknel. az egyik kozeli baratom is blokkcsereset vett, aminek mindket elso fektarcsaja kuka volt vetemedes miatt. valto ugyanugy el tud szallni, mint az egyidos R1 nel, vagy kawaknal. generator alloresz ugyanugy gyenge pont a yamahanal is. a gyari loero adatokat messze a legjobban alulmulo motor a 954. kesobb kiadott errol egy tajekoztatot a honda, miszerint, ez egy utcai motor
egyebkent nagyon kellemes volt vele menni, 330 as tarcsak, jo fekbetettel nagyonjo fek, a futomu is kellemes meglepetes, nem puha az elso rugo, ahogy rengeteg japannak, jo motornak tartom.itt van meg a zx 10 es. 175 lovat tud mar 2005 ben, az oninditojat generatorkent hasznalja, ugy, hogy ketszer annyit forog, mint a fotengely. az elso 04 es evjratokban ez gondot is okozott, kesobb 05 ben javitottak.
50 ezer utan szetszedve egy fantasztikus motor. nagyon megbizhato sportmotor ellenere. nehany tipusnal a blokkfelfogato pontok repednek manapsag, az elso felni ontvenye elreped.sc 59. Bevallom szemezek vele. Egy gondolat, hogy van mar otthon ket ketutemum, biztos akarok, egy harmadikat?
sajnos a motorrad csak errol az egy sport hondarol keszitett 50 ezres tesztet.
az ujsag nagyon jo szinben tunteti fel, de nezzuk meg, milyen allapotban van a blokk 50e utan.
az 1es hengerben 28% veszteseg? azaz 7,5 os kompresszio?
az osszes kipufogo szelepvezeto kikopva? az osszes kipufogo szelepulek elverve es tomitetlen?
az osszes szivoszelep rugo cserehataron?
nezzuk az olvasoi leveleket:Franz irja, hogy nagyon megbecsuli a blade-et, csak utcan hasznalja melegen.
azonban. lassan aggodik, mivel ezeket csereltek a motoron: vizcsobilincsek, az egesz kuplung, vezermutengelyszenzor, kipufogo, vezermulancfeszito (18000 kmrol beszelunk)nezzuk Rrainert. 0.9 liter olajfogyasztas 1000 km en
kovetkezo olvaso 1l /1000 km. kesobb irja, hogy lathatoan keket nyom a kipufogobol 16000 km utan.
tovabbi problemak a rossszul megedzett fotengely, ami lefogazodik, a kuplungkosar, a maladozo hengerfal.
egy olvasoi level 3 honapos varolistarol ir a szervizben a vadonat uj motor atvetele utan nem sokkal.versenykorulmenyek kozott kispataki sc 59 eserol beszelt Bregyo, megneztek, annak is malik a hengerfala, illetve rengeteg bajuk volt a befecskendezessel.
kijelenthetjuk ahogy a kawa 2005 ben egy jobb motort osszehozott ugyanennyi loerovel, ha a megbizhatosagot nezzuk.akkor nezzuk a panigale 50 ezres tesztet.
4%-4% veszteseg ennyi km utan a hengereben. ez eleg derek. henger dugo rendben. hajtorud csapagyazas gyari erteken. szelepulek beepitesi mereten (!) a desmo alatalaban kimeli a szelepet, ezt a multistrada 1200 nal is eszrevehetjuk.
szelepvezetok boven jok.
anomaliak a teszt alatt:
tobbszor elromlott a kipufogoban levo pillangoszelep, volt lancszakadas, illetve trafo azas, es elhagyta a hatso fektarcsa csavarokat is, fokozatszenzor csere.
(igen a videoban a masodik legmegbizhatobb motor egy harley a cbr 600 f utan)hat azert ezt az audi panigalet, sem a multistradat nem neveznem betegagynak.
szeretnek meg nehany dolgot hozzatenni, hogy arnyalt legyen a kep.
az, hogy egy motor mennyi olajat fogyaszt, ha jo allapotban van a gyuruk elofeszitettsegetol fugg. minel kisebb az elofeszitettseguk, annal jobban atereszti az olajat, benzint, de annal kisebb az ellenallasa is. versenymotornal ez bevett szokas.
minel kisebbek a szelepvezetok a szivocsatornaban, annal stabilabb, orvenylevalasmentes a gazoszlop a szivocsatornaban, tehat megtobb teljesitmeny erheto el vele. ugyanugy alkalmazott modszer a versenysportban. az sc 59 nek a legrovidebb a szelepvezetoje, ezert kopik szarra is annak rendje es modja szerint.
tehat. ugyanigy megvan az oka, hogy miert esik ki a hajtorudja egy 205 loeros 1200 kobcentimeteres v2 es motornak? raadasul versenykorulmenyek kozott? es mind ilyen?v2 bol ennyi loerot senki nem nyomott meg ki. a technologianak eros hatarai vannak. untathatnalak reszletekkel, de erre a motorra nem lehet azt mondani, hogy szar.
velemenyem szerint a panigale a top a sportmotorkerekpargyartasban, de amig nem keresek havi 20 ezret nekem sem kene. nem vagyok markabuzi, de az alapjan amit tudok rola, ez a velemenyema "kedvcsinalorol" a bmw s srac jut eszembe, aki a hahun irta le hogy mennyire szar az s 1000 rr. ez teljesen ugyanez. Lathatod, hogy meg sornegybol is nehez kihozni ezt a loerot 50 -60e km ig, nem hogy v2 bol. az emberek el vannak tevedve.
a motorrad cikkben is irja hogy a panigale 24 000 km es szervize 1500 eurot kostal. ennek az embernek 600 as sornegyet kellett volna vennie, es nyugodt lenne a lelke. de ne hasonlitsunk almat a kortehez.sztereotipizalni mindig a laikus fog, mert nem lat bele, hogy milyen tervezesi problemakkal kell szembesulnie egy adott modellnek egy bizonyos teljesitmenynel.
a hasznalat modja megint egy hatalmas tenyezo. egy sportmotorral is meg lehet tenni tobbszazezer kmt, ha ugy hasznalod, mint a turamotort, es a turamotor is 50 ezret fog elmenni, ha egyfolytaban nyelezed.
nincsenek csodak.
az 50 000 es teszteknel emlekeim szerint ket motornak lett baja, az s 1000 RR nek, es a ktm rc 8 nak.
a ktm nek ketszer konyokolt ki a hajtorudja.
a ktm ezt az 1190 es blokkot annak idejen 180 loerore tervezte, es 155 el adta ki elso szeriaban.
hatalmas tartalekok voltak a blokkban, azaz nagyon megbizhatonak kellett volna lennie, de az elso szeriaba hiba csuszott. a fejlesztesnel 50 blokkott robbantottak fel.
mobile n vannak 45-50 e km el is, peldanyok, tehat a beszallitoi minoseghullamzas az osszes markanal belerondithat a kepbe. es honnan tudhatod, hogy mikor talalkozol ilyen motorral?ez nagyon osszetett kerdes, es kijelenteni csak igy valamit szerintem sztereotipizalas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz
runner 125 #75549 üzenetére
De az is lehet, hogy megpróbálták jól megcsinálni, mint ezt.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #75642 üzenetére
Igenam, de a labtarto felhajlik, a sztender nem
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #75645 üzenetére
Egyertelmu.
Meg igazabol leszarhato, h van rajta kozepallvany, vagy sem. A puha rugos sporttura-tura-naked motoroknak amugy is osszeul a kanyanyarban a rugoja, tehat a labtartot mar kis sebessegnel is le fogod rakni, nagyon hamar leer.
Aki meg sportolni akar, az meg leveszi. Tobb sebbol verzik amugy is sportolashoz egy utcai motor, nem ez lesz a legnagyobb problema.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
runner 125 #75677 üzenetére
iGo-n kívül van rá más lehetőség?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
amdk7
aktív tag
válasz
runner 125 #75677 üzenetére
Menne a like, ha lenne.
A többieknek:
Egyébként konkrétan az xRider-ről kért véleményt a kolléga, amire a sajátomat le is írtam.
Nem értem, hogy jött ide egy teljesen más verzióval való összehasonlítás?! Jah, hogy a gyártó ugyanaz? Akkor jelentem, a yamaha aerox R egy rakás kaka, mert nem gyorsul úgy, mint a yamaha R1
- pedig itt nem csak a gyártó ugyanaz, de még R betűk is vannak a típusnevekben.Jó, ne gyerekeskedjünk.
Én max. 35eFt-ért veszek egy számomra elfogadható navit, akinek meg mások a határai, az vegyen 100eFt-ért.
De ne haragudjatok, hogy leírtam a véleményem.Jöhet az olaj és az ABS téma.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Francia91
veterán
válasz
runner 125 #75692 üzenetére
Nekem a kormányon van a töltő, esőben is bátran használhatom töltésre
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #75692 üzenetére
Talán ha vízszintesen pl a belső oldalidomba van beépíteve + a bedugott töltő/bármi kap egy kis szigszallagot, hogy amikor be van dugva passzentosan illeszkedjen talán nem lesz baj. Nálam így van megoldva 3éve és rozsdamentes az ajzat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
runner 125 #75722 üzenetére
Az oktató folyamatosan le akart beszélni minket az idei motoros vizsgáról és azt mondja, hogy várjunk tavaszig, de mi meg akarjuk csinálni most.
Eleve meg volt beszélve, hogy extraóvatosan és lassan megyünk és nem megyünk olyan helyekre, ahol rossz az út, sínek vannak vagy sok a csatornafedél. Amikor elindultunk még csak kicsi eső volt, ami közben váltott havazásra, ahol addig jártunk ráadásul el is olvadt azonnal.
Ott éppen egy kevésbé használt útra kanyarodtam volna rá, ahol visszamehetünk a telephelyre, onnan csak egyenesen kellett már menni, de pont az utolsó kanyarban így sikerült.Szóval én nem varrnám az oktató nyakába.
Ha már a szituáció kialakulásáért kellene a felelősséget vállalni, akkor azt én leszek kénytelen, mert felnőtt emberként úgy döntöttem, hogy én még most le akarok vizsgázni és nem felel meg nekem márciusban.22-én megyek egyébként, akkorra 10 fok feletti időt jósolnak.
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz
runner 125 #75722 üzenetére
Hivatalosan november 30-ig lehet oktatni és vizsgáztatni. Valaki csak a dátummal foglalkozik, valaki az időjárást is nézi.
Én ősszel jártam rutinra, november 29-ikén vizsgáztam (4 éve), de csak hideg volt, eső, hó és jég nem. A forgalmat következő nyáron csináltam, de pl ha esett, az oktató megkérdezte, hogy menjünk-e, vagy tegyük át száraz időre. Tehát volt benne ennyi, hogy érdekli a tanuló véleménye is.
/Természetesen én mondtam, hogy menjünk esőben is, tudnom kell motorozni, ha esik is/
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #75751 üzenetére
"Tavasszal megy fényezőhöz."
A dobozok vagy a vas?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #75755 üzenetére
Tudom, ezért is írtam
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
#79335424
törölt tag
válasz
runner 125 #75876 üzenetére
Nekem már csak a forgalmija van meg (valahol) egy 150/2 -nek. Abban az a kunszt, hogy az én nevem van benne mint első, és egyetlen tulaj. Kár, hogy a gép már nincs meg hozzá.
-
Chrys_
addikt
válasz
runner 125 #75876 üzenetére
Miért is lenne gáz? Nekem csak egy MZ, semmi több. Sosem volt hozzá közöm, és őszintén szólva nem is tetszik.
-
Francia91
veterán
válasz
runner 125 #75907 üzenetére
+1
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #75907 üzenetére
Sajnos nekem kimaradt az életemből az MZ. De ami késik nem múlik
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Chrys_
addikt
válasz
runner 125 #75907 üzenetére
Írhatod, de akkor is hülyeség...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óra topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Projektor topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!