Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Az hogy tudsz motorozni nem egyenlő a rutinnal.
A rutin a forgalomhoz kell és az adott helyzet helyes felismeréséhez. A motorozási tudás, pedig a helyes kivitelezéshez.Én azt javaslom, vizsgázz le. Ott lesz lehetőséged motorra is űlni. Most már lrgalább 600ccm-es az A korlátlan oktató motorja. A vezetési órákon el tudod dönteni kb mekkora gép az amit el tudnál képzelni magad alá.
A robogóról alkotott képed nem helyes. Egy Maxi robesszel is le tud gurulni a gyógyszer, és igen tud meglepő is lenni
Vannak előnyei és hátrányai is. Ki kell próbálni mert lehet róla beszélni, de a próba után lehet igazán érteni miről van szó.
Kis ccm-es motornál, a váltási szám magas!!
A kisebb súly miatt, kis sebességnél könnyebben kezelhető, de ha nem csak tötyögés van akkor a nagyobb tömeg sem probléma már. Kezelési tudástól függően.
És itt még csak teljesítmény, méretekről van szó. A kialakítás típus még szóba sem került. Szóval vizsgázz, űlj fel minél többre. Még ha nem is tudsz vele menni, a testhelyzet is sokat számít, és azt már állóhelyzetben is kipróbálhatod
Aztán ha van egy fátyolos elképzelés, akkor lehet évjáratokat nézegetni meg ilyenek: Persze a Honda sosem romlik el -
pityaa23
senior tag
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Én is most fogom csinálni az A korlátlant. Talán 10 éve motoroztam utoljára Babettával. Na meg persze az a délelőtt robogóval, amíg levizsgáztam A1-re. Azt viszont tudom, hogy amint meg lesz a jogsim és úgy alakulnak a dolgok, hogy veszek motort, egy 600-as Hornettel fogom kezdeni. 29 éves vagyok és én is szeretnék még élni, de szerintem fejben dől el mennyire csupálod neki, neked kell eldönteni, mit vállalsz be és mit nem. 750-es motorral fogok tanulni, de nem vagyok beszarva.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Pontosan a te helyedben voltam 4 évvel ezelőtt. 25 évesen.
Motoron sohasem ültem, megcsináltam az A-s jogsit, és vettem egy naked 600-ast. Majd elmentem veztech tréningre is.
Nagyon megbántam volna ha kisebbel kezdek, de nagyon nagyon. Számomra ez volt a tökéletes kezdőmotor.
Nem eszeveszett erős, de nem is olyan gyenge hogy 1 év alatt megunjam. Én senkinek nem ajánlanék 600-asnál kisebb kezdőgépet.
Ha meg nemtudsz ésszel közlekedni (húzod neki mindenhol ahol kell ahol nem) tökmindegy mekkorát veszel csúnya vége lesz. Én alapjábanvéve óvatos motoros vagyok. Ennyi. Remélem tudtam segíteni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz Teasüti #32161 üzenetére
27 vagy 28 évesen kezdtem el motorozni, addigra engedhettem meg magamnak. nagyjogsi pipa, kapásból 600-as sor4 és safety-hungary tréning. kérdezz bátran, végigcsináltam vagy 4-5 tréninget náluk az alapoktól a haladóig mindent az évek alatt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Ha a Honda VTR250 az álmod, vegyél olyat. Szerintem egy 250-essel már bőven el lehet motorozgatni kezdő szinten, forgalommal tudod tartani könnyedén a tempót. Viszont nem tudom ezek milyen árban mennek de túl nagy pénzeket ne költsél rá, ha megtetszik a motorozás, pár éven belül úgyis cserélni akarod de tanulni bőven jó. Félig meddig igaz, hogy majd a nagy A tanfolyamon megismerkedsz nagyobb vasakkal de úgyis csak gyök 2-vel fogtok menni többnyire a városban, szóval kb. kóstolónak jó.
Védő felszerelésről ne feledkezz meg, legalább egy közepes minőségű öltözetet állíts össze, akár használtból, több múlik rajta mint hogy most 125 vagy 250 cm3-t veszel.
Családodra meg ne neheztelj, féltésből mondják de 25 évesen már azért hadd te döntsd el, hogy mit szeretnél.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Annyit tennék hozzá, azon kívül, hogy a 250-et simán bevállalnám*,
hogy a robogó NEM része a "szamárlétrának"! Másra van... Mi több,
nem tudom, hogy édesapád mennyit motorozott (szvsz nem sokat),
de a segédmotorkerékpár balesetveszélyesebb is a városban! Mert
nem megy elég jól, letolnak, eltaposnak - azt felejtsd el szerintem...Ahhoz meg, hogy egy maxi is "meg tud viccelni", egy sztori: a Safety
oktató, miután végigtolta a napot az ezredes nyergében, úgy eldobta
az SH300i-t, mint annak a rendje. (Ha nem mosogatta volna utána a
vérző könyökét a falikútnál, azt is mondhatta volna, hogy direkt volt.)*: még 5 évvel ezelőtti fejemmel is. Bár én eleve robogót akartam.
Le is lettem b*szva az oktató által - volt egy eladó sor4 600-asa, na!
Lehet, ha az elején 250-es Maját veszek, még most is azt hajtom, és
gazdagabb vagyok ma párszáz K-val - ehelyett "tapasztalatom" van.
(Meg egy 180-as Majám, amit lassan eladok + egy 400-as Madison.)Szerk: féltésről meg annyit, hogy bringázol a városban. Akkor? Annál
a motorozás kb. 1 nagyságrenddel veszélytelenebb, mert felveszed a
forgalom ritmusát, és a forgalom teljes értékű résztvevője vagy. Oké,
vannak balfaszok, akik szerint nem, és szívatnak, de az a ritkább. De
a bringást mindenki leelőzi. Az meg a pirosnál mindenkit vissza, stb.
Messszire vezetne az autós-bringás ellentét, de mindkettőt ismered.A döntést meg 25 évesen, saját keresettel neked kell meghoznod.
Ha van egy álomgéped, amit meg is tudsz venni, én azzal kezdenék.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
.mf
veterán
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Mint látod, pont ez a téma.
25-26 évesen, semmilyen előzetes autós-motoros tapasztalattal, nekikezdtem első jogsiként az Ak-nak, majd amint meglett a jogsi, egyből mentem is Honda vez-tech tréningre, Safety 1. Utána gyűjtöttem a felszerelés, s csak miután már bukó, bőrruha, gerincprotektor, kesztyű is volt, akkor mentem motorokat nézni.Fokozatosság: első motorom (és egyben első járművem) egy 600-as sportgép 112 lóval.
Ennek ellenére még élek. "Fejben dől el", kell megfelelő mentalitás, óvatosság, tisztelet.
Az első 10k km (közút + időnként pályázás) után visszanézve tűnődtem ugyan, hogy hogyan úsztam addig meg olyan kis tudással... szóval kellett annyit motorozni, hogy valamennyi tényleges rutint összeszedjek.Csinálnék-e most valamit máshogy?
Igen: vettem volna kezdésnek egy ~250-es endurot, amit nem féltek elejteni, s azzal többet gyakorolni, alaposabban megtanulni motorozni -- korábban és egy biztosabb rutin lett volna meg. Utána / mellé jöhetett volna a 600-as sportgép.250 már egy jó belépő. De egy 600 sor4-gyel is lehet kezdeni, ha az ember ésszel használja.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
DigitXT
nagyúr
válasz Teasüti #32174 üzenetére
Az megvan, hogy a robogó nem attól robogó, hogy ~3 paci keréken, és 50 ccm?
Kevered a segédmotorkerékpárral, amit egyértelműen hagyj ki... (Pl. Simson.)
Más kérdés, hogy ha "motor-motorba" vagy beleszerelmesedve, akkor egy maxi
sem alternatíva. Picit másképp is kell amúgy vezetni őket: nem része a tanulási
fázisnak, mint írtam volt. Ha bringázni tudsz, akkor a segédmotorkerékpár SEM.vendingo: én nem tudom, túrára mennyire kell megpakolni/dobozolni, de azért
egy nagy Burgman hadd ne jöjjön zavarba, amikor az ülés alá bekukkantasz.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Yoshida
aktív tag
válasz Teasüti #32174 üzenetére
Teasüti: Nekem azt mondta az oktatóm, hogy már a rutin vizsga ha megvan, lehet menni az 1. szintre a safety-sekhez, így a forgalmi vizsga előtt már túl vagy egy tréningen.
Nem akarom reklámozni, de a safety-n keresztül jelentkezve az egyik motoros iskolához, az első eseményt fél áron megkapod, ha egyből a jogsi után (illetve ugye akár előtte is) elmész. (még a vizsga előtt le kell fixálni az időpontot, és talán be is kell fizetni előleget)
Én ezzel tervezek élni, de még csak a kresz van meg, amint jön a jó idő, megyek vezetni végre...Bár kicsit parázok, hogy a rutin vizsga "tudás" kevés lesz a safety-hez, de ha így lenne, akkor nem ajánlanák
(szerk: közbe látom hogy nem pesti vagy, akkor ez a kedvezmény kilőve.)
Ezt láttátok már? Az adrenalintól ő is felpattant, de akár még csonttörése is lehet...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Teasüti #32182 üzenetére
Miért? Vezetéstechnikai tréning, közútra nem mentek. Motorkezelésről
szól. Igazából hasznosabb lenne, ha az lenne a rutinvizsga anyaga.
Köze nincs a "kézifékes fordulóhoz", az nem a normál vezetés része... Ha
ilyen rally felé kacsintgatsz, akkor van dirt bike tréning, ott dobálhatod.Félreolvastam: kézifékes indulást írtál... Attól még a fenti ül. A forgalmi
vizsga a közlekedési ismereteidről szól, elvileg a "rutin" után már az autó
motor alapvető kezelése nem szabad, hogy gondot okozzon. Zárt pályás
vezetéstechnikai tréningen való résztvételhez semmi vicceset nem látok
abban, hogy elfogadják a rutinvizsgát, és nem a plasztikkártyádhoz kötik.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
veterán
válasz Teasüti #32174 üzenetére
Mint már írtam nekem az első vasam egy 250-es burgonya volt. Felavatás képen egy 900Km -es túrával kezdtem RT- LT- meg minden, ami túra motor csak lehetett a csapatban . Egyedül cuccal, 90-100-as tempóval tartottam az iramot. Sajnos a Magyar utak ebbe bele csúnyítanak. Nem fog zavarba jönni egy kis balatoni motorozástól . És ne vond össze a moped kategóriás robogózást a maxi vasakkal. Olvass el pár tesztet, már csak a megítélés miatt is érdemes . Ezeknek egy nagy ellenségük van a MAGYAR aszfalt vagyis ami helyette van.
Én nem vennék elsőnek öltözéket Veszel egy szép kezeslábas bőrrucit aztán beleszeretsz egy plexis túravasba, és ott gyullad rád az egész cumó , de lehet fordítva is. Meg van a cordura ruházat és a sport motornál kötsz ki, és pálya szerelmes leszel, oda meg bőr kell
Szóval keresgélj, olvasgass, nézegesd a motorokat, melyik tetszik, melyik milyen, mi az előnye hátrány, milyen fajta motorozás érdekel. Nehéz elsőre jó vasat venni, és megtalálni az irányt. Főleg 27 évesen (Nem lenézés, ne érts félre)
Én ha akkor kezdem e,l tuti lett volna sport gépem, meg minden, mert a változásokat követtem volna.
De ez én vagyok. Mindenki adhat tanácsot, de olyat nem fogsz kapni ami rád szabott!!!
Mert neked kell döntened, neked kell megélned ezt az egészet.
És megint csak ismétlem magam, nem az a lényeg min ül, hanem az hogy ki ül rajta.
Vagy személyre szabottabban, mindegy min, a lényeg, hogyan ülsz rajta. -
kcsa
veterán
válasz Teasüti #32174 üzenetére
"Kinőttem már abból a korból, hogy robogózni akarjak na. Ha már motor, akkor "nagymotor"."
Megszólítva és sértve érzem magam (na jó, nem )
Mit szóljak az 500as robogómmal? De látom DigitXT kolléga is bejelentkezett a 400assal De egy SW600 is tud meglepetést okozni így 50 lóerő felett
szerk.: amúgy pl. CBF250-el nem tudsz mellélőni - barátságos, a veszélyes fogalmát hírből sem ismerő jármű. Ezekkel is kinyírhatod magad (bringával is), de kisebb eséllyel mint sornégy600al
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
TommyGun
őstag
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Én PL mielőtt elkezdtem a jogsit XT660-at akartam venni, évekig gondolkodtam hogy XT660om lesz ha tudom hova rakni, vagy VStrom...Aztán felültem mindkettőre és mégjobban akartam őket, aztán haverom burgmanját meglátva mekkora böhöm disznó, és kipróbáltam tudtam hogy ez kell nekem, tohonya böszme fotel ami 6 alatt van százon és csudijó vele túrázni nézelődni, és annyira be lehet dönteni hogy néha dobogókőn elszégyellik magukat a speed huszárok is
Szóval érdemes mindent kipróbálni, én évekig XT660-on képzeltem el magamat, aztán tessék.
Nincs kizárva hogy idővel átülök másfajta motorra, sőt, nem zárkózom el semmi elöl de egyelőre maximálisan szeretem a gépemet és nem bántam meg hogy mégsem real motort vettem"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #32374 üzenetére
Te, az esetleg hogy kikerülöd őket?
Amúgy egy biciklin leszakad a veséd, egy 600-as nakeden, érzed, de nem veserázós, csak dolgozik a teló.
Egy mégnagyobb gépen, mégkevésbé érzed őket. Óriási különbségek vannak."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
válasz Teasüti #32382 üzenetére
Hát sztem itt nekem van a legkisebb ami téged érdekel kategóriából. 4,5 - 5L-ből eljárok. Sztem 4.5 alá is lehetne nyomni, de az öreganyós tempó. Olaj nekem 5000km-enként kell 2.9L + olajszűrő. Ez kijön 10k-ból bőven. Meg talán a gumi ami fogyó tud lenni. Az 27k-ból megvolt szereléssel. Majdnem a legdrágább van rajta. Előre valamivel olcsóbb. Minél gyengébb a gép és minél békésebben jársz annál többet bír ki.
Szerintem ezt így felesleges kérdezni, mert mi van ha féktárcsát kell venned? Az súlyos pénz, igazából minden horror árú ha bele kell nyúlni. Ha csak benzin meg olaj kell bele az a legolcsóbb felállás.Biztosítás nekem 8k körül van, de majd emelik a baleset miatt. Átírás stb 35k-ból megvolt, mert papíron csak 25Kw-os. Régi nevén súlyadó ~6k.
[link]Drága játék a motorozás. Akárhogy próbálsz okoskodni.
[ Szerkesztve ]
-
teppik_amon
tag
válasz Teasüti #32382 üzenetére
Szia
van egy pompás alkalmazásom, amiben vezetek minden költséget az autóra, motorra. (tankolás, szervíz, alkatrész, stb)
650es DL, 78000 km-el (14000 el vettem ) 3és fél éve van vezetve a statisztika.
Gyengébb idegzetűek ne olvassanak tovább!3ésfél év alatt majd 800ezer forintot költöttem rá.
Napi 608 forintomba kerül a jármű
Kilómétere 25,7 Ft
Napi átlag táv: 23 kmamióta vezetem a statisztikát 30132 kilómétert tettem bele.
Átlag fogyasztás 4,516 Min 3,79 max 6,73Az alkalmazás pedig az aCar nevű program, ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Teasüti #32382 üzenetére
BMW F650CS, 5.5 éve van meg, 96000km-t mentem vele, az első pillanattól írom a költségeit és a fogyasztását. Átlag fogyasztás 2.98l/100km (nem a megszokott "motoros" típusú közlekedéssel), télen több, nyáron kevesebb. Karbantartás összesen 1.280.000ft-ot tett ki mindent belevéve (gumik, szíjhajtás és titokzatos okokból elgörbülő féktárcsák adják a legkomolyabb alkatrész-tételeket), ez 13.59ft/km. A 3 literes fogyasztás 420 forintos benzinnel 12.6ft/km-t ad. Bürokrácia (adó, biztosítás, műszaki) 184500ft, 1.92ft/km, mindösszesen 28.11ft/km.
Ami még rájön: Vételár ezen a távon 10.89ft/km-t számít. Ruhára 234 ezret költöttem, ami 2.44ft/km.
-
polimorf
tag
válasz Teasüti #32697 üzenetére
Én amint megkaptam a jogsit rögtön utassal motoroztam és azóta is magam nagyon ritkán megyek bárhová is. Tehát én utassal tanultam meg motorozni és nem volt benne semmi pláne. Először volt egy eset amikor ellentétesen dőlt mint én és majdnem kiegyenesítettük a kanyart, akkor megálltam és megbeszéltük, hogy ha nem tud velem dőlni akkor ne csináljon semmit csak dőljön neki a háttámasznak a többit majd én csinálom. Azóta is így motorozunk és azóta minden ok. Indulás előtt beszéljétek meg, hogy mi az utas dolga aztán nem lesz semmi gond.
Nem kell félni az utas szállítástól!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Teasüti #32731 üzenetére
Bocsi, nem vettem észre.
Ilyen öregembernek mint én már nincs annyi ideje, hogy őstag lehessen.
Mire őstag leszek már lovak fognak legelni a síromon.
Már egyre többet gyakorolom a koporsóba fekvést, meg a gödörbe ugrást, hogy az utódoknak már ezzel se legyen gondjuk.
Kit kell lefizetni egy egyedi saját fotós avatarért?[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #32740 üzenetére
A törvények ugyanazok csak a bicikli 10kiló a motor meg legjobb esetben is15x-öse. Igen biciklit kikorrigálod, motoron sokkal nehezebb megcsinálni mert a testsúlyoddal sokkalkevésbé tudod befolyásolni mint a biciklit. Emiatt ha blokkol akkor nagyeséllyel ki is csúszik. Persze ha profi vagy meg lehet fogni de nemhinném hogy ennek hamar a mesterévé lehet válni. Ergo ABS segít.
Most nyugodtan leszólhattok hogy balfasz vagyok meg abs nélkül is meglehet oldani mindent, de megnézném éles vészhelyzetben 10 mototosból hány tud megfogni egy kicsúszó első vagy hátsó kereket...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz Teasüti #33199 üzenetére
Bal kéz kuplung, jobb kéz fék, és a teljes megállásig és lábletételig szépen üresbe vagy 1-esbe váltás?
Elinduláshoz jobb láb hátsófék tapos, kuplung, egyes, kisgáz, szép lassan engeded fel a kuplungot (csúsztatod), amíg az el nem kezd fogni, ekkor a hátsóféket is elkezded engedni felfelé.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Pocee
senior tag
-
válasz Teasüti #33202 üzenetére
Miért ne tudná? Sok motoron elől jobb a fék mint hátul.
Amúgy a technika: megállsz, ha tudsz előre tervezni akkor szépen leváltasz 1-esbe menet közben, bal lábra döntöd a motort és taposod a hátsó féket miközben kapaszkodsz a kuplungba. Ha nem volt időd akkor megállsz, kapaszkodsz az első fékbe és berugod 1-esbe majd a kuplungot behúzva szépen átállsz hátsó fékre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
válasz Teasüti #33202 üzenetére
Nem, az elso fek nem fogja megfogni visszagurulast. Legalabbis nem tul hatekony, pont annyira nem, mint ugyaltalaban a hatsofek eloremenetben. De egy emelkedon a hatsofek csodakat muvel.
Masik, tipp, amit terepezeskor olvastam. Ha terepen egy emelkedon lefullad a motor, akkor lehet, jobban jarsz, ha visszarakod egyesbe, leallitott motorral szepen, lassan a kuplunggal jatszva visszagurulgatsz az emelkedo aljara, es ujra nekiindulsz az emelekdonek. Persze egy vizsgan ez nem a tuti receptVezsfekezesrol, visszavaltaskor pedig az a helyzet, hogy a veszhelyzeteket a vezetestechnikai treningeken mindig ugy tanitjak, hogy az elso az, hogy kuplungot behuzni. Mindezt azert, mert boven eleg kinlodni azzal, hogy a veszhelyzetete megoldd, ne kavarjob be meg az is, hogy esetleg egy leblokkolt hatso kerek miatt lefullad meg a motor is, mert akkor tuti aszfaltkaristolas lesz belole. De ha vegig be van huzva a kuplung, akkor legalabb innen nem erhet kellemetlen meglepetes. Ha viszont elore tevrezett a dolog, akkor ugyis ra tudsz keszulni, mikor fekezel, es valtasz vissza. De megallaskor ugyis kuplunngal allsz meg. Ahogy autoval is, meg akkor is, mert nagyon ritka az, hogy megallas elott hosszasan gurulnal uresben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Teasüti #35533 üzenetére
Érdekes kérdés ez a ruházat az iskoláknál. Nekem eszembe sem jutna még maszkkal sem felvenni olyan bukót amit ki tudja előttem kik és milyen helyzetben hordtak és ugyanez igaz a kesztyűre és a csizmára, de leginkább utóbbira, is.
Az meg, hogy varráshibás a csizma amit vettél az meg arra utal, hogy nem nézted meg vásárlás előtt kellőképpen. 50k-ért elég nagy a választék már szerintem, nem ártott volna több mindent felpróbálni esetleg és a pénztárhoz fáradás előtt átnézni. Ha meg neten rendelted akkor van 8napod elállni a vásárlástól.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #35533 üzenetére
Az elasztán egy nyúlékony szövet anyag, gondolom ez annak valami marketing neve. Gerincvédőből (meg úgy minden más védőfelszerelésből) vedd a legjobbat amire még van pénzed.
A Forcefield cuccok minden tesztben jól szerepelnek, szerintem a bőven ajánlott kategória viszont meg is kérik az árát. Még a Knox protektorait is megnézném, nagyon benne vannak a témában. Ezekről mind találsz mérési eredményeket (összehasonlítási alapnak legalább jó). Persze van még millió márka, tengernyi a választék csak pénz kérdése. Viszont az olcsóbbak/noname-ek (gondolom én) a komfortra nem nagyon gyúrnak rá, azért az sem mindegy ha egész nap abban bóklászol.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
canniball
nagyúr
-
válasz Teasüti #35554 üzenetére
A kedvezmény ellenére is élhetsz a szavatossági jogaiddal, amennyiben hibás a termék kérheted a cseréjét. Nem nagyon ismerem Pécset, de ott a Motobox, ZozoMoto/Motozozo érdemes lehet megnézni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
válasz Teasüti #35662 üzenetére
Előzetes vizsga címszóként szokták ezt bekérni autóknál. Igaz ott szokott lenni 6k körül, ahol eltörpül a ~ 20e körül díj mellett.
Amúgy ez most tök új, hogy motorra 3500 ft a műszaki, ez így tök korrekt ár az autóhoz képest.
Plusz ahhoz képest, hogy a 250es robogóra valami 15e az eredetiség vizsga átírásnál[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz Teasüti #35817 üzenetére
A 3-as ugye sima fout,1x1 egy sav. Elottem ment egy auto,se szemben,es mogottunk km-es korzetekben sehol senki,elozesbe belekezdtem 110-120 kornyeken,egyszer csak elkezd balra kanyarodni,nekem pedig meg jobbra sikerult elmenekulnom.Valoszinuleg egyebkent az ut masik oldalan allo kurvahoz igyekezett,nincs mas magyarazat miert vett hirtelen ekkora fordulatot.
Give me your cum,bull!
-
-
Dexar007
veterán
válasz Teasüti #35828 üzenetére
Lehet igazad,van es az volt a gond,hogy sehol senki,igy hat eszre se vett.Erre meg nem gondoltam,pedig lehet benne valami,mivel ha sokan vannak az uton,akkor az ember szinte folyamatosan sasolja a tukroket,mert nem lehet hibazni. Mindenesetre bennem megallt az uto,es azon gondolkozok,hogy az ilyet,hogy lehetne kivedeni,de tobbnyire sehogy,ha nincs szerencsed,es radhuzzak a kormanyt,akkor igy jartal.Pedig meg a tempo sem volt nagy.
Give me your cum,bull!
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #35828 üzenetére
Benne foglaltatik persze, csak senki nem használja, így senki nem tud róla. (Én is cca. 15 éves B jogsival rácsodálkoztam mikor 2 éve B125-t csináltam, fogalmam sincs anno benne volt-e.) Úgyhogy csak az lenne hogy "mit dudálsz paraszt? rádhúzom a kormányt vazze!", vagy a hétvégi sofőr úgy megijed hogy elrántja a kormányt és kész a baleset; pedig így sem vagyunk különösebben közkedveltek.
Outlander!
Ilyesmit tuti nem lehet venni, már a sportszervásárlást is évekkel ezelőtt megszüntették.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
válasz Teasüti #35998 üzenetére
Mosquito34-t meg kell védjem hisz ő nem a gyorshajtásra és az eszetlen motorozásra ösztönzött, csak annyit mondott, hogy "puding" ezt meg arra értette, hogy félünk pár gödörtől és a rossz útviszonyoktól.
Abban meg tökéletesen igaza van, hogy a hozzáállásunkkal is gondok vannak "ebbe magamat is beleértem".
Sokszor tényleg csak kifogásokat keresünk.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Jövő héten megismerhetjük a Redmi Note 14 szériát
- Futás, futópályák
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- Új infók a negyedik generációs iPhone SE-ről
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen