Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
nagyon nem boldog az első kerékkel
loca állapota stabil.
porrá tört a bal könyöke, válla, kulccsontja, kilukadt a bal tüdeje, súlyos arccsonti sérülések etc. de nincsen életveszélyben.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: Rossi On Top In Spain
by julian ryder, on the ground in spain
Sunday, March 25, 2007
Valentino Rossi reminded everyone who the main man is with a controlled and dominant win in a tense Spanish GP in front of the small matter of 138,000 fans. Rossi pushed past pole man Dani Pedrosa half-way round the first lap and was never headed. His Fiat Yamaha team-mate Colin Edwards backed him up with third place, the Texan's first rostrum for nearly a year.
The top three never changed position but the tension came from the way the gaps fluctuated. The one time Dani appeared to take a big chunk out of Valentino's lead, it was opened up again immediately. After the race Valentino maintained that he'd had to work hard and that he'd been worried about how his tires would last, but it was difficult to see any part of the race where he could honestly be said to have had any significant problem. Colin had to stay honest to fend of a charging Toni Elias in the closing stages; he told the post- race press conference that when he saw Toni's name on his pit board he'd thought: 'Oh no not Elias, not here in Spain,' This remark was notable for getting a laugh out of Dani Pedrosa who otherwise seemed unmoved by repeating his second place of last year.
The Yamaha team's pre-race concern about tires may have been a smokescreen but it seems that both Yamaha men raced on their reserve tire, the failsafe. They only had two of them - one got used on Saturday afternoon, the other in the race. Race day was considerably cooler than for either afternoon free practice so Rossi's desire for a harder tire as expressed after qualifying wasn't so urgent today.
One man who had an urgent need for a good start was Nicky Hayden; he got it, going from 11th on the grid to fifth after the first turn and fourth after the third. He held his position for over half the race but then slid back as his tire wore. After the race he sounded totally exhausted. Randy Mamola likened the experience of having a few hundredths taken out of you in every sector as like bleeding to death: 'Drip, drip, drip.' Getting the bike to turn on the front is still the problem.
For reasons as yet unexplained, Rossi unveiled his first post-victory stunt for a while. A bunch of his friends dressed as tenpins at which Vale bowled an invisible ball and scored a strike. Was this a celebration of ending his personal record run of six races without a win? Too many pins...
It may be a little early to start talking about the championship, but according to the bookies this was supposed to be a two-way fight between Rossi and Pedrosa. So far Dani has not laid a glove on him in a race, only in qualifying. One of the unexpected factors here in Jerez was the tension over tire choice. This as at a track where there's been a lot of recent testing.
The next two tracks, Istanbul and Shanghai, are places for which the teams and tire companies have precisely no data and at which the weather can vary wildly. If we're going to get any big surprises - a top team messing up, one of the minnows getting it so right they can run at the front - it'll happen over the next two races. Meanwhile we go into a month-long Spring break with Valentino Rossi on top of the rostrum and the points table.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hmmmmmmmmm, jerezi ördög...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én egy olyan 230-240 lovas motorral, ami 25 körn keresztül 200-300 körül kell terelgetni és nem érzem az elejét, nos, igencsak szarrá izzadnám magam, hogy ne kenődjek fel valamelyik sóderágyban és ezek után még olyan helyre is hozzam be, ahova nicky.
nem semmi a kitartása, ezért nagyon becsülöm, de valamit sürgősen kell találniuk, hogy megoldják ezt a tapadási gondot, mert így nem tud semmit csinálni.
azt tudjuk hogy a potenciál ott a gépben, nem igazán van elmaradva és kanyarokban nagyon gyilkos. de ez kevés most így...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3833 üzenetére
a ten kate asszem már elérte amit sbk-ban meg ssp-ben el lehet a semmiből..
én tényleg nem csodálkoznék ha egyszer csak megjelennének.
de ehhez ők kevesek anyagilag.
de a hannsrpee-nek ennyi pénze lenne????
egy motort indítani? és akkor kivel? azért nekik komoly pilóta is kéne hozzá.
jövőre nicky?! na az még érdekes lenne, mentalitásban szerintem nicky meg a dzsangások nagyon passzolnának egymáshoz!!! csak hát mit adna a hrc nekik??
ez vicces lenne, mert ugye ssp meg wsbk, ott mindent megkapnak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kennyéknek sikerült egy olajcéget fogniuk szponzornak
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
most nézem a wsbk eredményeket, mekkora meccsek lehetettek!!!
tózlend a király...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez az új gumiszabály teljes káoszt hozott az időmérőkbe, de a futamokba is..
nem vagyok biztos benne, hogy ez így teljesen jó e.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
de rohadt mázlista a pasini....
és már megint úgy tűnik, megint más a bringája
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
úristen dovi mit művelt!!!!!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
zsák bele edzvárzba és vitt mindenkit magával
bazzzzzzzzzeeeeggggggggg
na pedroza is lehullott, az adrenalintól eddig tudott járni
mi van itt, lekéne nyugodni mert ez már durva
edvárdz is mekkora hátast dobott, ha nincsen rajta bukó, loccsan az agya az aszfaltra...
zsák beblokkolt és még pedrozát is megkoccintotta
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3880 üzenetére
hát igen...
de szerintem semmi se fog történni
érdekes lesz a befutó, sztónert megfogják fogni, és elias meg rossi között dőlhet el szvsz. de még va 13 kör hátra
AHHHH
hogy betolta rossninak elias
kemény volt, rossi majdnem el is feküdt, elias bocsánatot is kért
2secre van sztónertől...
nickynek nagyon nem megy ez a bringa
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nézitak a zindex főoldalán a cimet a talma cikknél?
gt???? gp helyett..
most ezek vagy ennyire gyökerek, vagy ennyire trehányak???...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
rossinak vagy elromlott a motorja vagy elfogyott a gumija
legalább hayden is végre újra előtte van a 7ik helyen
na most láttam a nicky micselin reklámot.. pfffffffff lol
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
aszongya a julian: 'randy azonnal ránézett rossi hátsó gumijára, amit fél másodperc alatt le is takartak nem kicsit ''pr damage limitation way'' módon...
szar a micselin, vagyis a bridge már veri rendesen
barros a szatelit hondával negyedik bridgén...
flashcash: jaja, kíváncsi vagyok jövőre a hrc marad e még francia gumin...
meg mondták hogy a nicky most 7végén még 2006-os első villákat is tesztelt, annyira nem áll össze neki a gépe most nyilatkozott a randynek, elvolt kenődve, de egyenesen korrekten megmondta hogy nem ment, sajnálja, hajtott mint állat
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: Ducati Lane Opens In Turkey
by julian ryder, on the ground in turkey
Sunday, April 22, 2007
Remember Eddie Lawson's line about the 'Honda lanes' at Hockenheim? Well get the paint out and start marking the Ducati lanes on the Shanghai circuit's massive straight.
Casey Stoner ran away from the field today, his team mate Loris Capirossi (back on form after the birth of his son) was third and Alex Barros fourth on a satellite Duke. Not insignificantly, all of them were on Bridgestone tyres. The top Michelin man was Nicky Hayden, who salvaged a useful seventh place from what looked like a terminally depressing weekend.
Believe me, it could have been a lot worse.
The last Turkish GP at the fabulous Istanbul Park track produced three great races and more talking points in the MotoGP event than you could shake a stick at. First, Bridgestone handed Michelin their French butt on a plate; secondly Rossi is severely pissed at Toni Elias (again); thirdly, an out of control Oliver Jacque took out Colin Edwards, Dani Pedrosa and Chris Vermeulen before the end of the first lap; fourthly, Valentino Rossi's rear tyre suffered some sort of internal failure; fifthly, we actually saw Rossi make a mistake and run off track on the ultra-fast righthand corner halfway round the first lap.
That'll do for now.
Casey reported that his Ducati was 'not far from the perfect racing motorcycle' this weekend and once he'd opened up a gap he relaxed, tried to slow up and was surprised to see that his lap times kept on dropping. He kept on watching his pit board and 'dropped a few tenths' when the gap was stationary for too long. 'We couldn't do anything wrong today,' he said. Which just about summed it up.
Toni Elias's pass on Rossi involved contact at the end of the back straight. Rossi later accused him of altering his line once he was past, which The Doctor regarded as dangerous. In fact, he thinks Elias is dangerous in the general sense but saves the special stuff for him. Jerry Burgess was more measured, mentioning the impetuosity of youth but also mentioning that if he--Elias--wanted to win the race it would have been a better idea to follow Valentino for a few laps and see if he got towed close enough to Stoner. But Rossi's tire woes struck just after mid-distance and his lap times went up by a second. He was expecting to see the same sort of train wreck as at Laguna last year but his rear tire looked undamaged at the finish. It was, however, covered and whisked away before any outsider could get a glimpse.
Toni's view of his overtake was markedly different from Rossi's. 'Depends how you look at it,' he said with a grin. 'I don't think I did anything wrong; if he is angry what can I do.' Shrug, end of subject. He was pleased that he could 'Finally show my style is good for MotoGP,' and mentioned that he had ; found a good solution' at the first corner... That'll have been a solution to starting from the fourth row.
Loris Capirossi only fended off Alex Barros's charge at the very last corner but declared that his season started here and that 'I have fun again.' His team mate added matter-of-factly that 'I could have gone a lot quicker at the end of the race.'
When this was relayed to the Doctor, his response was eloquent: 'Perfect....'
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen, ezen röhögtem én is, hogy rossi megjegyez..
nekem is azonnal ugrott be, hogy gibivel hányszor és mit művelt, szóval nyugodtan csücsüljön rá a szájára és könyvelje el, hogy van aki nem fél tőle és ugyanolyan kíméletlenül odateszi magát mint ahogy azt ő csinálja másokkal
vagy neki lehet mert ő rossi és másnak nem? muhaha, szóval jó kis lecke volt tonitól
reggel mindig van egy összefoglaló rész a gp-ről, ebben hangzott el a julianéktól egy érdekes dolog a dukáti háza tájáról-
sajnos csak a végét kaptam el ebből a részből, így nem sokat tudok mondani, de többen furcsállják a duki végsebesség fölényét és gyanakodnak dolgokra.
de egyenlőre vizsgálatoknál nem találtak semmit sem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kanyarban üt-vág a honda, egyenesben meg az aprilia elhúz sajna..
szóval ezen a pályán jó volt dovi, ha azonos motorral mennének, valszeg baut meg lorenzót is simán verné, nagyon járna már neki a vb.
ha idén vb lesz ezzel a hondával, akkor iszonyatosan nagy hőstettet fog véghez vinni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
éliás tóbiás
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
yes!!! eddig jók vagyunk
assen superpole
os. Rider Team Bike Time
1 James Toseland Hannspree Ten Kate Honda Team Honda CBR 1000RR 1:38.603
2 Lorenzo Lanzi Ducati Xerox Team Ducati 999 R 1:39.226
3 Troy Bayliss Ducati Xerox Team Ducati 999 R 1:39.256
4 Max Biaggi Team Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R 1000 K7 1:39.320
5 Ruben Xaus Team Sterilgarda Ducati 999 R 1:39.411
6 Troy Corser Yamaha Motor Italia Yamaha YZF R1 1:39.422
7 Max Neukirchner Suzuki Germany Suzuki GSX-R 1000 K6 1:39.648
8 Yukio Kagayama Team Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R 1000 K7 1:39.928
9 Karl Muggeridge Alto Evolution Honda Honda CBR 1000RR 1:40.057
10 Fonsi Nieto Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX 10R 1:40.288
11 Roberto Rolfo Hannspree Ten Kate Honda Team Honda CBR 1000RR 1:40.328
12 Jakub Smrz Team Caracchi Ducati SC Ducati 999 R 1:40.376
13 Regis Laconi Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX 10R 1:40.561
14 Joshua Brookes Alto Evolution Honda Honda CBR 1000RR 1:40.674
15 Noriyuki Haga Yamaha Motor Italia Yamaha YZF R1 1:41.093
16 Michel Fabrizio D.F.X. Treme Honda CBR 1000RR 1:41.213
17 Shinichi Nakatomi Yamaha Motor France - IPONE Yamaha YZF R1 1:40.824
18 Christian Zaiser LBR Racing Team MV Agusta 1:42.102
19 Dean Ellison Team Pedercini Ducati 999 R 1:43.662
20 L. Morelli Team Pedercini Ducati 999 R 1:43.756...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
rc212-v
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
és tózlend nyerte az elsőt!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
rész tú!!
Pos. Rider Team Bike
1 Troy Bayliss Ducati Xerox Team Ducati 999 R
2 James Toseland Hannspree Ten Kate Honda Team Honda CBR 1000RR
3 Max Biaggi Team Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R 1000 K7
4 Troy Corser Yamaha Motor Italia Yamaha YZF R1
5 Roberto Rolfo Hannspree Ten Kate Honda Team Honda CBR 1000RR
6 Michel Fabrizio D.F.X. Treme Honda CBR 1000RR
7 Max Neukirchner Suzuki Germany Suzuki GSX-R 1000 K6
8 Fonsi Nieto Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX 10R
9 Jakub Smrz Team Caracchi Ducati SC Ducati 999 R
10 Regis Laconi Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX 10R
11 Yukio Kagayama Team Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R 1000 K7
12 Shinichi Nakatomi Yamaha Motor France - IPONE Yamaha YZF R1
13 Joshua Brookes Alto Evolution Honda Honda CBR 1000RR
Bayliss' margin of victory was .009.
Haga and Xaus both DNF.
tózlend meglógott a vb-ben haga kiesésével és kényelmesen vezet bajadzsi előtt
ami viszont irtózatosan bosszantó, hogy az eurosport berakta a rész kettőt a műsorba teljes egészében, megyek le és erre valami buzi foci vagy kézilabda vagy mi megy...
és akkor látom hogy béjlisz mennyivel nyert 22 kör után és szétbasz az ideg, hogy nem láttam........egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én azon gondolkodom, hogy ilyen gondolkodás csak akkor jön elő, ha annyival is mész.
legalábbis autós tapasztalataimra hagyatkozva nálam így működik.
ha csordogálok, akkor a gondolkodásom is lassabb, de 240-250 körül borotva penge módjára számítom az utat, illetve ha városban is cakkoznom kell, akkor legalább egy tucat autóval előrébb figyelek mint ahova valójában bevágok.
hogy motoron ez milyen érzés lehet... pffffffffffffffff, félelmetes azt hiszem
irigylem őket, meg csodálattal nézem amit művelnek, mert két bankkártya méretű gumifolttal tapadnak 200 felett az aszfalthoz egy rohadt bőrnadrában.. szóval nem semmi...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez a német kommentátor iszonyat...
egyébként az első futamon a julian ryder is kommentált, amin meglepődtem, mert ő wsbk-t nem szokott közvetíteni csak gp-t.
ami meg a duki főnököt illeti, szép meg jó, de én álságosnak érzem, hogy közben ők már 1200cc-ért rinyálnak......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3944 üzenetére
nabazeg
megnézném éliás tóbiást mit művelt..
de ahogy olvasom ha nicky utolsó helyről rongyolt fel a 12 helyre akkor azért nem kicsit nyomhatta a gépet....
ami azért talán még valami reményre ad okot, hogy csak kitud ebből a fostaligából préselni valamit
kéne egy új v5ös bigbangos honda ehelyett a v4 helyett asszem...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Videós, mozgóképes topik
- Kés topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest