Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2700 üzenetére
egyébként jellemző, hogy mennyire nincsen ilyen témájú anyag, hogy amiket találtam, azok is nem dvdripek, hanem tv-ből kamerával maszekolt felvételek..
jó, mondjuk hány barom van aki motorból felvett tt teljes körre feni a fogát a seggbeöklözős pornók helyett.. hát nem sok sajna...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2705 üzenetére
hát nemtom hogy mindenkinél így van de, de az rcv-nél csak kuplung behúz visszavált és ráereszt, jobb kézzel meg csak fékez, kb ennyi a nagy manőver, annyira profi gépezet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2708 üzenetére
egyszer élőben néztem végig ezt az őrületet, nincsen ennél durvább motorverseny az biztos...
tuti visszamegyek még később, felejthetetlen élmény
ezeket a videokat gyűjtöm egy ideje, már van narrátoros teljes körös felvételem is, nem unalmas, pedig nem két perc
jah, bitti sikeresen megfutotta idén az összes versenyét tt-n, ezúton nagy gratula neki, azt hiszem, jövőre újra indulni fog, mert biztos elkapta a gépszíj!!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: The Royal March
by julian ryder
Monday, July 03, 2006
The Spanish national anthem is, I believe, unique in that it has no words. We heard it three times today at Donington Park to back up three Spanish poles - Bautista, Lorenzo and the astounding Dani Pedrosa were the men in question. Another unique occurrence, it's never happened before in the whole history of GP racing. Spaniards did achieve this hat-trick at Rijeka in 1988 when Sito Pons won 250s and Aspar Martinez did the 80 and 125cc double in the old Yugoslavia but this was a new level of domination.
In the first half of the season, Pedrosa's method was to ease into the weekend. You hardly noticed him on Friday but by the time qualifying came round he was on the pace. He was the first man of the year to get two poles, now he's got three. The only obstacle to his progress today was a cussed Marco Melandri who was so difficult to pass that Dani actually ran wide at the Melbourne Loop trying to get past early in the race. Once he was through, that was game over. He disappeared leaving Melandri to fight with Roberts, Hopkins and Stoner.
Nicky Hayden had a tough race. He got up seventh from his twelfth on the grid before running straight on at the chicane on lap seven; that put him back to eleventh and he took the rest of the race to get back to where he had been. Meanwhile, Valentino Rossi, who had started alongside Nicky on the fourth row worked his way stealthily to the group. Melandri survived an enormous moment at Coppice, the fast double-apex right that leads on to the back straight. He ran up the curb, ripped the knee of his leathers and lost three places. His race was no less amazing than Pedrosa's. Two weeks ago he was unconscious in the Catalunya gravel with a dislocated collarbone and sundry other nasty injuries. This week he fought tooth and nail with Rossi for second place. Valentino got it, but only after a braking duel on the last lap during which Marco ran wide on the penultimate corner.
Rossi's achievement was remarkable, the rostrum a week after cracking a bone in his right wrist, but it seems commonplace alongside some of the miracles he has produced over the years. It meant he closed the gap to points leader Hayden from 42 to 35.
Up until now it's Rossi and Hayden we've been talking about as the championship contenders but now Dani Pedrosa is only 26 points back of Hayden. He and Melandri (and he's only four points behind Rossi) are the only men to have won two races, and Pedrosa is now the outstanding qualifier of the year. And he's a rookie.
Worryingly for Yamaha, Rossi couldn't find a set-up for Donington, a circuit they have never regarded as a problem. Is it a sign that they haven't really cured their problems? If so, does it matter?
Now MotoGP gets a weekend off after three races in a row. It feels like the balance of power has silently shifted over the past fortnight. Rossi is carrying the worst injury of his career, Nicky is still on the development bike, and all of a sudden Pedrosa looks as if he has taken just half a season to learn everything he need s to know about MotoGP. Expect more wordless celebrations.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2718 üzenetére
faster - the movie megvan neked?
abban vannak svancék is
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
haha, vajon áttetováltatja a bringát jamakára?
mi mindenre jó a folpack
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SzalaiG #2723 üzenetére
hát ha visszaül, az érdekes lesz
jelen esetben egyáltalán nem tartom reálisnak.
pedrosa repsol.
nicky repsol. bár sanszos, hogy őt simán kiraknák rossiért.
nagyon durva belső viszályok lennének.
vagy rossi egyszermélyes csapatban indul mint anno az astro nazurro.
ami azt jelentené hogy mindenből a legjobbat kéri a hrc-től, amihez persze a repsol csapatnak lenne egy pár keresetlen szava...
jó nagy káosz lenne, az biztos.
mert hogy a honda megadna mindent rossinak a repsol tiltakozása ellenére, amiért a repsol akár úgy gondolná, hogy felmondja az együttműködést és viszi pedrosát is meg minden......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2725 üzenetére
egy bajom van azzal hogy rossi visszaülne a hondára, hogy senki sem tudná megverni és én nem akarok tizenx futamból tizenx rossi győzelmet...
pedig hát honda forever meg minden, de a versenyt is szeretem
sokat fikázott cbr meg leverte az über agyonistenített gixereket a tt furmula versenyen idén...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2729 üzenetére
rúgta!!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2731 üzenetére
julian is valami ilyet fejtegetett, hogy hát ennek a képsornak nem hinném, hogy a suzukinál túlzottan örülni fognak...
azóta is keresem azt a videot de nem találom...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #2736 üzenetére
a bridge befogja hozni a micselint
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Capirossi's Bike?
How Much Cash You Got?
by staff
Thursday, July 06, 2006
This just in from Ducati PR:
Thursday Jul 6 2006
GP5 Auction
CAPIROSSI'S MOTOGP-WINNING DESMOSEDICI TO BE AUCTIONED:
The GP5 with which Loris won last year's GP of Malaysia will go to auction in Monterey during the weekend of the US GP at Laguna Seca.
The feeling of elation amongst all of the Ducati team and fans when Loris Capirossi won the race at the Sepang circuit last September will likely be experienced by the winning bidder for the same Desmosedici GP5 that the Italian rode to victory in that race, when it is auctioned off at the 2nd Monterey Classic Bike Auction
(www.montereyclassicbikeauction.com).
After noting the success and professionalism of last year's auction, Ducati, which has never before made a MotoGP machine available for this kind of activity, welcomed with enthusiasm the request made by the organizers to have a Desmosedici machine as pride of place in the auction.
Knowing that one of Borgo Panigale's most prized 'jewels' will be the subject of bidding amongst Ducati's numerous aficionados is a source of pride for the Italian manufacturer, which has always made passion, tenacity and competence the hallmarks of everyone that contributes to the brand's position in the world.
The auction will be held at the Portola Plaza Hotel in Monterey during the weekend of the US GP at Laguna Seca, California (July 21-23).
Bidders do not have to be onsite to participate, because an online simulcast bidding programme enables prospective buyers to bid in real time at their computer screens from anywhere in the world.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #2752 üzenetére
igazi bunkó, semmi vicces nincsen benne...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2749 üzenetére
ehh, de kennyre kurva mérges vagyok, tamada végre nyeri vissza az önbizalmát megy mint a meszes, erre ez... áááááááááááááááááá
randy verseny alatt meg is interjúvolta, és azért azt elkell ismerni hogy így beszél egy igazi bajnok, ahogy kenny is, nem győzött bocsánatot kérni tamadától és a csapatától és hogy mekkora buta manőver volt és nem is érti hogy csinálhatta..
jó nagy csata volt, a hrc-re dühös vagyok hogy nickyt szopatják a bringával, de laguna seca csak az övé lehet! életbevágóan fontos, hogy ott nyerjen.
jövő varásnap este 11 óra...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz szállitó #2756 üzenetére
ettől még bunkó, ezen nincsen mit védeni, ezt a védi saját hazája dumát meg nem kéne erőltetni...
rossinak egyre több ilyen megnyilvánulása van, már ez volt egy héttel korábban is és visszamenőleg is volt pár, de most kezdenek sűrűsödni.
miért? mert úgy gondolja hogy ő mindent megengedhet magának. pontosan azért mert te is ezt gondolod, hogy akkor is egyéniség és el van nézve neki.
szerintem meg egy őstehetség, de én kényesebb vagyok az ilyen paraszt stílusra.
a plebs meg tapsol és örül, hogy micsoda vicces gyerek ez a rossi...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2757 üzenetére
ha nicky konstans továbbra is hozza a formáját, akkor a hrc lesz nálam a felelős a vb elvesztéséért. ami durva, hogy ezt ők is tudják, hogy mide ezt fogják gondolni, de leszarják úgy tűnik..
az viszont rémisztő, hogy rossinak egy kanyar elég volt hogy nyerjen, ott előzött ki mindenkit féktávon
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #2762 üzenetére
ne próbáld már meg magyarázni a bizonyítványt te is...
ez annyira szánalmas...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #2769 üzenetére
nekem aztán édes mindegy, kiszedtem inkább, jobb a békesség
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Face8814 #2774 üzenetére
nincsen mit mesélni a 125ről
talma 7ik helyről indult, elsőként kanyarodott az első kanyarba, aztán a kör végén már hullott is vissza, 3 kör múlva már valahol a hetedik nyolcadik hely körül motorozott megint, el is kapcsoltam, nem volt kedvem tovább nézni. az utsó kört láttam még, jó kis hármas befutó volt.
ami viszont bosszantó hogy lüthi 10ik helyről indult és 4ik lett...
szóval talma tuti nem kapja meg a tuti honda cuccokat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2779 üzenetére
hát bazmeg...
esküszöm odamennék és szájába lépnék ennek a baromnak páros lábbal, aztán miután eléggé kitágult a szája, belenyomnám a videokazettát az angol kommentátorok közvetítésével..
ekkora isten barmát hogy engedhetnek oda???????????????...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Face8814 #2789 üzenetére
ne tv tunert vegyél!
vegyél egy skystar2 digitális műhold karit, egy parabolát motoros forgatóval
magyar csatornán akarod végigszenvedni a várhegyit meg a böröckit amikor ott vannak az angol kommentátorok?
picit nagyobb befektetés, de az első futam után úgy állsz fel, hogy megérte...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: Once in a Lifetime
by julian ryder, on the ground in germany
Sunday, July 16, 2006
Valentino Rossi's pessimism after yesterday's qualifying didn't last 24 hours.
After another minor—or maybe even major—race day miracle he admitted that he had indeed doubted his Yamaha M1 for the first time. It's become normal to see him start from the fourth row of the grid so no-one was surprised to see Vale latch onto the leading group of Hondas and pull away from the rest. What was a group of six became a group of four a third of the way through the race-when Kenny Roberts crashed and took down Tamada. It happened at the fastest part of the course, at the bottom of the hill before the penultimate corner. On the brakes, Kenny thought he'd successfully passed the Japanese on the inside when he suddenly saw Nicky Hayden's bike right where he wanted to be. He hung onto the brake a little longer than he wanted to avoid the Repsol bike, and the front tucked.
That left Rossi to fight with both Repsol bikes and Marco Melandri. Hayden had led for the first ten laps only to be shuffled back to fourth in the course of one lap as Melandri took over. Two laps later Rossi went to the front and set the sort of pace that he had demonstrated all through free practice. His problem has always been using the qualifying tires, not going fast on race rubber. It looked as if we were going to get the first real Rossi-Pedrosa confrontation since Le Mans. Sure enough, Pedrosa closed but, unlike Melandri who next took up the challenge. He never made a pass stick. Pedrosa ended up fighting with his team mate Hayden and as they went down the hill after turn one, Dani tried to pass on the inside of an everlasting right-hander. Nicky didn't let him and ended up with rubber marks from Dani's front Michelin from ankle to armpit on his leathers. Nicky didn't look happy with third but did say he'd enjoyed the race although he also observed that nobody gives you an inch out there. He didn't say anything, but fighting off his team mate must have given him some satisfaction.
The frantic fighting and position swapping didn't slow the leading four, they still beat last year's race time and Pedrosa set a new lap record. Despite that they finished with 0.3 seconds covering them. Once again Rossi exhibited the sort of race craft and determination you see once in a lifetime. How good was he? His team mate was 29 seconds behind him in twelfth. For the first time this year the second Yamaha home was Carlos Checa on his Dunlop shod Tech 3 M1. He had a fabulous weekend: only thousandths behind Rossi in qualifying, second fastest overall in warm up and ninth in the race. How soon might we have a three-way tyre war?
And so to Laguna. Remember Rossi's parting words at the rostrum press conference last year? ''I have learned a lot from the Americans.''
That still sounds like a threat to me...
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
pedrosán akkora nyomás van mint senki máson szvsz
nagyon gyerek még, már amennyire ebben a sportágban ilyen magas szinten gyerekről beszélhetünk, és bizony lehet hogy néha sírásban jön ki belőle az ideg.
de azt mondom, hogy ezzel nincsen baj.
én csak azt remélem hogy nem roppan meg a nyomás alatt és helyesen tudja kezelni. a sértődés nem helyes minden esetre. moroghat, de ne másban keresse a hibát....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2812 üzenetére
szerintem is nicky nyer itt, ez az ő pályája.
rossi már necces, bár lehet hogy meglepetést okoz, melandri pedig pláne, emlékezzünk csak a tavalyi nyilatkozatokra és buktákra. marconak egyenesen herótja van a pályától....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
rossinak eddig fekszik a pálya
[link]
nem kicsit építették át
[link]
Ryder Notes: Few Complaints
by julian ryder, on the ground in california
Friday, July 21, 2006
A lot of people are very surprised, not because Kenny Roberts Junior has been fastest in both sessions but because there is very little complaining going on. This is despite the fact that the track is if anything even bumpier than it was last year and there are great patches of worryingly shiny tarmac at the entrance to the Corkscrew and on the exit of Rainey Curve. This doesn't appear to matter when riders go through one by one, but that could change Sunday afternoon. Kenny reckons it's the bumpiest track he's ever ridden on; previously that would have been Welkom in South Africa. Jeremy McWilliams, here in FX, reckons there isn't one part of the track where a MotoGP bike will have both its wheels on the ground simultaneously.
Yet the MotoGP guys aren't complaining. In fact they're being nice about Laguna. The changes to Turn 1 in particular and the run up to the Corkscrew have met with universal praise. As Rossi, said: '''I think that they've done good work on the circuit and nearly everything we've asked for.' Other top men said much the same, some even went so far as to point out that the bumps were the same for everybody. The man who suffered most here in '05, Marco Melandri (three crashes including one on the first lap) actually said he likes the place now! This sort of fair-minded approach cannot last...
On track, it has been fascinating to compare the approach of two class and track rookies: Casey Stoner and Dani Pedrosa. In FP1, Stoner came out of the traps and went straight to the top of the timing screens, and into the gravel coming out of the Corkscrew. Dani Pedrosa worked away quietly to finish the morning in eleventh.
Cut to FP2 and this time Stoner doesn't manage to keep the bike upright in the gravel and ends up eighth fastest overall with his FP1 time. Dani quietly crept up to third. Thing is, they are only 0.16sec apart and that's probably how it'll be all weekend.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
team toth mindjárt a naplóban
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Tire Failure Causes Rossi's DNF
by dean adams (thanks, julian)
Sunday, July 23, 2006
Reigning world champion Valentino Rossi told reporters this afternoon that his rear Michelin tire failed and lost rubber, causing him to slow his pace which made his Yamaha overheat which in turn caused the engine to fail.
It was a devestating blow to Rossi's title hopes.
ENDS
ez is érdekes, a sok szemellenzős rossi fan tippelt..
SouperPoll :: Can Rossi Win the USGP From The Fourth Row Of The Grid?
Valentino Rossi is gridded on the fourth row for today's USGP - in tenth spot. He showed competitive lap times this morning in practice, but our question is this: can he overcome a fourth row start to win at Laguna today?
Yes: 736 votes (49.1%)
No:763 votes (50.9%)
Vote total: 1499
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2872 üzenetére
nickyt öröm volt nézni, azért azt a dirtbike bajnoki címet sem a semmire kapta, elképesztő, hogy hogy rongyolt végig a leghuplisabb szakaszokon is, látszott hogy élvezte a kölök
julian ilyet szólt a végén, hogy mikor nyilatkozott a nicky, elég lehangolt volt, mert hogy a pályafelújítással elvették a kedvenc szakaszait...
meg ahogy össze-vissza csúszva beszúrt kennynek a dugóhúzó előtt..
danny őstehetség, ez nem vitás, az hogy 50 kiló a srác önmagában édes kevés lett volna ahhoz, hogy élete első laguna seca versenyén idáig jusson, ráadásul egyik másik helyen szétgyilkolták egymást és komolyan előzött, nem csak elhúzott rajtnál, szóval a szkeptikusokat nem értem. meg valszeg nem néztek 250es futamokat sem, mert amit ott is művelni tudott...
minden esetre azt hiszem, hogy a hrc pedrosa tolós része most gondban lehet, mert nem számítottak arra hogy nicky így összekapja magát és most nehéz lenne megmagyarázni miért igyekeznek technikai oldalról visszafogni a nickyt.. főleg ha idén tényleg vb lesz.
drukkolok neki ezerrel és baromira remélem, hogy megkapja ő is a legújabb cuccokat brno-ra. azt hogy most milyen géppel ment, nemtom, de gyanítom fullossal végre.
a végén mutatták nakanot, ahogy az a szegény srác őrjöngött a boxban, ahogy ott ült a széken és dühöngött a szerelőknek.. dagadtak az erek a nyakán.
sztóner meg..
pedig micsoda gyilok volt abban a hármasban. randy meg is jegyezte, hogy lekéne nyugodniuk, mert ebből baj lesz, ahogy kimondta, lett is ahogy elfeküdt sztóner azonnal hogy visszavettek a tempóból is.
rossi meg jól megszívta. valamit kéne már azzal a futóművel csinálni, ráadásul furcsa, én azt hittem először, hogy megint az az idióta yamaha által tukmált keskeny első gumi lesz a hibás, de most a hátsó volt..
edvárdz meg.. nagy taliga lehetett az ő motorja is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: Home Run
by julian ryder, on the ground in california
Sunday, July 23, 2006
It was another win at home for Nicky but it was a totally different story from last year. We didn't see the blinding opening laps of '05, instead we saw him work his way up from third place, where he was happy to be for the first eight laps, and once he was past Kenny Junior he took another eight laps to get up to the splendid Chris Vermeulen who led the first half of the raced off pole before being progressively and then dramatically slowed with some sort of fuelling problem. That Chris V didn't get a rostrum finish is another example of the total lack of natural justice for which bike racing is famous.
Once Nicky hit the front he didn't make a mistake, but the man who kept him honest was his team mate, the remarkable Dani Pedrosa. The Laguna newcomer enjoyed America. He found the politeness of the fans who said ''thank you, sir'' after he'd declined to sign autographs because he was on his way to a meeting refreshing: at home they'd have dragged him over the fence and ripped the shirt off his back. He was chirpier than usual after the race and seemed pretty pleased to have finished second on his first visit to the place.
Marco Melandri's third place was nearly as remarkable and he called it 'as good as a win.' Twelve months ago he was the loudest voice in the anti-Laguna camp and he fulfilled his own prophesy by crashing three times, including on the first lap of the race. Now he loves the place.
It is probable that Valentino Rossi feels no such affection. His attempt at damage limitation ended when his rear tyre lost a chunk of rubber and he had to slow the pace. That led top the overheating that stopped his Yamaha M1 and the Doc's third DNF of the year. As the man himself admitted, a 51-point deficit to Nicky means his championship has gone. He did see a bright side though; ''Now I race without the pressure of the championship.''
Nicky is now in the position where the championship is almost his to loose. He has four weeks to contemplate the idea of a world championship although he obviously refused to do so in public. An Italian journalist did manage to goad him into some barbed comments about ''trash talk'' he's had to endure—a reference to the ''he's a follower not a leader'' remarks that bubbled to the surface after Assen. Right from the start of the year we've seen a different Nicky than we've been used to. There was a new edge of aggression— exemplified by the fight with Rossi in Qatar, the second race of the year. His reaction after winning today wasn't the whooping, hollering delight of last year, it was an altogether more visceral display.
That nice polite boy from Kentucky is letting the steel show through.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2880 üzenetére
az volt a komoly, hogy kenny hogy visszafogta nickyt, ahogy beszúrt neki úgy faképnél is hagyta ahogy van, fél kör alatt már 4-5 tized előngy szedett össze. azért ugráltam a fotelban, hogy nehogy vermjúlen túlságosan meglógjon, legyen ideje még utána menni.
és ment is mint a villám, egyszerűen öröm nézni ezt a dirtbike motorozási stílust...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
és akkor mi van ha pattog a pálya?
ilyen és kész. aki nem tud rajta menni, az nem megy.
ez a tulajdonság hozzá tartozik ehhez pályához, akinek nem tetszik kapja be.
vermeulen valahol magával tolt ki, mert egy évet kellett volna sbk-ban lehúzni és rcv-re ülhetett volna, mert a ten kate-n kersztül a hrc már letárgyalta vele. kiderül év végén, hogy mi lesz vele, tamada csapattársának jó lenne...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
pénz kérdése, tamadának van erős szponzora de a vén róka már inkább rutinos mint gyors, a csapattal nincsen gond szerintem. ha vermeulen hozza a pénzt lenne motorja is
a kérdés hogy a hrc a repsolokhoz képest milyen technikát adna..
azt nem tudnám megmondani hogy vajon tamada bringája ugyanaz a kategória e mint melandri fortunája....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SzalaiG #2899 üzenetére
sajnos ez sanszos
pedrosa nyomatása számomra kezd gusztustalan lenni a csapatban, és itt nem pedrosa ellen van kifogásom, hanem azok ellen akik ezt csinálják és ahogy nickyt semmibe veszik és úgy is kezelik.
más kérdés hogy dukátira ülni a hondáról nagy hiba....
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #2909 üzenetére
naplóban volt a családról riport.
amennyire értelmes és beszélni tudó a fater, imi annyira gáz...
két értelmes mondatot nem tudott kinyőgni a srác, óriási csalódás volt számomra látni
na nem mintha a kistalma mondjuk egy agytröszt lenne....
de a tóth papa kifejezetten szimpatikus volt!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #2905 üzenetére
gondban leszek mert nickyt nagyon csípem, kurva jó motoros, az egyik legvagányabb motoros is ráadásul, ez a dirtbike sílus félelmetes, nem csodálom hogy a bitti is ezt tanulgatja a nagyoktól ha lehetősége van rá, irigylem is érte..
de ha nicky nem hondán fog ülni jövőre.. hogy szurkoljak neki más márkán?! brrrrrrrrrrrrrr...
1. szerintem nicky megnyerheti a vb-t ha a repsolban puigék nem kezdik el nagyon fúrni nicky technikáját és megkaphatja a legjobb cuccokat. brno-ra rakás új brutál kütyüt ígér a hrc.
2. igazolások. sete nemtom hol lesz, de szerintem ő amilyen gyorsan felemelkedett hirtelen, ugyanolyan gyorsan el is süllyed. ez van, idegileg nem stabil a csávó.
capirex marad a dukinál szeirntem
tamada valszeg utolsó évét tapossa
melandri szerintem marad
elias jó kérdés, idei teljesítménye kritikán aluli
hopkins hondát érdemelne, ahogy vermeulen is
edwárdz talán dukira mehet vissza, bár szerintem edvárdz után sem fognak kapkodni
kenny marad, és talán végre lesz egy csapattársa. megkockáztatom ha így teljesít továbbra is a kenny papa csapata, akkor nagy tolongás várható náluk
3. burgess marad szerintem, kap elég pénzt
4. biaggit szeretném ha visszajönne, egyszerűen kell és a letisztult motorozás királya a pali, csak hát a dorna nem hinném hogy örülne neki
5. szerintem talma még nem rakott le eleget az asztalra hozzá, hiába okolható ezért első sorban a technika. és jó sok pénz is kéne még hozzá szvsz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2914 üzenetére
digitális műhold szett már kb burtto 20ezerét kapható mindennel és máris van angol nyelvű eurosportod, julian-nel, randy-vel és toby-val.
egy idegesítő van egyedül hogy reklám van az euron és ilyenkor átkell kapcsolnom a magyarra, ilyenkor belehallgathatok a kistalmába, meg a többi baromarcúba és kb fél másodperc alatt elővenném a bfg-t legszívesebben..
nem is értem hogy vagytok képesek magyaron ezt végignézni..
szegény szántó dávid sem igazán remekel motorsportágban, egyszerűen hiányzik a szakmai része hozzá és megkockáztatom ez nem is igazán fekszik neki, nem érzem rajta hogy imádná a kétkerekű világot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen