Új hozzászólás Aktív témák
-
x360elite
őstag
Látod, hogy mennyire különböznek az emberek.... Én pl. a büdös életben nem vennék olyan játékot, ahol beszabályoz a hátra gomb és esélyem sincs normális védekezésre, vagy ellentámadásra. Ráadásul ezekben az egy kaptafára készült játékokban mindig nyertem, ha gyorsabban nyomogattam a gombokat össze-vissza, mint az ellenfél. Párszor levertünk haverral ilyen 5000+ stat-os emberkéket 1 óra gyakorlás után úgy, hogy azt sem tudtuk mi van.
Ezért szeretem az MK sorozatot, 1% alatt van a mázli faktor Nincs az, hogy 1 éve tolom a játékot, minden karaktert betéve ismerek és jön egy olyan "hülye", mint én és egy fél napos reg-el rommá ver.
Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!
-
-
Carasc0
őstag
Én ha nagyon nagyon ki akarnék emelni egy számomra szomorú hiányosságot, az a skinek! Injustice-2ben tök jó volt hogy tényleg sokféle ruhákban lehett tudni a karaktereket. Itt meg megoldják 5 db skinnel RGB színskálán!
Utolsó reményem ezzel a kapcsolatba, hogy folyamatosan jönnek az új skinek! Vagy valahol vannak rejtett skinek. Klassic Kitana-t akarok!!!!
Illetve miért a Revenant az alap skin sok karakternél?
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
x360elite
őstag
válasz pachito #1019 üzenetére
Én csak az egyes karakterek tutorial-nál szívtam be Kollektor-nál, de ott is a gép faxsága miatt, mert azt írta, hogy a speckó cancel az előre,előre, vagy hátra hátra. Nyomtam is mint süket a csengőt, de semmi. Egyszer véletlenül azt nyomtam, hogy le,le és ez volt a jó....
Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!
-
gabor7th
addikt
-
x360elite
őstag
válasz pachito #2918 üzenetére
"ami még úgy is jó, hogy a nagyágyúk (tekken, street fighter, talán guilty gear) nyomába se ér népszerűségben"
Amúgy ezt én soha nem értettem. Fogalmam sincs, hogy egy olyan játék mellett, mint a Mortal Kombat (mondjuk a 11 részemről pont egy kudarc epizód, de ez az én véleményem, szerintem túltolták), hogyan rúghat labdába egy Tekken, vagy egy Street Fighter, ráadásul nemhogy ott vannak, hanem népszerűbbek. Utoljára a Tekken 7-el játszottam picit és konstatálnom kellett, hogy az égvilágon semmi sem változott. Kezdő játékosként rommá vertem bárkit, aki szembejött, mert én nyomogattam gyorsabban összevissza a gombokat (próbáld meg ezt akármelyik MK-ban és meglátod, mekkora verést kapsz, vagyis minimális a mázli faktor), ráadásul a karakterek mozgása darabos, és az ilyen játék a népszerűbb . Ehhez csak gratulálni tudok. Nem mellesleg a Street Fighter sorozat ugyanez, a karakterek mozgása olyan, mintha marionett bábukkal játszanánk.Összefoglalva a Mortal-hoz gyakorlás, majd valós játéktudás kell, a Tekken-hez és Street Fighter-hez pedig két gyors kéz és zéró tudás. Szomorú, milyen irányba halad a világ. Tudom, hogy ezek csak játékok, de sajna az élet minden területére igaz ez a tendencia. "Régen az értékek érvényesültek, most az érvényesülés az érték, bármi-áron." Ez baj...
A röhej az, hogy a Mortal Kombat első részében a karakterek mozgása letisztultabb és realisztikusabb (nem a speckókra, fejleütésre és egyéb fantázia szarságokra értem, hanem magára a játékmenetre) volt, mint egy mostani Tekken-ben, vagy Street Fighter-ben.
Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!
-
x360elite
őstag
válasz pachito #2920 üzenetére
A zoning-ot nem nehéz kiküszöbölni, simán csak egy teleportálni tudó karakter kell a zónázós szánalom ellen és vége is a játékának. Tapasztalataim szerint két meccsen próbálják az ilyenek a zónázást, azután kilépnek, vagy elkezdenek normálisan játszani, ha látják, hogy nem jön be a három gombos játék.
Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!