Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • slice14

    veterán

    válasz Laca1212 #57342 üzenetére

    Személyes ügyfélszolgálaton kötötted, vagy online?
    Engem ma az 1220 lerázott azzal hogy személyesen kötöttem. Na majd valamikor bemegyek, ha arra járok.
    Ami fura hogy az Otthon Net dokumentumai látszanak, pedig az is ott lett megkötve végül.

    [ Szerkesztve ]

    Google Pixel 9 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

  • azbest

    félisten

    válasz Laca1212 #57342 üzenetére

    A weben a saját fiók alól kitöröltél minden kártyát a listából és az ügyfélazonosítóval és ügyfélkóddal a bal oldali telefonszám vagy ügyfélszám hozzáadása részen adtad hozzá újra? Egy ilyen után az összes előfizetés meg kell jelenjen.

    Utána, ha ott van minden kártya, akkor listából ki is kell választani azt, amelyik a flotta, hogy annak a dokumentumát lásd.

    #57344 snooze lehet, hogy más ügyfélként hoztak létre annál a kilógó szerződésnél. Egy számla jön minden előfizetésről vagy külön jön? A számlán is rajta van a yettel id részen az ügyfélkód.

    Ha kártya kóddal, sms-sel veszed fel a plusz előfizetést, akkor az nem fogja mutatni az elektronikus dokumentumokat.

    Van a rendszernek egy hülyesége, hogy ha kártya szintű jelszót adsz meg, lehet nem panaszkodik, hanem felveszi kártya szintűként azt az előfizetést. Nem azt a jelszót kellett megadnom a hozzáadáskor, amit az új előfizetéskor kellett bemondani, az a kártya szintű jelszó volt. Az ügyfél szintű már korábban is létező, minden ahhoz az ügyfélhez tartozó előfizetést listázza, ha azzal van felvéve. Persze, mivel mutattam a létező szerződésemet, így nekem eleve ahhoz az ügyfélhez vették fel az újat is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák