Új hozzászólás Aktív témák

  • bepken

    veterán

    válasz GhostHunter #27482 üzenetére

    igazából fogalmam sincs :)
    mytelenor webes felületen ma azt írta az "új gen dolgozói" csomagra, hogy "státusz: megszüntetve" - letöltöttem telefonra az alkalmazást, ott meg már a fent említett "Üzleti előfizetés" szerepelt aktívként + 4GB net (vagyis Unlimited XS)

    zavart viszont, hogy kétféle adatot látok, gondoltam hát törlöm a szerződést a fiókból és újra hozzáadom....FAIL: aszongyanekem nem lehet hozzáadni üzleti szerződést a fiókhoz

    rendben, semmi baj. töröltem az egész fiókot. gondoltam, regisztrálok újra....FAIL: akármilyen adatokat írok be, nem engedi a regisztrációt a számommal. valami lehetetlenül hosszú hibakódot ír, hogy erre hivatkozzak ügyfélszolgálaton, ha ismét sikertelen a regisztráció. telefonos ügyfélszolgálaton meg kb fél perc alatt rázott le az ügyintéző azzal, hogy 8-16 között foglalkoznak üzleti előfizetőkkel...

    úgyhogy most nem tudom, hol is tartok :D de nagyon remélem, hogy tényleg benne vagyok a csomagban (SMS még nem jött ugyen)

    [ Szerkesztve ]

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

Új hozzászólás Aktív témák