Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gergello

    addikt

    válasz <NewL> #5484 üzenetére

    Gilera/Piaggioknak nem túl jó az első teleszkópja. Gyárilag 130 km/h körül mehet, óra szerint.
    Más km/h óra, más hang, kipuf is más bőven ki lehet szúrni a különbséget.

    Én 70-ért vettem az NRG-met nyáron, most tartok ott, hogy nem forog a főtengely. :DDD

  • CL Smooth

    tag

    válasz <NewL> #5484 üzenetére

    Szia! Nos nekem volt 180-as runnerem. Annyit tudok róla mondani, hogy először is tisztelettel kell bánni vele, nem véletlenül viseli a robogók királya címet! A 180-as fxr az 2 ütemű és nagyon durván megy. Látom írtad volt már robid, elsőre ezt senkinek sem ajánlanám mert nagyon csúnya vége lehet. Pillanat alatt 100-on van és óra szerint 150km/h a vége. Ez nem vicc! A vxr az igen 4 ütemű és az 200 köbcentis bár volt belőle régebben 180 as is. Egyébként az is nagyon jól megy valamivel szerényebben mint a 180-as 2 ütemű de az is durva. A teló az első szériás kétüteműekben a fordított zsírral feltöltött ami hát nem annyira komfortos, de amúgy nagyon stabil azzal a villával is a gép csak nem szereti a rázós utakat amiből azért akad. Szóval célszerű az újabbikat venni amiben az olajos hagyományos villa van. Amúgy még a villán kívül van különbség az pedig a 12 literes tank a 6 helyett és az hogy hátul már 13-as kereke van és tárcsafékes hátul is. Szóval azt érdemesebb venni.
    180-as kétütemű fogyasztani szeret, nekem 6-ot evett és ez nyáron, télen a 8-at is bekapja. Nem nagyon lehet lejebb vinni, a 4 ütemű vxr olyan 4-4,5 körül fogyaszt.
    De akkora feeling az a robogó hogy én sosem sajnáltam tőle a benyát. Az autósok néztek amikor emelkedőn 80-nál kielőztem 2 autót majd 120-al mentem be elé. Sok robogóm volt szinte az összes ismert típusból volt már, de a leg stabilabb a runner ezt állítom. A legnagyobb gondom a robogó futóművekkel nekem az, hogy szinte mindegyiknek elkönnyül az eleje nagyobb tempónál és olyan érzésed van hogy a szél mindjárt arréb teszi az elejét és ez kicsit para érzés, ez olyan 90-100 körül érzékelhető. Nos a runneren azt éreztem ,hogy minnél gyorsabban hajtok annál nagyobb erővel préselődik bele az első kerék a betonba, szóval 120-130 nál is olyan biztonságban éreztem magam ,hogy simán cikáztam a sávok között is akár. Kellő ereje van bármilyen helyzetben, még városon kívül is bátran hsználható mert egy 100- as tempót olyan lazán tartasz vele mint egy 50-es al a 30 kb, és 100-ról még elég jól megugrik ha kell.
    Mindenképpen papirosat javaslok venni mert ha eladásra kerül az jól jön, illetve ugye pár év múlva jön az 50-es re is a rendszám elvileg és akkor papír nélkül nehezen lehet majd eladni. Hogy milyen papírok kellenek hogy meg legyenek ezt már leírtam olvass vissza.
    Na ha valami még érdekel kérdezz nyugodtan.

Új hozzászólás Aktív témák