-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #44844 üzenetére
Szerintem erre gondolt. Jártam már én is ott, bár nehéz volt eldönteni hogy szimpatikus a banda vagy sem...
Amúgy ma befeküdtem a kétkerekű alá - kinéztem a benne lévő lambdaszonda típusát. Gondolom mondanom sem kell hogy a drágábbak közül való
Kértem árajánlatot USA alkatrészdisztribútortól is - már csak azért se fogok onnan rendelni, mert a válaszában a következő mondat szerepelt:
"Shipping to hungry xx$"[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz AndrewTdi #44872 üzenetére
Én nem éreztem különbséget, pedig sok féle akku nélküli/halott akkus szörnnyel mentem már. Amikor beletettük a jó akkut, ugyanolyan volt, csak önindítóval könnyebben indult.
A te gépedet nem ismerem, így lehet, hogy van valami összefüggés, de én még ilyet nem tapasztaltam.
www.dongosofor.hu
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #44872 üzenetére
A gyenge akku, rossz töltés max alapjárat közelében okozhat csak gondokat, - dadogás, szaggatás, esetleg leállás formájában. Menet közben kizárt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #45051 üzenetére
ha a pénz nem számítana, én azt a gyönyörű hófehér silverwinget venném stipistopi
Kymco... hát. Egy dolgot tudok mondani: NAGY épp hogy le tudok talpalni pirosnál, ha sztenderre van húzva nem is ér le a lábam, pedig nem vagyok túl kicsi ember A legendák szerint elég ütésálló mechanikája van, erről egyelőre persze nincs tapasztalatom, túl friss a szerzemény.
-
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #45051 üzenetére
Ha a pénz nem számít akkor én mindenféleképp az SW-T 400 mellett döntenék ( mondom ezt burgonyásként ) A Kymconak tudomásom szerint elég magas a fogyasztása ( 5-7 liter ) és ez mellett a legkisebb az üzemanyag tartálya ( ha jól emlékszem 12 liter ) ezért ( is ) nem őt választottam anno.
A Burgman ( főleg a 2006 utániak ) meg Burgman Innen a már csak szuperlatívuszokban tudnék beszélniMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #45060 üzenetére
Hogy nem sok minden változott 2006-tól gyártják az új blokkos/kasznis típust. Itt egy cikk ami összehasonlítja őket Bár ez még a K2 ami még karbis nem injektoros. De a lényeg benne van szerintem.
(#45062) AndrewTdi Én úgy tudom utána már nem volt másik típus A 650-es jött ki mostanában új géppel
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #45051 üzenetére
A 400-as Burgonyának van elég pörgős topicja a TotalBike fórumon, érdemes beleolvasgatni!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #45085 üzenetére
Ha már egymásra találtatok, nem szólok bele, de én fel tudok ajánlani 7,5dl (vagy amennyi kell) Agip 80w90 hajtóműolajat. Ilyet Ha jól tudom, ez GL4 az ENI/Agip honalp szerint: terméklap
Múlt héten vettem, tegnap lett kibontva.
Természetesen bárkinek, akinek kell innen a forumról!
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45085 üzenetére
Ó, bőven... Én 1,3-mal "átmostam" (LOL), majd 1,3 van benne,
szóval kb. 7,4 maradt. Ha összefutunk, le is cserélhetjük, vagy
oda is tudom adni - ha magadnak szeretnéd a cserét intézni.
(Végülis inkább te törd bele* a leeresztő csavart, mint én.)DOT4-es fékolajam is van, Agip: surrounddal nem szolgálhatok.
*:
talán 2 legyet 1 csapásra
Eljátszhatunk a fékkel is, abban már nagy spíler vagyok (LOL!),
van légtelenítőm, de akkor hozz 5.1-es cumót, ha azt szeretnél.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz AndrewTdi #45060 üzenetére
A burgonya K4 től lett Injektoros.
Aztán formában változott, a blokk nem. Az első fék dupla tárcsa lett és ABS K6.
Amiket felsoroltál típusok közül mind jó. A burgonya verhetetlen pakolás ügyileg. Sajnos kerék csak 13 col
A kymco Honda licenc blokkos. Nagy kerék 15-14 talán övé a legnagyobb a felsoroltak közül.
A hondák erősek, sportosak, sajnos alkatrész drága, ha valami kifekszik. Ez elmondható a Kymcora is.
A Burgman alkatrész ellátása jó, minden van hozzá. Kényelem a vezető magasságától függ. A legalacsonyabb a burgi, azon a 180cm-el már pokós gőrbébb háttal ül az ember. Kymco asszem 725 vagy ilyesmi. Egyenesebb testartás.
Service. Szinte mind 2 Liter, vagy akörüli olajat kér(6000Km). A kymco 2005-ig a szíjcserét 18K kilométerben határozza meg. Jól eltlalált váltó, amit a teszteken kiemelnek. A többiek szerintem 12K. Legalábbis a burgi biztos.
Fékek meg, gumik, meg ilyenek használat függőek. Persze a kiskerékre picit olcsóbb a gumi..talán.
És állapotot veszünk nem gyátmányt évet vagy Km-t.
Ha engedi a keret, akkor ABS lehet benne .
Fogyasztásban a burgi jó, mert nincs 400ccm. Haveromnak 3,6L liter az átlag hosszútávon utassal a fogyasztása. Talán a kymco a torkosabb, de ésszel használva szerintem az is 5 liter alatt tartható.
A Honda, meg Honda mint tudjuk[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45130 üzenetére
Hát, nem tudom. A GP800 az már tényleg nem egy spórolós motor.
Annál még teljesítmény is van a 7,5L mögött, amiért tkp. megéri.Amúgy én is azért nézegettem tegnap, hogy miket lehet még kapni,
csak úgy általában, nem mintha pénzem vagy ingerenciám lenne rá.T-Max pl. elég szimpi, bár tudom, hogy iszonyat hosszú és nagyon
nem pakolható. Max. ha kap egy nagy dobozt hátra, akkor...Vannak még érdekes gépek. De amikor elolvasom róluk a tesztet, s
pl. szembesülök vele, hogy milyen iszonyat nehezek nem vonzanak.Szerk: fékolaj cseréhez először is kéne olaj... Attól, hogy én most a
hétvégén nem leszek itthon (s csak DOT4-es Agip olajam van), még
bármely szerviz megcsinálja pici pénzért, tán még jobban is, mint mi.
Tudom, nem rocket science, de azért na... Ha sürge, akkor pláne na.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45133 üzenetére
nem tűnik kényelmesebbnek mint a Nexus
Igen, ez a másik ellenérv a súlya, meg az ára mellett. De ha ledobod a nyeregről
a háttámlát, akkor a felső lábtartó már meglehet, ami nincs annyira magasabban.
Aztán a fene tudja. Szerencsére(?) nem fenyeget a veszély, hogy ilyet vegyek. -
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #45128 üzenetére
Munkába járós kocsi + családi Touran + szép Passat + Nexus 500 = kis nyugdíj
(#45132) DigitXT Ha egyszer nyerek a lottón [link]
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #45200 üzenetére
Hozzám a CiGi nem egész 12k km-rel került, első tulajtól, aki ismerős lévén (meg mivel nem kifejezetten akarta eladni, csak felmerült hogy mi lenne ha) biztos nem tekergette az órát. Akkor volt 6 éves a gép, ebből négyet szinte csak a garázsban töltött. Én szűk egy év alatt talán 1500-2000km-t tekertem bele (aztán elmentem különbözetire és onnantól nagyobbra vágytam). Szóval nem minden esetben hazudik az óraállás.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen