-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
válasz Topiccsendőr #592 üzenetére
húha, asszem hanyagolom a toikot, mert nem nagyon akarok senkivel öszeveszni, a seggbosszantókból meg már úgyis elegem van.
-
User64476
őstag
válasz Topiccsendőr #597 üzenetére
A superbike elég tahó magazin Egy-két cikket olvastam el, és szörnyű a stílus ahogy előadják a dolgokat, kb. mintha az illegálpaprikaárusokat hallanám motorokról beszélni...
-
User64476
őstag
válasz Topiccsendőr #600 üzenetére
Mármint dettó tahó a stílusom, vagy dettó ott vagy a szeren?
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #604 üzenetére
A Szuperbájk dvd-k viszont jók. Az 1ik haverom áthozott vagy 20-at és voltak benne látványos elemek!
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #607 üzenetére
Szerintem attól még nem kéne utánozni, a Jackass sem azért készült hogy utánozzák. A haver akié a DVD sorozat tulajdonosa egy GSX-R 600-asnak és igencsak bevállalós. A múltkor velem 220-al ment én meg rászóltam hogy kurva jó a sebesség csak szart se látok mert ennyinél már bajos a tájat nézni, a menetszél letépi az utas fejét. Neki mindegy mer behúzódik a plexi mögé. Egyébként én sem szeretem ha száguldoznak mert pl. ha kocsival megyek nagyon nehéz belőni hogy a motoros mögöttem 1 KM-el 100-al jön e vagy 200-al meg hogy előzni akar e vagy nem mert index ha van se használják. Sok motoros szidja az autósokat hogy nem eléggé óvatosak a motorosokkal ők viszont egyáltalán nem óvatosak, illetve 200 fölött már nem lehet óvatos az ember.
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #609 üzenetére
Hogyhogy majdnem otthagytad a fogadat? Taknyoltatok is vagy csak rezgett a léc?
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
anonymou3
csendes tag
válasz Topiccsendőr #613 üzenetére
Hy!
Huha, akkor ez bonyolultabb, mint gondoltam... Tehát első ''fázis'' a Jog gyártás történelmében a ''Jog Super ZR'' (10éves már nem gyártják), a második ''fázis'' a ''Jog Next Zone'', amit már szintén nem gyártanak, mert Őt váltotta a ''Jog Super Z''. Jól értelmeztem? Akkor az első kérdésemre mi a válasz? Ha megint jól értettem akkor egy ''Jog Super Z'', de ebből melyik az az évjáratú, amelyik még nem a modern korszak formatervezésével készült? Ez jól hangzott...
Szerk.: Szerintem rosszul értelmeztem, mert látni aprón ''Jog Super ZR''-t '98-as évjárattal, ami a legjobb Jog... Szerinted... Szerintem is, mert Janesz ''brinyegli''-je naon megtettszett... Akkor az a kérdés, hogy mikor gyártották a legutolsó ''Jog Super ZR''-t az ''régi'' formával?
Thx!
[Szerkesztve]-
-
Josh
tag
válasz Topiccsendőr #622 üzenetére
Tudnál olyan linket adni, ahol a Mintről lehet leszedni infókat.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #637 üzenetére
+jó az aláírásodEinstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #660 üzenetére
nah ez már vmi,kösz szépen az hogy 110-es blokk van benne menyire gond? ehhez akkor tudtommal már a1-es jogsi kell nem?
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #659 üzenetére
jó amit mondasz, csak ugye az fj-ket a menetszél hűti, a robogókat meg egy főtengelyre szerelt venti, ami elég komoly mennyiségű levegőt nyom már alapjáraton is.
Szerencsétlen fj-k nem arra lettek kitalálva hogy 40-50-el poroszkáljanak, gondolom még az utólag ráépített dolgokkal lerontották a légáramlást is...www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #658 üzenetére
de mint te is írod ez a felhsznált anyagok érdeme, nem a vízhűtésé gyártanak amúgy keménykróm bevonatos léghűtéses hengereket is
www.simson4t.hu
-
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #670 üzenetére
Nem az aerodinamika hanem a meghajtás miatt. A Diteches 50 köbcentisek is simán mennek 80al, sportkipufogóval 90et is. Tuninggal 120-140et. (állítólag, én meg olyanon nem ültem) Rendőrkocsit nem kell előzni. Traffipax nem számít mert úgysincs rendszám. Ha gyorsan mentél és megállítanak elküldenek vmi kpm vagy milyen vizsgálatra. Nem mész el, ha még mindig küldözgetik a papírokat bejelented hogy eladtad a motort. De van jobb dolguk is, elhiheted. Az adásvételi csak magánokirat, annak a hamisításáért enyhe büntetés jár (büntetlen előéletnél max. pénzbüntetés, az még messze van a lefejezéstől), de eleve hogy bizonyítják a vevőre vagy az eladóra hogy tudott róla hogy a motor nem 50 köbcentis? Hozzá nem értésért nem jár büntetés (különben az összes politikus sitten ülne, nem a Parlamentben ) Ha a robogón rajta van a kötelező matrica, a motoroson meg a bukósisak és nem szabálytalankodik 10 esetből 9x akkor sem állítják meg ha 70-el ''repeszt''. 4. éves joghallgató vagyok, anyám meg közlekedési ügyeket tárgyalt 15 évig (most már emberölést ) hidd el Magyarországon a legtöbb szabályra magas ívből tesz mindenki, minél jobban ért hozzá annál inkább. Más kérdés hogy míg ez pl. a bürokrácia, regadó stb tekintetében hasznos, de pl. az egyirányú utcába rossz irányba behajtásnál káros. De ez a túlszabályozott társadalom tipikus következménye. De ez már offtopic Még annyit hogy rendőrrel sose vitatkozz, sose ismerj el semmit és mindent megúszhatsz.
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #669 üzenetére
na erre nem gondoltam, de van benne igazság, tény hogy a vízhűtés pontosaban szabályozható, ez hidegben jól jöhet
www.simson4t.hu
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #698 üzenetére
teljesen igazad van.
azt az sr50et én is megnézném ami 140et megy, bár tuti hogy nincs olyan. a verseny robogók, amik 100 körül mennek azok kb kerülnek vagy 1 millába. -
rebel56
tag
válasz Topiccsendőr #693 üzenetére
Nekem éppen ilyen 15.000 Ft-os Grex bukósisakom van zárt plexivel és nincs vele probléma. A legnagyobb sebesség, amit próbáltam, az 120 volt (persze nem robogóval), ott is állta a sarat, csak a motorom volt a szűk keresztmetszet.
-
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #702 üzenetére
Mivel a kilométeróra csak 80-ig van kalibrálva, így egy GPRS segítségével lett bemérve a motor végsebessége.Elég pontos. Pontos tipust nekérj, mivel nem az enyém. Lánckerék csere előtt 94 km/h volt a végsebesség.
Robi73
-
rebel56
tag
válasz Topiccsendőr #705 üzenetére
Arra értettem, hogy 120-nál nem a bukósisak viszonylag silány minősége akadályozta a további gyorsulást, hanem a motorom, aminek ennyi jelenleg a vége. Bocs ha nem egyértelmű! Egyébként nem szívesen esnék nagyot benne, ki tudja mennyire véd. Biztos nem véletlenül kerülnek a jobbak nagyságrenddel többe.
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #718 üzenetére
strandpapucsban
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #721 üzenetére
Ezt tanusítani tudom. Ha az én órám 80-at mutatt, akkor 75km/h a valós sebesség. GPS-el mérve, nem GPRS-el. Az autók kilométerórájának a megengedett tűrési határértéke + - 10%. Gondolom a motoroknál is így lehet.
Robi73
-
Yaye
őstag
válasz Topiccsendőr #702 üzenetére
Nem GPRS, hanem GPS, műholdas helyzetmeghatározó kézikütyü, amivel mellesleg sebességet is lehet mérni (hogy mennyire pontosan, azt nem tudom).
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #735 üzenetére
kurvára iagazd van sok kis hülye azt hiszi, hogy a robogók egy hengerrel dobbal mennek 140et 3 literes fogyasztással, az ilyeneknek azt kivánom, hogy vegyenek egyszer egy ilyen hirdetett motort.
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #743 üzenetére
pont ezt nem értttem én se, ezért olyan dobot vettem, ami nincs visszafordítva
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #754 üzenetére
''Mondjuk ezt a láncolajozást, meg ilyen szokványos karbantartást mindegyik motor igényli.'' a robogók nem igénylik unokatesómank van egy aprilia rs50ese azt ő mondta, hogy ezek a kis 50esek nagyon érzékenyek, karban kell tartani őket
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #743 üzenetére
ne már, ez komoly? úgy vágod egyébként a témát hogy hihetetlennek tűnik nekem hogy nem tudod hogy műxik a rezonátor.
A lényege az hogy a kétütemünél mivel a kifufogórés később záródik mint a szívó, így az üzemanyag levegő keverék egy része kiömlik a kipufogóba, ettől van az a szép kék füstje, és ettől környezetszennyező. Ezt csökketi a rezonátor, úgy hogy felhasználja azt a jelenséget, hogy mikor a kipufogó rés kinyílik, egy hangsebességű nyomáshullám indul el a kipufogóban, amit a kiszélesedő rész fölerősít, majd hullám a szűkülő részen visszaverődik, és elindul a henger felé. Úgy van a rendszer hossza kiszámolva hogy a nyomáshullám épp visszatolja a kipufogóba ömlött friss keveréket, mielőtt a dugattyú bezárja a rést, ezzel fordszámtól függően, akár 30 százalékkal is növelve a henger töltését.
ÍAhhoz hogy ez működjön értelemszerűen pontos tervezésre van szükség, ami függ a henger méretétől vezérlési időtől, stb, így egy konkrét rezonátor csak egy konkrét hengerrelműködik jól.
ezért nem javít a 70-es hengerhez tervezett kipufogó az 50-es hengeren, nem pedig azért mert visszafordított. A visszafordítás nem számít semmit, csak annyi a szerepe hogy ne lógon tól a dob a robogón.
itt egy link egy animációval a rezonátor működéséről:
Bővebben: linkwww.simson4t.hu
-
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #768 üzenetére
Itt feltöltheted a képeket.Bővebben: link
Ha nem megy, akkor küld el nekem és felrakom.Robi73
-
Robi_73
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #772 üzenetére
Mármint azért a sors iróniája, mert el akartam adni, a friss tulajdonosnak mutogattam, milyen szép hangja van, erre reccs. Egybeépült a gyűrű a dugóval, a hengert is meggyalázta, dobhattam ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #776 üzenetére
Csörög kattog, havonta szét kellett szedni, fél év után a blokk kiégett belőle, és 50 volt a csúcs, szakadékba hátszéllel.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #778 üzenetére
A blokk megsült, váltóban is kihullott vmi...mittomén nemigen kéreztem, szememmel ennyit láttam belőle.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
szat1
csendes tag
válasz Topiccsendőr #740 üzenetére
Köszönöm nekiugrok
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #795 üzenetére
Magánügy. Én a saját szemeimmel láttam, és hallottam is, megesküdtem, hogy ha ingyen adják se veszek olyat.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #798 üzenetére
Neked kevés, amit láttam nekem elég volt, láttam szétszedve, nem szép látvány. biztos hogy jól volt ápolva, a fater ért a dolgokhoz, rendszeresen olajozta, miután kihozták a szalonból szétszedte, és átkente. Annyira méjen nem értek a motorok belsejéhez hogy a leírás neked is elég legyen, viszont az ilyen egyébb kínai motorokkal saját tapasztalataim is vannak, pl amerigo, City Hopper, Keeway. Ezekkel járta meg az ismeretségi köröm többsége (nameg a báttyám is), és nem hinném hogy mindenki hülye, mert az tény, hogy a kínai motor, szar motor!
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #800 üzenetére
Van új modelja? Na mindeggy, az aktuális modell CPI Oliver volt.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #804 üzenetére
''Szerencsére az én baráti körömben is van egy Keeway, már több, mint 500 km van benne, a srác azt se tudja, eszik-e vagy isszák a robogót. Nem tudja, miért van benne olaj. Csak csőgázzal megy vele. Eddig semmi gond.''
Eddig. 500 kilo még semmi, bár ismerősök között ahhogy észreveszem a a kínai robogók közül a Keeway-nak van a legkevesebb baja.Már két éves,3.5E km-t futott, és mindössze 3-szor! volt szervizben (ami egy kínaitól már csúcs), kisseb bajokért, szóval az nekem is bejön, csakhát nem megy valami sasul.
[Szerkesztve]"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #803 üzenetére
nem véletlen a hasonlóság ugyanis a nagy japán márkák bérgyártatják a robogóikat taiwani cégekkel.
www.simson4t.hu
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #819 üzenetére
97'-es.
120k.
és a karosszéria abszolúte nem sérült.
Ma kipróbáltam. Végülis mindent rendben találtam rajta. Fékek jók, akkor a hidraulika rendben /nem folyik/. Szal én hibát nem láttam rajta, csak a használatból eredő néhány apróbb helyen a kopást a festésen. Nah szerinted megéri!? -
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #825 üzenetére
140k-ért van hirdetve jelenleg is egy licitálós helyen. ez a minimál ár. Csak egyik netes ismim haverja, így ennyire lelett alkudva.
-
sosperecek18
senior tag
válasz Topiccsendőr #830 üzenetére
ÉS ha csak 2db-ot raknék rá?
DE ha menne akkor nem tagadod, hogy nagy királyság lenne!
[Szerkesztve]Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #836 üzenetére
Jaja, feltétlen kell a robogóra a fejegység+erősítő+mélyláda. Igaz hogy ezek nélkül is hallja az utca eleje ha befordulsz a másik végén, hála a kipufogónak (a kocsikba ugyebár ezért rakják be ezeket) de több szem ... mint tudjuk. Ezenkívül milyen dolog már az hogy esőben megázik rajta az ember? Gyerünk tetőt fabrikálni rá! De hogy tócsába belehajtva se legyen vizes a ruci nosza befedni az oldalát is. Kanyarban be kell dönteni a gépet? Rakjunk alá még 2 kereket ! Jéé feltaláltam vmi újat ! Mi??? Hogy 100 évet késtem? Affrancba, ilyen az én formám Héé emberek, fogjunk elé egy lovat inkább, olyat még úgyse csinált senki
-
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #843 üzenetére
Csak arra céloztam hogy tudom hogy NEM te vagy az aki szerint a robogóba hangcucc kell. Csak azért hangsúlyoztam ki mert a te postodra válaszoltam ... de csak mert azt a gondolatmenetet folytattam. Mindenesetre fenntartom hogy motorra zene baromság, egyrészt a bukósisak, másrészt a nyitott tér, harmadrészt a kipufogó- , motor- illetve szélzaj, végül a helyhiány miatt. Hogy az olyan apróságokra mint a kis generátor, semmi akksi, már ki se térjek. Különben is: városi rövid utakra aki nem tud meglenni zene nélkül az menjen autóval. Hosszabb túrákra meg aki motorral megy a direkt a sebességérzetben meg a tájban gyönyörködik, nem a Groove Coverageban Aki meg speedmotorral száguldozik (aki nem száguldozik az minek vesz olyat, vegyen inkább choppert azon is megnézik és ahhoz illik is a lassú menet, ráadásul az üléshelyzet is kényelmesebb) annak meg aztán minden figyelmével az útra és a forgalom többi résztvevőjére KELL koncentrálnia. Ha nem így tesz hamar az intenzíven vagy a temetőben találja magát. Végül pedig: egy erősebb kimenettel rendelkező mp3 lejátszó, fejhallgatóval a bukó alatt miért nem jó azoknak akik mindenáron zenét akarnak? Szedje le a sportkipufogót ... ön dönt: hallgat (zenét) vagy halad
[Szerkesztve] -
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #844 üzenetére
a motort is ismerős hozta olaszból, úgyhogy az alkatrészek beszerzése sem nagy probléma.
ma raktuk rá a 70-es malossi hengert, elég jó lett, csak még járatni kell.elvileg 14 lóerőt tud a henger, de hogy ezt kihozzam belőle, kell még sok mindent venni... -
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #851 üzenetére
Tudom-tudom.
tényleg.Nem kell valakinek egy full tuning Piaggio Zip?
háromszoros európa-bajnok motor.1,2 millió... -
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #859 üzenetére
Malaguti F12, ~150.000
van ismerős, aki összerakja ingyen és nem gányol.
alkatrészre annyit költök, amennyi van.nem veszek gagyi cuccokat. -
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #869 üzenetére
Ugyanmár, minden megoldható egy darab kővel meg némi kézügyességgel. Az ősembernek is csak ennyi volt, mégis mire vitte !
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #874 üzenetére
Ok, ezt én is tudom, de ezeket figyelembe véve mondom.Még mindig a két hülyénél vagyok leragadva,hogy motort csak láttak, és ők az okosabbak...
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #865 üzenetére
apriliát egy darabot nem láttam!ducatibol nagyon sokan a monstert hajtják/nekem ez a No1/cagivát sem láttam,viszont láttam egy brutale orot aminek kiakadtam a ''semmilyen jellegzetes''hangján.a japán modellek nem nagyon menőek azaz nem a speed a legmenőbb hanem inkább a naked-eket használják.most láttam élőben először triumph speed tripletBővebben: link.ez élőben nagyon állat.A városokban akkor is inkább a nagy 500 luxusrobikat részesítik előnyben,amikkel hihetetlenül tudnak lavírozni és iszonyatosan nagyot gyorsúlnak
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
TitiRii
senior tag
válasz Topiccsendőr #868 üzenetére
egy 2 éves robogó mióta 1000 éves?
védögázas lánghegesztő? :S az meg milyen? lángrol és védögázasrol már hallotam
kitágitott kipufal nyomaték vesztés?!
nem tudom ezt mond a power szelepes gépeknek, meg a simomnak
(Bővebben: link
nem sok 8le simson ronhangál az utcákon
mellesleg a tuning robogo hengereken is ha megnézed amiben külömbözik a gyáriktolhogy nagyobb/több felömlöi vannak, nagyobb beömlö és kipuf nyilással
szerintem..
részemröl maradok továbra is a supermotonál de mivel multkor guru kolega ''1000éves'' robiján én nem találtam a japán motorokra jellemzö oj divatos elektronikus leszabájzot, ezért javasoltam kérdezze meg nálam nagyobb robogo szakiktol hogy ebben a tipusban hol van az a bizonyos fojtás ami szigoruan nem engedi 45-50 fölé a gépet(pedig érezhetöen menne még) a jamaha jogokon és aprilia több modeljén egyszerüen csak a gyujtás elektronika elö van kötve sorosan egy kisebb doboz, azt kihuzva az áramkörböl megszünik a leszabjázás
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #882 üzenetére
Amig nincs kezemben a jogsi, addig csak tanfolyamon vezetek, aztán fojtatom. Nem akarok leszokni róla, csak most már sokkal óvatosabb, és ennyivel okosabb vagyok.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #882 üzenetére
Mellesleg még nem is lehet kocsim, 14 vagyok.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen