-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hellas
senior tag
válasz oceanearth #33 üzenetére
Csak egy sportlégszűrő,meg optikai tuning.
-
Petya25
addikt
válasz oceanearth #97 üzenetére
Kinézetre tejesen olyan mint az 50-es Runner, csak jobbak a telók és a fékek nem? Ugyan csak 10 km miatt, de vidéki vagyok, nem mennék gyakran Pestre mert vihetnék csuklónyi vastag kutyaláncot is hozzá. Nálunk kevés a yard
Havernál nem rég látam egy kínai csodát (a Keeway mellett árulják) négyütemű 50-es és marha nagy segge van, azért a méret nem minden. Ennek a gyári folytás nélkül olyan 55 a vége. Gyárilag csak 35, kínában ez a szabály.
[Szerkesztve]Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #97 üzenetére
4 üteműre minek tennél tuningdobot?? halottál már te 4 ütemű robogót tuningdobbal??csak mert olyan lesz a hangja mint egy choppernek és azt a rendőrök sem szeretik....amúgy a legjobb választás a gilera ilyen szempontból mert az 50-es és a 200-as méretre ugyanakkora!!
-
neongorack
senior tag
válasz oceanearth #117 üzenetére
Nekem meg most lesz valszeg egy ZX-em és aztán jön a gyüjtögetés tuningra!
Szted mivel kezdjem? Én egy új kipufogórendszerre gondoltam.....Vajh Mennyi lehet egy Malossi? Biztos nem olcsó mulatság, de sokat dob a teljesítményen! -
neongorack
senior tag
válasz oceanearth #121 üzenetére
Akkor nem, de nekem akkor is teccik csak az elején az a biszb@sz nem!
De az üléshuzat nagyon állat -
golyani
addikt
válasz oceanearth #122 üzenetére
én meg azt mondom h nem leovinci mert van magyar kisiparos dob is nagymotorra egy carbon dob max 40k ami leovinci-be van 60-70 is. ugyan az mint a lovinci vagy akrapovic vagy remus mer azokat másolják. raptor avgymi fene a neve keress rájuk.
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #118 üzenetére
60-nál odahúztam még felállt egykerékre szal nem akarok neked bizonygatni semmit...leszarom mit hiszel el és mit nem...
én azt mondtam,hogy odaállt mellém egy köcsög műbráner a 2-es tuninggolffal és túráztatta a motort gumicsikorgás meg minden oszt mégis lemaradt mint a borravaló!!
a 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! ezt se túl sok autó tudja szerintem!! -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #139 üzenetére
nagyon jó a leovinci!!szép a hangja is...főleg a zx-nek!!
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #141 üzenetére
utóljára írom le ha esetleg nem láttad volna ,hogy full polini tuningos volt (evo) és 110km/h ment végre!! és igenis kiemelkedett kerékre hatvannál egy tőgáznál!!
a leonardo-s dolog azért jött ide mert azt nagyon sok tuning auto sem gyorsulja le 80-ig!! 80 fölött utazósebességben meg hol tudsz menni a városban...??
na mindegy visszatérve a jog-ra....nagyon sok múlik egy motor összehangolásán ..amikor megvettem a cuccokat hozzá sorban és itthon beleszerelgettem őket nem ment csak 100-at végre és erő sem volt benne annyi mint amikor elvittem gyöngyösre a Yamaha tátraiba és ott készítik fel a verseny robikat is a versenyekre ..és a srác belőtte nekem pöpecre...mesélte,hogy ugyanilyen joggal versenyez valaki és azt is ő rakta össze és azt is mondta,hogy nem tudja,hogy miért de egy beállítást nem lehet minden jog-on alkalmazni mindegyiket egyénileg kell beállítani még akkor is ha ugyanazok a cuccok vannak benne...azt mondta,hogy volt olyan moci amiből jobb gyorsulást és nagyobb végsebességet tudott kihozni ugyanazokkal a cuccokkal mint egy másikból!! -
Manitou
addikt
válasz oceanearth #162 üzenetére
Milyen robi? Mennyiért adod?
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #162 üzenetére
lol!! azt írta miután felújította 60 volt a vége hátszéllel...én az enyémet 9k kilométerrel vettem és minden a gyári volt benne és miután kicseréltem a gyujtást,hogy ne fojtson le 65-nél 75-80 volt a vége!!de 75 tuti!!
-
ReDPiTTY
tag
válasz oceanearth #170 üzenetére
650 e volt zsír újonnan vettem,egyébként sr 50 ditech
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
graf
tag
válasz oceanearth #185 üzenetére
Életem első!!! motoros élménye. Pár nappal ezelőtt. Vicces volt.
Amúgy miért az? Semmi összehasonlítási alapom nincsen. Tehát ha bővebben kifejtenéd! Egyébként maga a feeling teccett.
[Szerkesztve]Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!
-
dbali
aktív tag
-
dbali
aktív tag
válasz oceanearth #196 üzenetére
Hát volt szerencsém kipróbálni mert egy Hurrican-om van én nem azt mondom hogy ennél nincs jobb de eddig semmi bajom sincs vele nem értem miért lenne fos....(ültem máson is).
Okos enged ha már szenved!
-
Yaye
őstag
válasz oceanearth #204 üzenetére
Hát nem tudom. Dél körül lementem, nézem, üres a placc. Gondoltam: na, erre sincs több gond. Szépen visszasétáltam a dobozzal meg a bukóval, valahogy még csak a pulzusom se ment föl. Talán mert már hozzászoktam, eddig három bringámat fújták meg, mindet a házból (nem innen, még apáméktól), szinte számítottam rá tudat alatt. Mióta világ a világ, ez a formám, az lett volna csoda ha megmarad.
Rendőrségen bejelentettem, de hát egy rendszám nélküli robit... csak formaság. De most azért örülök hogy mégsem a Mojito Customot vettem 6 kilóért, pedig hezitáltam rajta. A legbosszantóbb az lesz hogy 2 évig havonta adhatom föl a részleteket valamiért, ami már rég nincs is meg. -
dbali
aktív tag
válasz oceanearth #214 üzenetére
NEM igaz miért szarozza mindenki a keewayt a hussart? ismerősömnek hussarja van és neki sincs semmi baja vele. Csak azért mondjátok mert kínában gyártják!!
de még nem is ültél rajta!Okos enged ha már szenved!
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #214 üzenetére
vagy az örök klasszikus :castrol tts (a 2 ütemű motor lelke a jó olaj!! ezt nem szabad sajnálni!!
jó választás még a plutonite scooter (full szintetikus) és a valvoline-nak is van kifejezetten robogó olaja ami szintúgy full szintetikus!! (de ezek jó árban vannak míg a castrol 1l olyan 3500ft körül van...(plutonite max 2000ft valvoline max 2500ft) én jártam mindegyikkel és jó mindegyik...de félszintetikus vagy netán sima ásványitól az isten ments!!nem szabad!! -
Yaye
őstag
válasz oceanearth #210 üzenetére
A bank sem ennyire hülye Úgy van megírva a kölcsönszerződés, hogy direkt robogóra, amit nem lehet ugye elvenni ha nem fizetsz. Ha veled végképp nem boldogulnak, akkor meg rászállnak szegény kezesre. Ez van, beszoptam Majd veszek valami ótvar használt kiskerekű pici szutykot 80ért.
-
ngabor2
nagyúr
válasz oceanearth #214 üzenetére
Köszi, akkor a 0,5 rész lejött, marad a 2 versenyző.
-
Vertic
aktív tag
válasz oceanearth #214 üzenetére
hyosung nem kínai, hanem koreai. teljesen más tészta. teszteken elég pozitívan szokott szerepelni, bár még csak a nagymotorjairól olvastam. elég új dolog, szal tartósságáról még nincs nagy tapasztalat.
'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Anthony001
senior tag
válasz oceanearth #205 üzenetére
Hát.. annyira ne legyen használt, a márka meg szentem mind1 nem?
-
Anthony001
senior tag
válasz oceanearth #236 üzenetére
Na vmi ilyet szeretnék én is
-
Anthony001
senior tag
válasz oceanearth #238 üzenetére
Jah, annyira még nem érdekel, csak kérdezősködöm milyet érdemes venni.
De azért köszi -
neongorack
senior tag
válasz oceanearth #249 üzenetére
Áhh haggyuk inkább nem szólok és akkor nem tudok hülyeséget mondani! Ez talán jó megoldás!
Csakmert jövő héten veszek robogót és.....nah mind1! -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #252 üzenetére
ja csak lehet,hogy a tiédben fele annyikm volt vagy nem volt annyira kopott a szíj stb....kb azonos km-ről beszéljünk már nem visszatekert óra mellett vagy nem azonos beállítás stb mellett...
igazából én leszarom ki milyen motort vesz...hisz ő fog vele járni nem én..vehet felőlem keeway-t vagy egyéb csodát is...amit én mondtam tapasztalat!! most vagy elhiszitek vagy a saját károtokon majd megtanuljátok... -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #254 üzenetére
nem kell tanítani a sast repülni...
mondom engem nem érdekel ki mit vesz...én elmondtam a saját tapasztalatomat és kész... -
Grunya
aktív tag
válasz oceanearth #270 üzenetére
Köszi. Tartósságban is van valami különbség?
-
Yaye
őstag
válasz oceanearth #309 üzenetére
Nem spórolták le, az a szögletes csíkos fekete felület az ott hátul. Vagy nem.
[Szerkesztve] -
neongorack
senior tag
válasz oceanearth #320 üzenetére
Végre válaszolt valaki! Köszke így már felvilágosodtam! Th-X!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz oceanearth #349 üzenetére
Mit jelent, hogy jobban megy? Jobban gyorsul?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NeoXon
csendes tag
válasz oceanearth #349 üzenetére
Valszeg nem jol kapja a levegot. Legszurot csekkold meg. Egyebkent nem tom jog-oknal pl. miert van ugy elrejtve a muanyag boritas ala a legszuro bemeno nyilasa. Ha folyamatosan hajtom a motort, egy jo ora utan elkezd levegoert kapkodni, es visszaesik a teljesitmenye. Ilyenkor le kell allni kicsit, aztan ujra jo lesz.
Egyebkent ti mennyi ideig hagyjatok hideg inditas utan jarni a motort, mielott utnak indultok? En kb. 1-2 percet szoktam, aztan az elso kilometeren meg nem huzatom meg, addigra bemelegszik, aztan utana mar megy rendesen.
Ez a fullszintetikus 2T olaj mit jelent? Ez kell legyen rairva a dobozara? Ha valaki tudna ajanlani egy konkret tipust, ami tutira jo bele, azt megkoszonnem. Ja, es a hajtomu olajcserehez milyen olajat vegyek? Oda gondolom sima motorolaj kell, nem 2T. Meg azt is jo volna tudni, hogyan eresztem le a regit (Yamaha artistic jog). Gondolom nem csak fel kell tolteni a faradt olajra ra... -
Topiccsendőr
addikt
válasz oceanearth #355 üzenetére
Nem tudom mi bajotok a széria légszűrővel, az több, mint jó... Ezek a sportlégszűrők, ha nem a szivacsosról van szó agyonütik a kétütemű motorokat. A benzint kiköpi rajtuk a karbi, máris fel van oldva a légszűrőspray. Én is próbálkoztam vele, de csak sz@rabb lett. Lassabban ment, mint a széria légszűrővel. Na ezek a sportlégszűrők az igazi nagy mókusvakítások, legalábbis a49-68cm3 kategóriában...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz oceanearth #357 üzenetére
Az meg a másik, hogy amikor napi kb 80 km-mentem, a széria szivacsot is másfél hetente kellett mosnom, nem tudom ti hogy bírjátok azzal a fém vacakkal...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz oceanearth #357 üzenetére
Lehet, hogy a sportlégszűrőd került 3k-ba a széria meg 5k-ba?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Den
veterán
válasz oceanearth #349 üzenetére
nem 100% amit mondok, csak ötlet. egyik ok lehet kopott henger/dugattyú, a másik hogy ahogy felmelegszik a porlasztó megváltozik a benzin/levegő arány
www.simson4t.hu
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz oceanearth #411 üzenetére
Ha beszámítanád a régi gépemet meg még úgy az 50 km-es körzetemben lenne a motor komolyan érdekelne...
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Yaye
őstag
válasz oceanearth #411 üzenetére
Mit érdemes tudni róla? Feltéve hogy publikus.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Hójember
csendes tag
válasz oceanearth #430 üzenetére
Akkor rossz helyen keresed 70-80 ezer az már sok. Annyiért márt MZ-t kapsz
-
Yaye
őstag
válasz oceanearth #453 üzenetére
És te hol olvasod hogy hogy a szalonból kitolva húztam neki full gázon?! Ha az első revízióig nem szedtek ki belőle fojtást (márpedig nem szedtek, hacsak nem az éjszaka leple alatt amíg aludtam...), akkor elég evidens hogy a szalonból kitolva is pont ugyanannyit tud mint 300 km-el később. Ennyit a hozzáértésről. Ha már nem értelmezed a mondatokat, legalább ne fikázz le mást.
A fojtás _nem_ a bejáratás alatti motorvédelem kedvéért van benne, hanem a jogszabályok kedvéért. Ahol a jogszabály nem olyan szigorú, azokban az országokban nincs fojtás.
Különben a bejáratás nem azt jelenti hogy egyáltalán nem húzhatsz neki teligázt. A motor kézikönyvében le van írva, hogy mennyi kilométeren át kell tartózkodni a gáz egy bizonyos hányadának _huzamosabb_ átlépésétől, mindez fokozatosan. Néhányszáz méteres meghuzatás rohadtul nem számít.
A másik, hogy az apriliások _kifejezetten_ javasolták a bejáratás alatt is az időnkénti fullgázt (mivel a fojtás miatt úgysem lehet meggyilkolni, nem megy 45-50-nél többet), hogy kiégjen a motorban és a kipufogóban maradt ilyen-olyan szerelőzsír, meg miegymás. Ennek megfelelően jártam el, és csodálkoztam nagyot hogy hová megy már... Utána 300 kilométeren át csak nagyon módjával mentem (hisz nem volt fojtás ami megvédjen), 300 után aztán már lehet kicsit jobban húzni, és 500-nál revízió, onnantól ami belefér.
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
válasz oceanearth #460 üzenetére
Nem csak szerintem nem volt benne. Ez asszem nem kérdés. És jól gondoltad, ez volt a vége full gázon. Csak azt nem fogom, honnan vetted hogy a szalonból kitolva egyből mint a barom, digitálisan vezettem, és különösen fájlalom, hogy egyből lelámáztál, holott még a manuálé sem tiltja hogy néha kapjon egy _kis_ bő gázt a bejáratós gép. A bejáratás végefelé és utána már enélkül is tudhattam volna hogy hol a vége (még mindig szalonállapot, hozzányúlás nélkül!), de mint említettem, épp az apriliás srácok tanácsára már az elején is belehúztam egyszer (amikor rögtön ki is derült hogy vigyázni kell mert nincs sehol a fojtás).
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
válasz oceanearth #462 üzenetére
Semmi gond
Topiktárs ráharapott a Rallydra? Most az ellopott helyett pótlás gyanánt nézegetem a használt robikat, és most egy hagyományos Scarabeo (legfőbb előnye hogy olcsó, és király matt fekete), egy ellentmondásos leírású, ám potenciálisan befecskendezős, nagyon keveset futott és még garanciális Scara között hezitálok, de ha még megvan, és jó árat mondasz akkor benne lenne a kalapban a tiéd is, főleg ha tényleg ilyen szépen megy. (Bár bevallom a Scara retrodizájnja jobban fekszik, de akkor is.)
Nézegettem a neten a használt Rallykat, és ezek alapján Bővebben: link úgy saccolom, hogy a tiéd valahol olyan190-200-at érhet (különös tekintettel a megkímélt, 7000 km-es tuningkipufogósra 160-ért, de vegyük úgy hogy az a sürgősség miatt ilyen olcsó). Kb ennyiért kínálják az ellentmondásos (mivel 50es négyütemű scara nem létezik), scarát is, és tokkal-vonóval ennyit még épp megadnék egy tényleg jó használt robiért. -
Yaye
őstag
válasz oceanearth #466 üzenetére
Aham. Azt hiszem úgy lesz a tuti hogy előszöris megnézem azt a két scarát, mert elsősorban azért azt szeretnék. (Főleg a második, hmmm... ha az valóban egy vízhűtéses, injektoros ditech blokk, ahogy sejtem, ráadásul csak 2600 km-el, és papírokkal, garanciával, akkor habzás nélkül megveszem 200ért. De egy vacak százasért a másik is jó vétel lehet ha szép állapotban van.) De ha nem jön be egyik sem, akkor nem keresgélek tovább (úgy látom igen ritka az alig páréves scarabeo a hazai piacon), és megnézzük a Rally-dat, oké? Ha tényleg olyan tip-top mint mondod, akkor 180-at nekem megér, bár terepre aligha fogok menni vele. Elég terep nekem a pesti úthálózat. Talán szentségtörésnek érzed, de ugye lehet erre is hátsó dobozt szerelni? Mintha láttam volna valahol. Gondolom kell hozzá valami tartó rá. Külön öröm lenne ha rámenne a scaráról elárvult dobozom. Elég gyakran hurcolok magammal mindenféle bizbaszt, és én már tuti nem indulok el egy húszkilós lánc nélkül sehová
Annyit még árulj el, mennyi van benne (tudom hogy föl volt újítva) összesen, és mennyit tettél bele a felújítás óta? A tuning amit a szerelő ismerős végzett, nagyobb dugót is magában foglal, vagy ha nem, akkor mit? Mennyit eszik viszonylag szolid (max 60 körüli) városi használat mellett?
Nem mellesleg az ország melyik fertályában lakik a jószág? -
Yaye
őstag
válasz oceanearth #469 üzenetére
Hát, jobb helyeken az injektoros ditech scarát ugyanannyiért mérték mint a porlasztóst, ami itt és most bruttó 325k. Ehhez képest a 2 kiló nem annyira kevés egy másfél éves motortól, bár nem is sok, az tény. Majd kiderül ha fölhívom az ipsét.
Szolidan 5-6 liter, huhh... az nem kevés, sőt sok. Az egész robogómizéria elsősorban azért indult nálam, mert elegem lett abból hogy 5-6 kilométereket megyek az autómmal reggel-este a dugóban, 8 literrel 100-on, be sincs ideje melegedni, a benzinár meg megy az egekbe. A robival minden hónapban jópár ezrest megspóroltam, a havi törlesztőrészlet nagyobb fele simán vissza is jött benzinben, meg a parkolás se gond sehol, és motorozni is jó. De a 6 liter, az bizony sok. -
ReDPiTTY
tag
válasz oceanearth #484 üzenetére
40?
én még 3000 nyomtam le annoEinstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Robi_73
őstag
válasz oceanearth #429 üzenetére
A jövö héten kiderül, mivel még 50km, és go to service. Ma összehoztam 150km pluszt. Idáig 2x tankoltam, és a fogyasztásom 3.1 és 3.4L-re sikeredett.
Robi73
-
Topiccsendőr
addikt
válasz oceanearth #493 üzenetére
Mivel a 45 lóerőt valahonnan ki kell sajtolni. Na és mivel tudsz több erőt nyerni? Több üzemanyag elégetésével. Hogyan tudsz több üzemanyagot elégetni? Lökettérfogat növeléssel, vagy fordulatszám növeléssel. Ennyi az egész. Viszont a nyomaték az zéró ebben az esetben is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
lacam
aktív tag
válasz oceanearth #497 üzenetére
Szerencsére van még rajta garancia. CSAK a motorhibára él a garija.
Szanaszét tört a ventillátor. Két koppanást hallottam, mintha kavicsfelverődés lett volna, ezért nem is vettem róla tudomást. Nem jelzi a hőmérsékletet, így én szépen tovább csordogáltam vele. (nem is gyorsan)
Mondhatják, hogy én basztam el ... vagyis nemtudom.
Remélem nem fognak kötekedni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz oceanearth #496 üzenetére
A power az kétütem, nekem sor négyem van
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND