-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz dedike #10004 üzenetére
Eddig 100 emberből 99 ezt mondta ! Szép, gyári motor és mindig is szerettem volna ilyet, végre a Simson SR-em eladása után sikerült megvenni egy öreg bácsitól, de most nagyobb szükség lenne egy robogóra így eladnám vagy elcserélném . Ha eladom azt biztos meg fogom bánni . De annak örülnék hogy ha olyan tulajdonoshoz kerülne, akkor továbbra is vigyázna rá, és ápolgatná, de meghagyná így, nem újítgatná, mert akkor nem lenne ez a gyári Etz feeling . Nekem nagy Mz-k közzül a 251-esek tetszenek, bár az már nagyon erős lenne, mert mióta az eszemet tudom, és motorozok, azóta csak kisköbcentis motorjaim voltak, és valahogy ezek tetszenek igazán (nem fog meg a sor 4-es, inkább egy egyhengeres) .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dedike #10007 üzenetére
Akkor sokan ugyanabban a csónakban evezünk.
akos3: Ahogy gondolod, amúgy mindig van rá vevő, csak nem szeretem az alkudozókat, meg az olyan üzletembereket, akik szerint, "jó az 120 ezernek is, stb." pedig sokan hívnak, vannak érdeklődők, csak éppen pénz nincsen. A motor 86-os (gondolom Mz tulajok tudják hogy 96-ban már nincs DDR Etz, csak Kauni és 251 volt már csak). Ha eladnám mindenképp olyan tulajnak adnám oda, aki megbecsüli, és volt Mz-je, vagyis ért hozzá és nem bontja szét, nem fúrja fel, stb.
runner 125: Nagyon szép a barátod 250-es Ts-e, látom szereti is, hogy így megőrizte szépségét, és hangulatát az utókornak.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #10052 üzenetére
Gondolom anno egy Runner 125-ös (a nevedből ítélve) és 50-es (moped) jogsi, igaz Marc ?
akos3:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #10054 üzenetére
Mindent tudok amit tudnom kell . Amúgy van az Egün pár ismerős srác, szóval nincs kibúvó .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #10057 üzenetére
...tudom ezredes, most aktív vagy a ph-n, főként a házimozis, fáradt gőzös részlegnél, mondjuk párok képei, stb (ígérem leállok, nem nyitok nyomozóirodát, csak sokszor feltűnsz amerre járok). De (figyelem, más téma) inkább meghagyod a Nexust, vagy (ára alatt eladod) mindenképpen sor4-re váltasz? Mert ellenzem, szóval inkább hagyd meg, olyan szép motor, bár ilyen szinten egy cipőben járunk, mert én sem szívesen adnám az Etz-t de most jobb lenne az érte kapott pénz, mint a motor...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #10059 üzenetére
...értem, értem .
Hosszabb túrákra már nem igazán jó két személynek . Régebben írtad hogy 96kg körül vagy, szóval kimatekozás eredménye hogy a barátnődtől 2* nehezebb vagy .
A VFR 800-as sokkal jobb lesz túrázni, de testesebb mivolta miatt hátrány lesz városban, vagy szűk utcákban. Egyik ismerősöm pont túrázni vett egy 650-es Burgonyát, és neki tökéletesen megfelel erre a célra, azt talán megnézhetnéd ha tetszik (viszont nem lenne akkora ugrás a Nexusról). A Cbr 600-as elég kicsike motor, viszont nagyon megy, Vfr 800 meg az a vérbeli sport-túra motor .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #10066 üzenetére
Ezt az első mondatodat, inkább nem értelmezem, és nem válaszolok rá . Én is elég magas vagyok eddig a 182 centimmel, persze ehhez anorexiás testsúly társul . Na, már fejben el is döntötted a VFR-t, akkor remélem találsz egy jó példányt, és sokat túrázgatsz/túrázgattok vele .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Az első pár Runner egész jó, azok között nézegethetsz nyugodtan, bár én kerülném a PureJet-et. A fekete SR nek ismertem a tulaját, és mindig gondjai voltak a Factoryjával (bár belehajtott közel 20 ezer km-t a szervizelések, javítások között), de ugye azok mind DiTech-ek (bár akinek Factoryja volt, mindenki panaszkodott, hogy valami nem stimmel). Tehát SR50R jöhet szóba az újabb szériából, de azok árai elég magasak. Egy Benelli 491GT van itt a közvetlen környezetemben, hát nincs vele gond, motorikusan minarelli és ez mindent elárul. Viszont ha töröd idomot horrobilis összegekért szerzel hozzá, így nem ajánlanám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Igen, karbisat. Ha az injekor romlik, a javítására ráköltöd a fél életed, aztán meg felakasztod magad, mert még akkor sem jó . Mindegyikben elhalhatnak előbb-utóbb, mivel általában ugyan az az injektor van bennük . Tehát ahogy írták is csak minarelli vagy piaggio blokkosat, lehetőleg vizeset, 2T-t, elül-hátul tárcsásat, kényelmeset, gyorsat, szépet vegyél .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
A kevés km-t honnan állapítottad meg, mert a km órának ne higgy! Szerintem te egy 98-99-es évjáratú olaszból behozott sz@rt próbáltál, ami már kétszer fel volt támasztva a halálból, és szerte szét volt hajtva. A valós futásteljesítménye szerintem olyan 30-40 ezer km lehetett, szóval azt én nem nevezném kevés km-nek, és (ha a fojtás ki van belőle szedve) olyan 80km/h-s sebességet tudni kellene. Amúgy milyen motor volt, és jól esne a hirdetés linkje, ha hirdeti.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Azért nem minden olaszból behozott gép sz@r, vehet nyugodtan azt is, de csak papírokkal, és csak kiváló állapotút. A haverom is 3 évig keresett gyári Rs 125-öst, végül olaszból hozatott egyet, gyári hengerrel, ami nagy szó ezeknél a motoroknál, és "csak" 11000km volt benne, ja és hozzátenném hogy a hátsó lánckerék is gyári volt, pedig 12 ezrenként cserélni szokták, szóval nem járt rosszul (de ezt már kitémáztuk). Tehát a lényeg hogy bárhonnan hozathat, de a papírok fontosak, és az állapota is legyen tipp-top, máskülönben hagyja ott.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Mindkettő között sok a gányolt, igazán ritka szép motorért pedig küzdeni kell, addig keresni míg meg nem találod, mondjuk itt az én példám is (csak saját felelősségre nyisd meg, mert hirdetésre mutat a link) .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Tudom, ez a legeslegeslegutolsó ára, még rosszat is álmodom az alacsony ár miatt . Nem szívesen adom el, ha nem viszik ennyiért, marad, én így is, úgy is jól járok .
Newyorker: Használtauto, Képesmotor, Expressz, Használtmotor, stb. Olyan 30 ezer forint körül hirdesd meg, talán egy kis alku belefér. Képeket tegyél fel róla, minél többet, hogy lássa a vevő melyik alkatrésze jó, melyik nem.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz birdhouse #10165 üzenetére
Látom, majdnem használt árlista szerint rendezted őket növekvő sorrendben. Amúgy egy régebbi szériás kiscibbert most adtak el innen Tuzsérról, szegény kapott eleget a gazdájától, de az egy másik sztori. Én az XT-t és az XR-t nézegetném elsősorban, az YBR meg nagy kedvenc, csak gyengébb mint az MZ-m így olyanra már nem ülök át. A CBR nagyon tetszik, főleg az új, a CBF meg olyan rovarszerű, az nem nagyon jön be.
Barell: Nézz szét itt is, ezekkel a modellekkel gondolom megegyező altrészek vannak benne (licensz Honda levegős blokk, stb).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Gergello: Akkor az enyém hova menne? Ez a Vespa felújított, az enyém nem, mégis az Etz-m árához képest horribilis összeget kérnek érte.
akos3: Akkor milyet? 125 4T eltaláltam?
runner 125: Igaz, elég sokat kér érte, de ezt fentebb leírtam, viszont manapság nem fizetik meg az ilyet, mert itt mindenki csak alkudni akar, vagy hülyére veszik az embert.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Még van idős átgondolni, gyűjteni rá, de használt 2T 125-öst inkább kerüld ha nincs sok pénzed rá, mert nagy valószínűséggel széthajtott darabot kapsz.
nLali: Szép az a DRZ, csak kicsit gyenge. Egy normális Husky SM kenterbe vágja.
Gergello: Ugyan ez véleményem, kivéve azt hogy tetszik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Tudom . De ha épp ésszel gondolkodsz, akkor jobb venni egy régebbi motort, mint egy újabbat ha nincs elég pénzed az újra. Így esetleg jobb minőségű motort vehetsz. Bár a te dolgod, azt veszel amit akarsz, bár én nem költenék annyit 125-ösre, mert hipp-hopp kinövöd. Utána meg kezdődik az ördögi kör elölről, csak már 250-400ccm-es kategóriában.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Vidd el egy megbízható szerelőhöz nézesd át, és előjön a hiba . Végső esetben pedig válogass össze pár alkatrészt, mint pl.: DR 70-es henger, Dell'orto 19mm, multivar, redfilter, és még ez-az, utánna már kész is, a többi pedig hangolás kérdése, de gondjaid nem lesznek a sebességgel .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz CHIPman #10346 üzenetére
Ahhoz képest már PH! addikt vagy, hát az nem semmi. Tudod vannak olyan 70-es hengerek, amikbe 50ccm van beütve, és anyud se fog duzzogni. De érdemes hozzá szt-azt vásárolni, mert magában csak a nyomatékot és az erőt fogod érezni, a sebessége nem fog drasztikusan nőni, ahhoz még kel pár cuccos.
ui.: Most látom hogy Barell megemlített pár dolgot.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest