- Alkoholista nevelde
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Elite: Dangerous
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Criton #22499 üzenetére
Hát csak azt mondom, hogy ha már őt választottad akkor vedd ki a fojtást, aztán használd így, nem hiszem hogy érdemes 90k-t rákölteni. Olyan, mintha vennél egy régi Swiftet , mert 500k, hibátlan és keveset eszik aztán ráköltesz még 500k-t hogy menjen, könnyűfémfelni, DVD player, mélynyomó meg spoiler, minden Akkor már vegyél egy szép Seat Leon-t, G Astra-t, Mercit, mittudomén, érted
Szerintem a legjobban és egyben leggazdaságosabban akkor jársz ha kiveteted a fojtást, úgy jársz vele sok sok km-t aztán ha már úgy érzed hogy nagyon nem elég, cseréled egy izmosabb gépre.
-
őstag
válasz SzlobiG #22516 üzenetére
De azért próbáld meg felhívni. Nem kell anyázni az elején, mondd el neki normálisan, hogy sajnos félreértés történt, mert nem azt kaptad ami a képen van és szeretnéd visszaküldeni, mert használhatatlan. Háhta, csak nem nézik az E-maileket...
mod: Egyébként hányszor figyelmeztettelek, hogy Szigethalomról soha semmit, aztán csak belefutottál Még szerencse, hogy nem onnan vettél motort, most más bajod is lenne
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #22520 üzenetére
Ja, azt hittem az is le volt írva, hogy személyesen Szigethalmon lehet átvenni. Hát akkor sajnos pont belenyúltál, kár, hogy annyi korrektség sincs benne, hogy válaszoljon
Criton: Mindkét felvetett ötlet jó. Vagy elmész egy másik szervízbe, és ugrik a garid viszont végre megszabadulsz a fojtástól, vagy kezdj el hobbimotorozni 1000km-t nem nehéz összeszedni, ha jó idő van keress valami nyugis utat és menjél vele kényelmesen 45-50Km/h-val sík úton, ahol nem dadog, és szépen lassan pakold bele a kilómétereket.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Criton #22540 üzenetére
"mindenki gyorsabb mint én, még akinek kisebb is a robogója és kétszer olyan nehéz az ember... "
Robogó és robogó között azért van különbség Lehet, hogy egy kisebb testű, de vízes kihegyezett 50es volt, ami simán megy 80km/h-t, pl Aprilia SR 50 vagy hozhatnám példának Tothgera30 NRGjét, ami fojtással megy valami 65-70km/h-t ha jól emlékszem Persze ezeket nem újonan vették, lehet már van bennük 25k km, nem újak, mint a Tiéd, de cserébe mennek. Szerintem rakd bele szépen azt az 1000km-t vedd ki a fojtást, és számolj be róla mi lett az eredmény gyorsulás és végsebesség téren, utána kapsz még okos ötleteket.
-
őstag
válasz Criton #22600 üzenetére
Én is Kymco-t mondanék, arról hallottam a legtöbbet, és ahhoz képest amilyen márka, dicsérik. Egyébként, most azt szeretnéd hallani, hogy Motowell és akkor jobban alszol? Most már mindegy Motowell-ről én nem hallottam sokat, de valószínű az lenne a második amit választanék.
Viszont az is biztos, hogy eszembe nem jutna új motort venni 300k környékén. Csak japán vagy olasz, használt, de korrekt és vízhűtéses. Régen én is szenvedtem ettől a sebességproblémával, mint most Te (reméljük fojtás kivétel után majd jobb lesz a helyzet) ezért döntenék így. Na meg mondjuk 25k km-rel az órában lenne érdekes megnézni hogy mi baja volt eddig a japán/olasznak meg mi a motowellnek.
-
őstag
válasz Criton #22605 üzenetére
Sajnos nem tudsz mást csinálni, mint hobbimotorozni. Tényleg törekedj arra, hogy minél többet menj sík, nyugis úton ahol pakolod bele a kmeket. Aztán ha eléred az 1000km-t ki a fojtás és reméljük jobb lesz.
Ezen kívül a korábbi , hidegen járatást tudom javasolni, de gondolom azt már csinálod, indulás előtt pár perc járatás -
őstag
válasz Kolondrum #22633 üzenetére
Én úgy tudom, ha tolod a robogót akkor gyalogosnak minősülsz, szóval akkor járdán úgy gondolom semmi akadálya
mod: Na látjátok azt viszont meg nem mondom, hogy ott van-e járda Kocsival szoktam csak keresztül menni azon a hídonmod: Még ezt javaslom: [link]
Be lehet írni, hogy ne menjen autópályán, legrövidebb, leghosszabb útvonal, stb.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #22640 üzenetére
"A segédmotoros kerékpárt és a kerékpárt toló személy nem minősül vezetőnek."
Itt találtam, az oldal legalján: [link]
Gondolom ez megbízható forrás, de nekem KRESZ-en is így tanították Viszont az lehetséges, hogy rendszámos nagymotort tolva már nem vagy gyalogos, azt nem tudom. -
őstag
Elavult, szar a rendszer úgy ahogy van. Senki sem gondolhatja komolyan, hogy max 40el mehessenek a robogók. Rendben volt ez több tíz évvel ezelőtt, amikor az egész ország gépkocsi állományát 3db Trabant és 2db Zsiguli jelentette.
Viszont ma már...Ez még akkor is életveszélyes lenne, ha minden autós betartaná az 50es sebességhatárt, nem hogy még így.
Hozzáteszem az 50 is indokolatlanul kevés rengeteg helyen, régebben legalább 60km/h volt.
Haladni kellene a korral. Az rendben van, hogy régen pl bukósisak sem volt kötelező, most már igen, de ennek van alapja és van értelme.
Ez a sebességméregetés megint csak arra jó, hogy újabb csinos összegekkel húzzanak le, köszönjük...mod: Egyébként én még nem is hallottam, hogy ezt a padozást itthon is csinálják. Criton láttad is, vagy csak hallottad valakitől?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Szerintem minimum visszaemelni a korábbi 60-ra az 50-et, de akkor azt tartsuk is be. Alapvetően viszont nem ezzel van a baj. Egyrészt a "segédmotoros kerékpár" ma már nem az ami régen volt. Ezek a mai gépek már nem arról szólnak hogy egy "kerékpár segédmotorral", ezért is indokolatlan ez a 40 km/h... Különbséget kellene tenni.
A másik gond pedig az, hogy például egy Mogyoródi úton, ahol 2x2 sáv van, rakjunk már ki egy 60as/70es táblát és ne oda álljanak be mérni, aztán ha 61km/h-val megyek 50 helyett kapok egy 30k-s csekket. A bírságok is el vannak szabvaSzóval van olyan út, ahol reálisabb sebességhatárokat lehetne megszabni, de persze olyan is, ahol hiába van kint a 70es tábla, olyan az út, hogy ha annyival megyek szétesik alattam az autó/motor...
Criton Na mi történt, még kint sincs a fojtás, de már más motort nézünk??
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Okés, de a németnek van annyi fizetése, hogy ki tudja fizetni a költségeket és meg se fordul a fejében, hogy pl egy 125ös gépre, ne rakjon rendszámot... Örülnék ha "csak" olyan problémáink lennének mint a németeknek és a rendőrségnek lenne ilyenekre ideje, persze betartható, korrekt törvények mellett....
Van, akinek a gyorshajtási 30k-s csekk befizetéséhez a havi fizetésének a 30%-át kell feláldozni. Meg egyébként is, bármilyen területét hozhatnám az életnek, nem nehéz rájönni, hogy miért mondja SymbianOS azt hogy hulladékország. (Sajnos jogosan mondja)Smani, ez egy elit fórum/topic, többet vártunk tőled
-
őstag
Igen, az lenne durva, ha már ezzel is piszkálnának No de azért volt mostanság is például ez az elsősegély csomag ellenőrzés hiszti, nem tudom mi volt igaz belőle, de az se volt semmi.
"az is a baj, hogy akinek a 30 ezer a havi fizetesenek a fele, az is lexarja es nyomja neki."
Csak szerintem indokolatlan 30k-s csekket adni azért mert pl a tök üres mogyoródin hajnali 4kor hazafele menet 50 helyett 61el megy haza, mert szeretne végre pihenni...
És egyébként ez is probléma: Nem, én nem szeretnék elmenni én egy normális országban szeretnék élni, ahol megéri dolgozni, ahol megbecsülnek ha dolgozom, nem csalok, lopok, hazudok, és nem akarják rólam lenyúzni a bőrt. A magyar ember mentalitása se tetszik jelenleg... Teljesen egyetértek, sajnos szinte minden a rossz politikából fakad...
No, de ez már abszolút nem a robogós téma, maradjunk a topicnál, nem akarom szétoffolni a topicot, de jó eszmét cserélni -
őstag
válasz barack1997 #23015 üzenetére
Fasza Mentő vitt el? Legalább a rendszámát láttad ennek az idiótának?
-
őstag
válasz Criton #23030 üzenetére
Felejtsd el a külső fordulatszámmérőt, semmi értelme és mondtuk már hogy egy fillért se költs rá, a fojtás kivételen kívül. Ha már pénzt ölsz bele akkor azt legalább a teljesítmény növelésére fordítsd, ne idióta mutatókra, de mégegyszer mondom nem érdemes rá költeni
Nekem a kocsimba sincs gyárilag, de nem is hiányzik... -
őstag
Lehet egy motorra vigyázni is ám... Ha igényes vagy, odafigyelsz rá, mindenből a legjobbat adod neki, nem gyilkolod, gyári alkatrészekkel javítod, rendszeresen szervizeled, illetve normális garázsban tartod nem lehetetlen
Illetve még egy ok, amiért így néz ki: Nem 150k-s import szar, hanem egy olyan Runner amiért pénzt kellett fizetni. Cserébe így néz ki -
őstag
Gratula a géphez, ha van időd majd pakolj fel róla képeket, hadd lássuk milyen szép
Egyébként 130k-ért nem kaptál volna jó állapotú 125 4T gépet, ezt garantálom, max kívülről úgy tűnt, mintha jó lett volna...
Én a helyedben ezt a nyitott bukót cserélném le komolyabbra. Eleve nem minőségi, másrészt az ennyire nyitott bukó szerintem életveszélyes. Gondolj bele ha például oldalról belemész egy autóba szépen ráharapsz a kocsi oldalára. (Megtörtént eset, csávónak az első 5 foga bánta...)
Azt, hogy milyen bukóra érdemes lecserélni majd megmondja más, sajna abban nem vagyok otthon, de az biztos hogy azt érdemes lecserélni és nem a plexit venni. -
őstag
válasz runner 125 #23367 üzenetére
Nekem kb 2-3 hétig kinn kellett hagynom utcán a kocsit, mert garázsváltás volt, vettem is rá alul gumis ponyvát, de komolyan attól féltem, hogy reggelre valaki lelopja róla
-
őstag
válasz hexameter93 #23487 üzenetére
Eredeti külföldi papírjai megvannak?
-
őstag
válasz hexameter93 #23492 üzenetére
Ez így valóban édeskevés info, a kép alapján nem lehet megmondani semmit. Legalább 5-10 nagyfelbontású kép kellene. Egyébként az is fontos hogy eredeti okmányai legyenek és mind a 3 meglegyen. 99es régi kasznis Leo-t rendszám nélkül ennyi kilóméterrel én tuti nem hoznék el. Egyenesfutását nézd meg, én még arra is fogadni mernék hogy félrehúz sajna
-
őstag
válasz Criton #23881 üzenetére
runner 125 korábban:
"A régi, olaszban összerakott Benelli még ajánlott típus, (491, K2), de valamikor talán tavaly felvásárolta egy kínai cég a csőd szélén álló gyárat, így ez már csak olyan Benelli, mint a Sevinek csúfolt Dévu'."Szóval a régi Benellik még jó kis olaszok, de ma már más a helyzet.
-
őstag
válasz Criton #23887 üzenetére
Igen, ezt már korábban itt a topicban is többen írták, hogy a tervezés meg a dizájn magyar, de kínában olcsó munkaerővel rajkák össze.
Konkrétan SirKero írta:
"A Motowell tulajdonképpen egy hat éve létező magyar márka, melynek hazai gyártását a hiányos lehetőségek és a kedvező ár miatt külföldre tolták. A konstrukciót és a dizájnt idehaza készíti a Babó Motors, a gyártást pedig magyar mérnökök felügyelete és állandó minőség-ellenőrzése mellett egy olyan országban végzik, ahol gyakrabban tojnak fost, mint aranytojást."
-
őstag
válasz Criton #24036 üzenetére
"Itt a forumon meg valaki a Piaggio robogojat szidja hogy nem megy.
Egyik kollegamnak Aeroxa van,nincs vele megelegedve"Na jó, csak azt ne felejtsd el, hogy hulladék Piaggio-t meg Yamaha-t is lehet venni. Manapság amikor a lelkét kifutott, konténeres, ótvarék, hulladék, motornak nem nevezhető, napszívta undorító hányadék robogókat hozzák be tömegszámra a nepperek nem nehéz laikusként befutni egy ilyenbe.
Az emberek még mindig elhiszik, hogy a 130-150kért kapható korábban említett import szarok ugyanolyanok mint, pl egy 125 vagy 180cc Runner ami korrekt, hibátlan állapotban 300-400k is akár...
Sajnos még mindig az olcsóságra mennek rá az emberek és virágzik a parasztvakítás.... -
őstag
válasz sajtosbeats #24056 üzenetére
Undorító szakadék mindkettő, felejtsd el. 100k alatt max ezt nézném meg: [link]
Ugyan elég kiskerekű, de legalább képek alapján úgytűnik egyben van, mégha kamu a km akkor is. Hasonlítsd össze ezt meg a korábbi - általad - linkelt 2 állapotát -
őstag
válasz runner 125 #24059 üzenetére
Itt még több kép róla: [link]
Tényleg elég patika állapotúnak tűnik, ha 100k alatt kéne 50es robogó holnap mennék is érte. Sajnos nekem most nem kell, ezérthát sajtosbeats ha jót akarsz magadnak holnap elmész és megveszed Te Persze az alap dolgok ellenőrzése után, egyenesfutás, fékek, gumik, stb, lásd 1.hszmod: Smani: a feltüntetett ár nem irányár, kérem ezt megérteni és tiszteletben tartani.
Nem is csodálom....[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz sajtosbeats #24066 üzenetére
Most komolyan ez az indok? Ez legalább képről szép itt van Pesten egy próbát megér... A többi még képről is hányadék, de persze Te döntésed, csak aztán vigyázz, könnyen be lehet szopni, pláne ilyen 100k környékén... Én tuti a Jogot nézném meg
nézd már meg ezeket a képeket [link][ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vtechun #24150 üzenetére
Egy vizes, kihegyezett 50cc-s Aprilia SR is kétséges, hogy elég lenne neki azon a dimbes-dombos vidéken, így Kymco-t nem javasolnék. Nem azért mert nem jó motor, más kategória azért, mint egy Motowell, de nem biztos hogy elég lenne a teljesítménye. Azért egy olasz, japán robogó mégiscsak jobban dukálna a Motowell után
-
őstag
válasz Criton #24162 üzenetére
Akkor szólj ha mindenen túl vagy és aktuális, mert mint azt már korábban említettem tökölni nem lehet Úgy kell motort venni, hogy megtalálod a hirdetést, másnap vagy még aznap elmész megnézed és ha valóban hibátlan fizeted és hazaviszed. 24 órás vagy 48 órás történet a hirdetés felfedezésétől számítva, ha valóban jó vételt találsz
Egyébként majd írj a tanfolyamon szerzett tapasztalatokról is
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Criton #24165 üzenetére
Egyébként 300k környékén már valóban vehetnél jobbat is mint egy 50cc, pláne hogy már jogsid is lesz. Ha a gazdaságosság, az alacsony fogyasztás a fontos akkor 125 4T. Az 50cc-s gépekhez képest ebben erő is van.
Vagy egy nagyon minimálisat hozzátéve végre valaki elvinné ezt [link]
Ebből még nyilván alkudnál, a ponyvát eladod runner 125 kollégának aranyáron és máris egész jó áron vetted
Na itt már nem lenne probléma a domb, és nagy motorra se lenne szükséged egy ideig, az is biztos. Ez már nem az átmeneti megoldás kategória -
őstag
válasz akos727 #24170 üzenetére
Persze, csak azért írtam 125 4T-t, mert azt írta, hogy munkába járáshoz, városba rohangáláshoz venne 50cc-t, és mivel autó helyett kellene, gondoltam fontos szempont a fogyasztás. A 125 4T gépek azért izmosabbak mint egy 50cc, de igen alacsony a fogyasztásuk. (Legalább is remélem, én még nem annyira érzem ezt a saját gépemen )
A 125 2T, illetve a 180 2T Runner is igen jó választás lenne természetesen.runner 125: Na ja, az erővel nem volt gond, de sajnos az én gépem azért hasonlított az általad említett "szarrá karburált, köztudatba beépült 7-8 literes fogyasztású példányok"-hoz 7-8 literes fogyasztással kezdtem én is, aztán lett belőle valami 5 liter körüli, de sajnos volt ott nyűg: Zsíros első teló Pesten halál volt, szilenteket kellett volna már cserélni, no meg az 5 liter nekem sok volt. Lehet hogy csak költeni kellett volna rá némi pénzt, de inkább lett helyette a Liberty. Jövőhéten végre lesz időm megnézni a hajtást, fotózok, linkelek, megnézek mindent, aztán ha sehogyse megy lejjebb a 4,2 liter viszem Csabihoz
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Alkoholista nevelde
- Egérpad topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Facebook és Messenger
- Kerékpársportok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen