- Escape from Tarkov
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox Series X|S
- Rise of the Ronin (PS5)
- Dragon Age: Origins
- The Quarry teszt
- The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me teszt
- Epic Store Ünnepi Ajándékozás - 15. nap: A Plague Tale: Innocence
- RoboCop: Rogue City teszt
- Assassin’s Creed Mirage teszt
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #26827 üzenetére
A sor 2-t kicsit valóban jobban lehet forgatni, mint az 1 hengert, viszont csak a vezérlése láncos, maga a váltó gyakorlatilag ugyanaz a szíjas - variós megoldás, mint az összes robogón.
Itt 1:48-tól látható.Nem vagyok egy nagy autó tuningos, de tudomásom szerint a dízel technika kifejezetten jobban viseli a húzást, mint a benzines. Pl. új FSI VW motorok turbóval - hullanak szét dögivel.
Alapvetően továbbra is úgy gondolom, h sem a szíjas megoldás, sem a gyári főtengely egy _robogón_ nem visel el ekkora terhelést hosszú távon. (..és akkor hol vannak még a szelepek, kerék erőátvitel, áttételezés, csapágyak, kormánycsapágyak, hűtés..)
Eleve hallgasd meg a fordulatot. A sor 2 henger is hivatalosan 8000 alatt már letilt, egyszerűen lebök és nem megy tovább. Nem véletlenül."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz AndrewTdi #26847 üzenetére
Dieselt alapvetően azért vesznek hogy sok km-t menjenek vele, hosszú távon, kis költség ráfordításával, így ha már lóg a bele, el is adják. Ha pedig olyat akarok ami megy is, akkor Golf GTI, az 12 literből eljár, ha nyomom neki, akkor határ a csillagos ég, bár 160-180km/h között még meg lehet lőni. Ugyanolyan élményt és menetteljesítményt nem fog nyújtani egy diesel a benzineshez képest és fordítva sem, itt a szívó és turbó motorokról is regélhetnék, mert egy turbóval szerelt blokknak sohasem lesz olyan reakciója, és reakcióideje egy-egy gázfröccsre, mint egy szívó gépnek. Ezzel nem ítélem el a dieselt, sőt szeretem azt a traktor hangot és hogy alacsony fordulaton lehet tempózni, csak nem éri meg tuningolgatni őket, mert inkább hátránya lesz, mint előnye.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz AndrewTdi #26870 üzenetére
Esőbe milyen? Mert állítólag nem jó. Ami most rajta van az is misis, esőbe kb olyan mintha jégen közlekednék, most meg ezen a furcsa aszfalton ide ide csúsztam, nem mertem fékezni, lentre kb 60-al gurultam. Tükörsima aszfalt. Direkt mentem erre mert mondták, hogy ez nem átlagos szakasz. Azt hozzá kell tennem, hogy nem szuzkik előztek ki és a kép bal oldalán látható kerítés felfelé kb ugyan ennyit tartott még. A házon nem ablak van, vas redőny és biztonsági szolgálat őrzi. Szegény ország ez nagyon!
Criton! Miért mennyi?? Picivel drágább mint a többi, vagy valami változott? 30k-ból megvan bárhol.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #27188 üzenetére
Vmi kínai kulcstartókamera: 720p-s, de itt a poén kedvéért
el lett torzítva a képe, meg persze lekicsinyítve kb. a felére.
Az a jó benne, hogy nem félti az ember... Egy tépőzárral
felragasztom a Maja orrába, a lámpa magasság-állítójához,
és hadd szóljon... Most vettem elő (ismét) a költözés után,
nem volt rendesen feltöltve, elvesztette a felvételt. Menthető
volt mondjuk részlegesen, de nem számít, nem volt "extra".Ez a baj amúgy: ha megy a kamera, az ember óhatatlanul
is szeretné azt, hogy "látványosabb" legyen az eredmény,
pl. olyan manővert is bevállal, amit amúgy nem csinálna.Viszont ha bakizik a pilóta, utána tanulságos visszanézni!
Pont a kamerázós napomon volt hazafelé egy ilyen bakim:
Lágymányosi híd, pesti felhajtó. Nyilas zölddel indulok, de
rám vannak eresztve a soroksáriról aparasztok(vagy ők a
pirosba csúsznak be nem tudom). Nézem, hogy beférek-e
a furgon elé, de előttem közben megállnak: én nem látom,
a kamera látja... Hátsó kerék csikorog, első fék fog, éppen
megállok. (Egyrészt ez egy forgalomszervezési faszság,
másrészt én nem figyeltem oda, ahova kellett volna...)Egy gondolat erejéig a fentiek kapcsán rátérve runner 125
sajnálatos balesetére, és az abból levont konzekvenciára
(miszerint térdvédő nélkül soha többet): egyrészről jogos!
De másrészről nem lett volna jobb "az egészet" elkerülni?
Igen: a figyelem ellankadt, elég volt egy pillanat hozzá.Nem kell ehhez város, nem kell ehhez Budapest, meg az
itteni "pörgés". Csak a figyelem számít a közlekedésben
(s a motorozásban). Ha valaki elmegy pl. "nézelődni", az
más dolog, de vélhetőleg NEM forgalmas utakon csinálja,
úgy kisebb a kockázat is. Amint más is van az úton, már
sokkal neccesebb a dolog: a motorozás veszélyes üzem. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #27259 üzenetére
lényeg, hogy nem lett "komolyabb" baj
Hát ja -> ezt inkább a moci sz*pta be, mint én.
Egy kicsit fáj a bal könyököm, mert azzal sikerült
tompítani az érkezést, de nagyjából ennyi... Ha
a kabát rajtam lett volna ugye, akkor ez se lenne,
de nem érdekel. Akkor se veszem fel 25+ fokban.
Hülye voltam/siettem volna, erre ez lett belőle.Bőr szinte egyáltalán nem jött le sehol, mert "álló"
volt a dolog, csak már túlságosan be volt döntve, a
lábam meg (gondolom: nem emlékszem) csúszott.Az a vicces, hogy tök hasonlóan borítottam meg a
tanulómotort anno, csak ott az üreset fogtam ki.
A lényeg, hogy a döntés már elindult, csak a moci
nem, ami ezt kompenzálta volna, szóval: megaLOL.
Mondjuk az oktató annyira nem örült neki - én sem.légszűrő házat nem lesz nehéz találni.
Esetleg egy műanyagos megekecseli.
Kicsit konkrétabban? (Közben találtam egy-két
bontott motor hirdetést -> fel is hívogatom őket...)
Csak dolgozni is kéne, hogy a fene essen bele... -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #27336 üzenetére
Nem neked volt gondod a relével? Vmi zárlat-félére tudok gondolni.
Amúgy francia autóknál szokott kontakt-hibás lenni az elektronika,
de azt nem tudják überelni, amikor a Dacia 1310-en a helyzetjelző
kezdett villogni az indexlámpa helyett... Nem volt félrekötve semmi!
Szerk: lehúztam a kábeleket, visszadugtam, és megjavult. Talán a
lökhárítón húzott át a delej, vagy mi (az még jó öreg fémből volt).[ Szerkesztve ]
-
válasz AndrewTdi #27400 üzenetére
58.1km a házunktól ócsa határáig. Nem gyenge. Én max akkor élek a dologgal ha táboriék nem tudják beállítani, ez meg aug 8 után derül ki. Az az érzésem jó lesz mert most is a lehetőségekhez mérten jó, defektes, de ahhoz képest rendben van.
re...! 58.1 * 2 = 116.2Km, azaz több mint fél tank benzi, át keresztbe pesten majd végig az 5-ös úton. Hááááát, most nem megyek az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
rjg
őstag
válasz AndrewTdi #27563 üzenetére
A fórummotor megette az előbb megírt hsz-t, ezért idemásolom a Csabinak írt üzenetemet.
"Szia Csabi! Gyors visszajelzés a Ditech-el kapcsolatban: a gyorsulása folyamatosabb lett, nincs akkora nyomatékesés 7000-es fordulat körül mint eddig. Viszont továbbra is nehezen szenvedi fel magát kb 35--40-től 55-60-ig, utána viszont húz rendesen. "Végre" viszont hazafelé csak 80-at sikerült belőle kipréselni és az istennek se ment fel a fordulat 8500 felé, ez nemrég még 85-90 km/h és 9000-9200 rpm volt. Amiről beszéltünk - légszűrő, gyertya és membrán csere, ehhez kérlek dobj linkeket, mit vegyek - illetve a szíj jelenlegi szélessége 17,8 mm. Köszönöm"(#27564) re...
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #27691 üzenetére
[link] Amúgy nem valószínű: régi történet, és nem mindenki cserélgeti havonta a nickjeit. Csak ha valamit következetesen elírnak, és még félreérthetővé is "maszatolják" ezt (lásd a célzást a linken), az gyanús. Azért ugye nem én vagyok a helikopter, hogy rákérdeztem?
-
korpicschess
veterán
válasz AndrewTdi #27697 üzenetére
Ja, más helyen volt Repsol kicsit drágábban (3100 vagy 200, nemtudom).
[link]
Német márka, motorhoz, fűrészhez, csónakmotorhoz, fűkaszához, nagy fordulatszámú dolgokhoz ajánlják.
"TITAN 2T 100 S meghaladja a léghűtéses kétütemű motoroknál világszerte táma¬sztott legmagasabb követelményeket JASO FC, ISO-L-EGD minősítés szerint, és ezzel felülmúlja a legtöbb kétütemű motor¬olajat."más:
Szép kipu ez a Leo Vince, szeretném így is megőrizni, de kicsit megy rá a rozsda. Milyen megoldás, hogyha valami rozsdamaróval lefújom, és útána pedig egy hőálló lakkal?[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz AndrewTdi #27700 üzenetére
Igen-igen, arra is gondoltam. Nem vészes egyébként, csak mintha kezdene felmászni a csonkról. Csak nem tudom, hogy milyen lehetőségek vannak lakk ügyben, illetve mennyire tartós, megéri-e baszakodni vele...
Vaterán az egyik eladónál találtam matricaszettet, gyári mintát, de egyénit is, a komplett motorra 20k-t mondot... k*rva sok szerintem. Első 2 idomra 9k...
Néztem felnicsíkot, nála 1500-tól 3500ig van (/kerék)... durva.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #27787 üzenetére
Hm, akkor becummeroltad.
Mondjuk a benzincsap sajna típushiba maxin, én is olvastam már pár példát, h a kicserélt gyári is szar lett rövid időn belül. Ezért sokan átállnak manuálisra, de pl. én ingben, meg öltönyben nem fogok ott turkálni, így maradt a gyári. Az Aerox csapja gyakorlatilag 1:1-ben ugyanaz, csak magasabb a szűrője, de tök mind1.Hutyutyu, az a Malo dob nem szar. Jól mutat rajta, noh meg brutál erős. Ne hagyd, h Csabi rábeszéljen.
_Pesten voltunk képzésen, gyári matricaszettet be is szereztem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
korpicschess
veterán
válasz AndrewTdi #27789 üzenetére
Igen, mondjuk talán a ZX-et is inkább 70-eshez ajánják, de 50-esre is szokták rakni.
Nekem most Leo Vince V6 van, nagy fordulatnál nagyon megindul a motor, de nincs összehasonlítási alapom, hogy gyárival mit csinálna.
szerk: elnézést ismét, tényleg higítok itt rendesenrunner:
Ne haragudj, tudom, hogy már eleged van belőlem, meg én is a topik-higító hatásba tartozom gondolom, de szerintem reális 20k-t elkérni matricákra az egész motorra? Ráadásnak nem is gyári. 2 nagy idomra 9k....[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #27792 üzenetére
Jah, az MHR jól megforgatja a motort. Zabál is szépen, plusz a tartóssága sem lesz gyári, noh én minimum 25-ös karbi kell hozzá.
Gyári konfigra én is max egy ZX-et, Tecnigas-t, esetleg egy Arrow-ot tennék. A Malo, Polini, PM csövek felső kategóriásak, nagyon erős lesz, utcai használatra alkalmatlan.korpicschess
180ccm-ről volt szó. 50-70-re gyártott ZX tök más a maxi verzióhoz képest.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen