Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kpal
veterán
válasz runner 125 #15011 üzenetére
Sajnos.
(#15010) DigitXT :Lutri a használt cucc ez van. De ha nincs más .
[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
válasz runner 125 #15013 üzenetére
Türelemből nincs hiány és mivel nagyon hosszú időre venném nem akarok mellé nyúlni . De már a hangjáról is hallatszik milyen élete lehetett a motornak .
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15001 üzenetére
Szia. 125-ös és 180-as runner között kb mennyi a teljesítmény különbség? 2 üteműekre gondolok. Úgy rémlik, hogy neked volt az is. Kb mik a tapasztalataid? Van értelme 125-öst is venni?
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15040 üzenetére
Igazából azért kérdeztem mert 125-ös gépem még nem volt. 180-as hoz volt szerencsém pár éve. Egy barátom tartozott pénzzel és tartozás fejébe adta a 180-as runnert. Külsőre elég lelakott volt, viszont mielőtt az enyém lett 100 ezer lett ráköltve a blokkjára, nagy generál volt. Tehát az egy műszakilag rendben lévő 180-as volt, kegyetlenül ment. Úgy ahogy mondod, tudatja veled, hogy ez bizony nem egy libakergető. De vajon a 125 milyen lehet a 180-as hoz képest? Volt aki azt mondta majdnem ugyan az volt aki meg lehúzta a 125-öst, persze lehet aki lehúzta azért tette mert szét volt már hajtva. Én most ezt néztem. Ha 150-be oda adná és tényleg egybe van akkor lehet ezt megvenném.
Még gondolkoztam a 150-es Aprilia sr-en, de akkor már inkább a vizes 125-ös.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15067 üzenetére
Bizony!, Speed gépen én is a tankot támasztottam, ezért érdemes az utasnak is kesztyűt húzni. Rendesen bedurran a tricepsz! De ezt a KTM-en nem tudod prezntálni mert ott derékszögben ülsz, sokkal veszélyesebb mint a speed, legalább is utas szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15067 üzenetére
Na igen, csak az SV igazából túramotor. Az csak a V blokk miatt van, hogy százas tempóig simán húz úgy, mint a nagy gyorsasági motorok. Namost mivel túra, így nem az a hasalós és ha megnézed az ülés kialakítását az utas magasabban ül.
Mivel magsabban ülsz ha előredőlsz a bukód minden fékezésnél nekiütődik a vezetőének, akit ez joggal marhára idegesít és szól érte, szóval igazából átkarolni se kényelmes. A tankot meg nem éred el tőle mert nem dől előre eléggé vezetés közben, szóval piszok kényelmetlen az SV utasként, totál horror, frankón halálfélelmem volt egy-egy pillanatra, vagy ha nem is halálfélelem, de kb. 200%-on koncentráltam hogy jól üljek, kifejezetten kellemetlen volt, alig vártam, hogy leszálljak, pedig csak félútig kapaszkodtam hátul abban a kis seholsemmiben, ami egyébként piszok erős, meg se nyekkent pedig néha izomból meg kellett tépnem.Hardverlesen
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15080 üzenetére
Na micsoda véletlen, ez nekem szépnek tűnik egyébként. De hát amíg az ember nem látja élőben, illetve nem próbálja ki nem lehet tudni.
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15079 üzenetére
Sport-túra ... hááát ja, végülis olyan átmenet, de azért inkább túra, mint sport, de jogos, illik elválasztani a túrától valahogy, kis túlzással éltem valóban. Fejidommal nekem nem tetszik. Azt nem tudtam, hogy a fejidom nélkülin más a kormány, nekem Gergő azt mondta, hogy simán kérhette volna fejidommal is, ergó simán felszerelhető rá. Persze ki tudja hányféle verzió van, én annyira nem vágom, nekem nem volt saját tulajdonú nagymotorom soha. Nem is lesz, max nagy robi, ha lesz törvénymódosítás, mert ha én letenném a vizsgát azzal olyan útra lépnék, aminek egy mécses lenne a vége. Lehet hogy elsőre csak egy 180-as runnert vennék, mint Te, de ott lenne az agyamban folyamatosan, mint egy szálka a seggemben, hogy kéne egy speed vas, csak idő kérdése lenne és más dolog menni, meg motorozni tudni. Hiába tudnám egy hónap után belül hogy nem tudok motorozni, meghúznám.
"V motor alul sokkal nyomatékosabb és nem kell úgy forgatni, mint egy supersportot"
Ebben igazad van, de szerintem ezért tudja tartani az ezres mocikat lámpától lámpáig, mi másért? Gergő azt mesélte, hogy olyan 130 körül kezd el nagyon elmenni a bátyja a GSXR-rel. Ott már elfogy az SV nagyon. Mindegy le van tojva, amúgy is robogós topic, kár szétoffolni ezzel. Egyszer próbáld ki szerintem utasként. Én megeszem a kalapom ha szerinted nem kényelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15083 üzenetére
Önismeret és önkontroll, hát jahh. Csak az a baj, hogy ez kevés. Amíg ilyen irgalmatlan sötét lemezhibás droidok vannak az utakon, addig a gyorsmotor egy orosz rulett. Én is túl vagyok már azon, hogy bekapcsol a gyilokagy és nyélgáz, de a sebességet meg csak szereti az ember. Én is és mindenki, nem kell a púder.
Gergő is körültekintő volt, meg volt a motorján is vagy egy milla hitel, gondolhatod, hogy nem arra játszott, hogy ha olyan akkor eldobja aztán szevasz, de a sebességet meg Ő is szerette. Most mi kell ahhoz, hogy 90-et menj egy SV-vel? Semmi. Az egy másodperc gáz se. Ahhoz nem kell tépni. Kifordult elé egy semmieszű teherautós, pedig látta, hogy jön, de egy fac és képtelen felfogni, hogy a motor az nem autó, hogy ABS-el kétlábbal ráállok a fékre és megáll, mint a szög, szemből meg persze jöttek, nem fért el. Az volt a szerencséje, hogy a váz beleakadt a plató sarkába, különben most nem lenne lába, ha élne egyáltalán persze. Így annyi baja lett, hogy két hétig nem maszturbált csuklópanaszok miatt meg pár hétig sántított. Ennyi. Na most Ő tud motorozni, mégis becopta. Nekem biztos hogy nem szabad, mert nyilván nem azonnal, de eljön az a nap, amikor meghúzod, olyan motoros nincs aki nem megy, mese, mindenki bőrözi ezerrel és köze sincs hozzá, hogy mikor találja be eg semmieszű droid. Én meg vonzom az ilyeneket. Komolyan mondom a balesetem óta félek az emberektől. Egyszerű sír, hogy köze sincs hozzá, fogalma sincs a csajnak hogy hol az autó, de lövése sincs és ül a bacom nagy gajterelős dögbe, aztán ha olyan elegengedi a kormányt, eltakarja a szemét és kinyír. Így jártál. De a férfiak se különbek, amikor meglátom a szemüveges ötvenest tíz óra tíz perc, a kormány az álla alatt és megy 49-el. Félek tőle, egyszerűen félek tőle.Hardverlesen
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15099 üzenetére
Sajnos a környékünkön nem nagy a választék motorkereskedőkből, s a használtakat elnézve inkább marad a biciklim, mint közlekedési eszköz.
Amúgy Keeway-t miért nem ajánljátok?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15099 üzenetére
Mint öreg motoros nem ismersz valami weblapot ahol picit ki lehet okosodni robogó témában?
Például tök szívesen vettem volna műanyag helyett fém szívócsonkot és asszem egy ilyen KOSO rámegy a CV 50 Jog-ra, de nem voltam benne biztos, így rendeltem egy gyárit a budaörsi yamahától, de az meg megint műanyag lesz, jó lenne ezeket tudni, mert ha már úgyis költ az ember...Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15108 üzenetére
Azért szerintem nem 80-az, láttam már használtan így kompletten árulták valami 30 ezres körül. Bár elég egy "szervizbe hívós" ECU-ja van, hála istennek a Pigit legalább Philips-el szerelték.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15105 üzenetére
lehet hogy gyakrabban kéne a karbival foglalkozni, viszont nem reped ki. Franc tudja. Ahogy nézegettem a motort aggaszt egy picit, hogy nem nagyon van füstje. Amikor beindítom egy pillanatra látszik, de aztán nem. Húzom a hátsó féket meg a gázt egyszerre és nem jön meg a fehér füst. Nem kéne ennek füstölni azért egy kicsit? Most a repedt szívócsonkkal teljesen felesleges bármit is beállítani a motoron, meg az eső miatt nem is használom, de azért megkérdezem hogy ez normális e. Repsol félszintetikus 2T Scooter olaj van benne. Az ilyen füstmentes? Nyilván kap olajat, különben már beállt volna a motor, kérdés hogy vajon eleget vagy keveset, az optimális beállításhoz van valami jó tipp, vagy ehhez már a kéménybe kellene dugni egy műszert, másképpen nem megy?
Hardverlesen
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #15140 üzenetére
inkább az ilyen válaszokat mellőzd, belefér vagy nem ? és melyiket vegyem nem azt kérdeztem, hogy hogyan lehet elbaszni a mai napomat jobban -,-
[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #15145 üzenetére
Miért is hülye kérdés ? Kulturáltan megkérdeztem valamit erre meg ez a válasz.. igen is okom van jelenteni a moderátornak, nekem is van egy tűréshatárom. Ezentúl bárki adhat rá megfelelő választ csak runner125 kolléga kiméljen a megjegyzéseivel. Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
danntora
tag
válasz runner 125 #15143 üzenetére
Az ok hogy vas de öntvényhegesztő kell hozzá? (lehet hülye kérdés nem értek a hegesztéshez csak innen-onnan elkaptam pár információt)
[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
válasz runner 125 #15145 üzenetére
Ezen borultam
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15164 üzenetére
Attól függ milyen típusú fényezés. Szerintem ez a klasszikus gagyi fekete, ergó 3 réteg festéken 4 réteg lakk, ami dög vastag együtt, szóval nem árt egy infrás festékeltávolítás ami csak jobb helyeken van, hogy egyenlő vastag legyen az új réteg és napon ne látszon, hogy javítva van. Egyébként nekem volt egy grafitmetál primera-m, hasonló karc volt rajta és annyit csináltam, hogy kikevertettem a trikurillában egy deci festéket színkód+kor szerint 5 rugeszért. Megkaptam a festéket meg az edzőt kis műanyag dobozokban. Otthon szépen összekevertem és egy vízfestékkészlet ecsetével alapos tisztítás után belekentem a karcokba. Persze látszott ezerrel, így volt vagy fél évig, aztán amikor vittem a kocsit fényezőhöz, hogy az új gépháztetőt fújják meg, miután megütöttem a régit egybepolírozták a házi gányolásomat is és totál eltűnt, egyáltalán nem látszott szóval van olyan típusú fény, amit könnyű kijavítani. Ha lett volna otthon polírozó szettem simán megcsinálhattam volna ezek szerint még így is.
Különolajzás ellenőrzéséről, beállításáról nem nagyon találtam érdemi infót, pedig ez a karbantartási feladat nekem tök új, totál zöld vagyok hozzá. Hogy kell ezt csinálni? Egyáltalán hogy kell lecsekkolni? Járó motornál lehúzod a csövet a csonkról hogy jön e az olaj azt ennyi? Azért ez elég vaddisznó egy megoldása még az ellenőrzésnek is ráadásul ebből nem tudod, hogy elég e a mennyiség.
Hardverlesen
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #15164 üzenetére
Persze, hogy az egész elemet érdemes lefújatni, de az nem olcsó mulatság, főleg ha egy metál grafit szín kell és nem sima fekete. Azért írtam, hogy ideiglenesen egy szép matrica is segíthet. Mondjuk valami ezüst csíkot tudnék elképzelni ott.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15180 üzenetére
Tehát lényegében elmondható, hogy két eset van: Vagy működik az olajpumpa és akkor tuti hogy meg is kapja a megfelelő mennyiségű olajat minden, mert annyira egyszerű a pumpa maga, hogy nincs min állítani, vagy nem működik és semmi olajat nem kap? Vagy max a harmadik, hogy levegő megy a rendszerbe és ez okoz gixert, de más tényleg nem lehet ugye?
Igazából amíg csak ezt láttam addig nyugodt voltam, de aztán megláttam ezt a leggagyibb puha tejműanyagból készült meghajtó fogaskereket, ami ráadásul még yamaha is... hűűűűha, azóta picit aggódom, mert még nem láttam ilyen pumpát soha, hogy ez a műanyag szar most konkrétan mivel forog össze. Idegesít, hogy nem tudom, hogy ez hová való, mert az enyém még óra szerint is túl van 15000km-en és ki tudja hogy jót mutat e az óra ugye.
Az meg világos, hogy gázadásra mindegyik puma növeli az olaj mennyiségét, ez tuti fix, de én meg hiába húzom meg a gázt fékezett hátsó kerék mellett nem látom meg a füst színét, marad áttetsző és ez bacca a csőröm. Lehet hogy tök normális, de idegesít. Mindegy jövő héten meg kell jönnie a szívócsonknak, amit rendeltem, utána azzal már el merek indulni az odorba fékbetétért, ott is rákérdezek hogy is van ez.Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15189 üzenetére
Én most vettem nemrég és egyértelműen kiderült, hogy a kereskedő egy kamugép. Amikor belenéztünk a blokk szennyeződéseiből látszott, hogy ahhoz nem nyúltak egyáltalán. (Talán jobb is így.) 6 évnyi dzsuva, nincs összetapizva. A karbit kitisztították, meg tettek bele egy új levegőszűrőt és részükről ennyi. A hajtásnál látszik az olajfolt a feltöltő mellett, melléöntötték. Hátsó gumi cserét ugye kértem, azt meg is csinálták. Kb ennyi, viszont mivel a gyári ülést kicserélték egy utángyártottra és a fékbetétem vason van amiből a gyári szintén tizenezerrel drágább a kamunál világosan látszik, hogy óriási hiba volt ott kérni a gumicserét úgy, hogy már le volt foglalózva a motor, mert szétlopták a motoromat, innentől fogva para kb. minden amíg az ember meg nem nézte. Szóval átbactak, lehet hogy a kereskedés tulaja nem is tudja, csak valami piti szarrágó szerelőbe futottam bele, de igazából tökmindegy. Elkezdhetnék hisztizni de igazából ez az ülés is tökéletes, a fékbetétből meg jó nekem az utángyártott 2000Ft-os is, valszeg amúgy is cseréltem volna a gyárit, most mennyi lehetett rajta 15000km után? Nem sok. Legyen boldog vele a szarrágó, akit csak ismerek mindenkit lebeszélek vételi szándékról, meg mindenhol köpködöm a boltját és részemről ennyi.
Úgy amúgy összeállt a kép, hogy 15000km a motorban, elrepedt a japcsinak a szívócsonk, hidegen nem indult el a motor, csak lefulladt, beszólt a Yamahának...
Szokás mondani, így valszeg mondták neki, hogy az első felújítás 15000km után esedékes így ne nagyon hisztizzen a hiba miatt, aztán fogta a japcsi leadta, vett egy másikat, mi magyarok meg behoztuk a szart konténerben. Mivel a blokkhoz nem nyúltak simán lehet hogy az új szívócsonkkal (amit már nagyon várok) röhögve elmegyek 30000-ig úgy hogy egy Ft-omban nem lesz a motor. Számtalan külföldi fórumon olvastam, hogy túl vannak ezzel a motorral a harmincezren és semmi gond nincs vele. Érdemben a motor átnézését a szívócsonk felszerelése előtt nem folytatjuk, én nem akarok ott ötletelni, hogy most ez meg az a szívócsonk miatt van vagy nem, legyen rendben, aztán ha azután is torpan akkor már elmondhatom, hogy rendesen átbactak és akkor picikét megbactatom a kedves kereskedőt. Meglátjuk. Mivel a vétel óta szar a szívócsonk nem merek messzire menni, alig használtam, így olajfogyasztásról nem sokat tudok. A tankban nem látszott az olaj, vettem egy literes repsolt, mire tele lett a tank maradt a literesben az első rovátkáig olaj, szóval valami volt még benne, kontroll lámpa nem égett, szóval remélem nem lett levegős.Hardverlesen
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15192 üzenetére
Honnan lehet tudni, hogy milyen blokk van benne?
(Nem ismerem ezeket a blokkokat.)
A gyári felhasználói kézikönyv szerint 49,2 cm3/40,0×39,2-es a blokk.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15192 üzenetére
Semmit nem vártam. De mivel szervíz is állításuk szerint, ezért kértem tőlük, hogy nézzék át és amit kell cseréljék ki a vételár felett kifizetem, óriási különbség. Úgyis ide hozom gondoltam (azért vettem ott mert ez volt közel) most mi a szarnak vigyem haza aztán meg vissza valami hibával. Semmi értelme. Erre bele se néztek, szerintem a hátsó gumit se ők cserélték ki, hanem elvitték valahová és csak kamu duma volt hogy a náluk vásárolt motort szervizelik is, dehát gondolta a botom, értesz ott a bacom nagy garázs, emberek is ott kolbászoltak munkaruhában, autókereskedés ugyan, de pár robogó is van, gondoltam biztos van valaki aki megcsinálja, végtére is nem egy bonyolult dolog egy robogó. Az odáig oké, hogy a kereskedő átbac a vételárral, de végülis nem (csak) ez történt. Én még azt a 30-40k -t amivel egy kereskedésben drágább, mint kéz alatt még leszarnám, ha cserébe lenne hova vinni a közelben, így utólag ennyi erővel vehettem volna kéz alatt is, de ott meg aztán pláne akkora mesék vannak na ha meg még lopott is... az meg aztán páne über fasza.
Hardverlesen
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15192 üzenetére
Ez van olyan mint az Agility City?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15198 üzenetére
S akkor ez az ajánlott kategória alja, ugye? (Amúgy ez úgy látom jó áron beszerezhető: 249.000,- Ft. Bár sok helyen Kymco Agility 50 Sportedition-nek írják. Vagy az megint más motor?)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
kkrisi
senior tag
válasz runner 125 #15233 üzenetére
jó igen bocsánat, elnéztem úgy akartam írni, h ez a 2 típus között vacilál
és a Motowell-ről mi a véleményed?
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15233 üzenetére
20kg difi kb., kicsit fogyózik ugyanott van, de hogy minden gyökér rendőr ott fogja fél órát szívni a vérét hogy ez nem ötvenes az biztos. Jajj nagyon sötétek, nem mind, de...
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15236 üzenetére
Nemtom melyiket akarja, nyilván az ötvenesre nem kell rendszám, csak mivel ekkora a motor a rendőr nem hiszi el az ötvenesről, hogy ötvenes. Ő meg szerencsétlen ott rugózhat a "miért nincs a motoron rendszám" témán (hiába van akár nagymotorra jogsija) a rendőrrel fél órát a sok szerencselovag miatt, aki 125-öst használ ötvenesként. Szerintem azt a mocit ha meglátják rendszám nélkül azonnal kiveszik a sorból, a belső sávból kivillogják (ha tudna menni ott ) Nem is értem hogy jött ez ki 50-es blokkal de tényleg van belőle 50-es is
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15252 üzenetére
Mondom ez a tuti. Egyetlen csavarhúzot kell magaddal vinni, bármi gáz van fogod kilazítod a láncfeszítőt, előrébb húzod, lekapod a láncot a bal oldalról és hazabringázol. Stresszementes. Nekem ezek nagyon bejönnek, ha lenne normális blokkal simán vennék. Mekkora már
Hardverlesen
-
slynevem
tag
válasz runner 125 #15252 üzenetére
Szerintem is elég veszélyesek ezek az olcsó kacat motorok.Tényleg azoknak valók akiknek nagyon sok idejük van és szeretik szerelgetni őket mivel ez a hobbijuk vagy ilyenek.Pl. Nagyfaterom is nagyon szerette a jawa-ját szerelgetni és sose zavarta mennyi pénzt költ rá.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15271 üzenetére
Dehogynem, tegnap és ma letoltam 30km-t, persze mióta itthon vagyok, mindenhová motorral járok, tök jó kis szerkezet, 70-80km/h-ig falun belül nincs ellenfele, maximum a diesel 2.0-ás autók, azok egész szépen szedik a lábukat, mikor kormolnak előttem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15273 üzenetére
Tudom, de alig-alig van használva, szóval most így bemelegítésnek jól esett nekem is és a motornak is. A 2.0-ás TDI-ket nagyon bírom, gázadás azután korom, turbó és lendület...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15271 üzenetére
Eső? Hol?
Az elmúlt pár nap alatt kezdem kitapasztalni a kis 4T 50-est. (Viszont nagynak tűnik a gázkar holtjátéka, s hidegen nehezen indul meg a motor.) amitől féltem, az viszont szerencsére nem következett be, s még emelkedőn is szépen megy a motor.
(De milyen hosszú az a 2 hét, míg megérkezik a bukósisakom.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
slynevem
tag
válasz runner 125 #15278 üzenetére
Akkor szerencsés helyzetben vagyunk, mert Pesten csak délután kezdte el.
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15278 üzenetére
Keszthely-Hévíz eddig kimaradt a szórásból. (Ha szerencsém van, akkor holnap reggel sem esik.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
kpal
veterán
válasz runner 125 #15278 üzenetére
Nálunk most kezdet el esni ezelőtt 4-5 napig semmi nem volt.
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15285 üzenetére
áááá ... a ccm elé kéne egyes csak nem egy hanem kettő Tökjó hogy mindenhol ott vagyok, spermamód fúrom be magam mindenhová. Hátulról át vagy 20 métert a járdán, úgy rövidebb, keresztbe bevágok, mindenhol ott vagyok. Ma azt is megvettem amit már vagy fél éve halogatok. Elmentem mindenhová. Jó ez az ötvenes, csak egyenes út ne legyen, mert ríííííííííííííííí, "menjél máááár, hát nem hiszem el hogy nem fogy el, hát messzebb van a sarok, mint volt, ríííííííííííííííííííííí dödödödödö ríííííííííííííííííííííííí" fúj nagyon utálom ... már most.
(#15283) slynevem
ilyen csak ezüst.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #15271 üzenetére
Én robogtam (kb.) akkor. Ingben, rövidnadrágban. De pont a nagy zuhé után indultam, és épp a második felvonás előtt érkeztem. Pár cseppbe meg már csak nem halok
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
14adam
addikt
válasz runner 125 #15294 üzenetére
simsonba nem láncfűrész olajat teszek mert 50-es keveréssel hihetetlenül melegszik a pocket és nem szeretnék bele egy új hengert venni
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15294 üzenetére
Drágán vettem nagyon 140-ért meg új hátsó gumi+szívócsonk+első fékbetét miatt igazából már 150-ben van és jó ha 100-ért el tudom adni kéz alatt gondolom, szóval mostmár minimum megkínzom. Késő bánat. Persze mondogatom magamnak, hogy jó ez, elég ez, meg milyen jópofa, hogy dobálom össze-vissza mint egy biciklit, valahol nem férek ki hátrafelé, mert nem fordul akkorát hátulja felkap odébbtesz. Vannak előnyei, csak tényleg egyenesen ne kelljen menni, meg erős kanyar ne legyen, mert nem lehet bedönteni, mert csúszik. A lábamat a motor oldalára akarom értesz? Nem a zárt térdeimet pakolgatni, mint a szűz lány a bordélyban. Oldalra !!! ...és váltani akarok, vagy valamit legalább csinálni hogy végre történjen valami ne csak rííííííííííííííííííííííííí, unalmamban a gödröket meg a csatornatetőket kerülgetem, de ha mocorgok az ülésen csak egy kicsit, mert mittom, elzsibbadt a zsák vagy valami pff hát azonnal beleng össze vissza ha csak megemelem a seggem, mint ha 3 méter magasról ugrattam volna le, áhh. Életveszélyes ez a szar, nem merek vele bedőlni, egyszerűen nem lehet, mert eltolja az elejét a kanyarívről, tiszta para. Persze azért húzom, mert menni kell, de tisztára ver a víz néha hogy most merjek ebbe a kanyarba belemenni vagy lassítsak vagy mi legyen ilyen fostos negyvennel. Normális motorral meg kilencvennel belemennék lazán, hát kocsival gyorsabban beveszem azt a kanyart az tuti.
Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15298 üzenetére
...Azért egy 50-es nagytestűvel már lehet, én az NRG-nek úgy kentem hogy 70-el mentem be a kanyarba, ott kellett fékeznem, mert előttem poroszkált az autó és utána simán kielőztem, szóval van enne tartalék. Viszont egy ilyen kis kerekű Jog/Dio jelegű gépben máshogy dolgozik a variátor, ott 40-ig olyan erő van benne hogy meglepődsz, utána elfogy és eltolja 60-ig. A nagyobbakban (pl.: Piaggio blokk) nem nagyon vált vissza a variátor emelkedőnél sem, és az indulás is nehézkesebb, viszont olyan 80-ig simán húz, azután persze még tolja magát valameddig de ott már nincs szíve az embernek pörgetni, főleg nem 8 ezer fölött.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15340 üzenetére
...mert ékszíjas, ugyan az a koppintott Mina blokk van benne mint as Keeway-ekbe!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
fradi81
veterán
válasz runner 125 #15351 üzenetére
Csak nem ismerek olyat se most nézelődök. Keewayesekhez nem vinném Meg a közeli szervízbe se ahol csak babettákat meg simsonokat látni. A kijelzőjén van egy villáskulcs ikon ami a szervízt jelöli, azt gondolom nem tudja mindenki eltüntetni csak az apriliások, mondjuk ez nem sokat számít csak kicsit zavaró.
[ Szerkesztve ]
moto g72, Ninebot d28e
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15349 üzenetére
A honlapjukon található e-mail küldőt használtam, de gondolom, az az info-ra van irányítva.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #15358 üzenetére
Egy Honda Lead NH125 (asszem 1985-ös évjárat).
Szakasztott ugyanilyen a motor, még színre is, és milyen meglepő ez is 50-es papírokkal van fent.
Itt egy videó a hangjáról, szerintem bőven 50-es hangja van neki:[link]Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #15360 üzenetére
Ha nem is egy óvodáscsoport közé hajtok, de kisebb baleset esetén nem fog kiderülni?
Biztosító fizetni fog? (Komolyan kérdezem)Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15378 üzenetére
Árajánlatot kell kérni az ilyenektől, rengeteg ilyen cég van, ha nem ez akkor a másik.
Ez olyan, hogy a díjszabás 0-24 -es mentésre vonatkozik oda-vissza útra, szóval amikor éjjel kettőkor felhívod, hogy elestél matt részegen a kocsmából hazafelé és letört a váltókar...de 300km benzinben is annyira sok, hogy ritka agyatlan dolog egy ilyen kis köpködőt megbízással szállítani akárhogy. Max okosba. Én spec elmennék egy belföldi fuvarozással foglalkozó speditőr céghez pl. Lagermax spedíció kft. és simán a pénztárnál elkapnék a váróban pár kamionsofőrt és lezsíroznám, hogy baccák fel a ponyvásba, ketten megkapják, eldöntik valami porocellre aztán szasz, egy ötösért el is jött, sok baja nem lesz. Max így lehetne lezsírozni, mert a kamionosoknak fizetik benyát, annyira meg nem mindig pontos a logisztika, hogy egy kamionban ne maradjon ennyi hely, meg a kamionosok kreatív srácok, megoldják egy kis jattért.
Vagy fel kell ülni rá és kertek alatt elhozni ameddig a motor/motoros ereje tart, onnan motormentő azt szasz. Ha 40-el jön átlagban és motorozik reggeltől koradélutánig simán el is hozta... nem kell hozzá semmi, csak egy GPS kölcsön valakitől ha nincs és ennyi.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15391 üzenetére
"Bármilyen hihetetlen, de egy 30k-s vashenger (DR, Malossi vas, stb.) jóval tartósabb, mint egy egy gyűrűs, alumínium versenyhenger."
Na jahh, főleg ha kalapácsnyéllel állítják be a hajtórúd derékszögelését meg 500Ft-os kézireszelővel reszelgetik a hengerben a csatornák éleit, aztán betesznek egy nagyobb fúvókát a karbiba azt már rúgják is be, majd hármat anyáznak mert leköpte a gyertyát a hengerfalról, aztán ha beindult jól felcsavarják az alapjáratot, rátolják az orion szobaventillátort és írnak egy-két fejlesztőmérnöki tanácsot a gyártónak amíg pöfög, mert a neten elolvasták, hogy kell ezt. Áhh. Én értem hogy úgy amúgy tartósabb, de na mindegy hagyjuk. Nekem spec ötletem sincs, hogy egy garázsajtóból meg egy kantáros gatyás hapsikám fejszerkezetéből hogy jönne le nekem, hogy akkor ez most tartós is lesz a végén vagy nem. Remélem nem kerülök ebbe a helyzetbe, hogy szettet kelljen cserélni.
Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15405 üzenetére
Én úgy tudom limitált szériás volt, és csak hengert cseréltek, de nem 100%-os az infó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15407 üzenetére
Runnerból úgy tudom nem volt olyan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- alza vélemények - tapasztalatok
- PlayStation 5
- Motorolaj és szűrő topik
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- ZIDOO médialejátszók
- Politika
- További aktív témák...
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen