-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Hát megbízható ha kifogsz egy jót, amúgy általában hülyegyerekek hajtják, szóval a magyar átlag az kókány.. Étvágya viszont van, olyan 3,5 liter-4 liter körül bekajál. Tapasztaltok jók, könnyű, gyors, erős öregedő, de strapabíró Minarelli blokkal, ha hosszú távon nem használja az ember akkor hű kis társ lehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Én ezt így elvetném, amikor én kerestem motort faternak, akkor azért lyukadtunk ki az NRG Power-nél, mert nagy ülése van, szvsz. kényelmes, digitális km órája van, amit nehezebb visszapörgetni. Agy nézem, 300ezres körül van épkézláb motor, de sok helyen ismerős a hirdető neve, és lám az Aeroxok 90%-a kereskedőtől van, és előtte eléggé hülye gyerekek használták akik ugye nem kímélték. Viszont egy egyszerű Minarelli blokk van benne, a felújítása is bagóba kerül, szóval a motor előéltét te nem ismered meg a hangjából, mert lehet hogy a 2-3. hengerszettet-főtengelyt nyúzza mát és annyi szerelő látta mint egy 20 éves Simsont. Valahogy a megbízható motorok ilyen áron szoktak kezdődni, esetleg Pigi blokkos NRG. De meg is nézem az Aeroxokat, szóval újrafestve, újramatricázva, heh, 2002-es Rssi Replica, lol, becsapós (cserélt "tuning" lámpa), eredeti, oh, még egy. Szóval ha engem kérdezel, akkor kicsit hozzáraksz az árhoz, vagy veszel egy olyan motort amire még félreraksz, mert tuti hogy szerelni kellesz. Erről van egy kis sztorim: Az utóbbi napokban benéztem a Loobelthez, mert lehet vennék magamnak is nyíregyre valami olcsó igáslovat, ahol volt egy NRG Power DT. Egész pofás, kiglancolva, csillogott, villogott, 249-et kértek érte. A kereskedő rögtön rám akarta dumálni hogy teljesen gyári, minden papírja megvan, stb. Erre én két hibára mutattam, az első a fordulatszámmérő volt, nem úgy mozgott ahogy kellett volna, leállítás után még mínuszba ment a 0-tól, a másik az hogy az eleje ferdén állt, szóval tuti hogy kapott egy olyat amit én siratnék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nah, látod, nem tanulsz. mit mondtam? Azt hogy 200k körül nem veszel ilyet, legalábbis gyárit nem.
Az első motort Nyírteleken, egy bizonyos Miklósé (teljes nevét nem írom ki), esetleg az öccse, Gergő nevén hirdeti. Menekülj, ahogy tudsz, ott b@sz át ahol akar, ilyen motorokkal foglatlakozik. Had ne részletezzem hogy 2004-es és Fiat replikás, sőt 7000km-el, ehh körberöhögöm. A fateré keveset volt használva, és tényleg vigyáz rá, előtte is vigyázva volt ár, és 2006-osan lassan 15 ezer lesz benne. Szóval ő ilyen motorokat hoz külföldről, előny ha hengerhibás, törött és újra kell dugózni, festeni. Eltolja a szerelő haverjához ott szétkapják, felújítják, újrafestik és meg is hirdetik. Szóval abban a motorban tuti hogy új dugó van, persze a régi főtengellyel, mert úgy olcsó. 25-30 ezer km a reális és a fényezése is új már. Azután jön a mese és eladják.
A második a Loobelttől van, Tamás néven hírdetgetik a motorokat. 2003-as, a fényezése újabb. Igen, itt néztem a levegős NRG-t, hát inkább hagyjuk. A Looblet olaszból importál, a tulaj két fia nyűzi őket a városban. Ez az első motor példáját követi.
Az utolsó az első kereskedőtől lett megvéve, még nyár elején 185 ezer forintért. Gondolom már lóg a bele, vagy valami hasonló.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
Értem hogy bejön a külső és azért Aerox, de szerintem bölcsebb lenne inkább más típust választani. Itthon kb. esélytelen jót venni szerintem Aerox-ból. Tuti mindegyikre dobálni fogod a pénzeket. Rengeteg nagyon jó állapotú motor van és ha az idomokat leszámítom annyira nem nagy dobás az Aerox amúgy.
Az én seholsemmi JOG-omon is lecserélte a gyerek a CDI-t és egyből 85 km/h a vége és alphangon minimum egy százassal olcsóbb a motor egy Aerox-nál úgy, hogy még jó is ráadásul. Szerintem inkább előny ha külső alapján előnytelenebb, mert nem kell remegned egy közértben hogy megvan e még a motor. Csajozni nem robogóval kell, teljesen mindegy milyen.
"Robogó? Ne égesd már magad." Egy ezres GSXR-el már oké, de robogóval? Most egy robi mindek legyen olyan csillivilli? Szerintem hülyeség.Hardverlesen
-
CL Smooth
tag
Szerintem azért ki lehet fogni jó gépeket olcsóbban is. Nem azt mondom, hogy Tothgerának nincs igaza az aerox-ok ról, viszont én már vettem olcsón jó motort. Tény, hogy nem árt ha kicsit értesz hozzá, mert könnyen átverhetnek. Az is igaz, hogy a robogók zöme Olszból behozott lelakott gép, amit itthon kipofoznak. De most őszintén, kit érdekel hanyadik dugattyút rakták bele, ha az jól meg van csinálva és működik normálisan? Engem az sem zavar ha nem csillog villog, jó ne úgy nézzen ki mintha lesz@rták, lehányták volna, de nem dől össze a világ ha nem szalon állapot külsőre. A probléma inkább ott kezdődik, ha balesetes motort akarnak rádsózni aminek eltekeredett a váza vagy villája vagy mindkettő. Na az probléma, de azt érzed is mert instabil lesz a masina. Motorjáról meg azért nagyjából meg lehet mondani milyen állapotban van ha kipróbálod és tisztába vagy vele, hogy annak az adott típusnak kb mit kell tudnia ha jó.
-
priti
addikt
...meg mire kigyalogolok a megállóig... dettó. Nekem a robogó az max 250cm3-ig. A fölött már akkora flash váltani, hogy vétek lemondani róla.
Amikor rárántasz másodikban vagy harmadikban és akkorát ránt, hogy már szinte üt, úúú az fincsi, az kell, arra szükségem van. Biztos nem vennék T-Max vagy ehhez hasonlót, ááá biztos nem. Feléből olyan motort kapsz, hogy pfff, tuti hogy meghalnék vele, bármelyikkel, egyszerűen nem tudnám megállni. Nekem nem szabad ezen még gondolkodni se. Nem vehetek nagy motort. Autót is nagyon megütöttem. Olyan V betű lett az elejében, á 3 kiló volt mire összerakták. Ha akkor motoron ülök szerintem már nem írogatnék itt.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
Azért ne menjen el a kedved. Jókat is ki lehet fogni, de 200k-ból ne várj csodát, ehhez minimum 300k kell, ha jó áron kifogod akkor 250k körül nézz valamit. Ne menj arra csili-vili legyen, csak egy megkímélt. Illetve a futott km-t ne nézd és az és ilyen replika fényezésesnél nézd meg az évjáratot is, szóval pl.: Fiat replica 2002-ben nem volt.
#15054 Gergello: Igen, meg is válaszoltad.
#15059 CL Smooth: Elfogadom a véleményed, csak sajnos az a magyar valóság hogy itthon mindenki nyerészkedni akar, tehát nem fogja jó, megcsinálni hogy olcsón kijöjjön, így a vevő szív vele.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
á ki fogják nyírni, csak idő kérdése. Lehet hogy nem az ő hibája lesz, de sokra megy vele miután összekeveredtek a belső szervei a ruhában. Igazából ott van ez az egész elszarva, hogy az állam abban érdekelt, hogy mindenkinek adjon jogosítványt és mindenki vezessen, mert abból van adóbevétel ha autója van. Az oktatás meg pocsék színvonalú. Én 2000-ben szereztem a jogsit és egyetlen egyszer sem fékezhettem állóra a kerekeket például, ha picit akartam vadulni azonnal leugattak, de nagyon, pedig sehol sem volt ABS nemhogy az első, de még a második autómban sem és elvileg oktatáson voltam nem? Most ha remeg a sitthordójáért akkor ne oktasson vele. Oké hogy nem mindenkinek kell elmondani, hogy állóra fékezett kerekekkel nem lehet ám kanyarodni, mert a határban üti az első autóját amíg le nem szakad a kipufogó, mint én annó, de bakker attól még hogy tizenötödjére el tud indulni és hatodikra átmegy a rutinon még az lesz az első dolga ha kikerül, hogy megijed egy forgalmi helyzetben és beletapos a fékbe. Mutassák már meg neki, hogy mi történik olyankor mielőtt kikerül a forgalomba és megöl valakit nem? Ez alap kéne hogy legyen. Ehelyett ha képtelen megtanulni váltani a szőke levizsgáztatják egy automata "A"-s mercivel és már kinnt is van.
Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
-
adrian360
őstag
Neked kell eldöntened, hogy megéri-e a kockázat. A helyzet az hogy nagy általánosságban a rendőrök leszarnak, ha egyébként szabályosan ( értsd nem piros lámpán át, egyirányúban szemben stb) mész.
De vannak napok mikor külön "razziáznak" ilyenkor igazoltatnak és ha éppen egy okosabbik fajtát fogsz ki, vagy éppen motoros rendőrt (ők azért értenek hozzá) akkor már bukó. De azért hozzá kell tenni ez is ritka, engem az elmúlt években konkrétan évente egyszer igazoltattak, úgy, hogy heti öt napot kint vagyok az utcán.
Ami viszont tényleg gázos, ha balesetbe kerülsz, akkor tök mindegy hogy ki volt a vétkes/vétlen fél, te leszel a bűnös, mert jogosulatlanul vettél részt a forgalomban. és az akkor tényleg zsebbenyúlós, mert még a saját biztosítód sem fog fizetni, ha 50-esként kötöttél 100-asra biztosítást (jogilag ez már biztosítási csalásnak minősül).
De amúgy a rendőrök mostanában egész jó fejek, ha megyek a rakparton két sor között okosan, többször előfordult már hogy a rendőr is félrehúzódott, hogy kényelmesen elférjek -
Tothgera30
Ármester
A Loobeltmotor nem rossz, de Aeroxot onnan se ennék. Van egy Mátészalki srác, ő újrafesti az ilyen gépeket (Aerox/Nitro), tőle van mind, őt kell felkeresned. Alkatrészeket cserélnek, törött idomokat javítanak, ezt-azt rendbe tesznek bennük. Csak a srác rendesen megcsinálja, és a valós évjárattal hirdeti, míg mások nem, hanem pl. jó pár évet letagadnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
150k-s Aerox-tól mit vársz?
Tothgera30
2t olaj jobban bírja a strapát, elve ha belegondolsz, van akinek egy év alatt fogy el 1 liter, sőt..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Jó ez a cikk, és az alatta lévő tartalom is.
Ez az 50-es fojtás meg egy akkora, de akkora baromság, h önmagában vicc.
Nem is értem, h erre miért nem volt még valamiféle jogszabály változás előterjesztés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
"... A világ kőolaj készletei ugyanis végesek és a folyamatos piaci bizonytalanság évről-évre felfelé hajtja a finomított termékek világpiaci árát. Emiatt az egyre hatékonyabb belsőégésű motorok mellett rivaldafénybe kerültek az alternatív hajtásmódok is...."
Szerintem a benzin "árával" semmi gond nincs, csak az adójával! Ha 150,- forintért mérnék literjét (kisker-nagyker árrés, minden benne van), akkor a fenét sem érdekelnék ezek a villanyvackok nem csak itthon, hanem sehol a világon... Ha meg elterjednek, rászoknak az emberek, akkor majd az áramot is jól meg fogják adóztatni szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
ha nem túl kicsi méretű, konnektorról tölthető (idáig még oké) és nem túl drága (na itt buktam el) akkor gondolkodás nélkül vinném.
Ha lenne olyan elektromos autó ami tud garantált ~50km-t max 80-90-el, kisautó méretben (smart méret is jó) és mindezt 1-1.5millió körül akkor azt is vinném.
Vágyálmok ezek
-
DigitXT
félisten
Ma is láttam hasonló elektromos ketyerét az Erzsébet hídon.
(Nem volt kipufogó rajta, nem füstölt, s semmi hangja nem volt.)Mondjuk annyira nem is ment. Meg a nagyrobogók tesztjében
is besz*pták, hogy lemerült az akku, amire letesztelték volna.Szóval ez lehet a jövő. Elvégre elektromos áramot lehet termelni
megújuló energiaforrásból... A kőolaj készlet meg valóban véges.
De nem hiszem, hogy még a mi életünkben fog bekövetkezni az
ami kcsa vágyálma. Olcsó/könnyen feltölthető/környezetbarát...Azt ugye tudjuk, hogy az akkumulátor gyártása az minden, csak
nem környezetbarát, és a döglött akku újrahasznosítása is necc.Szerk: csak neked, csak most, íme egy 5 éves (!) cikk.
Asszem, amit ma láttam, annak egy VX2 felirat volt a hátulján.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
veterán
Remélem még az én életemben vehetek egy használt 10 év körüli darabot valamelyik gyártótól
Nagyon várom már, és remélem a Tesla autója is hamarosan megérkezik Európába.
Bár hallottam olyat is, hogy szándékosan baxtak ki velük nem kicsit, mert a preferált technológia a Hidrogén cella lesz. Nem csodálkozom rajta, mert ezt a rengeted mennyiségű kutat át lehet építeni, és a járművek üzemanyag kiszolgálása, is szűkebb berkekben marad. Hogy is nézne ki, ha elmennél több száz km-t és a szállás helyen tölthetnéd az akkukat, vagy míg vásárolsz vagy moziba vagy addig lehetne tölteni a járgányt.
Ez az akku rendszer inkább megmarad a kétkerekűeknél, itt sokkal jobban megoldható a töltöttség/ távolság problémája, illetve a vissza töltési idő lényegesen kevesebb.
Ha őszinték akarunk lenni ennek a múltnak kellene lennie, és nem a jövőnek. Ehhez hozzá járultak azon kevesek akiknek az érdeke a kőolaj mellett volt-van.SirKero: Bitang jó kis masina, bitang drága árral.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...