-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
huszi.gyb #50402 üzenetére
Egyszerű egészségi okokból. Rá kellett jöjjek, hogy nagyon nem tesz jót a porckorongsérvemnek és avacak izületeimnek a motorozás. Félek tőle, hogy nagyon hamar vissza kell üljek 4 kerékre... Amíg bírok gurulgatni, addig marad a csótány, aztán meg megy a háztól az is.
(#50404) szentkuti11: nagyon szeretnék jövőre is elmenni Erdélybe a kis géppel, talán most már a Transzfogarast is bevállalnám. A motor bírni fogja, én nem biztos.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
huszi.gyb #50459 üzenetére
Pontosítok... Viheted, ha meg tudjuk javítani. Ugyanis a láncoshoz meg vissza tökéletes volt. Rétesesnél leállítottam, majd elkezdte, hogy elindul, gyök kettővel gurul, majd fullad. Rángatom a gázt, durran egyet, és akkor felpörög, onnantól jó, egészen addig amíg fordulaton meg. Ha leesik a fordulat vagy kezdi előröl vagy nem...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #50467 üzenetére
Nézd a szívatót már rég meg kellett volna csinálnod. Sok csúnyaságért
felelős lehet: igen, akár fulladhat is egy túlszívott motor (egy 125 4T-nél
tapasztaltam ~15-20 éve). Szóval hazardírozás úgy hagyni. Te is tudod!Szerk: 6000-et kért Gergő, amikor úgy-ahogy összelegózta. Szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #50469 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy fulladni mind szegény, mind túl dús keverék miatt tud.
Kézi szívatós 125-ös Hondákon gurulgattunk annak idején. Ment ment, aztán azt
vettem észre, hogy gázra már nem menni akar, hanem fullad. Vissza kellett tolni
a manuális szívatót, és máris rendbe jött. (Alapjáratról szó se volt, menet közben
csinálta, emelkedőnek fel: szinte megállt alattam gyorsulás helyett a rohadt...)
Légszűrőhöz egyébként nem fűznék vérmes reményeket. Ártani persze nem árt!
De annál jóval koszosabb légszűrővel is vígan ketyegett alattam, korábban.Inkább aggasztana, hogy olajcserekor gumimaradványt találtál. Ami lehet akár a
szelepfedéltömítésből (tiszta olajpára a blokk), de szelepszárszimeringből is: két
pofára zabálja már az olajat, de most sem füstöl kéken, valami disznóság van!Amúgy lehet, hogy nekem is elment volna még a Madison a szezon végéig, még
megnyúlt vezérműlánccal is (mondjuk az akadozást már elkezdte, az esés előtt),
de az talán csak elektromos gond ki tudja, de leadtam, most már ez van jeligére.
Pontosabban mondtam, hogy szelephézagot nézzen, mert az sosem volt állítva...
Ami a röhej, hogy rendben volt a hézag: valaki belőtte ehhez a ratyi lánchoz.
Szóval most ugye sz*pok a BKV-n (napi 2 óra idő elb*szása alsó hangon!), itt ez
a 25 fokos szikrázó napsütés és nem tudok egy jót motorozni (priceless): ez van.
Előtted is ott a lehetőség, hogy 2x20 perc buktával BKV-zz. Egy élmény![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #50481 üzenetére
A Nóta TV-től kérném a szerelőm dunántúli c. számot!
"De mivel a vasút drága, nem mehetek el hozzája." -
Norbika88
senior tag
válasz
huszi.gyb #50520 üzenetére
Hát itt a motoros volt végig ****.
Folyamatos akadályok jobb oldalon, bár ugye úgy szól a kresz, hogy tükör használat blabla, hogy nem előznek minket, kereszteződésben úgy szintén.
Olyan mind ha tudatosan provokálta volna ki a motoros, nem véletlen az a kamera se...tavariseSirály időben meg tekergettem a motowell szarvát, mindjárt jobban megy a gép ha nem munkába kell menni, zero cuccok
Lehet le kell adnom egy pár fölös kilót a 100ból, legolcsóbb tuning 50esre
Gáz ha be melegedet motort nyélgázon használom
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #50552 üzenetére
Volt már benne Dayco szíj. Az első, a szakadás után. Nincs vele különösebb tapasztalatom. 2 év ill. 6000 km után cserélte a szerelő, mert úgy látta jónak. Nemtommire, és nem tudom, milyen állapotban volt. A "nónémet" meg én cseréltem 1 év ill. 4000 km után, mert a Multivar (és az első béna szíjszerelésem) legyilkolta.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz
huszi.gyb #50552 üzenetére
2500km után nem volt repedezve az biztos. A titokzatos csúszáshoz hasonló hang nemtom miért volt, de külső tényező kellett legyen, ha a szíj nem kopott szarrá. Mondjuk ez a használat nem sok, és nem is állt 2 évig, szóval ez a vélemény se mond sokat a szíjról. Majd meglátjuk 6-8e km múlva.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Sonoff RF Üveg Érintős Okoskapcsoló Fehér Keretes 433Mhz T2EU1C-RF M0802030009
- Noblechairs HERO Gamer szék - Fekete/Arany - BONTATLAN! 24hó gari!
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari! AKCIÓ!
- OPTONICA (AC6017) LED SZALAG TÁPEGYSÉG 240W 12V 20A FÉM HÁZAS 5db
- Tefal Cook4me+ elektromos kukta, beépített receptekkel!