-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz vaksi8 #25751 üzenetére
Jaa ezt nem tudtam azt hittem, hogy erre is várni kell. De így most még mérgesebb vagyok, hogy ma nem fogadtak már.
Minden papírral megvagyok elvileg, minden tisztázva lett és meg lett csináltatva már csak ez maradt hátra na meg biztosítás kötés amit hétfőn ha meg van a rendszám megkötök.
-
SzlobiG
félisten
válasz vaksi8 #25753 üzenetére
Nekem itt múltkor azt mondták a biztosítás a legutolsó dolog amit kell csinálnom direkt rákérdeztem pedig én is mindenhol ezt olvastam. Ide is belehet jelentkezni, de sorszámot így is kapsz múltkor se volt senki előttem, szal kár volt bejelentkeznem előre, de tény hogy jobb így.
Multivar: Igen lehet kapni burgonyába is. Nagyon sok típusra gyártanak szvsz mindre.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz vaksi8 #30832 üzenetére
A 400 as burgonya is tetszik csak nagyobb,nehezebb váz miatt félek a fogyasztásától meg a belvárosban való mozgástól.
Ha nem tekered körbe a csuklód a gázkaron a 400-as burgi kb. ugyan annyit fogyaszt mint a 125-ös
Méretben meg szerintem ha van is minimális a különbség.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
#00809728
törölt tag
válasz vaksi8 #31217 üzenetére
Hát ha a festő mohó akkor mindent megvetett a tulajdonossal és akkor marad is neki festék..
pld a kék esete.Ha szűrke a szóró és azt kell neked metalkékre fújnod lásd kék idomok kb 3-4deci metálra lenne szükséged.
Metalkék festék decije 1200-1800ft ez a győngyőktől is fűgg.
De ha előtte egy olcso 1k-s nitro (450ft/deci)kékkel átfested mint a kék idomok most.Majd becsiszolod és úgy fújod le kékmetálra akkor kb 1deci is elég lesz.Autófényezés: kérdez meg pár fényezőt mennyiért festenek 1 db autó sárvédőt pld metal esetén.
15.000-a csillagos ég.Motor alkatrész amit itt látsz kb fél autónyi...
-
Attila17
tag
válasz vaksi8 #31603 üzenetére
Nem ér össze, kp a közepéig van behorpadva, leakartam fotózni, de a telón éppen akkor lett kamera hiba. holnap csinálok egy képet.
Volt nyáron egy olyan hogy felmelegedett a motor és le is állt, kb 8 km-t toltam, majd mikor lehűlt beindult és haza tudtam jönni vele.
de másnap már nem indult be. így ment a szervizben.
utána jó lett de bejártós. majd faterom neki ment vele a járdaszegénynek így behorpad a kipufogó a hengerfej előtt a csatlakozástól kb 5 cm-re. utána nem, is lett használva. most hogy lassan jön a tavasz-nyár, így jó lenne újra motorozni, ma is mentem vele. de már nem olyan mint régen.
amíg nem melegszik fel, elindulásnál olyan volt mintha közben fogna a fék. rezgett az egész motor. amint bemelegedett elmúlt a probléma.
Az önindító beszerelése mennyire nehéz? Mivel nincs benne és rendeltem hozzá egyet. -
SirKero
őstag
válasz vaksi8 #31703 üzenetére
Hááát sajnos engednem kellett de én nem csak árultam hanem el is akartam adni
Nem titok az ára 300-ra tartottam és 270-ben vitték el. Sajnos így utólag rájöttem,hogy hiába egy nagyon jó szerkezet de a köbcenti miatt nagyon nehéz eladni. Aki B1-el akar motor az csak 125-ig gondolkozhat akinek meg már nagyobbra is jó a jogsija az már nagyobbat akar. 300+ magasságában már négyszázas Burgmanok vannak nem egy nem kettőA következő kiszemeltem egy Honda CB 500 lenne. Ezzel már jobban el tudunk gurulgatni az asszonnyal.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
korpicschess
veterán
válasz vaksi8 #31910 üzenetére
Itt helyben 3k-ért tudok venni olyan Fuchs olajat, amit használunk (ugyanazok a tanusítványok, illetve a 3. az kicsit más, mint a Repsolon, ami Castrolt van még itthon azzal meg hót ugyanaz), van még, szóval nem sürgős. Épp ezért akkor már így venném. Pont néztem, hogy mennyi van még, akkor olvastam el, hogy a Castrolon is mi van. Fűkaszához is ez az olaj megy, szóval fontos a jó minőség, Repsol is mehet bele gondolom.
Szóval 3k, vagy 2,2 az már annyira nem mindegy, meg veszek már láncspray-t is, szóval nekem jó megoldás, ha végre válaszolnak majd.Egyébként mitől lehet, hogy eltűnik a hátsó fékemnek az olaja/fékfolyadék? Mikor megvettük a motort, akkor üres volt, feltöltöttem, de most megint üres lett szinte teljesen. Konkrétan nem láttam szivárgást, vagy a csövön valamit, de ha megint elfolyik, akkor gondolom mégis csak ott lesz a baj. Milyen más oka lehet?
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz vaksi8 #31910 üzenetére
Nézd, én itt lakom Nyugat-Mo.-n, itt nem úgy mennek a dolgok, mint Pesten, h minden sarok lehet kapni minőségi olajat. De, ha, lehet is 1,5x-es áron.
Épp azért szoktam berendelni egyszerre 5-6-7 litert motorba, fűnyíróba, motorfűrészbe, autóba, és akkor egy postával megvan minden.
Hozzáteszem, ha lenne mondjuk Sopronban, akkor is többe lenne a benzin, mire bemennék érte, minthogy kifizetek 1100FT postaköltséget.korpicschess
Magától nem tűnik el, szóval biztosan ki van repedve valahol a fékcsöved. Végig kell pásztázni az egészet, mert tudod te is, h a fék nem gyerekjáték.
Féknyeregnél is nézd meg a fittinget, öreg motornál elfáradhat az is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #32844 üzenetére
Bocsánat, de a zoom, az egy másik tészta. Attól nem nő a felbontás...
Egy ilyen általános vagyonvédelmi kamera tipikusan nem PTZ kialakítású,
hanem fix telepítésű, s ha már felvételt kellene visszanézni, akkor hajadra
kenheted a PTZ-t is, ha nem oda nézett + nem oda zoomolt (a kosaradra).Ne keverjük a valós idejű megfigyelést, ahol ott ül az őr és joystick(ek)kel
"buzerálja" a kamerát, és a felvételek utólagos visszajátszását, ahol csak
az áll rendelkezésre, amit felvett a kamera, úgy ahogy éppen állt/zoomolt.Jó lenne, ha lehetne a felvételt nézegetve még utána is fordítani a kamerát
a kiszúrt gyanús személynek, de az megint másik film. (Deja Vu, 2006)Egyébként teljesen felesleges további példákkal rugózni a konkrét eseten:
viszonylag jól tudom, hogy milyen kamerák vannak itt, és sejtettem, hogy
nem néz a motorparkolóra konkrétan egyik sem, de rákérdeztem... Ennyi.Ui: attól, hogy lehet simán venni Full HD+ PTZ kamerákat, nem jellemző,
hogy ilyenekkel szórnák tele egy több emeletes irodaház minden sarkát.
(Mert bár el lehet költeni "csilliárd" forintot a biztonságra, általában azért
optimalizálni szokás a kiadásokat: milyen értéket védünk/mivel/hogyan.) -
runner 125
nagyúr
válasz vaksi8 #32866 üzenetére
Gyorsuláson javít, de 4t 125-re nem tudom mennyire éri meg a 40k-t, szerintem annyit nem hoz, amennyibe kerül, de próbálj meg valami adatok után nézni, esetleg vidóban bemutatott összehasonlító anyag után.
Illetve a scootercenteren szokott lenni mérési diagram is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #32871 üzenetére
Sokkal jobban gyorsul. A gyári varióval 6500 körül lustult a motor gyorsulás
közben, ezzel meg 8000 fölött teker (nyélen), s húz, mint a disznó*.
Végre nem szoktam hajtani, mert 90%-ban a városban járok, s oda a valós
100 km/h is bőven sok... (120 körül van a vége gyárilag, már GPS szerint.)
Óra szerint lehetett akasztani a 140-et, de egyrészt vicc, másrészt nyilván
életveszély ezeken a kis 12"-es kerekeken - valós 120 körül - jaszkarizni...Szóval megy, hasít, és fogyaszt. (Hajlamos az ember "digitálisan" járni
vele, mert élvezi a gyorsulást.) De hogy megér-e közel 40K-t? Nem tudom.*: már kategóriájában. Nyilván nem lett belőle 500-as Nexus, vagy GP800.
Szerk: dyno mérésen nem volt se előtte, se utána, az lenne a pontos. Így
marad az érzés, meg bizonyos videofelvételek/GPS logok hasonlítgatása.
Másodpercekben mérhető a gyorsulás javulása, de azért 10-20%-nál több
nem igen volt. (Mondjuk egy 0-100-as gyorsulásnál 1-2 sec különbség.)[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz vaksi8 #32866 üzenetére
Én most szereztem egyet használtan 15-ért bár ne tettem volna...kopott szar. Mondjuk annyiból jó, hogy legalább ezt koptatom szét a kevlár szíjjal na meg Egüék tudnak külön rendelni hozzá alkatrészeket pl csak a variátor 15k a többi meg nem kell, mert azok jók azt még így sincs 40k-ba.
Amúgy biztos érezhető a kül főleg ha új külső szíjtárcsát is veszel amennyiben kopott, na meg szíjat is, viszont hogy ér ennyit az egész az már más kérdés.
Kontrasztrugó: Ez mennyire befolyásolja a működést? Mer ezen a linken pl azt írja ha tuiningolt a motor, akkor lehetséges, hogy másfajta kell. Nekem pl a gyári rugóval is ugyanúgy ment semmi kült nem tapasztaltam a rövidebb sárga malossihoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz vaksi8 #33253 üzenetére
Bocsi, láttam a kérdést, de most jutok oda hogy válaszoljak. A Majám 2008.02. havi.
Pozitív élményekkel gazdagodtam amióta megvan. Gyors (170Km/h a vége óra szerint), kellően feszes, jó futóművel ellátott típus. Személy szerint nagyon szeretem, mert rendkívül üzembiztos, sosem volt egy pillanatnyi megingása sem ami a megbízhatóságot illeti. A sportosabb futómű városban hátrány, főleg a rengeteg úthiba miatt, de kibírható. GSXR után ez nem okoz gondot nekem. Ülés alá 2db zárt sisak befér, akkora csomagtartója van, hogy szinte mindegyik nagyrobi megirigyelné. Vásárlásra is használjuk, ami a pakolhatóság miatt szintén pozitívum. Gyári immobilizer-es. Ami csak Majesty-nél van, és egyik másik robogóban sincs, az a "kézifék". Ha azt behúzod, akkor lejtőn is megállhatsz kockázat nélkül. Baromi hasznos dolog. Műszerfala az egyik legdizájnosabb és elhalmoz az információkkal. A robogók közül különbet nem láttam még, pedig egy párat volt szerencsém látni már. Vagy régimódi volt, vagy ami tetszett volna annak a háttérvilágítása bántotta a szemem (Nexus 500 pl). LED-es hátsó lámpa, autókéval vetekedő erősségű és szórású első lámpa (kb 2x akkora területet világít be mint a GSXR1000). Szivargyújtó töltő az ülés alatt, ami szintén nem hátrány pl GPS használat esetén. Van tekintélye az utakon, hiába nagyrobi. Most hogy benne a xenon, még inkább. Hazafelé 150-el toltam az M3 bevezetőn, és mindenki spriccelt előlem.
Fogyasztása 4,5-5,5L között mozog csuklótól függően.
Kevés szebb nagyrobi van a piacon, és nem jön veled szemben napjában három (Burgman). Futurisztukus, ugyanakkor kellően elegáns, remek megoldásokkal, és formavilággal.
Pl. a Burgman-ra aki kitalálta a krómozott kocka tükröt, annak levágnám a kezét. Annyira nem illik a dizájnba, hogy ha akarnak se tudták volna jobban elqúrni a dizájnt.De hogy jöjjön fekete leves is...
Az utas kényelmetlenül utazik. Nem is az ülésből adódóan, hanem a lábtartás miatt. Sajnos ez Yamaha betegség. Ez a 4.Yamahánk, szóval van rálátásom (FZR600,FZR1000, YZF1000 Thunderace). GSXR fényévekkel kényelmesebb volt a csajomnak. Annyira nem szempont, mert ő Piaggio X9-et hajt, tehát ritkán ül mögém, de inkább leírtam, mert lehet ez másnál kizáró ok. Ha egy robi van a családban, akkor Yamahát inkább ne. A másik negatívum az alkatrész árak. Aki esik-kel tipus az inkább Burgman-t vegyen. Burgman 400 első lámpa 30k környéke, Majesty 80k...Szóval lerongyolni nem kifizetődő, mert minden alkatrésznél borsosan megkérik a Yamaha felirat árát. Jelenleg ő a legdrágább alkatrészben a motorgyártók között, cserébe viszont nem kell aggódni, hogy bármi elromlik rajta, ha rendben van a paripa.
Több negatívum nincs.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz vaksi8 #33446 üzenetére
És az sok? Ha sokallod, akkor ezt a kategóriát felejtsd el. A barátnőm 180ccm X9-e 3,7-4L fogyaszt.
A Maja újonnan, ahogy az összes 400-as 2M felett van. Most az hogy használtan meg bírod venni olcsóbban attól még senki sem feltételezi, hogy 5L fogyasztás a leendő tulajnak sok. Alapvetően ez luxus kategória. Így kell hozzáállni mindenben. Ha a benzin gond akkor 2-2,5L elszaladgálsz egy 50-es robesszel is. Itt azért egy szíj + görgő csere 20e kilométerenként 50-55k. Szűrők 3-4e kilométerenként csere stb. Ha tényleg gond az 5L fogyasztás hogy lesz pénzed ezekre? És akkor még a váratlan kiadásokról nem is beszéltem, ami minden motorizált járműnél benne van.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz vaksi8 #33451 üzenetére
Az újabb túl drága neked, a régi nem tetszik. És jó lenne ha menne 200-al és úgy gyorsulna mint egy GSXR de ne fogyasszon többet mint egy 125-ös... Ezt a témát akkor inkább lezártnak tekintem.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen