Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
válasz Vikthor #59745 üzenetére
Az első vásznam 83”-os volt a kellőképp kicsike szobában a megfelelő nézési távolsággal. Hatalmas élmény volt, tekintve, hogy akkortájt (2014) az 55”-ös tv is ritkaság volt. Ma már 135”-on mozizok, a nappaliban pedig 65”-ös OLED van. Változik a világ.
- mozi bolondéria -
-
python1
veterán
válasz ctrlaltdel13 #59752 üzenetére
Fekete nappali kell.
-
BBéci
legenda
válasz ctrlaltdel13 #59749 üzenetére
"Azért van sok olyan jelenet hál istenneka filmekben,ahol nem a középpont csak a fókuszált, és van értelme mindent is látni egy jelenetből."
Egyetértek. Azzal az erővel lehetne 4:3 arányú a kép.#59750proci985
Ha jó minőségű a redőny, akkor a telibe rásütő nap fénye sem megy át rajta.Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Exian
addikt