Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz HelloTwinky #13150 üzenetére
ennyiért én inkább ezt a Sony-t venném.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
c4
őstag
Ha vezeték nélküli adatkapcsolatot kívánsz létrehozni a lejátszó (ha képes rá) és a vetítő közt, akkor kell az Epson EH-TW6100W-t választanod.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz HelloTwinky #13153 üzenetére
Ezért írta azt amit, a 6100 és a 6100W között mindössze ennyi gondolom a különbség
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
c4
őstag
válasz HelloTwinky #13153 üzenetére
Csupán a technikai adatlap alapján a Epson EH-TW6100 jobb paraméterekkel rendelkezik;
pláne, ha 3D is cél. Nagyobb a fényereje. Sőt, ha jól láttam, kapsz 1 szemüveget is hozzá.
A képminőségről majd biztos beszámol neked valaki, de jobb lenne, ha megnéznéd személyesen. -
BBéci
legenda