Új hozzászólás Aktív témák

  • windy

    tag

    válasz Con Troll #3128 üzenetére

    Neked szerencséd volt. Nekünk szerelőknek viszont nem egy darab gép működéséből/meghibásodásából kell leszűrnünk a konklúziót, hogy ajánlunk-e egy márkát vagy sem, hanem többszáz, esetleg ezer berendezésből.
    Ha a meghibásodást akár százalékokban lehet már mérni, az igen jelentősnek számít. A Samsung esetében nem is oly régen ez a százalék kétszámjegyű volt. Meg kell mondjam, hogy az utóbbi két évben már jelentősen lecsökkent ennél a gyártónál is a rizikó, viszont a tapasztalat azt mutatja, hogy az új sorozatok bevezetésekor az első szériák mindig tele vannak hibákkal. Most tavasszal lecseréli a Samsung szinte a teljes lakossági palettát, és ez számomra nem jó előjel. A mi cégünk egy évtizede ugyanazon a helyen működik, bemutatótermünk telephelyünk, telefonszámaink, elérhetőségeink ez idő alatt nem változtak. Mi nem engedhetjük meg magunknak az elégedetlen ügyfélt, ugyanis annak híre megy, és ezért nem ajánlgathatjuk a rizikósabb modelleket. Még akkor sem, ha olcsóbbak. Vannak erre olyan cégek, és vállalkozók, akiknek semmi sem drága, nincs különösebb elérhetőségük, ha valami probléma van, egyszerűen eltűnnek.

    Érdekes meglátás, hogy a Daikint azért nem vennéd, mert csúnya. Természetesen mindenkinek más az ízlése, tehát ami neked szép, az másnak csúnya. Azért, hogy össze lehessen hasonlítani mondjuk a két belépő modellt, valamint a két prémium modellt, pár kép:

    Samsung Maldives :

    Daikin FTXN :

    Samsung Jungfrau :

    Daikin Emura :

Új hozzászólás Aktív témák