-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
diegho
nagyúr
Lehet, hogy nem nagy a csomagtartó, de azért én elmentem strandra vele 3 felnőtt 2 gyerek 2 babakocsival úgy, hogy még a kalaptartót se vettem ki. A mosogatógépet is beletettem és le tudtam csukni, üléseket előre kellett csúsztatni, dönteni nem. Mondjuk én sem Merivát vettem volna, ha nem vagyok hülye. 440cm-ig kellett autót találnom és nem gondoltam, hogy a Zafira A belefért volna.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #149664 üzenetére
Pont a C Vectra-t akartam mondani. Kintről szerintem egész jó áron lehet szerezni.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #149667 üzenetére
Egyik gyerekkori barátom (akinek felesége kollégám is volt) használ ilyen 3.2 V6-ost már vagy 10 éve. Kopón kívül soha semmit nem kellett cserélni rajta. Abszolút 100%-os elégedettséggel használják.
-
diegho
nagyúr
válasz Because #149674 üzenetére
A kereskedésekben árult autók nagy része forgalomból ideiglenesen kivont, csak nem írják oda, mert az egyszeri ember már meg se nézné. A procedúra az, hogy már forgalomba visszahelyezve veszed meg, emiatt kell várnod 1-2 napot. Elmész, foglalózod, 2 nap múlva mehetsz érte.
-
diegho
nagyúr
válasz penge111 #149676 üzenetére
48-49-es cipőt hordok. Rengeteg autóban nem tudok csak 1 pedált lenyomni, hanem megy vele a mellette lévő is. Valamint a 195cm-hez nem 75kg vagyok, hanem 100 felett. Megpróbáltam, beleültem, de a térdemet verte a kormányoszlop alja, a lábam nem fért el a pedáloknál. Esélytelen volt vezetni. Pl egy 2-es Megane-t sem tudnék vezetni, ha az életem múlna rajta sem, mert a gázt csak úgy tudom nyomni, ha lenyomom a féket is.
-
diegho
nagyúr
Melyik régebbi (1.9 TDi és korabeli) dízelekkel lehet 90km/h sebesség mellett 5 liter, vagy kevesebb átlagfogyasztást csinálni?
-
diegho
nagyúr
Szóval az 5 liter nem nagy elvárás. És a 4? Konkrétan havi 2k km-t tenne meg az autó vidéken, ebből nem lenne összesen 100 km lakott terület. Méretben Golf, vagy annál nagyobb lehet érdekes.
-
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #150126 üzenetére
Azt számolgatom éppen, hogy érdemes egy 6-6,5l között fogyasztó benzines autót mihamarabb lecserélni dízelre a fent említett körülmények között. Valahogy úgy érzem nem igazán van értelme. Viszont, ha eljön az idő autó cserére a használattól függetlenül, akkor azért már megfontolandó egy dízel, bár pl egy 1.9 TDi Octavia és ugyanez 1.6 benzinnel között nem biztos, hogy óriási különbség lenne ezzel a felhasználással.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Minden ami létezik, röviden tömören, egyedül a rozsda nem, ha nem volt törve.
Igazából nagyon sok hasonló korú Audi-ról meséltek nekem a szervizes barátaim. Konkrétan kijelentették, hogy a BMW, Merci, Audi javítások tartják el őket. Ilyent tényleg csak akkor vegyél, ha egy esetleges hibánál 500k kiadása mosolyogva megy.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz lenko #150236 üzenetére
A bevált eléggé relatív, párom szerette vezetni, de amennyit ráköltött vehetett volna sokkal drágább autót negyed annyi problémával.
A régi legteteje az nem a Classic, amiből pl a szigetelés kimaradt, hanem az eredeti G és olyan 8-900k körül kapni. Az új pedig már a H. De mivel nem csak opel létezik, sőt, ezért a Focus2 kb végtelenszer okosabb döntés, 1,2M körül már azért lehet kapni szépet, sőt olcsóbban is.
Patika használt 6 évesen vette. Nekem is Opelom van, kb 5 -ször annyi fenntartani, mint a korábbi autóimat, ez van. Barátomnak is Opelt vettünk az én javaslatomra, de a G astra pont szóba se került senkinél.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz AxBattler #150240 üzenetére
A Focus miért lógna ki a keretedből? 1M körül már kapni szépeket, volt kollégám a fiának vett 1M-ért egy gyönyörűt a télen tulajtól, háznál. 1.2ért már biztosan lehet válogatni is.
m3tr0 a Civic nagyon szép, de az a váltó olyan helyen van, hogy na... nekem nagyon nem gyerebe.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz AxBattler #150278 üzenetére
Ha a legjobb motort keresed ebben az árban, akkor a Honda Civic 7.gen, vagy Toyota Corolla E12 az autód. Ezek nagyon is japános autók, tehát nem romlanak el baromi olcsó fenntartani őket, viszont a belterük erősen japános. Ha nem jön be a japános belső, akkor az első a Focus2 legyen. Elhiszem, hogy jól néz ki a Pug, de több apró probléma jellemző rájuk.
-
diegho
nagyúr
válasz Integrale #150286 üzenetére
12 év toyotaklub-ozás alatt csak 1 olyan volt, akinek bármi nem kopó problémája lett volna, az egy váltó csere volt. 2003-ban történtek módosítások az autón, igazából a korai példányoknál voltak csak apróbb gondok. Nem tudom mire gondolsz amúgy. Remélem nem az olajfogyasztásra, mert abból egyet sem láttam még, ami 10k km alatt 1 liternél többet kért volna.
-
diegho
nagyúr
válasz blt.62 #150376 üzenetére
Nem tudom miért nem értik meg sokan. A használt prémium autót nem megvenni kerül sokba, hanem fenntartani. Ez az autó teljesen jó lesz, ha van annyi pénzed, hogy fenn tudod tartani. Ha netán azt mondja a szerviz szeptemberben, hogy 674000 a javítás és azt mosolyogva kifizeted, akkor hajrá, imádni fogod. Ha egy teljesen váratlan 250000-es javítás kifizetése is probléma, akkor nagyon gyorsan felejtsd el az összes prémium autót.
-
diegho
nagyúr
1.9 TDI Golf4 méretű autót, ami nem rohad, nincs szétesve és kibír még egy 5 évet a szokásos kopóalkatrész cserével, esetleg egy turbó felújítással reálisan mennyiért lehet venni?
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #150546 üzenetére
1.9-es mondjuk egy Stilo-ban?
-
diegho
nagyúr
válasz theuprising #150573 üzenetére
Az Avensis 1.6 is tökéletesen elég, ha nem pályázni akar az ember. Nekem 2.0 volt, de az 1AZ-FSE nem a legjobb konstrukció, viszont 6.7-el eljártam vele klímával nyáron. 1.5M körül viszont nem biztos, hogy van T25 Avensis olyan állapotban, amit meg is vennék.
-
diegho
nagyúr
Az E12 Corolla 2.0 D4-D és a Focus2 1.6 TDCi motorjai mennyire problémásak?
-
diegho
nagyúr
Egy 2006 körüli 1.3-as Swifttel mennyire lehet egy személlyel országúton 80-90-es tempóval letornászni a fogyasztást? Nem a vegyes érdekel, csak az országúti. Két hét múlva elkezdek melózni napi ~85k ingázással és nagyon gondolkodom, hogy ha beválik a meló, akkor ősszel kell egy dízel, vagy egy baromi kicsit fogyasztó autó. A lényeg, hogy 2 gyerek van, el kell benne férnünk, ha úgy van, a Swift egy tetőbox-al szerintem pont határeset. A legjobb megoldásnak viszont továbbra is egy szimpla turbós dízel lenne, mint mondjuk az 1.4 D4-D Yaris Verso, vagy E12 Corolla, 1.9 JTD Stilo. 4-5 évre tervezek, úgy számolok a dízellel legalább 2, de akár 2,5 litert tudnék spórolni az 1.6 benzines Merivához képest (utolsó tankolás 6,7 átlag klímával, nélkül 6,3 körül szokott lenni), az pedig havi 10k+, ami 4 évre ~500k, ha egy turbó felújítás be is csúszik 150k-ért, akkor is bőven jól vagyok, viszont kettőstömegűs autót már nem kockáztatok be ilyen futás mellett, persze ha van olyan benzines, amivel kihozható egy tényleg nagyon baráti 5 literes fogyasztás, akkor nem dízeleznék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- Microsoft Excel topic
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen program, ami...?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- JavaScript topic
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest