-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
kornelka ha még mindig érdekel 1,3 mjet vagy cdti fogyi akkor itt egy friss, mai adat (saját):
Az alany: C Corsa 1,3 CDTI + Tuningbox
Előzmény:
kigyulladt a sárga, még mentem 30km-t majd tankoltam. 5000 ft-ért 11,58L-t
Ma mentem 190 km-t,ebből kb 45 km város, a többi főút, és autóút. Városban 60, főúton 100-110, autóúton 120. (mindenhol óra szerint)
Általában stabilan ezen a tempón mentem, pár előzés, erősebb gyorsitás volt csak.
A klima kb 60 km-t volt bekapcsolva.Szóval eddig kb. 220 km-t mentem, és még nem sárgult be a téma, még szerintem van benne 10-20km, de eddig 5,26L a fogyi, ami minden egyes km-rel még megy lejjebb.
Holnap még ugyis mászkálok, ha kigyullad a sárga, beirom a pontos fogyit.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Ma csak 12km-t mentem városban klima nélkül, szóval eddig 232km 11,58literből: 4,99L és még nincs sárga, még megy lejjebb.
Ennél még kevesebb is lehetne ha tényleg figyelnék a fogyirekordra, nem 5,6 barra fujt gumikkal, és 1200as fordulaton 5-ösbe járok, hanem rendesen megyek, normál guminyomással.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz MunezXBK #19464 üzenetére
Összekeversz valakivel
Amúgy én sohasem voltam fogyasztásbubus, eszik annyit amennyit eszik, nem érdekel. Soha nem mértem, hogy mennyi az annyi, csak kb-ra tudtam. Most kiváncsi vagyok, ténylegesen mennyi,mivel a BC nem irja, és ugysem lenne pontos, de azért igy látni ezt a madárétvágyat, na az nem rossz És ezt persze ugy, hogy rendesen megyek, ahogy irtam, nem szeretem a totymorgást, klima is volt, ja és végig két személy
A multkor ezt a forgalomlassitos, autópályán 100zal menős állatfajt kidumáltuk, gyűlölöm őket...
Remélem a kresz nem csak a gyorshajtást, hanem az indokolatlanul lassan haladókat is bünteti majd!
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz misirulez #19484 üzenetére
Attól függ mennyit megy egy évben. A hirdetésben 240k km van, és 8 éves a kocsi, szóval évente 30k km.
Gázolajbol egy hasonlo kocsi mondjuk 9l-10l eszik, számoljunk 10zel ugy egyszerűbb, a költsége egy év alatt: 3000lx430ft=1,290,000 ft
Benzinből ugyanez kb 15l/100km évi 30k kmnél 4500lx430=1,935,000ft
Gáznál kb 20l/100km évi 30k kmnél 6000lx240=1,440,000ft + egyszeri 300k beépítés.
Persze minél többet megy, annál jobban kijönnek a különbségek. A dizel a legolcsóbb, persze a szervizt nem számoltam, az a 0fttól a csillagos égig terjedhet, de sok mindentől függ. Mondjuk éves szinten a gázolaj és a benya között 600k különbség van, nem hiszem hogy annyit rákölt pluszban ÉVENTE a dizelségre.
A gázzal már más a helyzet, az első év után szinte ugyanott van.
Jövőre ez is 2x 50%-ot fog drágulni, szóval szerintem aki most akarja berakatni, tuti 2x is meggondolja.Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
válasz latyak17 #19723 üzenetére
Áá, faxom, mobilról vagyok, hiába forgatom el a képet, nem menti el a módositást. Mind1, akit érdekel, majd elforgatja
Igen, meg volt közben Golf V GTI, meg R32 is, sőt van valami nagyon tuning dizel VW pickupja is. A múltkor előttem ment, nyomott egy kövér gázt, hát komolyan mondom majdnem bekapcsoltam az ablaktörlőt, mert szart se láttam abban a koromfelhőben
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Ezt jól megszopta: [link]
Persze, akinek a cége évente más néven fut, az mwgérdemli
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
válasz Balupapa #19837 üzenetére
Az a baj, hogy én jövőre akarok/nék venni, és elsősorban kombit, kézi váltóval
Bár asszonynak sedan tetszik, arrol meg volt szó, hogy automatát lehet kézire alakitani...
De szó mi szó, az ár és az előélet nagyon kecsegtető, ha egyszer kiteszi hahura, percek alatt elkel...
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Kigyulladt a sárga, 11,58L ~240km, azaz 4,825L/100 km
A felhasználást már korábban leirtam, az utolsó pár km is város volt 2 személlyel.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Sopron city :)
-
hdman
őstag
"Az előzetes hírek szerint a vasárnap óta aktív Mars-járó nem adott elsőbbséget egy kráternél a 2004 óta aktív Opportunitynak.
Az Amerikai Űrkutatási Hivatal Nem Földi KRESZ Részlege (NASA–NETC) szerint egyértelmű volt a helyzet. A régebb óta a vörös bolygó felszínén közlekedő szerkezetnek lett volna elsőbbsége. Az alapvető KRESZ-t viszont elfelejtették beprogramozni a vasárnap landolt Mars-járóba.
Egyelőre annyit tudni, hogy a Gale-kráter mellett 2010-ben elakadt Spirit nevű Mars-járót kerülte volna ki az Curiosity ezért nem látta a jobbról szabályosan érkező Opportunityt. A NASA-NETC már elkezdte közlekedési rendőrök felkészítését, akik 2 év múlva indulhatnak útnak a helyszínre.
"Baszki, talán küldjünk fel közlekedési táblákat is?" - írta Twitter-csatornáján Barack Obama, amerikai elnök."
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz Balupapa #20051 üzenetére
Tegnap olvastam egy Lupo 3L tesztet:
A közlekedést nem csak a nehézkes kormányzás teszi állandó stresszforrássá a 3L volánja mögött. Ha ki szeretnénk használni az autó takarékosságát, az ECO üzemmódot érdemes használnunk, ilyenkor azonban csak vánszorogni képes a Lupo. Az automata váltó igyekszik abban a tartományban - 1500-as percenkénti fordulatszám alatt - használni az apró dízelmotort, ahol a turbófeltöltő még alig működik. Nagyon hamar magas fokozatba kapcsol, és minimális gyorsulást enged, elkerülve, hogy feleslegesen pazaroljuk a drága gázolajat. Ez viszont egy másik problémához vezet: felbosszantja a többi autóst.
...de keresztet vethettem a gyári 3,6 literes fogyasztásra: a Lupo így 4,1 liter üzemanyagot nyelt le az együtt töltött alig 80 kilométeren, ami 5,2 liter/100 km-es átlagot jelent.
Szóval azt a 3 litert nagyon akarni kell, és k nagy kompromisszumok kellenek. Egy turbót pedig stabilan 1500-as fordulat alatt tartani... NC
Szerk: ja, és szervo sincs...
MunezXBX: igy képről nagyon szép a kocsid. Te azt az utat választottad, hogy vettél egy olcsobbat, tehát egy olyat amivel foglalkozni kell, és költeni rá, de legalább tudod, hogy az ki van cserélve megfelelő minőségű alkatrészre, és ráadásul frissen. Árban kb igy vagy egy talán normálisabb állapotu kocsinál, de ott sok a kérdőjel, igy meg tuti az állapot. Igy is lehet gondolkozni...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz Balupapa #20072 üzenetére
Haverom tavaly nyáron vett egy turbos s-t alku után 4,2ért 60v 80k kmrel,mert a feleségének ez volt az álma. Eredetileg sima cooper lett volna, de aztán s lett. Miután megvette, volt egy gyári visszahivás a turbo miatt, aztán elkezdett kotyogni valami a motorban, majd kb 2 hét alatt megette a fél olajtartályt A szervizben tettek bele olajat, 1litert 8k-ért. Ezeket kijavitották, azóta nincs baja, ők nagyon szeretik.
Mondjuk brutálisan melegszik, egy tempósabb veretés után nyitott motorháztetővel alszik a garázsban
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz bitpork #20122 üzenetére
Apám Sárváron volt buliban egy habpartyn, bebasztak mint az állat, leesett valahonnan, pont a gerincére, 2-3 csigolya törött. A korházban azt mondták, hogy csak elrepedt, de a másikban hetekkel később azt mondták, hogy tört. Neki is rosszul forrt össze, a 2 csigolya most már egy darab a csontosodás miatt. A fájdalom még néha előjön, és kihat a karjaira is, és a fejét csak ugy tudja forgatni, ha testből fordul. ;(
Viszont a buli plakátja még évekig a garázsunk ajtajára volt kitűzve elrettentő példának
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Tizenkilencen a hatszemélyes furgonban...
[link]Komment: Az útvonalból kiindulva valószinüleg teljes hosszában átszelték Magyarországot is, mégsem tünt fel senkinek. Bezzeg, ha valaki egy tökéletes müszaki állapotú jármüvel egy üres autópályán 150-nel megy az nem ússza meg szárazon...
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz bitpork #20181 üzenetére
Szerintem sehogy, max a lámpa vezérlőjéből lehet kiolvasni, szóval az tuti szervizes móka, mert céleszköz kell.
(csak találgatok)
Xenont imádtam, az elején apám sem volt oda érte, mert szerinte túl élesek voltak világos-sötét területek konturjai, és nem az a lágy átmenet volt a sötétbe mint a halogénnál.
Aztán megszokta, és Ő is csipázta
Aztán meg utálta, amikor 3x kellett szervizbe vinni a kocsit miatta. Japán autó gyári francia xenon elektronikával...
TaaT: szép egyenletes a képe. Ez a Golf 4 gyári xenonja? Ez még nem biszex... öööö bixenon, igaz?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Jelen. 2004 es évjárat,pezsgő szín,EVO II felszereltség.
3x xenon ( az előbb volt róla szó 1x motor, 2x izzó)
1 váltócsereasszem 67k-náladtuk el.
Amúgy jó kis kocsi, én szerettem. (kivéve azt, hogy nem játszott mp3-at, és hogy az ülés nem túl profi ha sportosan vezetsz)
Semmi extrára nem kell figyelned, csak azt amit a többi autónál is figyelnél
Olvasgass teszteket, és népitéleteket.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Miért miben lehet neki segiteni? fogjam a kezét amikor autót vesz? Van ezer hibaleirás a neten, én leirtam, hogy nálunk mik jöttek elő. Mást nem tudok neki segiteni, csak tanácsolni, hogy nézze meg a többi user leirását, abból már le tud szűrni dolgokat, hogy kinek mi milyen gyakran hibásodott meg. Amugy 1 ember véleménye már kritikus tömeg?
Akkor te miért nem segitesz neki, beleböfögni könnyű. Pffff...
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest